Klopt helemaal. Moeilijk om daar uit te komen hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Mike heeft geen enkele eigenwaarde. Hij had/heeft nix aan zijn ouders en hij is niet sociaal genoeg om zijn hart te luchten bij leeftijdsgenoten.
pedoquote:
Er is niet veel te voice-overen deze aflevering.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef Omaha het volgende:
Of ze hebben gekozen voor een nieuwe opzet, of de voice-over is niet komen opdagen
kiki?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:53 schreef Paul het volgende:
Dat ene wijfie gaat vast zo met stoelen gooien
Absoluut, daarom is het ook belangrijk dat hij naar een kliniek gaat. Hij moet weer perspectief krijgen in zijn leven. Hij moet een reden krijgen om te leven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Karammel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Moeilijk om daar uit te komen hoor.
D0hquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef Paul het volgende:
Huh die kliniek in wassenaar is gewoon van hem http://www.wereldomroep.n(...)/080303_keith_bakker
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Paul het volgende:
Welke kliniek kan ik terecht voor mijn fokverslaving
tuurlijk, alles beter dan thuis, zal Mike hebben gedacht en ik geef hem geen ongelijk, die moeder riep nu al dat ze hem zat was en hoppa, kon ie voor de tweede keer oprotten..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Absoluut, daarom is het ook belangrijk dat hij naar een kliniek gaat. Hij moet weer perspectief krijgen in zijn leven. Hij moet een reden krijgen om te leven.
Ik zag al gelijk dat het probleem daar bij die moeder lag. En na deze aflevering bleek dat wel weer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:59 schreef Euridice het volgende:
[..]
tuurlijk, alles beter dan thuis, zal Mike hebben gedacht en ik geef hem geen ongelijk, die moeder riep nu al dat ze hem zat was en hoppa, kon ie voor de tweede keer oprotten..
Inderdaad, dat kwam er in deze aflevering goed uit, die vader vond ik nog wel redelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:03 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik zag al gelijk dat het probleem daar bij die moeder lag. En na deze aflevering bleek dat wel weer.
Ja, maar wel te soft. Aan de ene kant is het wel goed dat de moeder zich niet om liet lullen en dat ook liet blijken aan die vader. Anders had zijn vader allang weer beloofd dat hij echt wel weer mocht WoW'en als ze thuis waren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:06 schreef Euridice het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kwam er in deze aflevering goed uit, die vader vond ik nog wel redelijk.
Is dat vreemd danquote:
Dikke onzin. Je hoort die vader zeggen "ja Keith had dat bedacht, van mij hoeft dat spel er niet af hoor. Ik wil geen ruzie met je" en jij denkt dat het probleem bij de moeder ligt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:03 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik zag al gelijk dat het probleem daar bij die moeder lag. En na deze aflevering bleek dat wel weer.
Weer? je bent al vaker geweest dus?quote:Op woensdag 11 februari 2009 06:44 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, ik word geboeid afgevoerd.. wordt weer een maandje Wassenaer.
klopt, die eef is nogal makkelijk. Dan erbij denk ik dat die eef zeker een cool daddy is. Hadden ze die mike maar iets strenger opgevoed en respect aangeleerd in het begin van zijn opvoeding. Nu kan ik me voorstellen dat die ouders beidden hard werken en inderdaad zoiets hebben voor de sfeer en rust in huis vooral geen ruzie te maken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:33 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dikke onzin. Je hoort die vader zeggen "ja Keith had dat bedacht, van mij hoeft dat spel er niet af hoor. Ik wil geen ruzie met je" en jij denkt dat het probleem bij de moeder ligt?
De moeder stelt wel degelijk regels op, alleen is dat nogal al lastig als zelfs de vader die vervolgens ondermijnt. Zoals je op de site kan lezen heeft Mike nog een zus, die niet meer thuis woont en wel prima terecht is gekomen. Het probleem ligt dus niet alleen bij de ouders.quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:06 schreef Andromache het volgende:
Allebei die ouders van Mike zijn om te huilen. Het probleem is niet dat ze niet praten, maar dat ze geen en-ke-le regel voor Mike willen opstellen, onder het mom van 'vooral geen ruzie'. Je mag nog van geluk spreken dat ze niet meer kroost hebben geproduceerd, godzijdank zeg.
Voelt als een cup a soup moment, ik kan er weer even tegenaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[ afbeelding ]
kiki moment
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Och jee Kiki gaat een shaggie roken
Maar je ziet haar een appel eten. Rara hoe kan dat? Het ligt vast aan de NCRV, die vindt dat niet goed voor ons om te zienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Och jee Kiki gaat een shaggie roken
Kiki was net een shaggie aan het roken, dat ziet er zo lomp uit bij een 15 jarig meisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |