Que?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:49 schreef Aoristus het volgende:
dat computerettertje wordt ineens mondig. Ik hoop voor de ouders dat dat weer verandert als ze weer thuis zijn.
Dat computerplantje, hij ging ineens grappig doen met zijn ouders, samenwerken enzo. Eigenlijk wilt ie gewoon neuken, zoals elke rukpuber, maar is hij te contactgestoord om uberhaupt iemand aan te spreken. Zoiemand verandert pas als hij op zichzelf gaat wonen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:55 schreef Karammel het volgende:
[..]
Que?
Volgens mij heb ik net een andere aflevering gezien.
Dan is er voetbal op NL 3, dus dat denk ik niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goed dat ze volgende week laten zien hoe het verder is gegaan
O ja hoe kan ik het vergeten CL.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:07 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dan is er voetbal op NL 3, dus dat denk ik niet!
jah of hij heeft weer sociaal contactquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Gehannes het volgende:
Die mike heeft volgens mij nogal wat 14 jarig meisjes achter zich aan als je zo op die hyves kijkt.
En aan het profiel van de eenzame game nerd voldoet hij al helemaal niet als je zo op zijn hyves kijkt. Of die lui willen nu hij op tv is weer contact met hem. Volgens mij is bij hem wel het een en ander overdreven voor het programma.
Can not be foundquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Mascleta het volgende:
Wel respect dat hij niet de zoveelste rotterdammer is die richting te "trots" van dortrecht noord gaat, maar hij lekker SP-AR-TA supporter is
* wacht nog steeds op riemfoto *
Zou dan eindelijk de riemfoto komen?quote:
Dat zal een soort Geheim van Atlantis blijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou dan eindelijk de riemfoto komen?
helaas wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zal een soort Geheim van Atlantis blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |