quote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Mijn ervaring heeft me geleerd dat: "Veel sterkte," het beste is.
Toen het met mijn zoon zover was, moest ik toch even slikken. Maar toen dacht ik: "Mijn vader moet ook zo gestaan hebben, mijn grootvader ook (en die heeft het zelf bij zijn zoons gedaan!), en zo alle generaties voor mij. Moge het mij gegeven zijn dat ik later ook mijn zoon zo zal zien staan. Vooruit met de geit."
Maar zoals je zelf al afsloot is toch wel het beste: mazzel tov!
Echt lief hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:27 schreef Memmel het volgende:
Nee! Ik wilde twee wanden zoals op onze slaapkamer en voor de andere wand had ik een staaltje klaarliggen! Hebben ze gewoon gehaald!
soms doen ze van die dingen en weet ik gewoon niet hoe ik ze kan bedanken...
zal wel effe foto maken
ik moet m nog opsturenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, was de angelsounds van Vicky nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik moet m nog opsturen![]()
Ben nog niet in de buurt van het postkantoor geweest...
ga het morgen meteen doen
verven op alkydbasis is niet zo prettig aangezien daar terpetine/ammoniak bij gebruikt wordt.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
dames, ik heb een vraagje...ik ga per 1 maart verhuizen en dus ook klussen...maar mag ik eigenlijk schilderen? ik vind dat altijd zo superleuk om te doen, maar vriendje heeft het liever niet, ivm de baby...
Iamredleader, veel succes morgen en we wachten met spanning op Nemo's naam!
Miss_sly, hoop dat je je een beetje beter gaat voelen nu Schaap er weer is!
verf op waterbasis gebruik je meestal voor de muren, op alkydbasis is meestal voor hout.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:30 schreef Linda2205 het volgende:
en aangezien ik dus ook totaal geen verstand van verf heb...is verf op waterbasis even goed/gelijke prijs als die andere?
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Ik schaam me nergens voor
![]()
Ik ben net weer wakker, hoor! Ben wel 3x in slaap gevallen op de bank vandaag wat we ongeveer weergeeft hoe het er vandaag aan toe gaat bij mij...
Mijn grootvader zl. was geen rabbijn (da's geen vak voor een nette Joodse jongen, zoals wij in de familie zeggenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef mijsje het volgende:
[..]wow, heeft je grootvader het zelf gedaan? was hij ook een rabbi? die doen de besnijdenis toch meestal?(ik ben niet zo heel erg thuis in het jodendom, maar ik vind het wel heel interessant om er over te lezen en van te weten...)
maar goed, in dat geval; VEEL STERKTE en MAZZEL TOV!
Tis zieliger voor de ouders dan voor het kindquote:Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Veel sterkte morgen, silktie!
Ik vind het maar zielig om eerlijk te zijn. Zowel voor het kindje als de ouders.
Ik ga hier geen discussie over aan. Ik vind het zelf gewoon absoluut onnodig (mits medisch noodzakelijk), het is niet zijn eigen keuze en ook zo'n kleintje voelt wel pijn. Dat vind ik er zielig aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
hele andere discussie, maar waarom is besnijdenis zielig?ik heb dat nooit echt begrepen. Meisjes is een heel ander verhaal natuurlijk. T is niet alsof ze de helft van zn piemel dr af snijden en ie em daarna niet meer kan gebruiken ofzo
![]()
okay, dat kan, en mag.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ga hier geen discussie over aan. Ik vind het zelf gewoon absoluut onnodig (mits medisch noodzakelijk), het is niet zijn eigen keuze en ook zo'n kleintje voelt wel pijn. Dat vind ik er zielig aan.
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, was de angelsounds nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
Ik had hem inderdaad nog niet gekregen en hoopte maar dat hij nog niet opgestuurd was en niet dat er iets mis was gegaan met de post. Misschien maar goed ook dat ie er nog niet was. Schaap vond het, gezien mijn gemoedstoestand, niet zo'n goed idee om het te doen als ik alleen was. Stel dat ik het hartje niet zou kunnen vinden en dat terwijl ik zo labiel was'. Dus had ik tot zondag moeten wachten, en ik weet niet of ik dat had gekund...Nu is schaap er zeker bij, dus gaan we samen luisteren. Hoop zo dat we het hartje horenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Vicky het volgende:
ik moet m nog opsturen![]()
Ben nog niet in de buurt van het postkantoor geweest...
ga het morgen meteen doen
Dat is wel handig. Wat in mijn geval minder handig is, is dat mijn contract afloopt op 1 juni. Maar goed, dat zou sowieso al niet verlengd worden.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:10 schreef tessie het volgende:
Ik heb het op mijn werk verteld toen ik 12 weken was, en toen was ook precies mijn proeftijd voorbij...
Doe ik ook, heerlijk!! En af en toe neem ik er ook nog wel één tussendoorquote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind beschuit met muisjes zooo lekkerIk denk dat ik in mijn eigen kraamtijd met ieder bezoek mee-eet
Hebben jullie hem daar dan nog niet van op de hoogte gesteldquote:Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Trouwens, silkie, ik weet niet of redleader weet wie jij bent
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef Memmel het volgende:
Ik heb het op mijn werk verteld door mijn echo-foto gewoon tussen de andere foto's op ons secretariaat te hangen. Daar hangen nl foto's van alle kindjes van de afdeling. Maar ze hadden het al verwacht bij mij. Ze gaan er van uit dat ik altijd zwanger terugkom van vakantie...
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind beschuit met muisjes zooo lekkerIk denk dat ik in mijn eigen kraamtijd met ieder bezoek mee-eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |