Dat dus, gelukkig ben ik wegquote:
Ik ga als BA Baracusquote:Op zondag 8 februari 2009 21:54 schreef toma het volgende:
[..]
dan kan je wel lachen
Ik ga als flamengo danseres
Om het einde van de CITO toets te vieren?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
&*($#(*$
ik hoor net dat ik met school naar Parijs toe moet. En als ik niet ga moet ik toch betalen gvd.
Ja hilarisch maar nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Om het einde van de CITO toets te vieren?
Whahaaaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:54 schreef toma het volgende:
[..]
dan kan je wel lachen
Ik ga als flamengo danseres
Wij staan nog 5 punten voor, en als het minder gaat kopen we jullie weer leegquote:
Als Ola Toivonen.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whahaaa![]()
Een vriend van me wist ook nog niet wat ie ging worden. Dus als we iets leuks weten gaan we als hetzelfde.
Maar we weten niks leuks dus.
En verliezen dan weer van Groningenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij staan nog 5 punten voor, en als het minder gaat kopen we jullie weer leeg
JAAA! Kan ik ook iedereen neermeppen enzo!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Ola Toivonen.
Blonde pruik op en gaan!
Thuis wonnen wequote:Op zondag 8 februari 2009 22:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En verliezen dan weer van Groningen[ afbeelding ]
Van Basten kennende kiest ie dan toch voor Matthijs, Meerdink en V Looquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij staan nog 5 punten voor, en als het minder gaat kopen we jullie weer leeg
Omdat het fucking debiel is.quote:
Oja.quote:
En dan iedereen uitschelden voor pannenkoek.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet wat ik met carnaval moet worden.
Ajaxfan?
Leeftijdgrapjes zijn leukquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Ola Toivonen.
Blonde pruik op en gaan!
Dan krijgt 'een avondje tanken' ook nog een dubbele betekenisquote:
Ik heb het over die reis.quote:
Niet hoe het bij mij op school gaat en de mensen die er heen gaan.quote:
En Berlijn toffer. Leukste tijd van mijn nog prille leventje.quote:
En dat is nog toffer.quote:
En daarna 8 dagen skiënquote:Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dat is nog toffer.
*jaloers is.
Gave stad is datquote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef Houniet het volgende:
Ik ga vrijdag naar Praag.
Ik ga naar Ajax-Feyenoordquote:
quote:
Dat boeit me dan weer niet zo veel.quote:
ik ga over 2 maanden naar de Ardennequote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef Houniet het volgende:
Ik ga vrijdag naar Praag.
quote:
ik vertrek vrijdag voor een tiendaagse skivakantie te Oostenrijk. Nou ja.. skiën.. Ik moet het nog leren, was hiervoor altijd meer van de snowboard.quote:
Ik heb het allemaal weer live mee mogen maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:05 schreef toma het volgende:
[..]
heb er gelukkig weinig van meegekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |