quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mikoxx, je had het over dat Samen Bevallen he, maar wil je dat er nog bij gaan doen dan? Naast de zwangerschapsyoga en de BVcursus?
Met hoeveel weken was dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:55 schreef McLaura het volgende:
Whaha, ja, dat kan vast wel. Ik had ook niet anders verwacht dan te moeten wachten tot 4 (gyn) of 11 maart (screeningsecho).
Maar goed, de gyn heeft me er dus op gewezen een 'wurmpie' te zien bij ons Wurm. En stiekem vind ik dat heel erg leuk!!
En wie weet is het toch stiekem een meisje, en dan vind ik het natuulijk nog steeds leuk, maar ik heb nou eenmaal een voorkeur voor een jongen.
14.6quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet steeds nog even denken aan datswoesjswoesjswoesjswoesj
van vanmorgen.
Er zit echt weer zo'n klein duikelaartje in mijn buik.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Takkembah, kom jij ook even vertellen hoe de echo was vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen we nu net de foto's binnen van het wiegje... ik had zo gehoopt dat we het ding vet mooi zouden vinden, dan is het hup, probleem opgelost. But no...het is een soort zelf in elkaar geklust wiegje met enorm logge stukken erop en aan het hoofdeinde prijkt een enorm groot kruis wat dan zo over je kindje uittorent waakt. Enig, vast, als je gelovig bent. Maar wij zijn dat niet en ik vind dat ding eigenlijk behoorlijk storend.
Blegh. Ik heb geen zin in ruzie of geheibel over zoiets stoms, maar aan de andere kant wil ik ook gewoon niet mijn kindje de eerste vier weken van zijn/haar leven in een wiegje parkeren wat ik spuuglelijk vind, alleen maar om schoonmoeders te plezieren.
Nouja, gelukkig deelt lief dezelfde mening. Dat scheelt. Ik ben benieuwd of het hierna losgelaten wordt. Ik hoop het maar dat er niet te ingewikkeld over gedaan wordt.![]()
ja weet je wat het fijne is... lief en ik hadden hen al een keertje verteld dat we onze kids het liefst naar een protestantse basisschool sturen. Niet vanwege het Christelijke karakter per se maar vanwege andere redenen (die zij nog steeds niet helemaal snappen.) Ik weet bijna zeker dat dat nu tegen me gebruikt gaat wordenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Juk Huup, dat klinkt inderdaad als rijp voor de vuilnisbelt....
Ik zou gewoon je eigen gevoel volgen in deze, als jij het wiegje niet wilt gebruiken....dan niet doen!
Kan je schoonmoeder hoog en laag springen, maar het gebeurt niet.
Kun je het haar niet aan het verstand brengen dat het wiegje niet helemaal (helemaal niet) jullie smaak is?
Takkembah, mooi dat je een goede echo hebt gehad! Een kloppend hartje gezien, fijn zeg!
En nu, binnenkort weer een echo? Of voorlopig niet?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kun je het kruis er niet afzagen? whahaha
Nee crap, lastige situatie, fijn dat je vriend het even gaat regelen met zijn mams
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Oh my...
k had het geloof ik al ergens eerder gezet maar nog maar even.Huup, jullie gaan vast wel een keertje met de baby naar je schoonouders en dan kan het mooi daar een dutje doen in het wiegje. Bovendien zitten jouw ouders ook met een erfstukwiegje en dat is wel naar jullie smaak (en zo niet, vraag je ouders of ze een ledikantje kopen en er zelf even in gaan liggen, ga er daarna ook even inliggen en je hebt alsnog zo'n dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen we nu net de foto's binnen van het wiegje... ik had zo gehoopt dat we het ding vet mooi zouden vinden, dan is het hup, probleem opgelost. But no...het is een soort zelf in elkaar geklust wiegje met enorm logge stukken erop en aan het hoofdeinde prijkt een enorm groot kruis wat dan zo over je kindje uittorent waakt. Enig, vast, als je gelovig bent. Maar wij zijn dat niet en ik vind dat ding eigenlijk behoorlijk storend.
Blegh. Ik heb geen zin in ruzie of geheibel over zoiets stoms, maar aan de andere kant wil ik ook gewoon niet mijn kindje de eerste vier weken van zijn/haar leven in een wiegje parkeren wat ik spuuglelijk vind, alleen maar om schoonmoeders te plezieren.
Nouja, gelukkig deelt lief dezelfde mening. Dat scheelt. Ik ben benieuwd of het hierna losgelaten wordt. Ik hoop het maar dat er niet te ingewikkeld over gedaan wordt.
)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
en bedankt nu zit er yoghurt op mn schermquote:Op zondag 8 februari 2009 08:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Huup, jullie gaan vast wel een keertje met de baby naar je schoonouders en dan kan het mooi daar een dutje doen in het wiegje. Bovendien zitten jouw ouders ook met een erfstukwiegje en dat is wel naar jullie smaak (en zo niet, vraag je ouders of ze een ledikantje kopen en er zelf even in gaan liggen, ga er daarna ook even inliggen en je hebt alsnog zo'n ding)
Dat vind ik ook altijd een van de mooiste dingen, m.i. het mooiste geluid dat er op de wereld is. En ik krijg dat later in stereo te horenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet steeds nog even denken aan datswoesjswoesjswoesjswoesj
van vanmorgen.
Er zit echt weer zo'n klein duikelaartje in mijn buik.
Mijn ervaring heeft me geleerd dat: "Veel sterkte," het beste isquote:Op zondag 8 februari 2009 01:33 schreef mijsje het volgende:
[..]
Veel plezier (of wat wens je dan eigenlijk?) maandag bij zijn besnijdenis!(mazzel tov!)
quote:Op zondag 8 februari 2009 08:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Huup, jullie gaan vast wel een keertje met de baby naar je schoonouders en dan kan het mooi daar een dutje doen in het wiegje.
Ik heb medelijden met Juup ... mijn vrouw begint nu eindelijk weer wat meer energie te krijgen, nu ligt ze pas rond 21.00 uitgeteld op de bank ipv al om 09.00quote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef DuchessX het volgende:
Ik begin nu echt te balen van die vermoeidheid, kan nauwelijks mijn ogen open houdenGa zo maar weer terug naar bed
![]()
Hoop zó dat het binnenkort over isHeb totaal geen energie of puf om dingen te doen, al een week of 5.
Enne ik ben jaloers op de buikjes! Ik wil ooohoook!!! Ik heb nu 2 buikbanden maar het ziet er gewoon niet uit, er zit 'niks' inIk wil ook een bol buikje!!!
![]()
*zucht*
* DuchessX zit zichzelf in de weg vandaag
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Mijn ervaring heeft me geleerd dat: "Veel sterkte," het beste is.
Toen het met mijn zoon zover was, moest ik toch even slikken. Maar toen dacht ik: "Mijn vader moet ook zo gestaan hebben, mijn grootvader ook (en die heeft het zelf bij zijn zoons gedaan!), en zo alle generaties voor mij. Moge het mij gegeven zijn dat ik later ook mijn zoon zo zal zien staan. Vooruit met de geit."
Maar zoals je zelf al afsloot is toch wel het beste: mazzel tov!
Echt lief hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:27 schreef Memmel het volgende:
Nee! Ik wilde twee wanden zoals op onze slaapkamer en voor de andere wand had ik een staaltje klaarliggen! Hebben ze gewoon gehaald!
soms doen ze van die dingen en weet ik gewoon niet hoe ik ze kan bedanken...
zal wel effe foto maken
ik moet m nog opsturenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, was de angelsounds van Vicky nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik moet m nog opsturen![]()
Ben nog niet in de buurt van het postkantoor geweest...
ga het morgen meteen doen
verven op alkydbasis is niet zo prettig aangezien daar terpetine/ammoniak bij gebruikt wordt.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
dames, ik heb een vraagje...ik ga per 1 maart verhuizen en dus ook klussen...maar mag ik eigenlijk schilderen? ik vind dat altijd zo superleuk om te doen, maar vriendje heeft het liever niet, ivm de baby...
Iamredleader, veel succes morgen en we wachten met spanning op Nemo's naam!
Miss_sly, hoop dat je je een beetje beter gaat voelen nu Schaap er weer is!
verf op waterbasis gebruik je meestal voor de muren, op alkydbasis is meestal voor hout.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:30 schreef Linda2205 het volgende:
en aangezien ik dus ook totaal geen verstand van verf heb...is verf op waterbasis even goed/gelijke prijs als die andere?
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Ik schaam me nergens voor
![]()
Ik ben net weer wakker, hoor! Ben wel 3x in slaap gevallen op de bank vandaag wat we ongeveer weergeeft hoe het er vandaag aan toe gaat bij mij...
Mijn grootvader zl. was geen rabbijn (da's geen vak voor een nette Joodse jongen, zoals wij in de familie zeggenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef mijsje het volgende:
[..]wow, heeft je grootvader het zelf gedaan? was hij ook een rabbi? die doen de besnijdenis toch meestal?(ik ben niet zo heel erg thuis in het jodendom, maar ik vind het wel heel interessant om er over te lezen en van te weten...)
maar goed, in dat geval; VEEL STERKTE en MAZZEL TOV!
Tis zieliger voor de ouders dan voor het kindquote:Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Veel sterkte morgen, silktie!
Ik vind het maar zielig om eerlijk te zijn. Zowel voor het kindje als de ouders.
Ik ga hier geen discussie over aan. Ik vind het zelf gewoon absoluut onnodig (mits medisch noodzakelijk), het is niet zijn eigen keuze en ook zo'n kleintje voelt wel pijn. Dat vind ik er zielig aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
hele andere discussie, maar waarom is besnijdenis zielig?ik heb dat nooit echt begrepen. Meisjes is een heel ander verhaal natuurlijk. T is niet alsof ze de helft van zn piemel dr af snijden en ie em daarna niet meer kan gebruiken ofzo
![]()
okay, dat kan, en mag.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ga hier geen discussie over aan. Ik vind het zelf gewoon absoluut onnodig (mits medisch noodzakelijk), het is niet zijn eigen keuze en ook zo'n kleintje voelt wel pijn. Dat vind ik er zielig aan.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, was de angelsounds nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
Ik had hem inderdaad nog niet gekregen en hoopte maar dat hij nog niet opgestuurd was en niet dat er iets mis was gegaan met de post. Misschien maar goed ook dat ie er nog niet was. Schaap vond het, gezien mijn gemoedstoestand, niet zo'n goed idee om het te doen als ik alleen was. Stel dat ik het hartje niet zou kunnen vinden en dat terwijl ik zo labiel was'. Dus had ik tot zondag moeten wachten, en ik weet niet of ik dat had gekund...Nu is schaap er zeker bij, dus gaan we samen luisteren. Hoop zo dat we het hartje horenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Vicky het volgende:
ik moet m nog opsturen![]()
Ben nog niet in de buurt van het postkantoor geweest...
ga het morgen meteen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |