Anijs is goed voor het zog. Net zoals ongebrande cashewnoten trouwensquote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, althans, dat zei mijn kraamverzorgster. Daar schijnt het gebruik ook vandaan te komen.
Maar iemand anders zei een tijdje terug weer dat het volgens haar kraamverzorgster onzin was.![]()
Ach, ik eet dan liever die 3-4 dagen even geen muisjes, je weet nooit of het scheelt.
Ik weet niet of jij bv geeft, want dan zou je ze dus juist wel hebben moeten eten he.Het ging erom dat we bij mij, wegens geen bv, de stuwing zo min mogelijk wilde hebben.
wij dus. an sich is het leuk en iig een stuk leuker dan de standaard cursus van de grote zorgcentra. ik vond het effect van de ademhalingsoefeningen erg tegenvallen. veuls te moeilijk allemaal! de vlos kwam na een keer mij zien worstelen met :"in door de neus, uit met pufpufpufpufpuf" en dat ging een stuk beterquote:Heeft iemand hier ervaring met de cursus samen bevallen? Is t wat?
Ik bedekt wel, bloot niet zo. Het is nu allemaal zo uitgerekt en wit (tijdje al geen zonnebank meer gehad).quote:Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb misschien een gekke vraag, maar ik stel hem toch.
Vinden jullie je buik bloot ook mooi? In leuke (positie)kleding waarin je buik begint te tonen, maar wel mooi bedekt is, ok. Maar zelf zie je je buik ook regelmatig bloot, niet alleen van boven, maar ook in de spiegel van opzij.
heb geen idee eigenlijk. En als ze moeillijk doen heb ik maar pech, het is ook niet het einde van de wereld natuurlijk.... Ik heb voor een andere vk gekozen als mijn eerste zwangerschap.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef sproet-je het volgende:
Huup en poppedein gefeliciteerd!
Karin, ik hoop dat het gaat lukken vrijdag. Heb je dezelfde verloskundige als vorige keer? Denk je dat ze moeilijk gaat doen?
ja dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef miss_sly het volgende:
huup, wat fijn zo'n goede uitslag
(het is de uitslag van de combinatietest, denk ik, niet van de nekplooimeting?)
nummer_zoveel, dat is wel een goede, om het zo te zien. Misschien moet ik er zo eens wat meer naar proberen te kijken.
Ik heb ook geen bv gegeven, maar kreeg in het ziekenhuis en thuis ook meteen beschuit met muisjes.. ik heb bijna geen last gehad van stuwing, ong. 1 dag was ik Pamela Anderson zoals de vk het zo mooi omschreef en daarna werd het al snel minder.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, althans, dat zei mijn kraamverzorgster. Daar schijnt het gebruik ook vandaan te komen.
Maar iemand anders zei een tijdje terug weer dat het volgens haar kraamverzorgster onzin was.![]()
Ach, ik eet dan liever die 3-4 dagen even geen muisjes, je weet nooit of het scheelt.
Ik weet niet of jij bv geeft, want dan zou je ze dus juist wel hebben moeten eten he.Het ging erom dat we bij mij, wegens geen bv, de stuwing zo min mogelijk wilde hebben.
Karin als ze heel moeilijk doen en je wilt het heeeel erg graag, kan je dan niet zelf een echo laten doen bij een echocentrum. En dan niet meteen het hele pret-echopakket maar alleen even gluren naar het knipperende hartje? Misschien gewoon eens bellen wat dat dan kost?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
heb geen idee eigenlijk. En als ze moeillijk doen heb ik maar pech, het is ook niet het einde van de wereld natuurlijk.... Ik heb voor een andere vk gekozen als mijn eerste zwangerschap.
Ik voelde me door haar destijds niet zo serieus genomen, plus ze gaat niet mee naar het zkh waar ik wil bevallen, dus heb ik besloten me aan te melden bij de ge-integreerde vk-praktijk in dat ziekenhuis. Heb ik ook nog kans dat ik een bekende vk aan mijn bed tref straks.
Mooi, ik weet niet, is niet echt het goede woord denk ik idd. Maar ik vind hem ook niet lelijk. Nu ik echt een flinke toeter krijg betrap ik mezelf er steeds vaker op dat ik het eens even goed bekijk in de spiegelquote:Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb misschien een gekke vraag, maar ik stel hem toch.
Vinden jullie je buik bloot ook mooi? In leuke (positie)kleding waarin je buik begint te tonen, maar wel mooi bedekt is, ok. Maar zelf zie je je buik ook regelmatig bloot, niet alleen van boven, maar ook in de spiegel van opzij.
Ow ja Poppedein, gefeliciteerd met je 12-weken mijnpaal
Ik heb geen borstvoeding gegeven ivm medicatie. Ik heb 2 beschuiten met muisjes gegeten, waaronder 1 van de verpleging, ik wist nergens van en heb ook nergens last van gehadquote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had de stiekeme hoop dat ze zo zouden blijvenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha lekker zo'n opmerking Raissaals je nog geen kraamtranen had krijg je ze daar wel van
Heb je ze allebei gedaan dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:04 schreef simmu het volgende:
even onlurken vanwege deze post:
[..]
wij dus. an sich is het leuk en iig een stuk leuker dan de standaard cursus van de grote zorgcentra. ik vond het effect van de ademhalingsoefeningen erg tegenvallen. veuls te moeilijk allemaal! de vlos kwam na een keer mij zien worstelen met :"in door de neus, uit met pufpufpufpufpuf" en dat ging een stuk beter
totaal gezien beviel het zeker.
ik zag geen antwoord verschijnen, dus vandaar. ik lurk weer verder, doei dames
Nee, niet eens.. Hahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 17:50 schreef huuphuup het volgende:
haha ahw, dan komt zo'n opmerking des te harder binnen!
En... foto van gemaakt dan?
toen mijn moeder zwanger was van broertje ging ik meequote:
Ik denk dat hij hier ook nog wel ff de echte naam meldt, hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef mikoxx het volgende:
Mooi zo, Bar!
Volgens mij ging iangredleader verder posten in het babietjestopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |