Jawel als je op de site gaat kijken, dan zie je dat ze bij de biografieėn daan en daniel door elkaar gebruiken, als erna de uitzending bekijkt dan hoor je dat zowel de ouders als de voice over ook meerdere keren daan gebruikt ivm daniel.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef fespo het volgende:
dat moet dan daniel zijn want er is geen daan.
Zie jequote:Op woensdag 30 december 2009 04:03 schreef bascross het volgende:
Mike van afkicken zit er zeker in. Ik zag hem deze keer weer en het is hem duidelijk. Hij is dus niet in de goot beland.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
Wat idioot dat die jongen van 16 helemaal niks mag. Kom op zeg, op je 16e drink, zoen en neuk je nou eenmaal. Dat dat in de jaren 50 op die leeftijd niet gebeurde.
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Razor21 het volgende:
Waar zien jullie die Mike dan uit afkicken??
Geniaal programma alleen veels te kort tot nu toe weinig spanning..maar wel vermakelijk![]()
www.bing.com
Vorig jaar keek ik niet , wie is Mike ?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Razor21 het volgende:
Waar zien jullie die Mike dan uit afkicken??
Geniaal programma alleen veels te kort tot nu toe weinig spanning..maar wel vermakelijk![]()
www.bing.com
Mike was een junk die uit het programma Afkicken werd gegooid wegens onhanteerbaar gedrag.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vorig jaar keek ik niet , wie is Mike ?
Family Matters duurt inderdaad veels te kort.
Jaquote:Op donderdag 31 december 2009 20:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt, hoop dat de afleveringen van vorig jaar nog terug te bekijken zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:29 schreef eNGine10 het volgende:
Vond het vorig jaar spannender maar blijft een leuke serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |