SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef venomsnake het volgende:
Je bent de OP vergeten, lul.
Meneer wilt weer lullen in de OP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Heb jij die foto van SCH nog op je computer?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Meneer wilt weer lullen in de OP?
Nou vooruit, plaats maar een elftal foto van Ajax in de OP dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Meneer wilt weer lullen in de OP?
Ik heb wel Jorienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb jij die foto van SCH nog op je computer?
Dat vind ik meer een kutje.quote:
Je zoekt gelijk de grootste uit he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou vooruit, plaats maar een elftal foto van Ajax in de OP dan.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:07 schreef sezten het volgende:
[..]
Je zoekt gelijk de grootste uit he?
Weet je wat dat kostquote:
Zou ik ook doenquote:
Nee supergrappigquote:
er loopt een rilling over m'n rug als ik naar zulk soort plaatjes kijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef Messenga het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere binnenkomer!
Pils is altijd welkom.
Brabantquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:50 schreef toma het volgende:daar ben ik weer.
M'n internet heeft er bijna de hele week uit gelegen.
Ziggo
ik las vandaag in de Quest dat Brabanders het minst last hebben van een hoge bloeddruk van de hele Nederlandse bevolkingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Brabant
Of is die te makkelijk ?![]()
Welcome back
Me 2quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef toma het volgende:
[..]
er loopt een rilling over m'n rug als ik naar zulk soort plaatjes kijk
Kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Den, hoe is het met je studie? jij deed toch ook sportmarketing?
Ah, jij ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
KloptGaat lekker, druk weer... 2e jaars nu
Gaan we pilsen morgen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Me 2
Ga je nog pilsen morgen?
en je komt ook nooit meer in het tilburg topic
Den, hoe is het met je studie? jij deed toch ook sportmarketing?
P nog niet binnen, omdat ik 1 vak niet kon herkansen omdat ik zie werd in de tentamenweekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah, jij ookP al binnen? Waar doe je het eigenlijk?
damn 2e jaarsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
KloptGaat lekker, druk weer... 2e jaars nu
Komt goed tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
P nog niet binnen, omdat ik 1 vak niet kon herkansen omdat ik zie werd in de tentamenweekBinnenkort ga ik die herkansen, moet wel lukken
Ik doe hem in Amsterdam
MBOquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef toma het volgende:
[..]
damn 2e jaars
ik ben aan het afstuderen
In mijn 1e jaar? Pfff, dingen als bedrijfseconomie, bedrijfsadministratie, algemene economie etc. Nu vakken over sponsoring en dergelijkequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Komt goed toch
Weet mn god niet of het vergelijkbaar is met hetgeen wat ik doeWelke vakken heb je?
Nooitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:41 schreef toma het volgende:
Mess, je gaat me niet vertellen dat je naar de Nacht gaat?
Ah ok, beetje anders dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
In mijn 1e jaar? Pfff, dingen als bedrijfseconomie, bedrijfsadministratie, algemene economie etc. Nu vakken over sponsoring en dergelijke
Nee lijkt me wel vet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft iemand hier al Valkyrie of The Curious Case of Benjamin Button gezien?
Alleen Benjamin Button heb ik gezien. Wel aardig, maar die ophef vind ik een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft iemand hier al Valkyrie of The Curious Case of Benjamin Button gezien?
13 oscar nominaties is overdreven? Achja ik wil er toch heen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alleen Benjamin Button heb ik gezien. Wel aardig, maar die ophef vind ik een beetje overdreven.
Ongeloofwaardig verhaal vind ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
13 oscar nominaties is overdreven? Achja ik wil er toch heen.![]()
nog steeds bij de FRS?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef Messenga het volgende:
Geile chicks ftw
Morgen weer goed opletten op't werk
Homo´s in de voetballerij #3 Macho-topicquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef toma het volgende:
ik zoek het 'Homo's in de voetballerij topic'. Jullie weten vast waar ik die kan vinden
Jij was toch met een minor-chicka? Of is dat puur voor de lust?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef Messenga het volgende:
Geile chicks ftw
Morgen weer goed opletten op't werk
Ik zei toch dat je het het beste op Fok! bekend kon makenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef toma het volgende:
ik zoek het 'Homo's in de voetballerij topic'. Jullie weten vast waar ik die kan vinden
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je het het beste op Fok! bekend kon maken
dat is kut. Kun je wel gaan skiën?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Houniet het volgende:
Geblesseerd geraakt, week voor de wintersport. Wat een tering begin van het weekend
.
Heb 10 jaar gejudood en heb nog nooit een blessure gehad. Daarna heb ik twee seizoenen in een zaalvoetbalteam gezeten en ben echt heel vaak geblesseerd geweest.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie gaat er dan ook zaalvoetballen?
Mij lijkt zaalvoetbal niet veel aan. Gewoon op een veld.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:43 schreef toma het volgende:
[..]
Heb 10 jaar gejudood en heb nog nooit een blessure gehad. Daarna heb ik twee seizoenen in een zaalvoetbalteam gezeten en ben echt heel vaak geblesseerd geweest.
Zaalvoetbal is heel intensief voor je gewrichten. Vooral je knieën en in mijn geval m'n enkels.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mij lijkt zaalvoetbal niet veel aan. Gewoon op een veld.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als tong zo'n hekel aan golfer heeft moet hij hier maar gaan posten.
No fucking way! Ik hoef niet te weten hoe vaak hij moet pissen en zoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als tong zo'n hekel aan golfer heeft moet hij hier maar gaan posten.
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:41 schreef toma het volgende:
[..]
dat is kut. Kun je wel gaan skiën?
Maat van me had twee dagen voordat ie op wintersport ging z'n teen gebroken
Hij is overigens 'gewoon' gaan skiën.
Ik krijg er altijd dorst van.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Die Heineken reclame maakt me altijd aan het lachen.
Een uurtje te laatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:13 schreef Breach het volgende:
Half 5 thuiskomen en 11 uur wakker. Dat hakt erin zeg
Ja, van een maat die je smst of het gelukt is met de kaartenquote:
Ik heb gelukkig wel een kaartje. Leukste uitwedstrijd van het jaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, van een maat die je smst of het gelukt is met de kaarten
Ja, ik weet het. Maar als ik op tijd ben heb ik geen kaarten. En anders vergeet ik het omdat ik de avond ervoor weer net even te lang door moest gaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig wel een kaartje. Leukste uitwedstrijd van het jaar.
rowdyyyyyyyy
Ik zeg het wel, als de mannen de 5 gaan rijden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup, alleen de mannen. Zometeen even proberen stukje Man City te kijken.
Uurtje of half 4 toch pas oid?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg het wel, als de mannen de 5 gaan rijden.
Zou zomaar kunnen. Ik weet het niet preciesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uurtje of half 4 toch pas oid?
Ik vind dat dus super kut. Op zondag is dat oké, niet op zaterdag.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker een dag compleet niets. Beetje sport kijken, beetje series kijken, beetje mate drinken.
Misschien tussendoor nog weer eens douchem. Lekker zo'n zaterdag.
Lew Ashbyquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren trouwens ook compleet seizoen 2 van Californication gekeken. Briljante serie ook hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |