Fantastisch!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
En dan word je wakker met die stand in Arnhem
Zat je in thuisvak?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef Houniet het volgende:
Net terug uit Arnhem, wat een slappe tering bedoeling!!!!!!
Dat heb ik bij meer mensen. En ik heb persoonlijk weinig tegen tong, maar zoveel kuttopics openen en nog geen ban,,,quote:Op zondag 8 februari 2009 13:58 schreef sjimz het volgende:
Ach ik snap sowieso niet wat die jongen nog op fok doet.
Reageer dan ook niet op die gastquote:Op zondag 8 februari 2009 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
JorienHet is jammer dat ze geen bans kunnen geven voor PM's, anders was hij allang weggeweest
Post dan ook geen pm'squote:Op zondag 8 februari 2009 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
JorienHet is jammer dat ze geen bans kunnen geven voor PM's, anders was hij allang weggeweest
Dit is geen pmquote:Op zondag 8 februari 2009 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Post dan ook geen pm'sJe weet wat daar voor straf op staat.
Ik reageer verder ook niet op hem, en als ik reageer hou ik het netjes. We hadden via PM zelfs een gesprek over Ajax, ik vertelde dat ik me al had neergelegd bij weer geen kampioenschap, krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte, nee dan heeft het geen zin neequote:
Ja dat is walgelijk ja. Maar ik denk dat FA's daar ook wel wat aan doen als ze dat weten.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik reageer verder ook niet op hem, en als ik reageer hou ik het netjes. We hadden via PM zelfs een gesprek over Ajax, ik vertelde dat ik me al had neergelegd bij weer geen kampioenschap, krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte, nee dan heeft het geen zin nee
Ach, ik ben er niet op uit om hem een ban aan te naaien, hij zal het binnenkort vanzelf wel doenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja dat is walgelijk ja. Maar ik denk dat FA's daar ook wel wat aan doen als ze dat weten.
Maar ik krijg ook met enige regelmaat een sing when you're winning PM van die jongen. Maar ik open ze niet eens
Laten we het hopen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, ik ben er niet op uit om hem een ban aan te naaien, hij zal het binnenkort vanzelf wel doen
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte
Dat is echt de enige speler die ik ken.quote:
Dat is wel heel zwak.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik reageer verder ook niet op hem, en als ik reageer hou ik het netjes. We hadden via PM zelfs een gesprek over Ajax, ik vertelde dat ik me al had neergelegd bij weer geen kampioenschap, krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte, nee dan heeft het geen zin nee
Het is serieus de moeite waard om gewoon eens een keer op zaterdagmiddag een wedstrijd op de BBC mee te pakken. Die sport is zo ontzettend leuk om te zien én te doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is echt de enige speler die ik ken.![]()
Hij lijkt op die uit Braveheart.
De laatste keer dat ik heb gerugbyed wat op de basisschool en toen brak ik mijn handquote:Op zondag 8 februari 2009 18:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is serieus de moeite waard om gewoon eens een keer op zaterdagmiddag een wedstrijd op de BBC mee te pakken. Die sport is zo ontzettend leuk om te zien én te doen.
Het is geen American Football hequote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik heb gerugbyed wat op de basisschool en toen brak ik mijn hand![]()
![]()
En op zaterdag moet ik meestal zelf voetballen en ander PSV kijken ofzo. Maar ik heb wel ooit eens een wedstrijd gezien.
Het spel ligt alleen zovaak stil.
Ik zou het verschil geen eens weten.quote:
Gewoon kijken dus. Totaal verschillende sportenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou het verschil geen eens weten.
Meestal heb ik wat anders te doen op zaterdag middag.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Gewoon kijken dus. Totaal verschillende sporten
Belachelijk. Misschien heeft hij weer zin in pizza's?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte, nee dan heeft het geen zin nee
Ik heb het een paar jaar gespeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is serieus de moeite waard om gewoon eens een keer op zaterdagmiddag een wedstrijd op de BBC mee te pakken. Die sport is zo ontzettend leuk om te zien én te doen.
Ik ook een tijdje. Maar tijdgebrek maakte dat uiteindelijk onmogelijk.quote:
Je hoeft er verder niets mee te doen hoorquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft iemand toevallig gifje of linkje van die rode kaart bij Feyenoord?
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
, krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte, nee dan heeft het geen zin nee
Gewoon negeren, ik heb het er al met Ray over gehadquote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
![]()
Ok. Dit vraagt om een bepaalde reactie. Ik zal me er even op beraden.
Ik snap het. Maar ik kan er slecht tegen als mensen zo verrot zijn van binnen. Ik vind het echt walgelijk. Maar hij zal zelf wel niet beter wetenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:11 schreef Prosac het volgende:
Jorien moet je gewoon totaal negeren, dan is de lol er snel genoeg vanaf.
Heb destijds de finale van de WK in Frankrijk in Parijs gezien. Met z'n allen bij de Eiffeltoren. Ontzettend veel volk, alleen verloor Frankrijk wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Frankrijk stond niet in de finale!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb destijds de finale van de WK in Frankrijk in Parijs gezien. Met z'n allen bij de Eiffeltoren. Ontzettend veel volk, alleen verloor Frankrijk wel.
Gevalletje Kokmeijer zowat.quote:
Jorien z'n account moet gewoon verwijderd worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:11 schreef Prosac het volgende:
Jorien moet je gewoon totaal negeren, dan is de lol er snel genoeg vanaf.
dan kan je wel lachenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet wat ik met carnaval moet worden.
Ajaxfan?
Inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |