Oh ohoh er zitten wel erge bij zo een gozer zit de hele dag aan de drugsquote:Vier gezinnen met een onhandelbaar kind zijn de wanhoop nabij. Met behulp van coach Keith Bakker pakken zij hun problemen aan op een boerderij in de Franse Pyreneeën en stuiten ze op een hoop onverwerkt leed
We maken kennis met de familie Pereboom en de familie Vos Zij gaan met twee andere gezinnen op een boerderij in de Franse Pyreneeën, onder leiding van Keith Bakker, aan de slag om hun gezinsproblemen aan te pakken. Abel Pereboom (17) gebruikt zoveel speed dat hij thuis niet meer te handhaven is. Hij leeft 's nachts en slaapt overdag. Door zijn destructieve levenswijze gaat hij niet meer naar school en heeft hij geen werk. Zijn ouders weten zich geen raad meer met hun losgeslagen zoon. Ook bij de familie Vos zorgt hun zoon voor problemen. Davey (17) is agressief naar zijn moeder en zusje Nicole (14) en blijft dagenlang weg. Moeder Diana geeft huilend toe dat ze wanhopig is. Ze is doodsbang dat ze hem kwijtraakt omdat ze nauwelijks nog contact met hem kan maken. De eerste dag op de boerderij in Frankrijk begint meteen keihard. Coach Keith legt een aantal regels op tafel en er moet een contract ondertekend worden. De gemoederen lopen hoog op als blijkt dat er maar vijf sigaretten per dag gerookt mogen worden en er geen alcohol gedronken mag worden. Er wordt dan ook al meteen geprobeerd om de regels te overtreden én de ouders doen net zo hard mee. En alsof het nog niet erg genoeg is wacht de gezinnen nog een verrassing die meteen op veel weerstand stuit...
Gewoon die fles laten doorslikkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:53 schreef Aoristus het volgende:
Die ene gast die net die fles aan zijn muil zette.Als ik die vader was, dan was dat zo met behulp van een stuk hout afgeleerd
Ik had wel meer van dat breezersletje willen zien eigenlijk. Volgens mij is dat de nachtmerrie van elke vader, dat zijn dochter met een of andere sleazy scumbag zit te flikflooien op internet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gewoon die fles laten doorslikken
Het zijn wel echt probleemkinderen
Die drugsboy is erger denk ik hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik had wel meer van dat breezersletje willen zien eigenlijk. Volgens mij is dat de nachtmerrie van elke vader, dat zijn dochter met een of andere sleazy scumbag zit te flikflooien op internet.
Volgens mij is die 'spelleider' een zelfverklaarde ervaringsdeskundige op het gebied van junkachtig gedrag. Dat belooft nog wat, de komende tijdquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die drugsboy is erger denk ik hoor
Die ouders hadden btw ook allemaal Herman Brood in de kamer hangen hehe
Gebruiker van speed, wiet en ??quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij is die 'spelleider' een zelfverklaarde ervaringsdeskundige op het gebied van junkachtig gedrag. Dat belooft nog wat, de komende tijd
Die drugsboy zou ik gewoon een paar nachtjes buiten laten slapen. Die is volgens mij veel te lui om iets uit te voeren. Wat een naam ook, Abel Perenboom
Amfetamine, net als die Kiki heeft hij gewoon echt een paar harde klappen nodig.quote:
Niets wat je niet met een stuk hout kan oplossen inderdaad. Lijkt me ook best plezierig als vader, om even je ongenoegen te botvieren op zo'n lamlulquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Amfetamine, net als die Kiki heeft hij gewoon echt een paar harde klappen nodig.
Met zijn "Ik ben een kosmonaut".
Die spelleider heb ik wel vaker gezien in programma'squote:Op dinsdag 30 december 2008 21:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij is die 'spelleider' een zelfverklaarde ervaringsdeskundige op het gebied van junkachtig gedrag. Dat belooft nog wat, de komende tijd
Die drugsboy zou ik gewoon een paar nachtjes buiten laten slapen. Die is volgens mij veel te lui om iets uit te voeren. Wat een naam ook, Abel Perenboom
Ja, hij is altijd in beeld als het om verslavingsproblematiek gaat enzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die spelleider heb ik wel vaker gezien in programma's
Op RTL 5 met Van Etter tot Engel waarschijnlijk daar was Keith Bakker toen ook bij betrokken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die spelleider heb ik wel vaker gezien in programma's
Controle? Die Keith heeft echt 0,0% controle over die kinderen. Ze praten gewoon maar een beetje met hem mee of van hem af te zijn. Volgens mij heeft hij er geen een op het rechte pad kunnen brengen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:53 schreef codemss het volgende:
Ik vind eigenlijk toch wel dat die Keith nog best veel controle heeft, meer dan ik verwachtte, toch zwak van de nederlandse probleemjongeren, dat ze hem niet de baas kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |