abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65809009
Ik wou eigenlijk eerder al een pretecho laten maken voor geslachtsbepaling, maar ik durfde niet Ik was bang dat ze een of andere rare afwijking zouden zien, of dat ze uberhaupt geen baby in mijn buik zouden zien Ja... ik ben raar, I know
Maar ik denk dat ik nu na deze echo voortaan wel écht geloof dat ik een baby in mn buik heb zitten
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:31:33 #102
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65809912
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Mikoxx, je had het over dat Samen Bevallen he, maar wil je dat er nog bij gaan doen dan? Naast de zwangerschapsyoga en de BVcursus?

Nee, heb de yoga geskipt, dit leek me veel fijner en dat yogakluppie leek me een beetje vaag... ik hoorde ook niks en het het zou woensdag beginnen. Ik heb me dus afgemeld. En de bv cursus..... even kijken hoe en wat er wordt aangeboden bij samen bevallen en dan beslissen we dat weer....

xx
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:51:54 #103
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65810615
Rottdog en Berkery .. sterkte !

Happy, voor jou en je partner ook

BE fijn dat je het hartje hoorde ..

Tessie een mannetje !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_65811371
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:55 schreef McLaura het volgende:
Whaha, ja, dat kan vast wel. Ik had ook niet anders verwacht dan te moeten wachten tot 4 (gyn) of 11 maart (screeningsecho).

Maar goed, de gyn heeft me er dus op gewezen een 'wurmpie' te zien bij ons Wurm. En stiekem vind ik dat heel erg leuk!!

En wie weet is het toch stiekem een meisje, en dan vind ik het natuulijk nog steeds leuk, maar ik heb nou eenmaal een voorkeur voor een jongen.
Met hoeveel weken was dat?
#geen
pi_65811873
Takkembah, kom jij ook even vertellen hoe de echo was vandaag?

Mikoxx, duidelijk...ik vond de yoga ook wel een beetje vaag/zweefie/...
Weet dat vrienden van ons die Samen Bevallen cursus hebben gedaan, zal eens vragen hoe het hun is bevallen. Weet wel dat het allemaal "samen" is, dus met partner erbij.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65812072
Vrienden van mij hebben ook die samen bevallen cursus gedaan, en zij hebben het ons ook aangeraden. Ze vonden het heel fijn en leuk en hebben er veel van opgestoken. Ben benieuwd dus.
pi_65812399
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Met hoeveel weken was dat?
14.6
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65812510
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:39 schreef McLaura het volgende:

[..]

14.6
Wow dat is snel!
#geen
pi_65812612
Mwah, bij een jongen schijnt dat niet zo uitzonderlijk te zijn. Ik zeg alleen natuurlijk nog niet tegen iedereen dat het waarschijnlijk een jongen is, een paar mensen weten ervan.

Na de screeningsecho is het geen geheim meer (of het dan bevestigd of ontkend wordt maakt niet uit natuurlijk!)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_65813020
Wij hebben ook de samen bevallen cursus gedaan en vonden hem echt heel fijn!
Ze konden bij de bevalling ook wel zien (zeiden ze achteraf) dat we een cursus samen gedaan hadden. Manlief had goed opgelet en ik luisterde alleen maar naar hem zo'n beetje
Voor een eventuele volgende zwangerschap willen we hem waarschijnlijk weer doen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:45:46 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65815045
Ik moet steeds nog even denken aan dat swoesjswoesjswoesjswoesj van vanmorgen.
Er zit echt weer zo'n klein duikelaartje in mijn buik.
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 22:28:24 #112
5428 crew  miss_sly
pi_65816726
BE Geniet er van!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65818281
Rottdog en Berkery, wat naar/verschrikkelijk/kut/verdrietig dat ook jullie droom hier stopt nu. Ik hoop dat jullie hier sterk samen doorheen komen.

miss_sly wat knap sterk dat je je eigen gevoel om probeert te buigen! Het is niet niks dat je meemaakt, zwangerschap is niet voor iedereen even leuk (en dan heb ik het hier niet alleen over lichamelijk, maar ook in je koppie), en als je je soms minder voelt dan een ander, hoef je je daar niet schuldig over te voelen!
pi_65818929
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Duikelaartje

En ik heb er ook zo een!!!!
* DuchessX en Juup© blijven het een wonder vinden!
#geen
pi_65822128
Oh jee ik begin nu toch echt last te krijgen van mijn hormonen. Net Benjamin Button gekeken en helemaal emotioneel Oooh wat erg
#geen
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:31:34 #116
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_65825126
Swoesjswoesjswoesj

Haha, gistermiddag twijfelde ik nog, nu is het overduidelijk: ik voel mijn banden!! Als ik te abrupt beweeg of op wil staan, toen ik met Devin aan het stoeien was, met het overgeven... Ik voel me nu zo zwanger

Duchess, lekker toch? Sla maar vast extra tissues in
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:02:15 #117
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65829892
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Takkembah, kom jij ook even vertellen hoe de echo was vandaag?

Sorry helemaal vergeten gisteren!

Maar alles zag er tot nu toe goed uit: ze dacht aan een krappe zes weken en er was positieve hartactiviteit. Echt idioot om te zien hoor (ik was nog een echo-maagd)... gewoon zon bliepje dat tekeer gaat, terwijl het de afmeting heeft van een rijstkorrel. Heer onwerkelijk.

Kan me echootje niet inscannen hier helaas (maar je weet hoe ze eruit zien, zwarte vlek, ring erin, frummel erbij )

Oh en gisteren ook meteen mijn eerste emo-bui gehad. Huilen!!!! Twas allemaal zo spannend geweest... En toen heeft vriendlief me om acht uur lekker in bed gelegd met wat boekjes en een bakje thee.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65830149
Fijn Takkembah, een positieve echo!
#geen
pi_65830152
Ik heb gister ook 2 echo foto´s meegekregen, maar ik zie er niks in Ik herken het ook meestal alleen als je zo´n mooie foto van de zijkant hebt, dat je gewoon de hele beeb vanaf de zijkant gezien ziet... Nu hebben we 1 foto met gekruistje beentjes (waarvan ik de beentjes wel herken, maar wat de rest dan is en hoe dat zit, geen idee), en een andere foto waarvan ze zei dat je daar het gezichtje en een stukje van het rompje op zou moeten zien, maar dat zie ik echt totaal niet
pi_65830896
Takkumbah! Fijn dat de echo goed is! (jammer dat we niet samen kunnen zwangeren en ervaringen kunnen delen op de dag af...)
pi_65830934
Onze gyn maakt iedere keer dezelfde foto.... hoofdomtrek ik heb dus al super veel foto's van ons kinds brein
Mama van Isa en Ties
pi_65830971
Fijn Takkumbah!!

Ik had daarstraks mijn eerste allerechte harde buik.. het leek wel of er een bowlingbal inzat. Was niet prettig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:14:55 #123
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65831143
Gisteravond/nacht op het werk, werd ik aangesproken door een "vaste"gast die mij even wilde feliciteren ivm de zwangerschap, hij vond het zo leuk voor me, en moest maar genieten
Het bezorgde mij nog net geen tranen, maar vond het zo lief,
hij zelf is papa van 3 meiden, en hij weet van Thijs af, dus die vond het zo bijzonder mooi voor mij.
Hij vond mij er ook zeer gelukkig uitzien

Tammumbah, kloppende hartjes zijn zo mooi
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65832300
BE

pi_65833830
Oh my...
k had het geloof ik al ergens eerder gezet maar nog maar even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen we nu net de foto's binnen van het wiegje... ik had zo gehoopt dat we het ding vet mooi zouden vinden, dan is het hup, probleem opgelost. But no... het is een soort zelf in elkaar geklust wiegje met enorm logge stukken erop en aan het hoofdeinde prijkt een enorm groot kruis wat dan zo over je kindje uittorent waakt. Enig, vast, als je gelovig bent. Maar wij zijn dat niet en ik vind dat ding eigenlijk behoorlijk storend.
Blegh. Ik heb geen zin in ruzie of geheibel over zoiets stoms, maar aan de andere kant wil ik ook gewoon niet mijn kindje de eerste vier weken van zijn/haar leven in een wiegje parkeren wat ik spuuglelijk vind, alleen maar om schoonmoeders te plezieren.

Nouja, gelukkig deelt lief dezelfde mening. Dat scheelt. Ik ben benieuwd of het hierna losgelaten wordt. Ik hoop het maar dat er niet te ingewikkeld over gedaan wordt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65833968
Juk Huup, dat klinkt inderdaad als rijp voor de vuilnisbelt....
Ik zou gewoon je eigen gevoel volgen in deze, als jij het wiegje niet wilt gebruiken....dan niet doen!
Kan je schoonmoeder hoog en laag springen, maar het gebeurt niet.
Kun je het haar niet aan het verstand brengen dat het wiegje niet helemaal (helemaal niet) jullie smaak is?

Takkembah, mooi dat je een goede echo hebt gehad! Een kloppend hartje gezien, fijn zeg!
En nu, binnenkort weer een echo? Of voorlopig niet?
pi_65834075
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Juk Huup, dat klinkt inderdaad als rijp voor de vuilnisbelt....
Ik zou gewoon je eigen gevoel volgen in deze, als jij het wiegje niet wilt gebruiken....dan niet doen!
Kan je schoonmoeder hoog en laag springen, maar het gebeurt niet.
Kun je het haar niet aan het verstand brengen dat het wiegje niet helemaal (helemaal niet) jullie smaak is?

Takkembah, mooi dat je een goede echo hebt gehad! Een kloppend hartje gezien, fijn zeg!
En nu, binnenkort weer een echo? Of voorlopig niet?
ja weet je wat het fijne is... lief en ik hadden hen al een keertje verteld dat we onze kids het liefst naar een protestantse basisschool sturen. Niet vanwege het Christelijke karakter per se maar vanwege andere redenen (die zij nog steeds niet helemaal snappen.) Ik weet bijna zeker dat dat nu tegen me gebruikt gaat worden waarom wel een gelovige school maar geen kruis boven je kind.

Maarja, school is wel iets anders dan privé en ik heb tot mn 19e ook Christellijk onderwijs gehad terwijl ik niet gelovig ben.
Nouja ach, we zien het wel. Mn lief gaat haar vanavond mailen. Maar ik voel me gewoon zo schuldig omdat ik zeker weet dat ze het écht niet leuk gaat vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65834123
Kun je het kruis er niet afzagen? whahaha

Nee crap, lastige situatie, fijn dat je vriend het even gaat regelen met zijn mams
pi_65834169
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kun je het kruis er niet afzagen? whahaha

Nee crap, lastige situatie, fijn dat je vriend het even gaat regelen met zijn mams
hahaha. ze zien me aankomen ghehe.
wel een mooie wraakactie als we hem toch door de strot gedouwt krijgen

Oh ik ga me mooi maken. Vanavond verjaardag van iemand. Heb er zin in, ff weg enzo. Lekker legaal heel stoer een colaatje light bestellen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65834225
Huup, als jullie het niet willen dan willen jullie het niet...
Daar moet ze zich maar in schikken toch... maar wel lastig, zeker als ze met dat soort "boehoe" dingen begint.
Fake it till you make it...
  zaterdag 7 februari 2009 @ 20:22:34 #131
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_65834236
ik krijg een broertje
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_65834420
Oh Huup wat erg Poot stijf houden hoor
En veel plezier vanaaf met je cola light
#geen
pi_65835289
goeienavond hier!

Sorry dat het even "onpersoonlijk" is, maar een copy-paste uit de update-E-mail over Nemo:

Lieve vrienden,

Nu de eerste dagen er op zitten, dachten we dat het leuk zou zijn om een update te schrijven over hoe het met Nemo gaat, en hoe het met ons gaat.

Maandagochtend is Nemo geboren, om 03:35, hij woog 3 kilo en was 49 centimter lang. Voor zijn eerste "test" is hij gelijk geslaagd, de "APGAR" scores waren 9 en 10. Maandagmiddag mochten we weer naar huis, en Tinuviel en Nemo zijn daar sindsdien lekker gebleven. Later zijn de grootouders, ooms en tante langsgeweest, om te kijken naar de mooie jongen.

Dinsdag heeft iamredleader de officiele aangifte geregeld, alsmede Nemo's officiele naam. Die wordt maandag bij de besnijdenis bekendgemaakt!

Woensdag en donderdag waren heel vermoeiend, want elke 2 tot 3 uur opstaan om de baby te voeden, verschonen of gewoon te knuffelen kost een hoop energie. Maar het is fantastisch, en we genieten van elke minuut.

Vrijdag hebben wel allemaal zaken voor het weekend en maandag geregeld, en zijn de andere grootouders en tante langsgekomen, zij hebben ons op zaterdag 2x bezocht. Natuurlijk heeft Nemo zich als een perfecte kleinzoon gedragen, was rustig, lief en liet iedereen hem vasthouden.

Tot zover het nieuws, binnenkort weer meer!

iamredleader, Tinuviel en Nemo

Vanaf nu volgen de updates in het kleine-babietjes-topic
pi_65840656
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:21 schreef iamredleader het volgende:
-knip-
Nemo... ben zo benieuwd naar de officiele naam! Veel plezier (of wat wens je dan eigenlijk?) maandag bij zijn besnijdenis! (mazzel tov!)
  zondag 8 februari 2009 @ 08:06:21 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_65842541
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Oh my...
k had het geloof ik al ergens eerder gezet maar nog maar even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen we nu net de foto's binnen van het wiegje... ik had zo gehoopt dat we het ding vet mooi zouden vinden, dan is het hup, probleem opgelost. But no... het is een soort zelf in elkaar geklust wiegje met enorm logge stukken erop en aan het hoofdeinde prijkt een enorm groot kruis wat dan zo over je kindje uittorent waakt. Enig, vast, als je gelovig bent. Maar wij zijn dat niet en ik vind dat ding eigenlijk behoorlijk storend.
Blegh. Ik heb geen zin in ruzie of geheibel over zoiets stoms, maar aan de andere kant wil ik ook gewoon niet mijn kindje de eerste vier weken van zijn/haar leven in een wiegje parkeren wat ik spuuglelijk vind, alleen maar om schoonmoeders te plezieren.

Nouja, gelukkig deelt lief dezelfde mening. Dat scheelt. Ik ben benieuwd of het hierna losgelaten wordt. Ik hoop het maar dat er niet te ingewikkeld over gedaan wordt.
Huup, jullie gaan vast wel een keertje met de baby naar je schoonouders en dan kan het mooi daar een dutje doen in het wiegje. Bovendien zitten jouw ouders ook met een erfstukwiegje en dat is wel naar jullie smaak (en zo niet, vraag je ouders of ze een ledikantje kopen en er zelf even in gaan liggen, ga er daarna ook even inliggen en je hebt alsnog zo'n ding )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65843327
quote:
Op zondag 8 februari 2009 08:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Huup, jullie gaan vast wel een keertje met de baby naar je schoonouders en dan kan het mooi daar een dutje doen in het wiegje. Bovendien zitten jouw ouders ook met een erfstukwiegje en dat is wel naar jullie smaak (en zo niet, vraag je ouders of ze een ledikantje kopen en er zelf even in gaan liggen, ga er daarna ook even inliggen en je hebt alsnog zo'n ding )
en bedankt nu zit er yoghurt op mn scherm
ja nee dat is ook zo. En ik heb hiervoor ook al met schoonmoeders gepraat dat ik een heel meubelstuk als erfstuk wel iets anders vind dan bijvoorbeeld een truitje of vestje ofzo. Dat had ik met alle liefde aangenomen (hoe lelijk ook ) Maarja, we zullen het inderdaad opperen dat ze het best bij hun thuis op mag zetten.
Voorlopig nog geen reactie. Ik ben benieuwd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65844187
Huup, wat jammer dat je schoonmoeder zo moeilijk doet... dat soort dingen vind ik altijd zo irritant. Ben blij dat mijn ouders en schoonouders zo niet doen... Het is toch jullie kindje.... raar dat mensen het nodig vinden om zich zo te bemoeien...
pi_65844349

mja, het mag ook wel gezegd dat ze normaal echt een schat van een mens is hoor. Echt, ik ben heel blij met mn schoonmoeder
maar daarom vind ik het eigenlijk des te vervelender om hier nee op te zeggen. Ze heeft net terug gemaild trouwens het begon goed met "jammer maar begrijpelijk" en toen kwam er een heel stuk over dat we een hele lange traditie verbreken zo en blabla en als laatste toevoeging "als ik gelijk krijg en het wordt een jongetje dan moeten jullie ons mee uit eten nemen." "gebeurd er een wonder en wordt het toch een meisje dan nemen wij jullie mee"

Ja daaag, ik ga geen weddenschappen over het geslacht van mijn kind afsluiten. Er mag best geraden worden maar dit gaat te ver. Ik heb nooit gezegd dat ik denk dat het een meisje wordt. Als het een jongetje wordt ben ik er net zo blij mee en ik zie dat dan niet als een "verloren" weddenschap ofzo.

Bah ik moet maar even in bad ofzo. Zennn relaxx
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65844514
Hm, nou als het wel een leuk mens is, en je kan normaal gesproken goed met haar opschieten, kan je dan niet gewoon eens met haar praten over dat je het niet zo tof vind hoe ze doet? Kan me voorstellen dat je dit soort dingen echt niet leuk vind, ik zou me kapot ergeren.
pi_65844559
Jaaa we zijn weer online

ja mn lief heeft het netjes opgelost. Hij heeft er een grapje van gemaakt en gezegd dat als het een jongetje wordt en zij krijgt 'gelijk' dat ze ons dan mee uit mogen nemen. Als het een meisje is dan heeft ze wat ze eigenlijk wilde dus mag ze ons ook mee uit nemen
Verder laat ik het voor nu nog maar even gaan denk ik. Ik krijg een klein beetje het idee dat ze er ook nog aan moet wennen dat dit kindje niet alleen maar "van hun" is en deel van hun familie uitmaakt enzo zeg maar. Ik heb uiteraard ook nog een familie... Ach het heeft nog bijna 6 maanden om recht te trekken

Trouwens, ik begin mn buik steeds meer te voelen. Mn spijkerbroek slobbert altijd dus die is bij mn benen vrij wijd maar hij begint bovenaan steeds strakker te zitten. En als ie dan halverwege de dag zo oncharmant onder mn buik zakt dan zie je echt zo'n mini-bolletje al
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65845396
Huuphuup lastig hoor zo'n schoonmoeder. Hier zei mijn schoonmoeder vorige week, het is jullie kind en laat je door niemand wat vertellen en doe het gewoon zoals je het zelf wil.
Wel fijn dat ze dat zegt, ze kan zich ook nogal bemoeien met bepaalde zaken

Hier gaat het goed, ben sinds vorige week weer begonnen met wat meer sporten en dat gaat me vrij goed af. Niet zo fanatiek meer als voor de zwangerschap maar gewoon lekker rustig aan bewegen.

Vrijdag hebben we de kinderwagen gekocht! Een mooie zwart/zilveren quinny speedi sx. Hij is nu alleen mee naar mijn vader omdat wij hem niet kwijt kunnen in huis. Wel jammer want ik zou er af en toe wel even naar willen kijken zeg maar, maar ja ach voor je het weet is het alweer juli
  zondag 8 februari 2009 @ 13:48:44 #142
100412 mefke79
komt goed!
pi_65846157
Oo, lastig Huuphuup...zeker als je een goede band met je schoonmoeder hebt. Die van is dus ik zou er niet zo'n probleem mee hebben. Maar wat al gezegd is, tis jouw kind en als je em echt niet mooi vind, dan niet.
Flower, al een kinderwagen! Ik weet al vrij zeker welke ik wil hebben, maar we wachten hier toch echt nog wat echo's af.
En verder. Verder slaat hier ineens de stress toe voor de echo van donderdag. Zo relaxt als ik voor de vorige echo was, zo spannend vind ik em nu. Er is geen aanleiding voor, voel me ook goed, denk ook niet dat het fout zit, maar toch. Hopelijk zegt de arts dat we in ieder geval voorbij de 8 weken en 3 dagen zijn, dan is dat punt maar geweest. En dan gaan we daarna ook eindelijk open kaart spelen bij ouders enzo. Die weten nu, heel bewust, nog van niets. Nog maar drie en een halve dag werken overleven en dan is het donderdag...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 8 februari 2009 @ 14:11:25 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65847036
Sterkte met wachten Mefke, het lijkt me heel lastig.

Ik had gisteren (verjaardag van mijn vader en verjaardag van mijn schoonzusje) vals gespeeld en alvast een keer een positiebroek aangedaan. Hoeft nog helemaal niet, de andere broeken passen nog, amar dan heb je niet meer die band dwars over je buik over de vetjes en toen leek het toch wel heel wat hoor!
Ook nu uitgezakt op de bank met een pyjamabroek aan is het een mooie bol. Wel heel veel van mezelf en wat minder van de baby, maar ach... kniesoor die daarop let.

Huup, hopelijk is iig dat wiegjesgedoe nu achter de rug. Lijkt mij heel erg naar...
  zondag 8 februari 2009 @ 14:29:18 #144
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65847780
Ik lees verdrietig nieuws via het updatetopic

Heel veel sterkte Rottdog en Berkery, wat ontzettend jammer en verdrietig!

Happyme, ook jij heel veel sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 8 februari 2009 @ 14:30:50 #145
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65847856
Leuk he zon broek aan, ik vind hem zelf momenteel ook gewoon lekkerder zitten (en in het begin ook, andere broeken zaten snel te strak)
Hier is alles heeeel rustig niks te melden
pi_65848070
ik kan mijn broek nog net over mn rol heen trekken maar na een tijdje zakt ie af en dan moet ik zo oncharmant gaan staan hijsen. (zelfde idee als die tetten terug in je bh proppen ) het ziet er niet uit en het zit ook niet echt lekker meer. Maar mn buik is echt nog niet genoeg voor een positiebroek nog maar eventjes schipperen dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 februari 2009 @ 15:32:49 #147
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65850377
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vind ik ook altijd een van de mooiste dingen, m.i. het mooiste geluid dat er op de wereld is. En ik krijg dat later in stereo te horen . Ik kijk er nu al naar uit.
quote:
Op zondag 8 februari 2009 01:33 schreef mijsje het volgende:

[..]

Veel plezier (of wat wens je dan eigenlijk?) maandag bij zijn besnijdenis! (mazzel tov!)
Mijn ervaring heeft me geleerd dat: "Veel sterkte," het beste is .
Toen het met mijn zoon zover was, moest ik toch even slikken. Maar toen dacht ik: "Mijn vader moet ook zo gestaan hebben, mijn grootvader ook (en die heeft het zelf bij zijn zoons gedaan!), en zo alle generaties voor mij. Moge het mij gegeven zijn dat ik later ook mijn zoon zo zal zien staan. Vooruit met de geit ."
Maar zoals je zelf al afsloot is toch wel het beste: mazzel tov!
quote:
Op zondag 8 februari 2009 08:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Huup, jullie gaan vast wel een keertje met de baby naar je schoonouders en dan kan het mooi daar een dutje doen in het wiegje.

Ooit al eens gedacht aan een loopbaan als mediator ?
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65850691
Ik begin nu echt te balen van die vermoeidheid, kan nauwelijks mijn ogen open houden Ga zo maar weer terug naar bed
Hoop zó dat het binnenkort over is Heb totaal geen energie of puf om dingen te doen, al een week of 5.

Enne ik ben jaloers op de buikjes! Ik wil ooohoook!!! Ik heb nu 2 buikbanden maar het ziet er gewoon niet uit, er zit 'niks' in Ik wil ook een bol buikje!!!

*zucht*

* DuchessX zit zichzelf in de weg vandaag
#geen
pi_65850935
Balen Duchess! Hopelijk is het snel over!

Ik ben vandaag al weer 24 weken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:51:12 #150
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65851216
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef DuchessX het volgende:
Ik begin nu echt te balen van die vermoeidheid, kan nauwelijks mijn ogen open houden Ga zo maar weer terug naar bed
Hoop zó dat het binnenkort over is Heb totaal geen energie of puf om dingen te doen, al een week of 5.

Enne ik ben jaloers op de buikjes! Ik wil ooohoook!!! Ik heb nu 2 buikbanden maar het ziet er gewoon niet uit, er zit 'niks' in Ik wil ook een bol buikje!!!

*zucht*

* DuchessX zit zichzelf in de weg vandaag
Ik heb medelijden met Juup ... mijn vrouw begint nu eindelijk weer wat meer energie te krijgen, nu ligt ze pas rond 21.00 uitgeteld op de bank ipv al om 09.00 .
Het gaat vanzelf over: nog effe wat pitten en je bent zo weer de oude, alleen een stukje dikker .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65851913
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef SilkTie het volgende:
[..]

Mijn ervaring heeft me geleerd dat: "Veel sterkte," het beste is .
Toen het met mijn zoon zover was, moest ik toch even slikken. Maar toen dacht ik: "Mijn vader moet ook zo gestaan hebben, mijn grootvader ook (en die heeft het zelf bij zijn zoons gedaan!), en zo alle generaties voor mij. Moge het mij gegeven zijn dat ik later ook mijn zoon zo zal zien staan. Vooruit met de geit ."
Maar zoals je zelf al afsloot is toch wel het beste: mazzel tov!
wow, heeft je grootvader het zelf gedaan? was hij ook een rabbi? die doen de besnijdenis toch meestal?(ik ben niet zo heel erg thuis in het jodendom, maar ik vind het wel heel interessant om er over te lezen en van te weten...)
maar goed, in dat geval; VEEL STERKTE en MAZZEL TOV!
  zondag 8 februari 2009 @ 16:23:42 #152
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65852488
Ben ook weer thuis van een weekje sneeuw. Ik ga straks even alles bijlezen.

Maar ik wil even zeggen dat ik de allerliefste ouders heb van de hele wereld! We kwamen thuis en ze hadden het hele kamertje voor Harrie (werktitel voor de beeb) geschilderd en alle kasten die er stonden naar zolder gebracht! Wauw, ik zag er echt zo vreselijk tegenop en nu is het gewoon gedaan! En het is mooooi!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65853112
wat lief memmel!
  zondag 8 februari 2009 @ 16:40:09 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65853160
Wat fijn Memmel!
Hadden jullie de verf enzo al klaarstaan dan?
  zondag 8 februari 2009 @ 17:27:45 #155
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65854712
Nee! Ik wilde twee wanden zoals op onze slaapkamer en voor de andere wand had ik een staaltje klaarliggen! Hebben ze gewoon gehaald!
soms doen ze van die dingen en weet ik gewoon niet hoe ik ze kan bedanken...

zal wel effe foto maken
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:29:53 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65854787
Veel sterkte morgen, silktie!
Ik vind het maar zielig om eerlijk te zijn. Zowel voor het kindje als de ouders.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 8 februari 2009 @ 17:30:51 #157
190853 RockabeIIa
pi_65854816
Leuke thuiskomer memmel
pi_65854837
silktie is toch niet degene die Nemo nu laat besnijden? dat was Iamredleader? silktie was nu toch met zijn vrouw in verwachting van een tweeling? of heb ik dat verkeerd?
  zondag 8 februari 2009 @ 17:34:10 #159
190853 RockabeIIa
pi_65854922
Oh
Oops!
pi_65855256
had ik toch goed opgelet...
  zondag 8 februari 2009 @ 18:12:18 #161
190853 RockabeIIa
pi_65856011
Maar ik snap der nu niks meer van
pi_65856272
Wat lief van je ouders Memmel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65856984
Hoi

Ik zou graag hier ook af en toe willen reageren, ik ben al een mamma van een puberdochter van 15 maar ik merk erg aan mezelf dat ik zo'n topic als dit in die (zwangerschaps)tijd erg gemist heb.
(Tja we hadden geen pc toendertijd )

HuupHuup, ik denk altijd maar zo, het is jouw en je vriends kindje wat je krijgt, kan dan ook wel het eerste kleinkind zijn, maar als je je ergens niet goed bij voelt (zoals dat wiegje van schoonmamma) dan moet je dat niet doen. Moeilijk om duidelijk te maken inderdaad misschien, maar het is jullie keus wat je wilt.
En je niet laten manipuleren, want dat gebeurt nu wel denk ik, (sorry, kan me daar boos over maken, heb zelf ook dat soort dingen meegemaakt vroeger...)

Memmel, wat een lieve ouders heb je zeg

Iamredleader en Tinuviel, veel sterkte en mazzel tov morgen ben ook benieuwd naar de naam van Nemo
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zondag 8 februari 2009 @ 18:49:17 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65857072
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:27 schreef Memmel het volgende:
Nee! Ik wilde twee wanden zoals op onze slaapkamer en voor de andere wand had ik een staaltje klaarliggen! Hebben ze gewoon gehaald!
soms doen ze van die dingen en weet ik gewoon niet hoe ik ze kan bedanken...

zal wel effe foto maken
Echt lief hoor!

Rocka!
  Moderator zondag 8 februari 2009 @ 18:54:32 #165
5428 crew  miss_sly
pi_65857267
Lief van je ouders, Memmel

Schaap is weer thuis En hij had een schattig Adidas trainingspakje gekocht en een hele lieve witte beer...met eem Microsoft shirtje Gelukkig kan het shirtje ook uit
pi_65857374
Fijn dat Schaap weer veilig en wel thuis is Miss_sly

En nou je snel weer beter gaan voelen hé ?
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  Moderator zondag 8 februari 2009 @ 19:00:46 #167
5428 crew  miss_sly
pi_65857482
Ik voel me al wat lichter, minder donker. Wat een invloed dat toch kan hebben.
Ik voel me nog steeds niet zwanger, maar goed, misschien hoort dat wel bij deze periode van de zwangerschap?
  Jubileum moderator zondag 8 februari 2009 @ 19:06:50 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65857643
Het wordt beter miss Sly, als je straks de baby gaat voelen wordt het weer wat rozer, zo'n zwangerschap.
Memmel wat ontzettend lief! Dapper ook best wel want voor hetzelfde geld schiet je helemaal uit je hormonale slof omdat je het zo graag zelf wilde doen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 8 februari 2009 @ 19:12:02 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65857761
miss_sly, was de angelsounds nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
pi_65857780
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, was de angelsounds van Vicky nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
ik moet m nog opsturen
Ben nog niet in de buurt van het postkantoor geweest...
ga het morgen meteen doen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 8 februari 2009 @ 19:19:00 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65857983
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik moet m nog opsturen

Niks gezegd.
pi_65858041
dames, ik heb een vraagje...ik ga per 1 maart verhuizen en dus ook klussen...maar mag ik eigenlijk schilderen? ik vind dat altijd zo superleuk om te doen, maar vriendje heeft het liever niet, ivm de baby...

Iamredleader, veel succes morgen en we wachten met spanning op Nemo's naam!

Miss_sly, hoop dat je je een beetje beter gaat voelen nu Schaap er weer is!
Lotte!
Noah!
pi_65858090
Kan best dat dat voor sommigen zo is miss_sly, dat deze periode waarin je nog niet echt een bol buikje hebt en verder niet veel "kwaaltjes" hebt, dat je je dan niet zwanger voelt.
Ik weet van mezelf dat ik in het begin echt ziek was (uitdroging, infuus in ziekenhuis, a la Kersjes geloof ik?) en nadat de misselijkheid weg was na 12/13 weken ongeveer, ik me nog nooit zo goed heb gevoeld als toen.
Ik kon de hele wereld aan, want ik dacht "Watch me all, ik heb een baby in m'n buik!"
En idd, zoals Lois al zegt, als je schopjes gaat voelen dan wordt het zoveel echter

Het komt goed meissie!
pi_65858221
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
dames, ik heb een vraagje...ik ga per 1 maart verhuizen en dus ook klussen...maar mag ik eigenlijk schilderen? ik vind dat altijd zo superleuk om te doen, maar vriendje heeft het liever niet, ivm de baby...

Iamredleader, veel succes morgen en we wachten met spanning op Nemo's naam!

Miss_sly, hoop dat je je een beetje beter gaat voelen nu Schaap er weer is!
verven op alkydbasis is niet zo prettig aangezien daar terpetine/ammoniak bij gebruikt wordt.
Verf op waterbasis is beter, maar je moet wel luchten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 8 februari 2009 @ 19:28:42 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65858326
Ik heb het wel gedaan. Vind het ook veel te leuk om dat zelf te doen.
Flink ventileren, ramen wijd open en idd verf op waterbasis kiezen.
pi_65858375
en aangezien ik dus ook totaal geen verstand van verf heb...is verf op waterbasis even goed/gelijke prijs als die andere?
Lotte!
Noah!
pi_65858541
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:30 schreef Linda2205 het volgende:
en aangezien ik dus ook totaal geen verstand van verf heb...is verf op waterbasis even goed/gelijke prijs als die andere?
verf op waterbasis gebruik je meestal voor de muren, op alkydbasis is meestal voor hout.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65859439
ok, dan zie ik dus geen problemen en ga ik lekker mee-schilderen ^^

Bedankt!
Lotte!
Noah!
pi_65859821
Mijn man wil per se ook niet dat ik ga schilderen... maar goed, ik vind schilderen zelf toch niet leuk ofzo, en hij heeft volgende week een week vakantie, dus ik vind het wel best eigenlijk
  zondag 8 februari 2009 @ 20:25:04 #180
190853 RockabeIIa
pi_65860226
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt lief hoor!

Rocka!
Ik schaam me nergens voor
Ik ben net weer wakker, hoor! Ben wel 3x in slaap gevallen op de bank vandaag wat we ongeveer weergeeft hoe het er vandaag aan toe gaat bij mij...
pi_65861050
Memmel wat lief!!

mijn lief wilde toendertijd ook niet dat ik ging schilderen dus ik heb heel braaf op de bank gezeten met thee en chocola wat jij wil schat. haha

Iamredleader veel succes morgen bij de besnijdenis van Nemo! Ik ben heel benieuwd naar de naam
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 februari 2009 @ 21:12:53 #182
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65861834
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:25 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik schaam me nergens voor
Ik ben net weer wakker, hoor! Ben wel 3x in slaap gevallen op de bank vandaag wat we ongeveer weergeeft hoe het er vandaag aan toe gaat bij mij...

Mijsje vroeg wat ze het Iamreadleader het beste kon toewensen voor de besnijdenis van Nemo. Ik gaf toen een adviesje, gebaseerd op mijn eigen ervaringen van twee jaar geleden. Of ik nu over zo'n 29 weken dit ook weer moet doorstaan (een of twee maal), zou ik niet weten.
Confused? You won't be after the next episode of ... SOAP !!!

Zielig? Ik moet zeggen dat ik er geen trauma aan heb overgehouden, evenmin als mijn broertje, vader, oom of neefje. Ook in de rest van mijn omgeving heb ik er nooit klachten over gehoord. Zelfs mensen die zich werkelijk he-le-maal niets van welk voorschrift of verbod iets aantrekken (bij wijze van spreken varkensvlees eten op Grote Verzoendag), laten hun zoontje besnijden.
Het is geen verminking (zoals vrouwenbesnijdenis, welke ook een geheel andere reden en achtergrond heeft).
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef mijsje het volgende:

[..]

wow, heeft je grootvader het zelf gedaan? was hij ook een rabbi? die doen de besnijdenis toch meestal?(ik ben niet zo heel erg thuis in het jodendom, maar ik vind het wel heel interessant om er over te lezen en van te weten...)
maar goed, in dat geval; VEEL STERKTE en MAZZEL TOV!
Mijn grootvader zl. was geen rabbijn (da's geen vak voor een nette Joodse jongen, zoals wij in de familie zeggen ), de term voor iemand die de besnijdenissen doet, is: moheel (Seinfeld heeft er een hele episode aan gewijd). Voor vele taken hoef je geen rabbijn te zijn.

@ Iamreadleader: mazzel tov !

@ Memmel, soms kan je de mensen die goede dingen voor je doen niet op gelijke wijze iets teruggeven als dank. De beste manier om je dank te tonen is het zelf voor anderen doen. Je weet dus wat je ooit voor je eigen kinderen kunt doen . En dat je ouders er dan in goede gezondheid getuige van mogen zijn (omein! zoals een aantal Fok!kers dan zou zeggen ).

[ Bericht 9% gewijzigd door SilkTie op 08-02-2009 21:18:38 ]
  zondag 8 februari 2009 @ 21:19:27 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65862064
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Veel sterkte morgen, silktie!
Ik vind het maar zielig om eerlijk te zijn. Zowel voor het kindje als de ouders.
Tis zieliger voor de ouders dan voor het kind

Vooral als meneer dan 6 uur lang slaapt van de 4 druppels wijn die hij krijgt en moeders dan een essentieel deel van dr kolf vergeet
Ahum...

Tuurlijk, het is niet leuk, ze snijden toch in je kind, maar het is supersnel genezen, en hij heeft er verder geen last van.

(En daarbij, liever nu dan als hij 13 is...)

Trouwens, silkie, ik weet niet of redleader weet wie jij bent
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65862184
hele andere discussie, maar waarom is besnijdenis zielig? ik heb dat nooit echt begrepen. Meisjes is een heel ander verhaal natuurlijk. T is niet alsof ze de helft van zn piemel dr af snijden en ie em daarna niet meer kan gebruiken ofzo

ik heb vandaag zo'n leuk pakje gekregen van mn tante een wit tuinbroekje met een wit/beige gestreept shirtje erin. Kan écht voor zowel een jongetje als een meisje. Het valt me op dat er tegenwoordig eigenlijk nog maar weinig dingen te vinden zijn die écht voor allebei kunnen. Vaak vind ik het toch wel erg jongensachtig als het zo unisex is. Zal vast wel aan mijn smaak ofzo daarin liggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 februari 2009 @ 21:49:30 #185
190853 RockabeIIa
pi_65863112
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
hele andere discussie, maar waarom is besnijdenis zielig? ik heb dat nooit echt begrepen. Meisjes is een heel ander verhaal natuurlijk. T is niet alsof ze de helft van zn piemel dr af snijden en ie em daarna niet meer kan gebruiken ofzo
Ik ga hier geen discussie over aan. Ik vind het zelf gewoon absoluut onnodig (mits medisch noodzakelijk), het is niet zijn eigen keuze en ook zo'n kleintje voelt wel pijn. Dat vind ik er zielig aan.

13 vind ik ook te jong. Alsof je dan al een keus voor het leven kunt maken.
pi_65863172
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik ga hier geen discussie over aan. Ik vind het zelf gewoon absoluut onnodig (mits medisch noodzakelijk), het is niet zijn eigen keuze en ook zo'n kleintje voelt wel pijn. Dat vind ik er zielig aan.
okay, dat kan, en mag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65866014

Ik voel me weer helemaal happy!

Net online geshopt bij de Hema...ben zó weg van die fantasie-diertjes-collectie die ze hebben
Even pimpen wat ik gekocht heb hoor

Dromenvanger:

Rammelaar:

Bijtbeer:

Muziekmobiel:

Muziekdoos:

En nog een pyjamaatje en een buikband (alhoewel ik nog geen buik heb )

Sorry voor de spam maar ik ben helemaal
Hormonen, hormonen
#geen
pi_65866140
leuk!
ik heb van Ynske Secret Santa een polsrammelaartje gekregen van diezelfde serie, en ik vind hem zo leuk hij ligt al boven in het kamertje te wachten op gebruik!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 februari 2009 @ 23:09:58 #189
190853 RockabeIIa
pi_65866221
Oh DuchessX, je bent nog iets vergeten! Een knisperdoekje!!! Die zijn ook zo leuk echt van de Hema
pi_65866600
Oh wat een leuke spulletjes DutchessX! Ik was gister bij de Hema, maar heb alleen maar ff snel bij de kleertjes gekeken (en natuurlijk jip en janneke rompertjes gekocht), maar mijn man wou vooral heel snel weer weg.
Wij hebben vandaag van de schoonouders een hele leuke woezel en pip babygym gekregen, supercute!
pi_65867337
Aaaaw

Ben helemaal

Ik moet terug naar de Hema

Tessie heb je een foto van de babygym?
#geen
pi_65868073
Hier staat een plaatje van de babygym. Hij is echt zo cute! Schoonmama had zelf nog nooit van Woezel en Pip gehoord, en was helemaal blij verrast om te horen dat ik ze zo leuk vind.
  maandag 9 februari 2009 @ 08:00:49 #193
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65871282
Goedemorgen allemaal,

een vraagje; wanneer vertellen jullie het op je werk?

Ik zit met een enorm dillemma. Werk namelijk bij baan 1; 24 uur en bij baan 2; 16 uur. Bij beide banen geen vast contract (vorig jaar begonnen na afstuderen), maar wil bij baan 2 verder (docent). Die intentie heb ik uitgesproken en in principe is het zo dat als ik de cursus die ik op dit moment volg haal, ik bij baan 2 gewoon verder kan voor onbep tijd.

Maar wanneer vertel ik bij baan 1 dat ik zwanger ben en het besluit heb genomen niet door te willen gaan tot januari 2010, maar eigenlijk richting zomer liever toi-toi-toi zeg. En hoe zit dat verder?
Alexa en Seth zijn lief
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 08:03:03 #194
5428 crew  miss_sly
pi_65871291
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, was de angelsounds nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Vicky het volgende:

ik moet m nog opsturen
Ik had hem inderdaad nog niet gekregen en hoopte maar dat hij nog niet opgestuurd was en niet dat er iets mis was gegaan met de post. Misschien maar goed ook dat ie er nog niet was. Schaap vond het, gezien mijn gemoedstoestand, niet zo'n goed idee om het te doen als ik alleen was. Stel dat ik het hartje niet zou kunnen vinden en dat terwijl ik zo labiel was'. Dus had ik tot zondag moeten wachten, en ik weet niet of ik dat had gekund...Nu is schaap er zeker bij, dus gaan we samen luisteren. Hoop zo dat we het hartje horen
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 08:06:08 #195
5428 crew  miss_sly
pi_65871305
Wat een leuke spulletje Duchess
En die babygym is ook heel erg leuk, tessie

Takkembah, ik geloof dat je het minstens maanden voor je verlof moet vertellen, dus dat geeft je nog wel even tijd. Maar je moet ook even naar je contract kijken. Is er een tussentijdse opzegging mogelijk? Sowieso heb je gewoon recht op zwangerschaps- en ouderschapsverlof bij beide banen.

En het is een erg persoonlijke kwestie. Bij mij op het werk leefde iedereen erg mee met onze ziekenhuisperikelen, dus toen het raak was, hebben we dat meteen de hele wereld verteld, dus ook op het werk.
pi_65871569
Wat een leuke spulletjes Duchess!!

Miss_sly, ik ga proberen 'm vandaag te versturen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 9 februari 2009 @ 08:40:15 #197
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65871584
Nou ikzelf wil het liefst z.s.m. alles duidelijk hebben en het ook gewoon allemaal vertellen!!!!!

Ik heb het ff uitgezocht:
2. Aan de ambtenaar in tijdelijke dienst, die is aangesteld voor onbepaalde tijd - waaronder begrepen de ambtenaar die is aangesteld ter vervanging van een afwezige ambtenaar dan wel belast is met werk van kennelijk tijdelijk karakter - kan ontslag worden verleend, mits een opzeggingstermijn in acht wordt genomen van:

drie maanden, indien de ambtenaar ten tijde van de opzegging laatstelijk ten minste twaalf maanden onafgebroken in dienst is geweest;
twee maanden, indien de ambtenaar ten tijde van de opzegging laatstelijk ten minste zes maanden doch korter dan twaalf maanden onafgebroken in dienst is geweest;
één maand, indien de ambtenaar ten tijde van de opzegging laatstelijk korter dan zes maanden onafgebroken in dienst is geweest.

Dus dan hoef ik me daar iig niet druk over te maken...

Wel moeilijk hoor, om dat ff te brengen. Heb het er wel naar mijn zin, maar twee banen is al veel regelen en een kleine erbij nog meer. Dan moet ik dus kiezen...

Hoest verder met iedereen hier?
Alexa en Seth zijn lief
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 08:40:44 #198
5428 crew  miss_sly
pi_65871586
Dat zou fijn zijn Vicky.
Ik wilde je trouwens nog bedanken en BE ook dat jij het wil uitlenen en dat BE mij er tussen wil laten. Heel lief van jullie
  maandag 9 februari 2009 @ 08:42:43 #199
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65871606
Die spulletjes van de hema zijn inderdaad Lennon heeft er ook een aantal en 2 verschillende knisperdoekjes... die zijn erg leuk.

miss, voel je je nu al een stuk beter nu Schaap thuis is?

Duchess, ook wij hebben het meteen op het werk verteld, maar dat komt ook doordat wij in een medische molen zaten....
Make love, not war ☮
  maandag 9 februari 2009 @ 09:10:13 #200
190853 RockabeIIa
pi_65871944
Ik mag om 11 uur terecht voor een Tetanus-prik bij de HA. Stomme teckel ook... Ze greep me dus gister naar mijn vingers dus ik heb een paar tandjes door mijn vlees en een trekwond op mijn vinger. Ze schrok zelf net zo erg als ik.
Het gebeurde vlak voor ik naar bed ging dus ik wilde er ook geen HA voor bellen. Ben er flink zuur van geweest vannacht toen ik er over na ging denken en heb er de naarste dromen over gehad... Gelukkig is voor zo ver bekend een Tetanus-prik ongevaarlijk voor de zwangerschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')