Och jee Rottdog... wat ongelofelijk verdrietig en oneerlijk...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Rottdog het volgende:
Moest ff bijkomen want ook wij hebben geen goed nieuws gekregen.
Ons vruchtje is niet verder gegroeid en het is nu wachten op spontane miskraam.
Over 2 weken terug komen en that's it
Dat is besloten naar aanleiding van de inwendige echo hierbij werd al duidelijk dat ik slijmverlies heb dus aan het afstoten ben. De twee weken staan er meer voor om dan te kijken of ik schoon ben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef mefke79 het volgende:
en waarom in 's hemelsnaam 2 weken wachten? Dat hoeft toch helemaal niet, tenzij jij het wilt.
Waren jullie het daarmee eens, hadden jullie een keus?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dat is besloten naar aanleiding van de inwendige echo hierbij werd al duidelijk dat ik slijmverlies heb dus aan het afstoten ben. De twee weken staan er meer voor om dan te kijken of ik schoon ben.
Mwah ik denk dat als je een gegronde klacht indient iedere weldenkende arts zal begrijpen dat deze gyn je vertrouwen niet verdient met zulke snoetjes trekken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:15 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wilde al na mn eerste bezoek aan die man een andere arts, maar kan hier eerst na 3 maanden wisselen werd me vertelt, anders moest ik alle onderzoeken zelf betalen. Nu ga ik per 1 maart verhuizen dus dan is het sowieso niet meer te doen om hier te blijven en zoek ik een nieuwe. Het was alleen zo fijn dat deze arts iedere keer een echo doet...dat moet ik bij de volgende nog maar afwachten...
Nou ik zit echt even met tranen hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Rottdog het volgende:
Moest ff bijkomen want ook wij hebben geen goed nieuws gekregen.
Ons vruchtje is niet verder gegroeid en het is nu wachten op spontane miskraam.
Over 2 weken terug komen en that's it
Ik heb hetzelfde gezegd tegen mijn man..... Heel naar allemaal....quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:20 schreef happyme28 het volgende:
Ik zei een paar dagen geleden nog tegen mijn man dat op Fok! eigenlijk betrekkelijk weinig miskramen voorkomen en dan ineens 2 op een dag.
Happyme28, Ik vind dat je ondanks alles toch zo positief post en met de anderen meeleeft. Echt superquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:54 schreef happyme28 het volgende:
miss_sly, ik vind het zo jammer te lezen dat je al een aantal dagen in een zwangerschapsdip zit. Ik hoop echt dat als schaap weer thuis is, dat je dan je positieve enthousiaste miss_sly weer terugvindt. Er groeit een mooi wondertje in je!
BE veel succes bij de VK zo. Is natuurlijk altijd een beetje spannend!
jamaar miss_sly je mag je best depri voelen ook al heeft een ander groter en totaal ander verdriet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
BE
Happy, juist jouw opbeurende woorden brenge me dan weer bijna aan het huilen. Ik besef hoe gelukkig ik me mag prijzen en hoe verdrietig jij nu bent. En dan voel ik me zoo ondankbaar.
Ik vind je helemaal niet ondankbaar hoor. Ik snap helemaal dat als je mannetje weg is en het gevoel is weg dat je je dan zo kunt voelen. Ik hoop alleen echt dat het weer verdwijntquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Happy, juist jouw opbeurende woorden brenge me dan weer bijna aan het huilen. Ik besef hoe gelukkig ik me mag prijzen en hoe verdrietig jij nu bent. En dan voel ik me zoo ondankbaar.
Miskramen lijken hier wel bij bosjes te komen, eerst tijden niets en dan ineens 2 of 3. Natuurlijk, je weet dat er zoveel % zwangerschappen fout gaan, maar pff..het meemaken is dan toch weer iets heel anders.quote:Ik zei een paar dagen geleden nog tegen mijn man dat op Fok! eigenlijk betrekkelijk weinig miskramen voorkomen en dan ineens 2 op een dag.
Oh BE, wat ontzettend fijn dat alles zo goed is. En het hartje horen is natuurlijk het leukste wat er isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Happy
Ik heb net het hartje gehoord.Toch wel even heel fijn om te horen. Niet zo heel lang, want toen zwom hij weer weg, maar het was er!
Alles was verder in orde, bloeddruk prima, 2 ons lichter dan de vorige keer.
Ze drukte me wel op het hart idd niet al te veel aan gekomen deze keer, om te kijken of het kindje iets lichter gehouden kon worden zeg maar.
Ze zei letterlijk 'het is gelukkig allemaal goed gegaan met hem en hij heeft er niks aan over gehouden, maar echt een makkie was het niet'. Dus daar ga ik maar heel erg goed mijn best voor doen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Happy
Ik heb net het hartje gehoord.Toch wel even heel fijn om te horen. Niet zo heel lang, want toen zwom hij weer weg, maar het was er!
Alles was verder in orde, bloeddruk prima, 2 ons lichter dan de vorige keer.
Ze drukte me wel op het hart idd niet al te veel aan gekomen deze keer, om te kijken of het kindje iets lichter gehouden kon worden zeg maar.
Ze zei letterlijk 'het is gelukkig allemaal goed gegaan met hem en hij heeft er niks aan over gehouden, maar echt een makkie was het niet'. Dus daar ga ik maar heel erg goed mijn best voor doen.
quote:
Mijn gyn kon het eerder zienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Maar ja, vandaag 15 weken. Over 3 weken als alles goed gaat de echo en weten we wat het wordt.
Mijn volgende afspraak is op dezelfde dag als de pretecho voor de geslachtbepaling. En ik kan best wel nog drie weken wachten...gemakkelijkquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mikoxx, je had het over dat Samen Bevallen he, maar wil je dat er nog bij gaan doen dan? Naast de zwangerschapsyoga en de BVcursus?
Met hoeveel weken was dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:55 schreef McLaura het volgende:
Whaha, ja, dat kan vast wel. Ik had ook niet anders verwacht dan te moeten wachten tot 4 (gyn) of 11 maart (screeningsecho).
Maar goed, de gyn heeft me er dus op gewezen een 'wurmpie' te zien bij ons Wurm. En stiekem vind ik dat heel erg leuk!!
En wie weet is het toch stiekem een meisje, en dan vind ik het natuulijk nog steeds leuk, maar ik heb nou eenmaal een voorkeur voor een jongen.
14.6quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet steeds nog even denken aan datswoesjswoesjswoesjswoesj
van vanmorgen.
Er zit echt weer zo'n klein duikelaartje in mijn buik.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Takkembah, kom jij ook even vertellen hoe de echo was vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen we nu net de foto's binnen van het wiegje... ik had zo gehoopt dat we het ding vet mooi zouden vinden, dan is het hup, probleem opgelost. But no...het is een soort zelf in elkaar geklust wiegje met enorm logge stukken erop en aan het hoofdeinde prijkt een enorm groot kruis wat dan zo over je kindje uittorent waakt. Enig, vast, als je gelovig bent. Maar wij zijn dat niet en ik vind dat ding eigenlijk behoorlijk storend.
Blegh. Ik heb geen zin in ruzie of geheibel over zoiets stoms, maar aan de andere kant wil ik ook gewoon niet mijn kindje de eerste vier weken van zijn/haar leven in een wiegje parkeren wat ik spuuglelijk vind, alleen maar om schoonmoeders te plezieren.
Nouja, gelukkig deelt lief dezelfde mening. Dat scheelt. Ik ben benieuwd of het hierna losgelaten wordt. Ik hoop het maar dat er niet te ingewikkeld over gedaan wordt.![]()
ja weet je wat het fijne is... lief en ik hadden hen al een keertje verteld dat we onze kids het liefst naar een protestantse basisschool sturen. Niet vanwege het Christelijke karakter per se maar vanwege andere redenen (die zij nog steeds niet helemaal snappen.) Ik weet bijna zeker dat dat nu tegen me gebruikt gaat wordenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Juk Huup, dat klinkt inderdaad als rijp voor de vuilnisbelt....
Ik zou gewoon je eigen gevoel volgen in deze, als jij het wiegje niet wilt gebruiken....dan niet doen!
Kan je schoonmoeder hoog en laag springen, maar het gebeurt niet.
Kun je het haar niet aan het verstand brengen dat het wiegje niet helemaal (helemaal niet) jullie smaak is?
Takkembah, mooi dat je een goede echo hebt gehad! Een kloppend hartje gezien, fijn zeg!
En nu, binnenkort weer een echo? Of voorlopig niet?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kun je het kruis er niet afzagen? whahaha
Nee crap, lastige situatie, fijn dat je vriend het even gaat regelen met zijn mams
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Oh my...
k had het geloof ik al ergens eerder gezet maar nog maar even.Huup, jullie gaan vast wel een keertje met de baby naar je schoonouders en dan kan het mooi daar een dutje doen in het wiegje. Bovendien zitten jouw ouders ook met een erfstukwiegje en dat is wel naar jullie smaak (en zo niet, vraag je ouders of ze een ledikantje kopen en er zelf even in gaan liggen, ga er daarna ook even inliggen en je hebt alsnog zo'n dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen we nu net de foto's binnen van het wiegje... ik had zo gehoopt dat we het ding vet mooi zouden vinden, dan is het hup, probleem opgelost. But no...het is een soort zelf in elkaar geklust wiegje met enorm logge stukken erop en aan het hoofdeinde prijkt een enorm groot kruis wat dan zo over je kindje uittorent waakt. Enig, vast, als je gelovig bent. Maar wij zijn dat niet en ik vind dat ding eigenlijk behoorlijk storend.
Blegh. Ik heb geen zin in ruzie of geheibel over zoiets stoms, maar aan de andere kant wil ik ook gewoon niet mijn kindje de eerste vier weken van zijn/haar leven in een wiegje parkeren wat ik spuuglelijk vind, alleen maar om schoonmoeders te plezieren.
Nouja, gelukkig deelt lief dezelfde mening. Dat scheelt. Ik ben benieuwd of het hierna losgelaten wordt. Ik hoop het maar dat er niet te ingewikkeld over gedaan wordt.
)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
en bedankt nu zit er yoghurt op mn schermquote:Op zondag 8 februari 2009 08:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Huup, jullie gaan vast wel een keertje met de baby naar je schoonouders en dan kan het mooi daar een dutje doen in het wiegje. Bovendien zitten jouw ouders ook met een erfstukwiegje en dat is wel naar jullie smaak (en zo niet, vraag je ouders of ze een ledikantje kopen en er zelf even in gaan liggen, ga er daarna ook even inliggen en je hebt alsnog zo'n ding)
Dat vind ik ook altijd een van de mooiste dingen, m.i. het mooiste geluid dat er op de wereld is. En ik krijg dat later in stereo te horenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet steeds nog even denken aan datswoesjswoesjswoesjswoesj
van vanmorgen.
Er zit echt weer zo'n klein duikelaartje in mijn buik.
Mijn ervaring heeft me geleerd dat: "Veel sterkte," het beste isquote:Op zondag 8 februari 2009 01:33 schreef mijsje het volgende:
[..]
Veel plezier (of wat wens je dan eigenlijk?) maandag bij zijn besnijdenis!(mazzel tov!)
quote:Op zondag 8 februari 2009 08:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Huup, jullie gaan vast wel een keertje met de baby naar je schoonouders en dan kan het mooi daar een dutje doen in het wiegje.
Ik heb medelijden met Juup ... mijn vrouw begint nu eindelijk weer wat meer energie te krijgen, nu ligt ze pas rond 21.00 uitgeteld op de bank ipv al om 09.00quote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef DuchessX het volgende:
Ik begin nu echt te balen van die vermoeidheid, kan nauwelijks mijn ogen open houdenGa zo maar weer terug naar bed
![]()
Hoop zó dat het binnenkort over isHeb totaal geen energie of puf om dingen te doen, al een week of 5.
Enne ik ben jaloers op de buikjes! Ik wil ooohoook!!! Ik heb nu 2 buikbanden maar het ziet er gewoon niet uit, er zit 'niks' inIk wil ook een bol buikje!!!
![]()
*zucht*
* DuchessX zit zichzelf in de weg vandaag
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Mijn ervaring heeft me geleerd dat: "Veel sterkte," het beste is.
Toen het met mijn zoon zover was, moest ik toch even slikken. Maar toen dacht ik: "Mijn vader moet ook zo gestaan hebben, mijn grootvader ook (en die heeft het zelf bij zijn zoons gedaan!), en zo alle generaties voor mij. Moge het mij gegeven zijn dat ik later ook mijn zoon zo zal zien staan. Vooruit met de geit."
Maar zoals je zelf al afsloot is toch wel het beste: mazzel tov!
Echt lief hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:27 schreef Memmel het volgende:
Nee! Ik wilde twee wanden zoals op onze slaapkamer en voor de andere wand had ik een staaltje klaarliggen! Hebben ze gewoon gehaald!
soms doen ze van die dingen en weet ik gewoon niet hoe ik ze kan bedanken...
zal wel effe foto maken
ik moet m nog opsturenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, was de angelsounds van Vicky nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik moet m nog opsturen![]()
Ben nog niet in de buurt van het postkantoor geweest...
ga het morgen meteen doen
verven op alkydbasis is niet zo prettig aangezien daar terpetine/ammoniak bij gebruikt wordt.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
dames, ik heb een vraagje...ik ga per 1 maart verhuizen en dus ook klussen...maar mag ik eigenlijk schilderen? ik vind dat altijd zo superleuk om te doen, maar vriendje heeft het liever niet, ivm de baby...
Iamredleader, veel succes morgen en we wachten met spanning op Nemo's naam!
Miss_sly, hoop dat je je een beetje beter gaat voelen nu Schaap er weer is!
verf op waterbasis gebruik je meestal voor de muren, op alkydbasis is meestal voor hout.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:30 schreef Linda2205 het volgende:
en aangezien ik dus ook totaal geen verstand van verf heb...is verf op waterbasis even goed/gelijke prijs als die andere?
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Ik schaam me nergens voor
![]()
Ik ben net weer wakker, hoor! Ben wel 3x in slaap gevallen op de bank vandaag wat we ongeveer weergeeft hoe het er vandaag aan toe gaat bij mij...
Mijn grootvader zl. was geen rabbijn (da's geen vak voor een nette Joodse jongen, zoals wij in de familie zeggenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef mijsje het volgende:
[..]wow, heeft je grootvader het zelf gedaan? was hij ook een rabbi? die doen de besnijdenis toch meestal?(ik ben niet zo heel erg thuis in het jodendom, maar ik vind het wel heel interessant om er over te lezen en van te weten...)
maar goed, in dat geval; VEEL STERKTE en MAZZEL TOV!
Tis zieliger voor de ouders dan voor het kindquote:Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Veel sterkte morgen, silktie!
Ik vind het maar zielig om eerlijk te zijn. Zowel voor het kindje als de ouders.
Ik ga hier geen discussie over aan. Ik vind het zelf gewoon absoluut onnodig (mits medisch noodzakelijk), het is niet zijn eigen keuze en ook zo'n kleintje voelt wel pijn. Dat vind ik er zielig aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
hele andere discussie, maar waarom is besnijdenis zielig?ik heb dat nooit echt begrepen. Meisjes is een heel ander verhaal natuurlijk. T is niet alsof ze de helft van zn piemel dr af snijden en ie em daarna niet meer kan gebruiken ofzo
![]()
okay, dat kan, en mag.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ga hier geen discussie over aan. Ik vind het zelf gewoon absoluut onnodig (mits medisch noodzakelijk), het is niet zijn eigen keuze en ook zo'n kleintje voelt wel pijn. Dat vind ik er zielig aan.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, was de angelsounds nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
Ik had hem inderdaad nog niet gekregen en hoopte maar dat hij nog niet opgestuurd was en niet dat er iets mis was gegaan met de post. Misschien maar goed ook dat ie er nog niet was. Schaap vond het, gezien mijn gemoedstoestand, niet zo'n goed idee om het te doen als ik alleen was. Stel dat ik het hartje niet zou kunnen vinden en dat terwijl ik zo labiel was'. Dus had ik tot zondag moeten wachten, en ik weet niet of ik dat had gekund...Nu is schaap er zeker bij, dus gaan we samen luisteren. Hoop zo dat we het hartje horenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Vicky het volgende:
ik moet m nog opsturen![]()
Ben nog niet in de buurt van het postkantoor geweest...
ga het morgen meteen doen
Dat is wel handig. Wat in mijn geval minder handig is, is dat mijn contract afloopt op 1 juni. Maar goed, dat zou sowieso al niet verlengd worden.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:10 schreef tessie het volgende:
Ik heb het op mijn werk verteld toen ik 12 weken was, en toen was ook precies mijn proeftijd voorbij...
Doe ik ook, heerlijk!! En af en toe neem ik er ook nog wel één tussendoorquote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind beschuit met muisjes zooo lekkerIk denk dat ik in mijn eigen kraamtijd met ieder bezoek mee-eet
Hebben jullie hem daar dan nog niet van op de hoogte gesteldquote:Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Trouwens, silkie, ik weet niet of redleader weet wie jij bent
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef Memmel het volgende:
Ik heb het op mijn werk verteld door mijn echo-foto gewoon tussen de andere foto's op ons secretariaat te hangen. Daar hangen nl foto's van alle kindjes van de afdeling. Maar ze hadden het al verwacht bij mij. Ze gaan er van uit dat ik altijd zwanger terugkom van vakantie...
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind beschuit met muisjes zooo lekkerIk denk dat ik in mijn eigen kraamtijd met ieder bezoek mee-eet
Nee want we hadden afgesproken dat jij langer doorging en ik iets eerder bevallen ging!! Tochquote:
Ik nog 12quote:Op maandag 9 februari 2009 12:31 schreef MeNicole het volgende:
Door dat gepraat over beschuit met muisjes heb ik daar helemaal zin in gekregenHmm Mikael moet zo naar de psz en die ligt naast de supermarkt
Ik moet nog 144 dagen zwanger zijnWaar blijft de tijd!!!
Ow... totaal geen last van gehad. Of althans... Ik zou daar nooit aan denken bij beschuitjes eigenlijk...quote:Op maandag 9 februari 2009 12:28 schreef RockabeIIa het volgende:
ik doel op de combinatie harde ontlasting en een knip
Is dat zo??quote:Op maandag 9 februari 2009 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik zei gisterenavond nog tegen F. dat ik er al naar uit keek om weer wekenlang legaal beschuit met muisjes te kunnen eten! Toen zei hij nog wel even vals dat ik het de eerste dagen niet mag!
Vanwege evt. stuwing. Anijs stimuleert dat.
Maar goed, daarna ga ik gewoon echt wel los!
Ow, spannendquote:Op maandag 9 februari 2009 12:58 schreef Vicky het volgende:
Ik vind beschuit met muisjes ook heerlijk! Op mijn werk hadden er 2 getrakteerd nadat ze bevallen waren. De muisjes stonden er nog en toenhebben we zelf beschuit bijgehaald
mis_sly, hij is onderweg naar je toe!!
nog 111
Ja, althans, dat zei mijn kraamverzorgster. Daar schijnt het gebruik ook vandaan te komen.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef Raissa het volgende:
[..]
Is dat zo??Ik kreeg in het ziekenhuis, na mijn bevalling, direct beschuit met muisjes en moest het nog opeten ook
(had helemaal geen honger en wou gewoon mijn baby zien in plaats van beschuit met muisjes eten!)
dus...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:16 schreef MeNicole het volgende:
Mefke meer drinken of het wil ook wel eens helpen om op zoek te gaan naar een andere bh!!
Anijs is goed voor het zog. Net zoals ongebrande cashewnoten trouwensquote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, althans, dat zei mijn kraamverzorgster. Daar schijnt het gebruik ook vandaan te komen.
Maar iemand anders zei een tijdje terug weer dat het volgens haar kraamverzorgster onzin was.![]()
Ach, ik eet dan liever die 3-4 dagen even geen muisjes, je weet nooit of het scheelt.
Ik weet niet of jij bv geeft, want dan zou je ze dus juist wel hebben moeten eten he.Het ging erom dat we bij mij, wegens geen bv, de stuwing zo min mogelijk wilde hebben.
wij dus. an sich is het leuk en iig een stuk leuker dan de standaard cursus van de grote zorgcentra. ik vond het effect van de ademhalingsoefeningen erg tegenvallen. veuls te moeilijk allemaal! de vlos kwam na een keer mij zien worstelen met :"in door de neus, uit met pufpufpufpufpuf" en dat ging een stuk beterquote:Heeft iemand hier ervaring met de cursus samen bevallen? Is t wat?
Ik bedekt wel, bloot niet zo. Het is nu allemaal zo uitgerekt en wit (tijdje al geen zonnebank meer gehad).quote:Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb misschien een gekke vraag, maar ik stel hem toch.
Vinden jullie je buik bloot ook mooi? In leuke (positie)kleding waarin je buik begint te tonen, maar wel mooi bedekt is, ok. Maar zelf zie je je buik ook regelmatig bloot, niet alleen van boven, maar ook in de spiegel van opzij.
heb geen idee eigenlijk. En als ze moeillijk doen heb ik maar pech, het is ook niet het einde van de wereld natuurlijk.... Ik heb voor een andere vk gekozen als mijn eerste zwangerschap.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef sproet-je het volgende:
Huup en poppedein gefeliciteerd!
Karin, ik hoop dat het gaat lukken vrijdag. Heb je dezelfde verloskundige als vorige keer? Denk je dat ze moeilijk gaat doen?
ja dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef miss_sly het volgende:
huup, wat fijn zo'n goede uitslag
(het is de uitslag van de combinatietest, denk ik, niet van de nekplooimeting?)
nummer_zoveel, dat is wel een goede, om het zo te zien. Misschien moet ik er zo eens wat meer naar proberen te kijken.
Ik heb ook geen bv gegeven, maar kreeg in het ziekenhuis en thuis ook meteen beschuit met muisjes.. ik heb bijna geen last gehad van stuwing, ong. 1 dag was ik Pamela Anderson zoals de vk het zo mooi omschreef en daarna werd het al snel minder.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, althans, dat zei mijn kraamverzorgster. Daar schijnt het gebruik ook vandaan te komen.
Maar iemand anders zei een tijdje terug weer dat het volgens haar kraamverzorgster onzin was.![]()
Ach, ik eet dan liever die 3-4 dagen even geen muisjes, je weet nooit of het scheelt.
Ik weet niet of jij bv geeft, want dan zou je ze dus juist wel hebben moeten eten he.Het ging erom dat we bij mij, wegens geen bv, de stuwing zo min mogelijk wilde hebben.
Karin als ze heel moeilijk doen en je wilt het heeeel erg graag, kan je dan niet zelf een echo laten doen bij een echocentrum. En dan niet meteen het hele pret-echopakket maar alleen even gluren naar het knipperende hartje? Misschien gewoon eens bellen wat dat dan kost?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
heb geen idee eigenlijk. En als ze moeillijk doen heb ik maar pech, het is ook niet het einde van de wereld natuurlijk.... Ik heb voor een andere vk gekozen als mijn eerste zwangerschap.
Ik voelde me door haar destijds niet zo serieus genomen, plus ze gaat niet mee naar het zkh waar ik wil bevallen, dus heb ik besloten me aan te melden bij de ge-integreerde vk-praktijk in dat ziekenhuis. Heb ik ook nog kans dat ik een bekende vk aan mijn bed tref straks.
Mooi, ik weet niet, is niet echt het goede woord denk ik idd. Maar ik vind hem ook niet lelijk. Nu ik echt een flinke toeter krijg betrap ik mezelf er steeds vaker op dat ik het eens even goed bekijk in de spiegelquote:Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb misschien een gekke vraag, maar ik stel hem toch.
Vinden jullie je buik bloot ook mooi? In leuke (positie)kleding waarin je buik begint te tonen, maar wel mooi bedekt is, ok. Maar zelf zie je je buik ook regelmatig bloot, niet alleen van boven, maar ook in de spiegel van opzij.
Ow ja Poppedein, gefeliciteerd met je 12-weken mijnpaal
Ik heb geen borstvoeding gegeven ivm medicatie. Ik heb 2 beschuiten met muisjes gegeten, waaronder 1 van de verpleging, ik wist nergens van en heb ook nergens last van gehadquote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had de stiekeme hoop dat ze zo zouden blijvenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha lekker zo'n opmerking Raissaals je nog geen kraamtranen had krijg je ze daar wel van
Heb je ze allebei gedaan dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:04 schreef simmu het volgende:
even onlurken vanwege deze post:
[..]
wij dus. an sich is het leuk en iig een stuk leuker dan de standaard cursus van de grote zorgcentra. ik vond het effect van de ademhalingsoefeningen erg tegenvallen. veuls te moeilijk allemaal! de vlos kwam na een keer mij zien worstelen met :"in door de neus, uit met pufpufpufpufpuf" en dat ging een stuk beter
totaal gezien beviel het zeker.
ik zag geen antwoord verschijnen, dus vandaar. ik lurk weer verder, doei dames
Nee, niet eens.. Hahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 17:50 schreef huuphuup het volgende:
haha ahw, dan komt zo'n opmerking des te harder binnen!
En... foto van gemaakt dan?
toen mijn moeder zwanger was van broertje ging ik meequote:
Ik denk dat hij hier ook nog wel ff de echte naam meldt, hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef mikoxx het volgende:
Mooi zo, Bar!
Volgens mij ging iangredleader verder posten in het babietjestopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |