Denkt het wel, hij zei tegen mij dat tie niet meer gamede en dat tie nu veel meer met mensen omging enzo volgens mij heeft hij nu ook een vriendinquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:10 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Met die Mike liep het volgens mij nog helemaal niet zo heel goed....
zal het dalijk eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
En uitzending gemist is weer up-to-date!
Boh ik heb weer genoten van haar, 15 jaar en dan zo'n lichaamquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:29 schreef Rosbief het volgende:
Vanavond weer, dat linker meidje deze keer met een extra diepe inkijk zag ik in het voorfilmpke.![]()
[ afbeelding ]
voor de uitzending hebben ze hem ff in de make up gezet en daarna word hij weer op straat geflikkerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:42 schreef Aoristus het volgende:
Abel die toezegt dat hij nooit meer drugs gaat gebruiken![]()
Hij was die isoleercel gewoon zat
Zie OPquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Boh ik heb weer genoten van haar, 15 jaar en dan zo'n lichaam![]()
Heeft ze een hyves?
Hij probeerde nog even te glimlachen op het einde, maar je zag 'm denken: ik wacht je op na de uitzending, vriendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
voor de uitzending hebben ze hem ff in de make up gezet en daarna word hij weer op straat geflikkerd![]()
Ik vond het wel allemaal heel erg positief, alleen bij mikey zat het nog niet helemaal lekker.
Ik vond de tranen juist mooi.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:00 schreef eNGine10 het volgende:
jah dat huilen vond ik ook maar niks maar het is wel typisch iets voor die kerel
Dude hoe kankerdom ben je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heeft ze een hyves?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heeft ze een hyves?
Hoe durf je mij dom te noemen, waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:07 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dude hoe kankerdom ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |