abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65809009
Ik wou eigenlijk eerder al een pretecho laten maken voor geslachtsbepaling, maar ik durfde niet Ik was bang dat ze een of andere rare afwijking zouden zien, of dat ze uberhaupt geen baby in mijn buik zouden zien Ja... ik ben raar, I know
Maar ik denk dat ik nu na deze echo voortaan wel écht geloof dat ik een baby in mn buik heb zitten
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:31:33 #102
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65809912
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Mikoxx, je had het over dat Samen Bevallen he, maar wil je dat er nog bij gaan doen dan? Naast de zwangerschapsyoga en de BVcursus?

Nee, heb de yoga geskipt, dit leek me veel fijner en dat yogakluppie leek me een beetje vaag... ik hoorde ook niks en het het zou woensdag beginnen. Ik heb me dus afgemeld. En de bv cursus..... even kijken hoe en wat er wordt aangeboden bij samen bevallen en dan beslissen we dat weer....

xx
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:51:54 #103
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65810615
Rottdog en Berkery .. sterkte !

Happy, voor jou en je partner ook

BE fijn dat je het hartje hoorde ..

Tessie een mannetje !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_65811371
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:55 schreef McLaura het volgende:
Whaha, ja, dat kan vast wel. Ik had ook niet anders verwacht dan te moeten wachten tot 4 (gyn) of 11 maart (screeningsecho).

Maar goed, de gyn heeft me er dus op gewezen een 'wurmpie' te zien bij ons Wurm. En stiekem vind ik dat heel erg leuk!!

En wie weet is het toch stiekem een meisje, en dan vind ik het natuulijk nog steeds leuk, maar ik heb nou eenmaal een voorkeur voor een jongen.
Met hoeveel weken was dat?
#geen
pi_65811873
Takkembah, kom jij ook even vertellen hoe de echo was vandaag?

Mikoxx, duidelijk...ik vond de yoga ook wel een beetje vaag/zweefie/...
Weet dat vrienden van ons die Samen Bevallen cursus hebben gedaan, zal eens vragen hoe het hun is bevallen. Weet wel dat het allemaal "samen" is, dus met partner erbij.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65812072
Vrienden van mij hebben ook die samen bevallen cursus gedaan, en zij hebben het ons ook aangeraden. Ze vonden het heel fijn en leuk en hebben er veel van opgestoken. Ben benieuwd dus.
pi_65812399
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Met hoeveel weken was dat?
14.6
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65812510
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:39 schreef McLaura het volgende:

[..]

14.6
Wow dat is snel!
#geen
pi_65812612
Mwah, bij een jongen schijnt dat niet zo uitzonderlijk te zijn. Ik zeg alleen natuurlijk nog niet tegen iedereen dat het waarschijnlijk een jongen is, een paar mensen weten ervan.

Na de screeningsecho is het geen geheim meer (of het dan bevestigd of ontkend wordt maakt niet uit natuurlijk!)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_65813020
Wij hebben ook de samen bevallen cursus gedaan en vonden hem echt heel fijn!
Ze konden bij de bevalling ook wel zien (zeiden ze achteraf) dat we een cursus samen gedaan hadden. Manlief had goed opgelet en ik luisterde alleen maar naar hem zo'n beetje
Voor een eventuele volgende zwangerschap willen we hem waarschijnlijk weer doen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:45:46 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65815045
Ik moet steeds nog even denken aan dat swoesjswoesjswoesjswoesj van vanmorgen.
Er zit echt weer zo'n klein duikelaartje in mijn buik.
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 22:28:24 #112
5428 crew  miss_sly
pi_65816726
BE Geniet er van!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65818281
Rottdog en Berkery, wat naar/verschrikkelijk/kut/verdrietig dat ook jullie droom hier stopt nu. Ik hoop dat jullie hier sterk samen doorheen komen.

miss_sly wat knap sterk dat je je eigen gevoel om probeert te buigen! Het is niet niks dat je meemaakt, zwangerschap is niet voor iedereen even leuk (en dan heb ik het hier niet alleen over lichamelijk, maar ook in je koppie), en als je je soms minder voelt dan een ander, hoef je je daar niet schuldig over te voelen!
pi_65818929
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet steeds nog even denken aan dat swoesjswoesjswoesjswoesj van vanmorgen.
Er zit echt weer zo'n klein duikelaartje in mijn buik.
Duikelaartje

En ik heb er ook zo een!!!!
* DuchessX en Juup© blijven het een wonder vinden!
#geen
pi_65822128
Oh jee ik begin nu toch echt last te krijgen van mijn hormonen. Net Benjamin Button gekeken en helemaal emotioneel Oooh wat erg
#geen
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:31:34 #116
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_65825126
Swoesjswoesjswoesj

Haha, gistermiddag twijfelde ik nog, nu is het overduidelijk: ik voel mijn banden!! Als ik te abrupt beweeg of op wil staan, toen ik met Devin aan het stoeien was, met het overgeven... Ik voel me nu zo zwanger

Duchess, lekker toch? Sla maar vast extra tissues in
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:02:15 #117
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65829892
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Takkembah, kom jij ook even vertellen hoe de echo was vandaag?

Sorry helemaal vergeten gisteren!

Maar alles zag er tot nu toe goed uit: ze dacht aan een krappe zes weken en er was positieve hartactiviteit. Echt idioot om te zien hoor (ik was nog een echo-maagd)... gewoon zon bliepje dat tekeer gaat, terwijl het de afmeting heeft van een rijstkorrel. Heer onwerkelijk.

Kan me echootje niet inscannen hier helaas (maar je weet hoe ze eruit zien, zwarte vlek, ring erin, frummel erbij )

Oh en gisteren ook meteen mijn eerste emo-bui gehad. Huilen!!!! Twas allemaal zo spannend geweest... En toen heeft vriendlief me om acht uur lekker in bed gelegd met wat boekjes en een bakje thee.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65830149
Fijn Takkembah, een positieve echo!
#geen
pi_65830152
Ik heb gister ook 2 echo foto´s meegekregen, maar ik zie er niks in Ik herken het ook meestal alleen als je zo´n mooie foto van de zijkant hebt, dat je gewoon de hele beeb vanaf de zijkant gezien ziet... Nu hebben we 1 foto met gekruistje beentjes (waarvan ik de beentjes wel herken, maar wat de rest dan is en hoe dat zit, geen idee), en een andere foto waarvan ze zei dat je daar het gezichtje en een stukje van het rompje op zou moeten zien, maar dat zie ik echt totaal niet
pi_65830896
Takkumbah! Fijn dat de echo goed is! (jammer dat we niet samen kunnen zwangeren en ervaringen kunnen delen op de dag af...)
pi_65830934
Onze gyn maakt iedere keer dezelfde foto.... hoofdomtrek ik heb dus al super veel foto's van ons kinds brein
Mama van Isa en Ties
pi_65830971
Fijn Takkumbah!!

Ik had daarstraks mijn eerste allerechte harde buik.. het leek wel of er een bowlingbal inzat. Was niet prettig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:14:55 #123
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65831143
Gisteravond/nacht op het werk, werd ik aangesproken door een "vaste"gast die mij even wilde feliciteren ivm de zwangerschap, hij vond het zo leuk voor me, en moest maar genieten
Het bezorgde mij nog net geen tranen, maar vond het zo lief,
hij zelf is papa van 3 meiden, en hij weet van Thijs af, dus die vond het zo bijzonder mooi voor mij.
Hij vond mij er ook zeer gelukkig uitzien

Tammumbah, kloppende hartjes zijn zo mooi
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65832300
BE

pi_65833830
Oh my...
k had het geloof ik al ergens eerder gezet maar nog maar even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen we nu net de foto's binnen van het wiegje... ik had zo gehoopt dat we het ding vet mooi zouden vinden, dan is het hup, probleem opgelost. But no... het is een soort zelf in elkaar geklust wiegje met enorm logge stukken erop en aan het hoofdeinde prijkt een enorm groot kruis wat dan zo over je kindje uittorent waakt. Enig, vast, als je gelovig bent. Maar wij zijn dat niet en ik vind dat ding eigenlijk behoorlijk storend.
Blegh. Ik heb geen zin in ruzie of geheibel over zoiets stoms, maar aan de andere kant wil ik ook gewoon niet mijn kindje de eerste vier weken van zijn/haar leven in een wiegje parkeren wat ik spuuglelijk vind, alleen maar om schoonmoeders te plezieren.

Nouja, gelukkig deelt lief dezelfde mening. Dat scheelt. Ik ben benieuwd of het hierna losgelaten wordt. Ik hoop het maar dat er niet te ingewikkeld over gedaan wordt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')