abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 14:24:48 #251
5428 crew  miss_sly
pi_65880295
Daar is ze dan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65880372
hoera sproetje!
pi_65880402
die nieuwe bh draag ik al weken. Heb het weekend na de test al een paar anderen ingeslagen want de oude pasten echt niet meer. Ik gok er dus maar op dat het het drinken is. Zou ook wel kunnen, heb nou moeite met drinken terwijl ik normaal met gemak anderhalve liter water doe. Tja, misselijk zijn is niet handig als je genoeg wilt drinken.
* Mefke zet haar flesje water voor haar neus
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 9 februari 2009 @ 14:29:42 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_65880473
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, althans, dat zei mijn kraamverzorgster. Daar schijnt het gebruik ook vandaan te komen.
Maar iemand anders zei een tijdje terug weer dat het volgens haar kraamverzorgster onzin was.
Ach, ik eet dan liever die 3-4 dagen even geen muisjes, je weet nooit of het scheelt.
Ik weet niet of jij bv geeft, want dan zou je ze dus juist wel hebben moeten eten he. Het ging erom dat we bij mij, wegens geen bv, de stuwing zo min mogelijk wilde hebben.
Anijs is goed voor het zog. Net zoals ongebrande cashewnoten trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65880499
Gefeliciteerd Sproetje!!!

Kan me voorstellen dat je nerveus bent voor donderdag Mefke! Maar het is vast allemaal goed.

Huup, bij de Hema heb je van die overheerlijke chocoladeflikken met van die roze/witte blauw/witte spikkeltjes erop! Zooooooooooooooooo lekker!

Ik weet dat ik helemaal niet mag klagen.... ik heb zo'n andere zwangerschap als bij Meike in het begin. Toen was ik zo beroerd, en nu helemaal niks. Ik voel echt aan niks dat ik zwanger ben. Staar nog steeds vol ongeloof naar die 4 testen in mijn laatje..... Maar het maakt me zo onzeker. Bij elke steek die ik voel ben ik bang dat het misgaat. Of dan heb ik pijn in mijn zij en denk ik dat het niet op de goede plek zit enz, ik haal me vanalles in mijn hoofd. En dan moet ik gewoon nog 4 weken wachten tot de eerste echo.....
Ik heb wel as vrijdag mijn intake bij de vk, dus ik heb gebeld of er niet heel stiekem een echo bij kon, maar nee hoor. dat feest ging niet door..... pfffffffff
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65880590
Sproetje, gefeliciteerd!!!
  maandag 9 februari 2009 @ 14:39:45 #257
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65880838
sproetje gefeliciteerd!

Mefke, staan de schouderbandjes van je nieuwe bh's wel strak genoeg? En verder idd genoeg drinken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 14:47:34 #258
5428 crew  miss_sly
pi_65881097
Karin, wat vervelend. Ik snap hoe je je voelt en weet dat dat heel naar kan zijn. Er is zo weinig aan te doen, helaas. Jij gaat misschien wel al veel vroeger leven voelen, omdat het je tweede is. Dan ga je je misschien wel beter voelen. En na de echo toch zeker. Sterkte tot die tijd!
pi_65881161
Net effe op het toilet de bandjes strakker gezet, erg strak stonden ze niet, hopelijk is dat de truc. En de fles water staat voor mijn neus, moet lukken nu.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 9 februari 2009 @ 15:00:32 #260
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65881578
Sproetje welkom!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65881655
Welkom Sproetje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65881688
even onlurken vanwege deze post:
quote:
Heeft iemand hier ervaring met de cursus samen bevallen? Is t wat?
wij dus. an sich is het leuk en iig een stuk leuker dan de standaard cursus van de grote zorgcentra. ik vond het effect van de ademhalingsoefeningen erg tegenvallen. veuls te moeilijk allemaal! de vlos kwam na een keer mij zien worstelen met :"in door de neus, uit met pufpufpufpufpuf" en dat ging een stuk beter
totaal gezien beviel het zeker.

ik zag geen antwoord verschijnen, dus vandaar. ik lurk weer verder, doei dames
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65882123
Oehhh beschuit met muisjes... ik eet ze echt zóveel door mn werk, maar ben dr nog altijd niet flauw van, hahaha! Ik probeer t altijd te beperken tot maximaal 1 beschuitje per kraamvisitedag, al krijg je soms ook tijdenlang niets aangeboden En Anijs stimuleert inderdaad de borstvoeding, voor de mensen die dus wél BV geven is het juist gunstig om je de eerste dagen te buiten te gaan aan de muisjes!

Sproet-je!! Welkom hier!!! Wat heerlijk dat je je hier mag melden! Ik wens je een hele goeie zwangerschap!

Karin, ik kan me zo goed voorstellen dat dat je zo onzeker maakt soms! Ik zou ook tijdens je intake gewoon die onzekerheid bij je VK neerleggen hoor.. ik snap eerlijk gezegd niet waarom je de echo perse pas 4 weken later krijgt, bovendien is de beste tijd voor het doen van een termijnecho 10-11 wkn, waarom dan persé 12? Wij leggen zelf vaak wel uit aan mensen dat je rond die tijd een mooiere echo hebben als ze niet eerder hoeven te komen omdat screening naar downsyndroom niet gewenst is... maar als die wens en mogelijkheid er wel is komen ze gerust eerder.... dus kaart het zeker aan in ieder geval! In ieder geval je eigen onrust!

Ik ben 12 weken vandaag! Wat een fijne mijlpaal toch, ook al slaat die dan in dit echotijdperk helemaal nergens meer op!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65882799
Sproet-je, gefeliciteerd!

Poppedein, gefeliciteerd met je mijlpaal
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 15:39:34 #265
5428 crew  miss_sly
pi_65882886
Ik heb misschien een gekke vraag, maar ik stel hem toch.

Vinden jullie je buik bloot ook mooi? In leuke (positie)kleding waarin je buik begint te tonen, maar wel mooi bedekt is, ok. Maar zelf zie je je buik ook regelmatig bloot, niet alleen van boven, maar ook in de spiegel van opzij.

Ow ja Poppedein, gefeliciteerd met je 12-weken mijnpaal
pi_65883472
mijn blote buik blubbert dus dat hoeft nog niet zo van mij

Poppedein gefeli!
Sproetje welkom en nogmaals gefeli

@Karin, hey dat is wel een goed idee! Even van die dingen halen dan.

Ik heb 2 nieuwe bh's gekocht, cupmaat groter dan normaal. Kan ik weer even iets aan zonder het erin terug te proppen... Mn VK belde net met de uitslag van de nekplooi, 1:5000 dus yay
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65883627
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef miss_sly het volgende:

Vinden jullie je buik bloot ook mooi? In leuke (positie)kleding waarin je buik begint te tonen, maar wel mooi bedekt is, ok. Maar zelf zie je je buik ook regelmatig bloot, niet alleen van boven, maar ook in de spiegel van opzij.
Ik bedekt wel, bloot niet zo. Het is nu allemaal zo uitgerekt en wit (tijdje al geen zonnebank meer gehad).
Mooi; vind ik niet het juiste woord. Ik vind m'n buik lief. Omdat er zoiets moois en liefs in groeit.

Sproetje, welkom hier!
pi_65883736
fijn huup, die nekplooiuitslag!

En Poppedein, altijd een goeie mijlpaal, 12 weken, gefeliciteerd!

ik ga dus echt wel vragen of die echo eerder mag. Al is het maar voor mijn eigen gemoedsrust.....
Heb nog gevraagd wat ze dan vrijdag gingen doen....en het antwoord was: dingen over mij te weten komen.
Verder kunnen ze nu nog niks om mij wat gerust te stellen.
Ik probeer mezelf wel steeds voor te houden dat ik eigenlijk geen reden heb om zo onzeker te zijn, en dat ik even normaal moet doen. Werkt wel, voor een uurtje ofzo haha.
pi_65883796
Huup wat goed!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65883902
Huup en poppedein gefeliciteerd!

Karin, ik hoop dat het gaat lukken vrijdag. Heb je dezelfde verloskundige als vorige keer? Denk je dat ze moeilijk gaat doen?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 16:12:36 #271
5428 crew  miss_sly
pi_65883929
huup, wat fijn zo'n goede uitslag
(het is de uitslag van de combinatietest, denk ik, niet van de nekplooimeting?)

nummer_zoveel, dat is wel een goede, om het zo te zien. Misschien moet ik er zo eens wat meer naar proberen te kijken.
pi_65884054
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef sproet-je het volgende:
Huup en poppedein gefeliciteerd!

Karin, ik hoop dat het gaat lukken vrijdag. Heb je dezelfde verloskundige als vorige keer? Denk je dat ze moeilijk gaat doen?
heb geen idee eigenlijk. En als ze moeillijk doen heb ik maar pech, het is ook niet het einde van de wereld natuurlijk.... Ik heb voor een andere vk gekozen als mijn eerste zwangerschap.
Ik voelde me door haar destijds niet zo serieus genomen, plus ze gaat niet mee naar het zkh waar ik wil bevallen, dus heb ik besloten me aan te melden bij de ge-integreerde vk-praktijk in dat ziekenhuis. Heb ik ook nog kans dat ik een bekende vk aan mijn bed tref straks.
pi_65884070
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef miss_sly het volgende:
huup, wat fijn zo'n goede uitslag
(het is de uitslag van de combinatietest, denk ik, niet van de nekplooimeting?)

nummer_zoveel, dat is wel een goede, om het zo te zien. Misschien moet ik er zo eens wat meer naar proberen te kijken.
ja dat bedoel ik ook.
Ik zit nog een beetje in de hou-het-vooral-simpel-modus. Als ik hier thuis die twee door elkaar gebruik dan raakt vriendje de draad kwijt helemaal als ik dan ook nog vertel dat ik ook nog gewoon bloed moest laten prikken enzo voor een standaard control Arme jongen.

Karin succes, ik hoop dat het lukt, leg anders gewoon je twijfel en angst uit aan je VK.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 februari 2009 @ 16:23:10 #274
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65884267
quote:

[..]

Ja, althans, dat zei mijn kraamverzorgster. Daar schijnt het gebruik ook vandaan te komen.
Maar iemand anders zei een tijdje terug weer dat het volgens haar kraamverzorgster onzin was.
Ach, ik eet dan liever die 3-4 dagen even geen muisjes, je weet nooit of het scheelt.
Ik weet niet of jij bv geeft, want dan zou je ze dus juist wel hebben moeten eten he. Het ging erom dat we bij mij, wegens geen bv, de stuwing zo min mogelijk wilde hebben.
Ik heb ook geen bv gegeven, maar kreeg in het ziekenhuis en thuis ook meteen beschuit met muisjes.. ik heb bijna geen last gehad van stuwing, ong. 1 dag was ik Pamela Anderson zoals de vk het zo mooi omschreef en daarna werd het al snel minder.

Sproet-je, welkom en hier ook nog eens van harte gefeliciteerd!!

Poppedein, gefeliciteerd met je 12-weken mijlpaal en Huup met de goede uitslag!!
Make love, not war ☮
  maandag 9 februari 2009 @ 16:48:54 #275
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65885206
kusje voor Karin

Sproetje welkom hier! En Poppedein, gefeliciteerd met je 12 weken grens! Toch weer 1 van de mijlpalen, toch?

Hier alles oke, vanmorgen nog even bij de gyn. geweest om het gezichtje van het tweede kindje goed te bekijken, maar ook daar niks aan t handje... Fijn! Bloeddruk een beetje aan de lage kant maar dat kon geen kwaad zei ze.
pi_65885286
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

heb geen idee eigenlijk. En als ze moeillijk doen heb ik maar pech, het is ook niet het einde van de wereld natuurlijk.... Ik heb voor een andere vk gekozen als mijn eerste zwangerschap.
Ik voelde me door haar destijds niet zo serieus genomen, plus ze gaat niet mee naar het zkh waar ik wil bevallen, dus heb ik besloten me aan te melden bij de ge-integreerde vk-praktijk in dat ziekenhuis. Heb ik ook nog kans dat ik een bekende vk aan mijn bed tref straks.
Karin als ze heel moeilijk doen en je wilt het heeeel erg graag, kan je dan niet zelf een echo laten doen bij een echocentrum. En dan niet meteen het hele pret-echopakket maar alleen even gluren naar het knipperende hartje? Misschien gewoon eens bellen wat dat dan kost?
  maandag 9 februari 2009 @ 17:03:09 #277
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65885737
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef miss_sly het volgende:

Ow ja Poppedein, gefeliciteerd met je 12-weken mijnpaal
Mooi, ik weet niet, is niet echt het goede woord denk ik idd. Maar ik vind hem ook niet lelijk. Nu ik echt een flinke toeter krijg betrap ik mezelf er steeds vaker op dat ik het eens even goed bekijk in de spiegel Ik vind hem vooral heel erg anders, niet mooi of lelijk, maar wel heel bijzonder.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65886075
Welkom Sproetje en gefeliciteerd

Huup wat fijn dat de uitslag goed was!!!

Poppedein, ik ben morgen 12 weken Ik vind het al heel wat En de tijd is voorbij gevlogen, ging het bij jou ook zo snel?
#geen
pi_65886228
quote:

[..]

Ik heb geen borstvoeding gegeven ivm medicatie. Ik heb 2 beschuiten met muisjes gegeten, waaronder 1 van de verpleging, ik wist nergens van en heb ook nergens last van gehad Althans, wel wat stuwing maar dat was 1 dag ofzo, was heel vlot weer weg.. En zoals Diaan het al omschreef, een dagje pamela anderson (De kraamverzorgster zei hier: "Maak er maar snel een foto van, je borsten krijg je nooit meer zo mooi!" )
pi_65886351
Hahahaha lekker zo'n opmerking Raissa als je nog geen kraamtranen had krijg je ze daar wel van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65886672
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha lekker zo'n opmerking Raissa als je nog geen kraamtranen had krijg je ze daar wel van
Ik had de stiekeme hoop dat ze zo zouden blijven
pi_65887134
haha ahw, dan komt zo'n opmerking des te harder binnen!
En... foto van gemaakt dan?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 februari 2009 @ 18:22:02 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65887963
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:04 schreef simmu het volgende:
even onlurken vanwege deze post:
[..]

wij dus. an sich is het leuk en iig een stuk leuker dan de standaard cursus van de grote zorgcentra. ik vond het effect van de ademhalingsoefeningen erg tegenvallen. veuls te moeilijk allemaal! de vlos kwam na een keer mij zien worstelen met :"in door de neus, uit met pufpufpufpufpuf" en dat ging een stuk beter
totaal gezien beviel het zeker.

ik zag geen antwoord verschijnen, dus vandaar. ik lurk weer verder, doei dames
Heb je ze allebei gedaan dan?
  maandag 9 februari 2009 @ 18:30:24 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65888247
Oh, en het zal uiteindelijk ook allemaal niet zo zijn dat je tieten ontploffen omdát je muisjes eet, maar ik had echt zoiets van 'alle beetjes helpen' en ik red het ook wel zonder muisjes.

Huup, goed nieuws!
Poppedein, fijn hoor, die 12 weken!

Karin, leg desnoods aan je vk uit dat je niet per sé én nu én straks met 12 weken een echo wilt. Dat eentje, nu dus, ook genoeg is.
Want dat wil je toch? Geruststelling en niet per sé een mooie echo? Bij mij was dat geen probleem iig. Ze snapte wel dat ik liever zekerheid had dan een mooi plaatje.
pi_65888773
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:50 schreef huuphuup het volgende:
haha ahw, dan komt zo'n opmerking des te harder binnen!
En... foto van gemaakt dan?
Nee, niet eens.. Hahaha
  maandag 9 februari 2009 @ 19:33:44 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65890102
Nou ik ben dus echt echt zwanger
Hartje gehoord en men toen viel er een soort van rust over mij heen, en daarna een behoorlijk jubelig gevoel, Ben gewoon echt opnieuw zwanger

Bloeddruk is weer normaal en dat is dus positief.

moet wel het spugen, en de jeuk in de gaten houden, word het erger dan gelijk bellen en gaan ze onderzoek ernaar doen.
14 weken ver, en super zwanger
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65890286
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je ze allebei gedaan dan?
toen mijn moeder zwanger was van broertje ging ik mee

edit: bij selene heb ik dus de samen cursus gedaan. het was allemaal veel kleinschaliger, dus er was veel meer ruimte voor specifieke vragen. plus dat het allemaal wat meer realistisch was qua wat je kan verwachten bij bevallen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65890422
Mooi zo Bar

Ik ben benieuwd naar Iamredleader! kom es melden!! Of lees ik er ergens in een ander topic overheen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65890521
Bar, lekker . Hopelijk ben je gauw van dat spugen af.

Ik heb bij Mirte de zwangerschapsgym hier gedaan, was wel ok. Enige minpuntje was dat de pufjuf niet zo goed klok kon kijken en regelmatig uitliep. Maar met de dames van de gym nog steeds contact en we zien elkaar eens in de zoveel tijd. Dus dat is wel leuk.
Nu weet ik het niet zo goed. Ik heb aan yoga zitten denken, maar weet ook niet of dat het voor me is.
Ik wil in elk geval niet de gym hier weer doen.
Fake it till you make it...
  maandag 9 februari 2009 @ 19:55:37 #290
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65890921
Mooi zo, Bar!

Volgens mij ging iangredleader verder posten in het babietjestopic
pi_65891041
ohja! *babytopic aanslingert* nog geen nieuws daar.

ik ben er nog niet uit qua wat ik wil met cursussen enzo. Ik neig naar mensendieck of haptonomie. En eigenlijk wil ik toch ook wel erg graag gaan zwemmen, gewoon normaal wat baantjes trekken, voor het idee van sporten maar daarvoor moet ik wel weer naar Den Haag. Op zich niet zo erg (met een auto kom je een eind ) maar niet zo'n zin om in mn eentje daarheen te gaan enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65891082
Wat fijn Bar!!

3 maal raden wat ik nu eet....
beschuitje met muisjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 9 februari 2009 @ 20:18:36 #293
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65891809
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef mikoxx het volgende:
Mooi zo, Bar!

Volgens mij ging iangredleader verder posten in het babietjestopic
Ik denk dat hij hier ook nog wel ff de echte naam meldt, hoor
Tis wel een hele mooie naam
Ook mooie gedachte erachter

Maar t is ook wel heftig voor de ouders zo'n besnijdenis, en t is ook ff afwachten hoe t kind zich houdt verder vanavond. maar ik verwacht hem (redleader) wel vandaag, of anders morgen
* Verder F5't of er mss foto's bij komen van "Nemo"
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 9 februari 2009 @ 20:44:23 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65892779
Ik zwem 2 keer in de week, gewoon baantjes trekken bij het dames-zwemmen. Wel samen met een vriendinnetje, is wel zo gezellig.
En ik heb me al weer aangemeld voor de pufclub! Niet zo zeer voor de info, want ik wist bijna meer dan de pufjuf de vorige keer (duh, na al die jaren meelezen hier loopt mijn hoofd over van weetjes en verhalen ) maar ik vond het gewoon gezellig, ik zie de meiden van Sasha's clubje ook nog wel regelmatig en eentje nog weer wat vaker. En wat ik hier ook eens iemand zag zeggen, het is echt even een uurtje exclusief voor jou en de baby, en ik denk dat dat zeker in het geval van deze baby, als 2e, wel heel fijn is.
Ergens in mei begint het.
pi_65892875
Bij Amber heb ik yoga gedaan en heb ik gezwommen. Yoga of pufclub heb ik deze keer geen zin in.Misschien dat ik weer ga zwemmen.. als ik er de tijd voor kan vinden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 9 februari 2009 @ 20:50:47 #296
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65893009
Bij Lotte heb ik niks gedaan, alleen gelezen, puffen ging prima...
Nu heb ik een cursus BV gedaan, erg interessant hoop dat dat deze keer wat beter gaat...
  maandag 9 februari 2009 @ 21:43:10 #297
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65895176
Welkom sproet-je! Ik had vanmiddag al in het andere topic lopen te F5-en om je uitslag te kunnen zien, maar totdat ik naar huis ging bleef het stil. Nu eerst deze open gemaakt (staat hoger in mijn AT lijst ) en daar staat het goed nieuws dan !

* SilkTie zet megafoon aan: Effe ruimte maken voor een stuiterbal mèt !

Vandaag kregen wij een telefoontje van onze fertiliteitsarts over het vervolg (deze ronde was IVF). We hoeven nu nog maar om de dag Gestone te spuiten ("we" ja, ik spuit, zij is lijdend voorwerp, daarvan zijn de blauwe billen het pijnlijke bewijs), waarschijnlijk kunnen we er helemaal mee stoppen als we hem volgende week gezien hebben.

Ondertussen dubbele afspraak voor de diepgaande echo (geen idee hoe dat in het Nederlands heet; vanuit het Hebreeuws vertaald is het: onderzoek van de systemen/organen) proberen te maken, maar dat is niet makkelijk.

Omdat een gecombineerde test niet mogelijk is met , moeten we de lurf-meting (klinkt toch beter dan nekkplooi-meting ?) afwachten voor enige risico-indicatie.
Mijn vrouw wilde weten of een van mijn 'girlfriends' hier (in de andere topic-reeks zijn ze er al aan gewend geraakt) ervaring heeft met welke onderzoeken je wel en welke je niet doet wanneer je er twee in je buik hebt rondzwemmen in tegenstelling tot "maar" een? Ze is de 35 inmiddels ruim gepasseerd, dat en een tweeling maakt een punctie ook risicovoller. We willen zoveel mogelijk zekerheid met zo min mogelijk risico (maar dat zal jullie wel bekend in de oren klinken, toch ?).
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65896946
Bar wat lekker dat je het hartje gehoord hebt

Huup met een mooie uitslag

Miss_sly ik vind mijn buik wel mooi hoor, en tja ik heb nu een plopnavel.... hij is gewoon foetsie

BE hier de muisjes ook laten staan omdat het hier wel de spuigaten uitliep met de stuwing ik had echt 3 stoeptegels op mijn tieten liggen zo'n enorme druk stond erop, het voelde vervelend en ik vond ze lelijk ik heb dus duidelijk geen foto's gemaakt.

Karin als je zo onzeker bent dan ga je toch voor die vroegere echo, al herken ik wel wat van je verhaal hoor. Bij Isa had ik ook alle kwaaltjes en nu had ik vrijwel nergens last van, 2 totaal verschillende zwangerschappen tot nu toe, laat je dus niet misleiden hoor door je lichaam
Mama van Isa en Ties
pi_65897607
Silktie ik denk dat je moet beginnen met jezelf (jullie) de vraag te stellen wat als: 1 kindje een mooie uitslag krijgt en de ander een slechte? Wat doe je met slechte resultaten?
Als je daar niets mee van plan bent, dan zou ik niets testen.

Onder de spoiler misschien wat denkvoer voor je over prenataal testen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Isa en Ties
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 09:48:55 #300
5428 crew  miss_sly
pi_65904687
Een nieuwe mijlpaal: dit wordt de laatste week plassen voor MvM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')