Heb gisterochtend lekker gemountainbiked en ben daarna wat gaan drinken in een cafe daar ergens. Heb toen ik thuis was pas gehoord dat Ajax had verloren.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:19 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal weer live mee mogen maken.
Had er al de hele week geen zin in, toen 's ochtends ook nog verslapen (werd een kwartier nadat ik had moeten vertrekken wakker), toen in Amsterdam de bus niet meer ingekomen dus weer snel doorgereden naar de alternatieve opstapplaats. En weer zo'n kutwedstrijd.
Als we dan toch bezig zijn, ik ga volgende week naar Florencequote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net op msn:
- Debby Harald . godverdomme..opkankeren van basten!!! zegt:
je lijkt net een kakkerlak
maar ga maar lkkr praten..alsje een echte was was je gaan vechten..laatje zien watje drvan vindt
Ik weet niet waar ik me tegenwoordig meer voor schaam, voor sommige mede "fans" of voor het voetbal van Ajax![]()
Jij bent echt geen echtequote:Op maandag 9 februari 2009 10:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net op msn:
maar ga maar lkkr praten..alsje een echte was was je gaan vechten..laatje zien watje drvan vindt
Ik weet niet waar ik me tegenwoordig meer voor schaam, voor sommige mede "fans" of voor het voetbal van Ajax![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een trieste regenachtige kutdag trouwens
OMG, wat voor mensen staan er in jou lijstquote:Op maandag 9 februari 2009 10:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net op msn:
Die staat er nu ook niet meer inquote:Op maandag 9 februari 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
OMG, wat voor mensen staan er in jou lijst
Ik vond ADO gister ook supergoed.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef Adothehague het volgende:
Wat heb ik genoten van Ajax gister, wat een leedvermaak.
Wij hadden een reden dat we verloren, de reden van Ajax is dat ze op alle fronten zijn afgetroeft door een team in de onderste regionen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vond ADO gister ook supergoed.
Dan heeft Ajax toch ook een redenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wij hadden een reden dat we verloren, de reden van Ajax is dat ze op alle fronten zijn afgetroeft door een team in de onderste regionen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
een kutdag gisterweet niet waar je het over hebt
Wat was de reden dan? Waardeloos spel? Zoja dan heeft Ajax ook een rede.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wij hadden een reden dat we verloren, de reden van Ajax is dat ze op alle fronten zijn afgetroeft door een team in de onderste regionen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Ff een tijdje staren voor een verrassing.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
3 duels. En zondag moeten ze tegen AZquote:
KNKB!quote:
Niet helemaal.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
KNKB!
Drie duels? Tering, wat is dat voor iets achterlijks? Dat is net zoveel als die dwaas van feyenoord
Zo werkt het, hoe meer twijfel er is over de overtreding hoe harder de KNVB straft. Om maar weer eens te laten zien dat de scheids gelijk heeft.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
KNKB!
Drie duels? Tering, wat is dat voor iets achterlijks? Dat is net zoveel als die dwaas van feyenoord
Dat is geen eens het belangrijkste. Dit is gewoon geen rode kaart waard, laat staan 3 wedstrijden.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef toma het volgende:
[..]
3 duels. En zondag moeten ze tegen AZ
Niet dat ik nog denk dat wij AZ nog kunnen inhalen, maar er zijn weinig dingen die tegen zitten bij de Alkmaarders dit seizoen.
Ja, ik ook. Iemand uit mijn voetbalteam is elke dag alleen thuis. Ga ik wss elke dag eerst heen met het voetbalteam.quote:
Hehe, ik vermoed dat zijn ouders daar niet van op de hoogte zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Iemand uit mijn voetbalteam is elke dag alleen thuis. Ga ik wss elke dag eerst heen met het voetbalteam.
Ik ben zaterdag en zondag waarschijnlijk ook alleen thuis. Dat wordt één grote tering bende.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Iemand uit mijn voetbalteam is elke dag alleen thuis. Ga ik wss elke dag eerst heen met het voetbalteam.
Nou mag je Center Parcs al niet meer in, straks ook je eigen huis niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:08 schreef toma het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag en zondag waarschijnlijk ook alleen thuis. Dat wordt één grote tering bende.![]()
M'n ouders vroegen net: "Je vindt het toch niet erg dat je dan alleen thuis bent? Anders dan gaan we niet."
Ik dacht: "Kom op mam, DENK NA! TUURLIJK NIET!!!1!!!!"![]()
Maar ik zei: "Nee hoor, je hoeft met mij geen rekening te houden ik regel alles zelf wel."
Of kan hij zijn eigen huis niet meer in en zijn ouders ook niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou mag je Center Parcs al niet meer in, straks ook je eigen huis niet meer
quote:
Ja hoor, het was gezellig in Arnhem, en was het ook gezellig in Utrecht?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
He He,
jij ook zo genoten van Ajax gisteren den?
Ja zeker weten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja hoor, het was gezellig in Arnhem, en was het ook gezellig in Utrecht?
Klinkt gezelligquote:Op maandag 9 februari 2009 21:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja zeker weten.
Altijd gezellig he met al die ME die gaan slaan als je met meer dan 10 tegelijk door het poortje gaat en daarom gaat duwen![]()
En het dieptepunt van de joden waren dat ze zelfs een steward neersloegen van ado![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |