Zou dan eindelijk de riemfoto komen?quote:
Dat zal een soort Geheim van Atlantis blijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou dan eindelijk de riemfoto komen?
helaas wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zal een soort Geheim van Atlantis blijven.
Denkt het wel, hij zei tegen mij dat tie niet meer gamede en dat tie nu veel meer met mensen omging enzo volgens mij heeft hij nu ook een vriendinquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:10 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Met die Mike liep het volgens mij nog helemaal niet zo heel goed....
zal het dalijk eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
En uitzending gemist is weer up-to-date!
Boh ik heb weer genoten van haar, 15 jaar en dan zo'n lichaamquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:29 schreef Rosbief het volgende:
Vanavond weer, dat linker meidje deze keer met een extra diepe inkijk zag ik in het voorfilmpke.![]()
[ afbeelding ]
voor de uitzending hebben ze hem ff in de make up gezet en daarna word hij weer op straat geflikkerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:42 schreef Aoristus het volgende:
Abel die toezegt dat hij nooit meer drugs gaat gebruiken![]()
Hij was die isoleercel gewoon zat
Zie OPquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Boh ik heb weer genoten van haar, 15 jaar en dan zo'n lichaam![]()
Heeft ze een hyves?
Hij probeerde nog even te glimlachen op het einde, maar je zag 'm denken: ik wacht je op na de uitzending, vriendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
voor de uitzending hebben ze hem ff in de make up gezet en daarna word hij weer op straat geflikkerd![]()
Ik vond het wel allemaal heel erg positief, alleen bij mikey zat het nog niet helemaal lekker.
Ik vond de tranen juist mooi.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:00 schreef eNGine10 het volgende:
jah dat huilen vond ik ook maar niks maar het is wel typisch iets voor die kerel
Dude hoe kankerdom ben je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heeft ze een hyves?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heeft ze een hyves?
Hoe durf je mij dom te noemen, waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:07 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dude hoe kankerdom ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |