Daar wacht ik ook opquote:
Misschien nu 15 en kiki is waarschijnlijk nu 16 dus te jong voor jullie denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:42 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook op![]()
en hyve van zusje van Davey,
Ow is ze 14??
net als een appel hehquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Misschien nu 15 en kiki is waarschijnlijk nu 16 dus te jong voor jullie denk ik
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:49 schreef Mascleta het volgende:
[..]
net als een appel hehmoet nog rijpen, maar als je het nu al hebt, dan is het wat moois op het moment dat het rijp is.....
Dat zal hier worden beschouwd als oud.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Misschien nu 15 en kiki is waarschijnlijk nu 16 dus te jong voor jullie denk ik
dankjequote:
dankjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef Liefste. het volgende:
Mijn lievelingsprogramma. Serieus. Goed topic els.
Niet. Ik zie niet echt dat ze elkaar leuk vinden en davey heeft al een vriendinquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:19 schreef EvilMarc het volgende:
tvp.
Wanneer verdwijnen Davey en Kiki in de bosjes?
Die mike moet gewoon naar een afkickkliniek. Lijkt me ook niet echt handig om die jongen gewoon het huis uit te schoppen. Ook al gaat hij veels te ver.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:43 schreef LoudGirl het volgende:
Zouden Mike zijn ouders hem eruit gooien?
vraag of ze wilt neuken?quote:
Heeft ze de riemfoto ondertussen al gestuurd?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
nee ik heb haar te vriend kunnen houden , het gaat goed met de nieuwe kiki
Neequote:Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heeft ze de riemfoto ondertussen al gestuurd?
Wow, een rug.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Geen riemfoto maar wel een andere leuke![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is dan wel niet de riemfoto maar tochquote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Geen riemfoto maar wel een andere leuke![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiki!?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef Pelgrim het volgende:
Echt een stel pubers hierzoEverybody is on a hunt for kiki
No shit sherlock ik ben een puberquote:Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef Pelgrim het volgende:
Echt een stel pubers hierzoEverybody is on a hunt for kiki
je hebt het er maar druk mee héquote:
sociaal gestoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef Euridice het volgende:
die ouders vsn Mike deugen niet.
Eens. Goed dat Keith het ze ook duidelijk probeert te maken.quote:
Oneens, hij zei dat ie zn school wil afmaken, dat kan MET gamen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef Karammel het volgende:
[..]
Eens. Goed dat Keith het ze ook duidelijk probeert te maken.
Mike is zo'n slechte jongen nog niet. Hij is alleen heel lang aan zijn lot overgelaten en het is nu moeilijk om hem uit die put te halen. Hij lijkt niet eens meer te zien dat het ook allemaal beter kan worden. WOW is het enige dat hem iets lijkt te doen. Snel dat spel er af knallen.
Hij heeft een harde hand nodig. Iemand die hem op zijn flikker geeft als hij verkeerde dingen doet.
Mike heeft geen enkele eigenwaarde. Hij had/heeft nix aan zijn ouders en hij is niet sociaal genoeg om zijn hart te luchten bij leeftijdsgenoten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef Karammel het volgende:
[..]
Eens. Goed dat Keith het ze ook duidelijk probeert te maken.
Mike is zo'n slechte jongen nog niet. Hij is alleen heel lang aan zijn lot overgelaten en het is nu moeilijk om hem uit die put te halen. Hij lijkt niet eens meer te zien dat het ook allemaal beter kan worden. WOW is het enige dat hem iets lijkt te doen. Snel dat spel er af knallen.
Hij heeft een harde hand nodig. Iemand die hem op zijn flikker geeft als hij verkeerde dingen doet.
Klopt helemaal. Moeilijk om daar uit te komen hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Mike heeft geen enkele eigenwaarde. Hij had/heeft nix aan zijn ouders en hij is niet sociaal genoeg om zijn hart te luchten bij leeftijdsgenoten.
pedoquote:
Er is niet veel te voice-overen deze aflevering.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef Omaha het volgende:
Of ze hebben gekozen voor een nieuwe opzet, of de voice-over is niet komen opdagen
kiki?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:53 schreef Paul het volgende:
Dat ene wijfie gaat vast zo met stoelen gooien
Absoluut, daarom is het ook belangrijk dat hij naar een kliniek gaat. Hij moet weer perspectief krijgen in zijn leven. Hij moet een reden krijgen om te leven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Karammel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Moeilijk om daar uit te komen hoor.
D0hquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef Paul het volgende:
Huh die kliniek in wassenaar is gewoon van hem http://www.wereldomroep.n(...)/080303_keith_bakker
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Paul het volgende:
Welke kliniek kan ik terecht voor mijn fokverslaving
tuurlijk, alles beter dan thuis, zal Mike hebben gedacht en ik geef hem geen ongelijk, die moeder riep nu al dat ze hem zat was en hoppa, kon ie voor de tweede keer oprotten..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Absoluut, daarom is het ook belangrijk dat hij naar een kliniek gaat. Hij moet weer perspectief krijgen in zijn leven. Hij moet een reden krijgen om te leven.
Ik zag al gelijk dat het probleem daar bij die moeder lag. En na deze aflevering bleek dat wel weer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:59 schreef Euridice het volgende:
[..]
tuurlijk, alles beter dan thuis, zal Mike hebben gedacht en ik geef hem geen ongelijk, die moeder riep nu al dat ze hem zat was en hoppa, kon ie voor de tweede keer oprotten..
Inderdaad, dat kwam er in deze aflevering goed uit, die vader vond ik nog wel redelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:03 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik zag al gelijk dat het probleem daar bij die moeder lag. En na deze aflevering bleek dat wel weer.
Ja, maar wel te soft. Aan de ene kant is het wel goed dat de moeder zich niet om liet lullen en dat ook liet blijken aan die vader. Anders had zijn vader allang weer beloofd dat hij echt wel weer mocht WoW'en als ze thuis waren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:06 schreef Euridice het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kwam er in deze aflevering goed uit, die vader vond ik nog wel redelijk.
Is dat vreemd danquote:
Dikke onzin. Je hoort die vader zeggen "ja Keith had dat bedacht, van mij hoeft dat spel er niet af hoor. Ik wil geen ruzie met je" en jij denkt dat het probleem bij de moeder ligt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:03 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik zag al gelijk dat het probleem daar bij die moeder lag. En na deze aflevering bleek dat wel weer.
Weer? je bent al vaker geweest dus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 06:44 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, ik word geboeid afgevoerd.. wordt weer een maandje Wassenaer.
klopt, die eef is nogal makkelijk. Dan erbij denk ik dat die eef zeker een cool daddy is. Hadden ze die mike maar iets strenger opgevoed en respect aangeleerd in het begin van zijn opvoeding. Nu kan ik me voorstellen dat die ouders beidden hard werken en inderdaad zoiets hebben voor de sfeer en rust in huis vooral geen ruzie te maken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:33 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dikke onzin. Je hoort die vader zeggen "ja Keith had dat bedacht, van mij hoeft dat spel er niet af hoor. Ik wil geen ruzie met je" en jij denkt dat het probleem bij de moeder ligt?
De moeder stelt wel degelijk regels op, alleen is dat nogal al lastig als zelfs de vader die vervolgens ondermijnt. Zoals je op de site kan lezen heeft Mike nog een zus, die niet meer thuis woont en wel prima terecht is gekomen. Het probleem ligt dus niet alleen bij de ouders.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:06 schreef Andromache het volgende:
Allebei die ouders van Mike zijn om te huilen. Het probleem is niet dat ze niet praten, maar dat ze geen en-ke-le regel voor Mike willen opstellen, onder het mom van 'vooral geen ruzie'. Je mag nog van geluk spreken dat ze niet meer kroost hebben geproduceerd, godzijdank zeg.
Voelt als een cup a soup moment, ik kan er weer even tegenaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[ afbeelding ]
kiki moment
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Och jee Kiki gaat een shaggie roken
Maar je ziet haar een appel eten. Rara hoe kan dat? Het ligt vast aan de NCRV, die vindt dat niet goed voor ons om te zienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Och jee Kiki gaat een shaggie roken
Kiki was net een shaggie aan het roken, dat ziet er zo lomp uit bij een 15 jarig meisjequote:
Que?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:49 schreef Aoristus het volgende:
dat computerettertje wordt ineens mondig. Ik hoop voor de ouders dat dat weer verandert als ze weer thuis zijn.
Dat computerplantje, hij ging ineens grappig doen met zijn ouders, samenwerken enzo. Eigenlijk wilt ie gewoon neuken, zoals elke rukpuber, maar is hij te contactgestoord om uberhaupt iemand aan te spreken. Zoiemand verandert pas als hij op zichzelf gaat wonen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:55 schreef Karammel het volgende:
[..]
Que?
Volgens mij heb ik net een andere aflevering gezien.
Dan is er voetbal op NL 3, dus dat denk ik niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goed dat ze volgende week laten zien hoe het verder is gegaan
O ja hoe kan ik het vergeten CL.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:07 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dan is er voetbal op NL 3, dus dat denk ik niet!
jah of hij heeft weer sociaal contactquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Gehannes het volgende:
Die mike heeft volgens mij nogal wat 14 jarig meisjes achter zich aan als je zo op die hyves kijkt.
En aan het profiel van de eenzame game nerd voldoet hij al helemaal niet als je zo op zijn hyves kijkt. Of die lui willen nu hij op tv is weer contact met hem. Volgens mij is bij hem wel het een en ander overdreven voor het programma.
Can not be foundquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Mascleta het volgende:
Wel respect dat hij niet de zoveelste rotterdammer is die richting te "trots" van dortrecht noord gaat, maar hij lekker SP-AR-TA supporter is
* wacht nog steeds op riemfoto *
Zou dan eindelijk de riemfoto komen?quote:
Dat zal een soort Geheim van Atlantis blijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou dan eindelijk de riemfoto komen?
helaas wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zal een soort Geheim van Atlantis blijven.
Denkt het wel, hij zei tegen mij dat tie niet meer gamede en dat tie nu veel meer met mensen omging enzo volgens mij heeft hij nu ook een vriendinquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:10 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Met die Mike liep het volgens mij nog helemaal niet zo heel goed....
zal het dalijk eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
En uitzending gemist is weer up-to-date!
Boh ik heb weer genoten van haar, 15 jaar en dan zo'n lichaamquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:29 schreef Rosbief het volgende:
Vanavond weer, dat linker meidje deze keer met een extra diepe inkijk zag ik in het voorfilmpke.![]()
[ afbeelding ]
voor de uitzending hebben ze hem ff in de make up gezet en daarna word hij weer op straat geflikkerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:42 schreef Aoristus het volgende:
Abel die toezegt dat hij nooit meer drugs gaat gebruiken![]()
Hij was die isoleercel gewoon zat
Zie OPquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Boh ik heb weer genoten van haar, 15 jaar en dan zo'n lichaam![]()
Heeft ze een hyves?
Hij probeerde nog even te glimlachen op het einde, maar je zag 'm denken: ik wacht je op na de uitzending, vriendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
voor de uitzending hebben ze hem ff in de make up gezet en daarna word hij weer op straat geflikkerd![]()
Ik vond het wel allemaal heel erg positief, alleen bij mikey zat het nog niet helemaal lekker.
Ik vond de tranen juist mooi.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:00 schreef eNGine10 het volgende:
jah dat huilen vond ik ook maar niks maar het is wel typisch iets voor die kerel
Dude hoe kankerdom ben je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heeft ze een hyves?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heeft ze een hyves?
Hoe durf je mij dom te noemen, waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:07 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dude hoe kankerdom ben je?
met rukbare breezer? Koko?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef Terreros85 het volgende:
Zo, topic gevonden. Vanavond het nieuwe seizoen. 21.35 op Nederland 3
Je zal maar 2 jehova's als ouders hebbenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
mooie verhoudingen in het gezicht.
hehehehequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben voor Daan! Jehovah's getuigen!God's wraak!
Daans ouders gaan met bijbels langs de deurenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:48 schreef Terreros85 het volgende:
Die ouders van Daan zijn ook wel autoritair
De moeder of de zoon?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef Pixie. het volgende:
lijk ik wel van een jaar terug
[keithbakker]so wat is de oplossing?[/keithbakker]quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef Pixie. het volgende:
lijk ik wel van een jaar terug
Hahahahquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:55 schreef ASroma het volgende:
[..]
[keithbakker]so wat is de oplossing?[/keithbakker]
Zoonquote:
goed bezigquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:58 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hahahah![]()
Andere vrienden & inzien waar je mee bezig bent
Dankuquote:
Ik dacht dat het een uur zou durenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:23 schreef Pannenkoeken het volgende:
Waarom duren die afleveringen altijd zo kort. Nja volgende week maar weer kijken
.
Had wel medelijden met die moeder van Bing () en dat meisje (geen idee hoe ze heet) vond ik vrij triest..
Alvast een mooie OPquote:Op woensdag 16 december 2009 20:40 schreef Terreros85 het volgende:
Nog even alle families op een rijtje:
Familie Verzijlbergen
Jan Willem (56), Wilma (51) en Daniel (16)
Daniel liegt alles bij elkaar. Hij is al diverse malen met politie in aanraking geweest wegens diefstal. Een zeer pijnlijke ervaring voor zijn vader want Jan Willem is rechercheur…Volgens Daniels vader is er totaal niet tot hem door te dringen. Dat lukt de mensen op school niet, maar ook de hulpverleners niet. Daan neemt iedereen in de maling en liegt iedereen voor.
[ afbeelding ]
Familie Kalkhoven
Anita (50) en Bing (15)
Bing zit in de 4e leergang van het VMBO maar voert daar weinig tot niks uit. Hij heeft dit jaar al 26 keer gespijbeld. Het grote probleem bij Bing is het blowen. Hij blowt iedere dag, ook thuis. Soms treft zijn moeder hem helemaal ‘out’ aan op de bank. Ze is, als ze naar huis gaat, altijd bang hoe ze Bing en/of haar huis aantreft.
[ afbeelding ]
Familie Toorneman
Harry (48, stiefvader), Tineke (43, moeder) en Camilla (17).
Camilla is uit huis geplaatst, ze zit in een ‘fasehuis’ waar ze een zelfstandigheidsproject volgt. Maar ook in dit fasehuis dreigt het mis te lopen. Moeder Tineke houdt haar hart vast want op dit moment ziet ze het totaal nog niet zitten om Camilla terug in huis te nemen. Door de ontwrichte thuissituatie volgt Camilla ook geen regulier onderwijs meer.
[ afbeelding ]
Familie van den Doel
Jilles (52), Ank (48) en Kirsten (14)
Kirsten zit in de 3e klas van de havo. Sinds anderhalf jaar is Kirsten thuis onhandelbaar. Regels en gezag zijn niet aan haar besteed. Het grote probleem is dat Kirsten geen grenzen kent en grensoverschrijdend gedrag vertoond. Thuis is het veel schreeuwen, schelden en weglopen. Ze heeft een ongeremde boosheid.
[ afbeelding ]
Hij is gewoon chill hoorquote:
Patrick Kluivert? En ik gok op Bing en Daniel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Euhm oke, roddels:
Anita, de moeder van Bing, had een relatie met een bekende Nederlander. En er zijn twee pubers verliefd op elkaar geworden, ik gok Kirsten en Bing?
Hmmmm...
Hij heeft meer weg van Pierre van Hooydonk. En die komt ook uit Breda trouwenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:35 schreef bascross het volgende:
[..]
Patrick Kluivert? En ik gok op Bing en Daniel.
Dat komt 'ie niet, Welberg, vlakbij Steenbergen, toch wel een eindje van Breda. Voor wat het waard is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Hij heeft meer weg van Pierre van Hooydonk. En die komt ook uit Breda trouwen. Ik gok Daniel en Kirsten.
Moeder van Bing had een relatie met een bekende Nederlander.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Euhm oke, roddels:
Anita, de moeder van Bing, had een relatie met een bekende Nederlander.
Hmmmm...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Euhm oke, roddels:
En er zijn twee pubers verliefd op elkaar geworden, ik gok Kirsten en Bing?
Hmmmm...
Hij lijkt er wel op, maar ik kan me niet voorstellen dat Mike zichzekf uit de goot gehesen heeft. Hij had Afgkicken toch vroegtijdig verlaten?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Pixie. het volgende:
Is nou nog steeds niemand opgevallen dat Mike van Afkicken ook mee doet met de begeleiding?
Hij was eerst kaal die hardcore gast
Nu heeft ie bruin haar
Klopt, maar ik dacht ook meteen aan die gast van afkicken toen ik zijn stem hoorde.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel op, maar ik kan me niet voorstellen dat Mike zichzekf uit de goot gehesen heeft. Hij had Afgkicken toch vroegtijdig verlaten?
daan zal wel iemand buiten het programma zijn id, het screenshot was alleen bedoeld om te laten zien dat er nu in ieder geval (niet meer) sprake is van een bing.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef fespo het volgende:
dat moet dan daniel zijn want er is geen daan.
aldus Camilla
tuurlijk lezen die mee
alleen kunnen niet reageren .
ze hebben geheimhouding van 2 jaar over het programma.
en wat ik weet dat vervelend is niet het heleverhaal is uitgezonden alleen maar de ''explozies en de drama''
dus de reacties die mensen geven zijn daar door ook heftiger dan als de hele 3 weken totaal waren uit gezonden want geloof mij ze hebben ook veel gelachen!
en de fam kunnen niet eerlijk reageren op forums wand die zijn al een stuk vedder dan tv en die hebben nu wel een band met mekaar positief f negatief dat maakt niet uit
Dunno, volgens mij was die relatie toen ze Bing al had. Maar weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Moeder van Bing had een relatie met een bekende Nederlander.
Maar is daar ook een zoon uit gekomen? Bing.
Of had ze de afgelopen tijd een relatie met een bekende Nederlander en heeft Bing een andere vader..
Is een bekende Nederlander de vader dan gok ik op Arnold van der leijden uit Sittard.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel als je op de site gaat kijken, dan zie je dat ze bij de biografieën daan en daniel door elkaar gebruiken, als erna de uitzending bekijkt dan hoor je dat zowel de ouders als de voice over ook meerdere keren daan gebruikt ivm daniel.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef fespo het volgende:
dat moet dan daniel zijn want er is geen daan.
Zie jequote:Op woensdag 30 december 2009 04:03 schreef bascross het volgende:
Mike van afkicken zit er zeker in. Ik zag hem deze keer weer en het is hem duidelijk. Hij is dus niet in de goot beland.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
Wat idioot dat die jongen van 16 helemaal niks mag. Kom op zeg, op je 16e drink, zoen en neuk je nou eenmaal. Dat dat in de jaren 50 op die leeftijd niet gebeurde.
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Razor21 het volgende:
Waar zien jullie die Mike dan uit afkicken??
Geniaal programma alleen veels te kort tot nu toe weinig spanning..maar wel vermakelijk![]()
www.bing.com
Vorig jaar keek ik niet , wie is Mike ?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Razor21 het volgende:
Waar zien jullie die Mike dan uit afkicken??
Geniaal programma alleen veels te kort tot nu toe weinig spanning..maar wel vermakelijk![]()
www.bing.com
Mike was een junk die uit het programma Afkicken werd gegooid wegens onhanteerbaar gedrag.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vorig jaar keek ik niet , wie is Mike ?
Family Matters duurt inderdaad veels te kort.
Jaquote:Op donderdag 31 december 2009 20:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt, hoop dat de afleveringen van vorig jaar nog terug te bekijken zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:29 schreef eNGine10 het volgende:
Vond het vorig jaar spannender maar blijft een leuke serie.
In family matters zijn natuurlijk niet alleen kinderen de fout.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:21 schreef ASroma het volgende:
ik vind die tieners allemaal nog best ok overkomen....
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In family matters zijn natuurlijk niet alleen kinderen de fout.
Maar dat ene jonge meisje met anorexia is toch wel een erg dom sletje. Die heeft vast wel eens achter de webcam gezeten
HEULMAAL NIET PAULTJUHquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:26 schreef Paul het volgende:
KUTZOOI DIE TT KLOPT NIET HET IS AL 10 MINUTEN BEZIG JONGE
Geflipte Jehova's getuigequote:
Ben blij dat het niet mijn moeder isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef PiraatPiet het volgende:
ik krijg de kriebels van die Wilma...
zo iemand die snachts naast je bed staat omdat ze god heeft gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef PiraatPiet het volgende:
ik krijg de kriebels van die Wilma...
het had de zus van de moeder van Jan Smit kunnen zijn, alles is weg. Zij nu dan met alles is terug, mijn kracht, het licht enz.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
zo iemand die snachts naast je bed staat omdat ze god heeft gezien
Waar woont Camilla ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef ASroma het volgende:
camilla heeft ook gewoon een stabiele goeie vriend nodig die haar liefde geeft. Sommige dingen zijn heel simpel.
Dat van het roken was wel een beetje dubbel vond ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:48 schreef Ascendancy het volgende:
Die ouders willen hem echt nog steeds alleen maar dwingen tot geloofswaarden he
Nee hoor, dat werkt pas als je tevredener over jezelf bent.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef ASroma het volgende:
camilla heeft ook gewoon een stabiele goeie vriend nodig die haar liefde geeft. Sommige dingen zijn heel simpel.
Omdat jij bij die meisjes in de friendzone zit ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
Nee mensen, een dom sletje![]()
Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het meisjes die alleen maar janken en zielig doen en zich laten neuken en shit, maar nooit eens iets zeggen over wat ze voelt en wil.
vrouwen doen altijd wel zo labiel, maar dan een week later denk je van "Wow dat je zoiets doet/kan, jij bent echt wel sterk!"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
Nee mensen, een dom sletje![]()
Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het meisjes die alleen maar janken en zielig doen en zich laten neuken en shit, maar nooit eens iets zeggen over wat ze voelt en wil.
tuurlijk maar zo iemand begeleid haar daar onbewust in, van haar familie moet ze het niet echt hebben namelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee hoor, dat werkt pas als je tevredener over jezelf bent.
Ik vond het wel een leuke uitzending. Het zijn niet alleen probleemkinderen. Ook de ouders zitten vol met problemenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:56 schreef Paul het volgende:
Matige uitzending
Ik heb gewoon een vriendin hoor, maar die praat tenminste wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat jij bij die meisjes in de friendzone zit ?
Dit was wel weer heel duidelijk.
Opzich vind ik dat ergens wel "mooi" om te zien, dat dat gedoe waar Kirsten mee worstelt op een bepaalde manier wel logisch is. Dr moeder zit er immers ook me.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke uitzending. Het zijn niet alleen probleemkinderen. Ook de ouders zitten vol met problemen
Ja , ik heb ook medelijden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef Pyttpytt het volgende:
Heb eigenlijk een beetje medelijden met Camilla. Wat komen die ouders liefdeloos over zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |