quote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb wel een keer tegelijkertijd met Marco van Basten staan douchen na het squashen, zelfs toen groeide er niks.
Over Vayrynen gingen ooit wel serieuze geruchten. Via de wasvrouwen van Heerenveen geloof ik, dan moet het wel kloppenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:44 schreef cultheld het volgende:
Ik gok op Velthuizen, Väyrynen, Leonardo en Guti.
Ik baseerde het meer op de persoon Vd Wiel. Hoe hij te gast was bij Voetbal Insite kwam hij echt heel erg 'gay' over.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, laten we allemaal volledig willekeurige namen noemen, op basis van helemaal niets.
De Guzman?quote:
Maar misschien is het wel eens tijd om te stoppen met te denken dat homoseksualiteit te maken heeft met 'gay' overkomen. Ik ben benieuwd of je bijvoorbeeld de homo's die in dit topic posten, ik, Tomasso, Vuluture, tussen een groep van 20 willekeurige andere FOK!-mannen uit zou plukken. Ik denk het niet. Ik wiebel niet met mijn reet, ik maak geen kleine pasjes en verdomd, ik hou enorm veel van voetbal.quote:Op donderdag 18 december 2008 03:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik baseerde het meer op de persoon Vd Wiel. Hoe hij te gast was bij Voetbal Insite kwam hij echt heel erg 'gay' over.
Niet dat het mij iets kan schelen met wie iemand het doet, maar viel gewoon op. Ik zou het juist mooi vinden als spelers er gewoon open en eerlijk voor uit zouden komen. Ik snap wel dat ze 'bang' zijn om dat te doen, maar toch...
Leonardo is vader he, dus die zal wel niet homo zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 19:44 schreef cultheld het volgende:
Ik gok op Velthuizen, Väyrynen, Leonardo en Guti.
Naief is jouw middle name?!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Leonardo is vader he, dus die zal wel niet homo zijn.
Naja ik vind je er toch wel uitzien als een homoquote:Op donderdag 18 december 2008 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel eens tijd om te stoppen met te denken dat homoseksualiteit te maken heeft met 'gay' overkomen. Ik ben benieuwd of je bijvoorbeeld de homo's die in dit topic posten, ik, Tomasso, Vuluture, tussen een groep van 20 willekeurige andere FOK!-mannen uit zou plukken. Ik denk het niet. Ik wiebel niet met mijn reet, ik maak geen kleine pasjes en verdomd, ik hou enorm veel van voetbal.
Een homo gedraagt zich niet altijd als een nichterig type. Maar een nichterig type is wel veel waarschijnlijker homo.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:48 schreef SCH het volgende:
Maar misschien is het wel eens tijd om te stoppen met te denken dat homoseksualiteit te maken heeft met 'gay' overkomen. Ik ben benieuwd of je bijvoorbeeld de homo's die in dit topic posten, ik, Tomasso, Vuluture, tussen een groep van 20 willekeurige andere FOK!-mannen uit zou plukken. Ik denk het niet. Ik wiebel niet met mijn reet, ik maak geen kleine pasjes en verdomd, ik hou enorm veel van voetbal.
Ik heb tenminste een FoBoquote:Op donderdag 18 december 2008 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik vind je er toch wel uitzien als een homo.
Wees er trots opquote:
Hell, ik heb zelfs moeite moeten doen en mensen moeten overtuigen dat ik toch echt homo benquote:Op donderdag 18 december 2008 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Een neef van me ook en die is 100% homo. Een voormalige buurman van mij heeft er zelfs 3 en die is ook homoquote:Op donderdag 18 december 2008 12:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Leonardo is vader he, dus die zal wel niet homo zijn.
Toch word ik meestal niet direct herkend als homo. Maar ik vind het ook geen probleem als het wel zo is trouwens.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wees er trots op. Het was trws geen belediging, maar meer een constatering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |