quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mikoxx, je had het over dat Samen Bevallen he, maar wil je dat er nog bij gaan doen dan? Naast de zwangerschapsyoga en de BVcursus?
Met hoeveel weken was dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:55 schreef McLaura het volgende:
Whaha, ja, dat kan vast wel. Ik had ook niet anders verwacht dan te moeten wachten tot 4 (gyn) of 11 maart (screeningsecho).
Maar goed, de gyn heeft me er dus op gewezen een 'wurmpie' te zien bij ons Wurm. En stiekem vind ik dat heel erg leuk!!
En wie weet is het toch stiekem een meisje, en dan vind ik het natuulijk nog steeds leuk, maar ik heb nou eenmaal een voorkeur voor een jongen.
14.6quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet steeds nog even denken aan datswoesjswoesjswoesjswoesj
van vanmorgen.
Er zit echt weer zo'n klein duikelaartje in mijn buik.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Takkembah, kom jij ook even vertellen hoe de echo was vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen we nu net de foto's binnen van het wiegje... ik had zo gehoopt dat we het ding vet mooi zouden vinden, dan is het hup, probleem opgelost. But no...het is een soort zelf in elkaar geklust wiegje met enorm logge stukken erop en aan het hoofdeinde prijkt een enorm groot kruis wat dan zo over je kindje uittorent waakt. Enig, vast, als je gelovig bent. Maar wij zijn dat niet en ik vind dat ding eigenlijk behoorlijk storend.
Blegh. Ik heb geen zin in ruzie of geheibel over zoiets stoms, maar aan de andere kant wil ik ook gewoon niet mijn kindje de eerste vier weken van zijn/haar leven in een wiegje parkeren wat ik spuuglelijk vind, alleen maar om schoonmoeders te plezieren.
Nouja, gelukkig deelt lief dezelfde mening. Dat scheelt. Ik ben benieuwd of het hierna losgelaten wordt. Ik hoop het maar dat er niet te ingewikkeld over gedaan wordt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |