Dat van het roken was wel een beetje dubbel vond ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:48 schreef Ascendancy het volgende:
Die ouders willen hem echt nog steeds alleen maar dwingen tot geloofswaarden he
Nee hoor, dat werkt pas als je tevredener over jezelf bent.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef ASroma het volgende:
camilla heeft ook gewoon een stabiele goeie vriend nodig die haar liefde geeft. Sommige dingen zijn heel simpel.
Omdat jij bij die meisjes in de friendzone zit ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
Nee mensen, een dom sletje![]()
Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het meisjes die alleen maar janken en zielig doen en zich laten neuken en shit, maar nooit eens iets zeggen over wat ze voelt en wil.
vrouwen doen altijd wel zo labiel, maar dan een week later denk je van "Wow dat je zoiets doet/kan, jij bent echt wel sterk!"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
Nee mensen, een dom sletje![]()
Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het meisjes die alleen maar janken en zielig doen en zich laten neuken en shit, maar nooit eens iets zeggen over wat ze voelt en wil.
tuurlijk maar zo iemand begeleid haar daar onbewust in, van haar familie moet ze het niet echt hebben namelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee hoor, dat werkt pas als je tevredener over jezelf bent.
Ik vond het wel een leuke uitzending. Het zijn niet alleen probleemkinderen. Ook de ouders zitten vol met problemenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:56 schreef Paul het volgende:
Matige uitzending
Ik heb gewoon een vriendin hoor, maar die praat tenminste wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat jij bij die meisjes in de friendzone zit ?
Dit was wel weer heel duidelijk.
Opzich vind ik dat ergens wel "mooi" om te zien, dat dat gedoe waar Kirsten mee worstelt op een bepaalde manier wel logisch is. Dr moeder zit er immers ook me.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke uitzending. Het zijn niet alleen probleemkinderen. Ook de ouders zitten vol met problemen
Ja , ik heb ook medelijden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef Pyttpytt het volgende:
Heb eigenlijk een beetje medelijden met Camilla. Wat komen die ouders liefdeloos over zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |