abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65851913
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef SilkTie het volgende:
[..]

Mijn ervaring heeft me geleerd dat: "Veel sterkte," het beste is .
Toen het met mijn zoon zover was, moest ik toch even slikken. Maar toen dacht ik: "Mijn vader moet ook zo gestaan hebben, mijn grootvader ook (en die heeft het zelf bij zijn zoons gedaan!), en zo alle generaties voor mij. Moge het mij gegeven zijn dat ik later ook mijn zoon zo zal zien staan. Vooruit met de geit ."
Maar zoals je zelf al afsloot is toch wel het beste: mazzel tov!
wow, heeft je grootvader het zelf gedaan? was hij ook een rabbi? die doen de besnijdenis toch meestal?(ik ben niet zo heel erg thuis in het jodendom, maar ik vind het wel heel interessant om er over te lezen en van te weten...)
maar goed, in dat geval; VEEL STERKTE en MAZZEL TOV!
  zondag 8 februari 2009 @ 16:23:42 #152
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65852488
Ben ook weer thuis van een weekje sneeuw. Ik ga straks even alles bijlezen.

Maar ik wil even zeggen dat ik de allerliefste ouders heb van de hele wereld! We kwamen thuis en ze hadden het hele kamertje voor Harrie (werktitel voor de beeb) geschilderd en alle kasten die er stonden naar zolder gebracht! Wauw, ik zag er echt zo vreselijk tegenop en nu is het gewoon gedaan! En het is mooooi!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65853112
wat lief memmel!
  zondag 8 februari 2009 @ 16:40:09 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65853160
Wat fijn Memmel!
Hadden jullie de verf enzo al klaarstaan dan?
  zondag 8 februari 2009 @ 17:27:45 #155
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65854712
Nee! Ik wilde twee wanden zoals op onze slaapkamer en voor de andere wand had ik een staaltje klaarliggen! Hebben ze gewoon gehaald!
soms doen ze van die dingen en weet ik gewoon niet hoe ik ze kan bedanken...

zal wel effe foto maken
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:29:53 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65854787
Veel sterkte morgen, silktie!
Ik vind het maar zielig om eerlijk te zijn. Zowel voor het kindje als de ouders.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 8 februari 2009 @ 17:30:51 #157
190853 RockabeIIa
pi_65854816
Leuke thuiskomer memmel
pi_65854837
silktie is toch niet degene die Nemo nu laat besnijden? dat was Iamredleader? silktie was nu toch met zijn vrouw in verwachting van een tweeling? of heb ik dat verkeerd?
  zondag 8 februari 2009 @ 17:34:10 #159
190853 RockabeIIa
pi_65854922
Oh
Oops!
pi_65855256
had ik toch goed opgelet...
  zondag 8 februari 2009 @ 18:12:18 #161
190853 RockabeIIa
pi_65856011
Maar ik snap der nu niks meer van
pi_65856272
Wat lief van je ouders Memmel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65856984
Hoi

Ik zou graag hier ook af en toe willen reageren, ik ben al een mamma van een puberdochter van 15 maar ik merk erg aan mezelf dat ik zo'n topic als dit in die (zwangerschaps)tijd erg gemist heb.
(Tja we hadden geen pc toendertijd )

HuupHuup, ik denk altijd maar zo, het is jouw en je vriends kindje wat je krijgt, kan dan ook wel het eerste kleinkind zijn, maar als je je ergens niet goed bij voelt (zoals dat wiegje van schoonmamma) dan moet je dat niet doen. Moeilijk om duidelijk te maken inderdaad misschien, maar het is jullie keus wat je wilt.
En je niet laten manipuleren, want dat gebeurt nu wel denk ik, (sorry, kan me daar boos over maken, heb zelf ook dat soort dingen meegemaakt vroeger...)

Memmel, wat een lieve ouders heb je zeg

Iamredleader en Tinuviel, veel sterkte en mazzel tov morgen ben ook benieuwd naar de naam van Nemo
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zondag 8 februari 2009 @ 18:49:17 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65857072
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:27 schreef Memmel het volgende:
Nee! Ik wilde twee wanden zoals op onze slaapkamer en voor de andere wand had ik een staaltje klaarliggen! Hebben ze gewoon gehaald!
soms doen ze van die dingen en weet ik gewoon niet hoe ik ze kan bedanken...

zal wel effe foto maken
Echt lief hoor!

Rocka!
  Moderator zondag 8 februari 2009 @ 18:54:32 #165
5428 crew  miss_sly
pi_65857267
Lief van je ouders, Memmel

Schaap is weer thuis En hij had een schattig Adidas trainingspakje gekocht en een hele lieve witte beer...met eem Microsoft shirtje Gelukkig kan het shirtje ook uit
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65857374
Fijn dat Schaap weer veilig en wel thuis is Miss_sly

En nou je snel weer beter gaan voelen hé ?
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  Moderator zondag 8 februari 2009 @ 19:00:46 #167
5428 crew  miss_sly
pi_65857482
Ik voel me al wat lichter, minder donker. Wat een invloed dat toch kan hebben.
Ik voel me nog steeds niet zwanger, maar goed, misschien hoort dat wel bij deze periode van de zwangerschap?
  Jubileum moderator zondag 8 februari 2009 @ 19:06:50 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65857643
Het wordt beter miss Sly, als je straks de baby gaat voelen wordt het weer wat rozer, zo'n zwangerschap.
Memmel wat ontzettend lief! Dapper ook best wel want voor hetzelfde geld schiet je helemaal uit je hormonale slof omdat je het zo graag zelf wilde doen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 8 februari 2009 @ 19:12:02 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65857761
miss_sly, was de angelsounds nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
pi_65857780
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, was de angelsounds van Vicky nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
ik moet m nog opsturen
Ben nog niet in de buurt van het postkantoor geweest...
ga het morgen meteen doen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 8 februari 2009 @ 19:19:00 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65857983
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik moet m nog opsturen

Niks gezegd.
pi_65858041
dames, ik heb een vraagje...ik ga per 1 maart verhuizen en dus ook klussen...maar mag ik eigenlijk schilderen? ik vind dat altijd zo superleuk om te doen, maar vriendje heeft het liever niet, ivm de baby...

Iamredleader, veel succes morgen en we wachten met spanning op Nemo's naam!

Miss_sly, hoop dat je je een beetje beter gaat voelen nu Schaap er weer is!
Lotte!
Noah!
pi_65858090
Kan best dat dat voor sommigen zo is miss_sly, dat deze periode waarin je nog niet echt een bol buikje hebt en verder niet veel "kwaaltjes" hebt, dat je je dan niet zwanger voelt.
Ik weet van mezelf dat ik in het begin echt ziek was (uitdroging, infuus in ziekenhuis, a la Kersjes geloof ik?) en nadat de misselijkheid weg was na 12/13 weken ongeveer, ik me nog nooit zo goed heb gevoeld als toen.
Ik kon de hele wereld aan, want ik dacht "Watch me all, ik heb een baby in m'n buik!"
En idd, zoals Lois al zegt, als je schopjes gaat voelen dan wordt het zoveel echter

Het komt goed meissie!
pi_65858221
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
dames, ik heb een vraagje...ik ga per 1 maart verhuizen en dus ook klussen...maar mag ik eigenlijk schilderen? ik vind dat altijd zo superleuk om te doen, maar vriendje heeft het liever niet, ivm de baby...

Iamredleader, veel succes morgen en we wachten met spanning op Nemo's naam!

Miss_sly, hoop dat je je een beetje beter gaat voelen nu Schaap er weer is!
verven op alkydbasis is niet zo prettig aangezien daar terpetine/ammoniak bij gebruikt wordt.
Verf op waterbasis is beter, maar je moet wel luchten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 8 februari 2009 @ 19:28:42 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65858326
Ik heb het wel gedaan. Vind het ook veel te leuk om dat zelf te doen.
Flink ventileren, ramen wijd open en idd verf op waterbasis kiezen.
pi_65858375
en aangezien ik dus ook totaal geen verstand van verf heb...is verf op waterbasis even goed/gelijke prijs als die andere?
Lotte!
Noah!
pi_65858541
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:30 schreef Linda2205 het volgende:
en aangezien ik dus ook totaal geen verstand van verf heb...is verf op waterbasis even goed/gelijke prijs als die andere?
verf op waterbasis gebruik je meestal voor de muren, op alkydbasis is meestal voor hout.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65859439
ok, dan zie ik dus geen problemen en ga ik lekker mee-schilderen ^^

Bedankt!
Lotte!
Noah!
pi_65859821
Mijn man wil per se ook niet dat ik ga schilderen... maar goed, ik vind schilderen zelf toch niet leuk ofzo, en hij heeft volgende week een week vakantie, dus ik vind het wel best eigenlijk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 8 februari 2009 @ 20:25:04 #180
190853 RockabeIIa
pi_65860226
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt lief hoor!

Rocka!
Ik schaam me nergens voor
Ik ben net weer wakker, hoor! Ben wel 3x in slaap gevallen op de bank vandaag wat we ongeveer weergeeft hoe het er vandaag aan toe gaat bij mij...
pi_65861050
Memmel wat lief!!

mijn lief wilde toendertijd ook niet dat ik ging schilderen dus ik heb heel braaf op de bank gezeten met thee en chocola wat jij wil schat. haha

Iamredleader veel succes morgen bij de besnijdenis van Nemo! Ik ben heel benieuwd naar de naam
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 februari 2009 @ 21:12:53 #182
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65861834
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:25 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik schaam me nergens voor
Ik ben net weer wakker, hoor! Ben wel 3x in slaap gevallen op de bank vandaag wat we ongeveer weergeeft hoe het er vandaag aan toe gaat bij mij...

Mijsje vroeg wat ze het Iamreadleader het beste kon toewensen voor de besnijdenis van Nemo. Ik gaf toen een adviesje, gebaseerd op mijn eigen ervaringen van twee jaar geleden. Of ik nu over zo'n 29 weken dit ook weer moet doorstaan (een of twee maal), zou ik niet weten.
Confused? You won't be after the next episode of ... SOAP !!!

Zielig? Ik moet zeggen dat ik er geen trauma aan heb overgehouden, evenmin als mijn broertje, vader, oom of neefje. Ook in de rest van mijn omgeving heb ik er nooit klachten over gehoord. Zelfs mensen die zich werkelijk he-le-maal niets van welk voorschrift of verbod iets aantrekken (bij wijze van spreken varkensvlees eten op Grote Verzoendag), laten hun zoontje besnijden.
Het is geen verminking (zoals vrouwenbesnijdenis, welke ook een geheel andere reden en achtergrond heeft).
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:09 schreef mijsje het volgende:

[..]

wow, heeft je grootvader het zelf gedaan? was hij ook een rabbi? die doen de besnijdenis toch meestal?(ik ben niet zo heel erg thuis in het jodendom, maar ik vind het wel heel interessant om er over te lezen en van te weten...)
maar goed, in dat geval; VEEL STERKTE en MAZZEL TOV!
Mijn grootvader zl. was geen rabbijn (da's geen vak voor een nette Joodse jongen, zoals wij in de familie zeggen ), de term voor iemand die de besnijdenissen doet, is: moheel (Seinfeld heeft er een hele episode aan gewijd). Voor vele taken hoef je geen rabbijn te zijn.

@ Iamreadleader: mazzel tov !

@ Memmel, soms kan je de mensen die goede dingen voor je doen niet op gelijke wijze iets teruggeven als dank. De beste manier om je dank te tonen is het zelf voor anderen doen. Je weet dus wat je ooit voor je eigen kinderen kunt doen . En dat je ouders er dan in goede gezondheid getuige van mogen zijn (omein! zoals een aantal Fok!kers dan zou zeggen ).

[ Bericht 9% gewijzigd door SilkTie op 08-02-2009 21:18:38 ]
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  zondag 8 februari 2009 @ 21:19:27 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65862064
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Veel sterkte morgen, silktie!
Ik vind het maar zielig om eerlijk te zijn. Zowel voor het kindje als de ouders.
Tis zieliger voor de ouders dan voor het kind

Vooral als meneer dan 6 uur lang slaapt van de 4 druppels wijn die hij krijgt en moeders dan een essentieel deel van dr kolf vergeet
Ahum...

Tuurlijk, het is niet leuk, ze snijden toch in je kind, maar het is supersnel genezen, en hij heeft er verder geen last van.

(En daarbij, liever nu dan als hij 13 is...)

Trouwens, silkie, ik weet niet of redleader weet wie jij bent
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65862184
hele andere discussie, maar waarom is besnijdenis zielig? ik heb dat nooit echt begrepen. Meisjes is een heel ander verhaal natuurlijk. T is niet alsof ze de helft van zn piemel dr af snijden en ie em daarna niet meer kan gebruiken ofzo

ik heb vandaag zo'n leuk pakje gekregen van mn tante een wit tuinbroekje met een wit/beige gestreept shirtje erin. Kan écht voor zowel een jongetje als een meisje. Het valt me op dat er tegenwoordig eigenlijk nog maar weinig dingen te vinden zijn die écht voor allebei kunnen. Vaak vind ik het toch wel erg jongensachtig als het zo unisex is. Zal vast wel aan mijn smaak ofzo daarin liggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 februari 2009 @ 21:49:30 #185
190853 RockabeIIa
pi_65863112
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
hele andere discussie, maar waarom is besnijdenis zielig? ik heb dat nooit echt begrepen. Meisjes is een heel ander verhaal natuurlijk. T is niet alsof ze de helft van zn piemel dr af snijden en ie em daarna niet meer kan gebruiken ofzo
Ik ga hier geen discussie over aan. Ik vind het zelf gewoon absoluut onnodig (mits medisch noodzakelijk), het is niet zijn eigen keuze en ook zo'n kleintje voelt wel pijn. Dat vind ik er zielig aan.

13 vind ik ook te jong. Alsof je dan al een keus voor het leven kunt maken.
pi_65863172
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik ga hier geen discussie over aan. Ik vind het zelf gewoon absoluut onnodig (mits medisch noodzakelijk), het is niet zijn eigen keuze en ook zo'n kleintje voelt wel pijn. Dat vind ik er zielig aan.
okay, dat kan, en mag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65866014

Ik voel me weer helemaal happy!

Net online geshopt bij de Hema...ben zó weg van die fantasie-diertjes-collectie die ze hebben
Even pimpen wat ik gekocht heb hoor

Dromenvanger:

Rammelaar:

Bijtbeer:

Muziekmobiel:

Muziekdoos:

En nog een pyjamaatje en een buikband (alhoewel ik nog geen buik heb )

Sorry voor de spam maar ik ben helemaal
Hormonen, hormonen
#geen
pi_65866140
leuk!
ik heb van Ynske Secret Santa een polsrammelaartje gekregen van diezelfde serie, en ik vind hem zo leuk hij ligt al boven in het kamertje te wachten op gebruik!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 februari 2009 @ 23:09:58 #189
190853 RockabeIIa
pi_65866221
Oh DuchessX, je bent nog iets vergeten! Een knisperdoekje!!! Die zijn ook zo leuk echt van de Hema
pi_65866600
Oh wat een leuke spulletjes DutchessX! Ik was gister bij de Hema, maar heb alleen maar ff snel bij de kleertjes gekeken (en natuurlijk jip en janneke rompertjes gekocht), maar mijn man wou vooral heel snel weer weg.
Wij hebben vandaag van de schoonouders een hele leuke woezel en pip babygym gekregen, supercute!
pi_65867337
Aaaaw

Ben helemaal

Ik moet terug naar de Hema

Tessie heb je een foto van de babygym?
#geen
pi_65868073
Hier staat een plaatje van de babygym. Hij is echt zo cute! Schoonmama had zelf nog nooit van Woezel en Pip gehoord, en was helemaal blij verrast om te horen dat ik ze zo leuk vind.
  maandag 9 februari 2009 @ 08:00:49 #193
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65871282
Goedemorgen allemaal,

een vraagje; wanneer vertellen jullie het op je werk?

Ik zit met een enorm dillemma. Werk namelijk bij baan 1; 24 uur en bij baan 2; 16 uur. Bij beide banen geen vast contract (vorig jaar begonnen na afstuderen), maar wil bij baan 2 verder (docent). Die intentie heb ik uitgesproken en in principe is het zo dat als ik de cursus die ik op dit moment volg haal, ik bij baan 2 gewoon verder kan voor onbep tijd.

Maar wanneer vertel ik bij baan 1 dat ik zwanger ben en het besluit heb genomen niet door te willen gaan tot januari 2010, maar eigenlijk richting zomer liever toi-toi-toi zeg. En hoe zit dat verder?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 08:03:03 #194
5428 crew  miss_sly
pi_65871291
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, was de angelsounds nog aangekomen trouwens? Heb je hem al geprobeerd? Ik ben wel erg benieuwd namelijk.
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Vicky het volgende:

ik moet m nog opsturen
Ik had hem inderdaad nog niet gekregen en hoopte maar dat hij nog niet opgestuurd was en niet dat er iets mis was gegaan met de post. Misschien maar goed ook dat ie er nog niet was. Schaap vond het, gezien mijn gemoedstoestand, niet zo'n goed idee om het te doen als ik alleen was. Stel dat ik het hartje niet zou kunnen vinden en dat terwijl ik zo labiel was'. Dus had ik tot zondag moeten wachten, en ik weet niet of ik dat had gekund...Nu is schaap er zeker bij, dus gaan we samen luisteren. Hoop zo dat we het hartje horen
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 08:06:08 #195
5428 crew  miss_sly
pi_65871305
Wat een leuke spulletje Duchess
En die babygym is ook heel erg leuk, tessie

Takkembah, ik geloof dat je het minstens maanden voor je verlof moet vertellen, dus dat geeft je nog wel even tijd. Maar je moet ook even naar je contract kijken. Is er een tussentijdse opzegging mogelijk? Sowieso heb je gewoon recht op zwangerschaps- en ouderschapsverlof bij beide banen.

En het is een erg persoonlijke kwestie. Bij mij op het werk leefde iedereen erg mee met onze ziekenhuisperikelen, dus toen het raak was, hebben we dat meteen de hele wereld verteld, dus ook op het werk.
pi_65871569
Wat een leuke spulletjes Duchess!!

Miss_sly, ik ga proberen 'm vandaag te versturen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 9 februari 2009 @ 08:40:15 #197
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65871584
Nou ikzelf wil het liefst z.s.m. alles duidelijk hebben en het ook gewoon allemaal vertellen!!!!!

Ik heb het ff uitgezocht:
2. Aan de ambtenaar in tijdelijke dienst, die is aangesteld voor onbepaalde tijd - waaronder begrepen de ambtenaar die is aangesteld ter vervanging van een afwezige ambtenaar dan wel belast is met werk van kennelijk tijdelijk karakter - kan ontslag worden verleend, mits een opzeggingstermijn in acht wordt genomen van:

drie maanden, indien de ambtenaar ten tijde van de opzegging laatstelijk ten minste twaalf maanden onafgebroken in dienst is geweest;
twee maanden, indien de ambtenaar ten tijde van de opzegging laatstelijk ten minste zes maanden doch korter dan twaalf maanden onafgebroken in dienst is geweest;
één maand, indien de ambtenaar ten tijde van de opzegging laatstelijk korter dan zes maanden onafgebroken in dienst is geweest.

Dus dan hoef ik me daar iig niet druk over te maken...

Wel moeilijk hoor, om dat ff te brengen. Heb het er wel naar mijn zin, maar twee banen is al veel regelen en een kleine erbij nog meer. Dan moet ik dus kiezen...

Hoest verder met iedereen hier?
Alexa en Seth zijn lief
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 08:40:44 #198
5428 crew  miss_sly
pi_65871586
Dat zou fijn zijn Vicky.
Ik wilde je trouwens nog bedanken en BE ook dat jij het wil uitlenen en dat BE mij er tussen wil laten. Heel lief van jullie
  maandag 9 februari 2009 @ 08:42:43 #199
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65871606
Die spulletjes van de hema zijn inderdaad Lennon heeft er ook een aantal en 2 verschillende knisperdoekjes... die zijn erg leuk.

miss, voel je je nu al een stuk beter nu Schaap thuis is?

Duchess, ook wij hebben het meteen op het werk verteld, maar dat komt ook doordat wij in een medische molen zaten....
Make love, not war ☮
  maandag 9 februari 2009 @ 09:10:13 #200
190853 RockabeIIa
pi_65871944
Ik mag om 11 uur terecht voor een Tetanus-prik bij de HA. Stomme teckel ook... Ze greep me dus gister naar mijn vingers dus ik heb een paar tandjes door mijn vlees en een trekwond op mijn vinger. Ze schrok zelf net zo erg als ik.
Het gebeurde vlak voor ik naar bed ging dus ik wilde er ook geen HA voor bellen. Ben er flink zuur van geweest vannacht toen ik er over na ging denken en heb er de naarste dromen over gehad... Gelukkig is voor zo ver bekend een Tetanus-prik ongevaarlijk voor de zwangerschap.
pi_65871946
Ik heb het op mijn werk verteld toen ik 12 weken was, en toen was ook precies mijn proeftijd voorbij...
pi_65872165
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:10 schreef tessie het volgende:
Ik heb het op mijn werk verteld toen ik 12 weken was, en toen was ook precies mijn proeftijd voorbij...
Dat is wel handig. Wat in mijn geval minder handig is, is dat mijn contract afloopt op 1 juni. Maar goed, dat zou sowieso al niet verlengd worden.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65872252
Ja, de timing is niet altijd even handig. Ik ben wel blij dat ik gewacht heb tot na mijn proeftijd, weet zeker dat ze me anders weggestuurd hadden, ze reageerder niet zo leuk. Maar mijn contract loopt nu tot 1 november, dus ik zoek daarna wel weer wat anders...

Rocka, vervelend dat je gebeten bent. Succes met je prik halen zometeen.
pi_65872384
Hoe zit het bij jullie met het aankomen? Tot 19 weken was ik nog niks aangekomen (nou was wel met kerst aangekomen, maar dat ging er vanzelf weer af, dus totaal was 0), maar nu ben ik vanaf 19 weken tot nu (21 weken) 3 kg aangekomen. Ik vind dat best wel veel in een korte tijd. Is dat wel normaal?
pi_65872441
ah duchess, die dromenvanger heb ik gekocht voor een collega toen die zwanger was! superleuk! die ga ik ook weer kopen als ik zelf een wiegje nodig ga hebben!
  maandag 9 februari 2009 @ 09:39:31 #206
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65872448
Duchess die bijtring is hier een grote favoriet inmiddels. Helemaal lekker als je last van je tandjes krijgt en erop kan soppen de hele dag...
pi_65872734
Auw Rocka! gelukkig maar dat het geen kwaad kan dan.

Ik heb nog steeds niets kunnen vertellen. t schiet niet op zo.
Mn baas is nog steeds in Hong Kong. Na overleg met een vriend/collega besloten dat ik toch echt moet wachten tot hij terug hier is. Beetje een culturele kwestie wordt het zo maar dit soort "goed" nieuws mengt erg slecht met het enorme slechte nieuws wat hij de afgelopen twee weken heeft gehad. En face-to-face wordt enorm meer gewaardeerd dan gewoon over de mail. Dus ik wacht nog even.
Ik ga het wel a.s. vrijdag aan mn collega vertellen. Iemand suggesties voor iets leuks?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 februari 2009 @ 09:54:28 #208
190853 RockabeIIa
pi_65872751
Hele kleine beschuitjes met muisjes Dat ga ik trakteren en dan maar hopen dat ze de hint snappen.
pi_65872899
ghehe, das wel leuk.
ik heb maar 1 collega... ik denk dat ik het maar op iets chocoladerigs bij de koffie hou ofzo. En het dan maar gewoon zeggen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 10:11:47 #210
5428 crew  miss_sly
pi_65873120
Ik vind beschuit met muisjes zooo lekker Ik denk dat ik in mijn eigen kraamtijd met ieder bezoek mee-eet

Donderdagavond was een collega vader geworden, dus ik verheugde me al ontzettend op beschuit met muisjes, maar helaas...hij kwam met gebak. Ook lekker, maar toch...
  maandag 9 februari 2009 @ 10:15:22 #211
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65873196
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind beschuit met muisjes zooo lekker Ik denk dat ik in mijn eigen kraamtijd met ieder bezoek mee-eet
Doe ik ook, heerlijk!! En af en toe neem ik er ook nog wel één tussendoor

Had ik nou hier gepost dat we van Twans voetbalteam een bloemstuk voorzien van Prenatalbon en een foto van het team hadden gekregen?? Volgens mij wel, dit is wat we gekregen hebben:

Ik vond het zo lief van de ouders die dat geregeld hebben. Twan heeft zaterdag de ouders/trainers getrakteerd op beschuit met muisjes en zijn teamgenootjes heeft dit getrakteerd: helaas waren Lennon en ik daar niet bij ivm de kou

Op de achterkant staat: Hoera!! Lennon is geboren, broertje van Twan.
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 10:30:19 #212
5428 crew  miss_sly
pi_65873548
Wat leuk, Diaan!
  maandag 9 februari 2009 @ 10:33:29 #213
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65873626
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Trouwens, silkie, ik weet niet of redleader weet wie jij bent
Hebben jullie hem daar dan nog niet van op de hoogte gesteld ? Zal hem dan wel even pm-en.
Ik neem aan dat jullie er vandaag bij zijn, breng dan maar mijn persoonlijke felicitaties over .

Genoeg geslowchat .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65873733
Wat een leuke traktaties Diaan!

Ik heb net mogen ondervinden hoe kwetsbaar je tandvlees wordt tijdens de zwangerschap... de mondhygiëniste ging even wat tandsteen weghalen en veranderde daarbij mijn hele mond in een bloederige, pijnlijke bende Auw! en dan heb ik nog een gaatje ook
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 9 februari 2009 @ 10:46:31 #215
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65873955
Wat een hippe traktaties Diaan!!!
@ Rocka: succes bij de huisarts...

Innepin, vervelend zeg. Ik ben er zelf ook een beetje bang voor, aangezien ik er aardig aanleg voor heb, helaas. Maar goed flossen en poetsen, om het enigszins een beetje binne de perken te houden...
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 9 februari 2009 @ 10:52:50 #216
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65874163
Ik heb het op mijn werk verteld door mijn echo-foto gewoon tussen de andere foto's op ons secretariaat te hangen. Daar hangen nl foto's van alle kindjes van de afdeling. Maar ze hadden het al verwacht bij mij. Ze gaan er van uit dat ik altijd zwanger terugkom van vakantie...
  maandag 9 februari 2009 @ 11:06:05 #217
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65874554
Ook een leuke manier! Ik weet het nog niet. Denk dat ik sowieso ff mijn tweede echo afwacht (ben pas 7 weken)... We zijn net een nieuwe afdeling binnen de Landmacht, dus veel zwangeren lopen hier niet rond
Alexa en Seth zijn lief
pi_65874765
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef Memmel het volgende:
Ik heb het op mijn werk verteld door mijn echo-foto gewoon tussen de andere foto's op ons secretariaat te hangen. Daar hangen nl foto's van alle kindjes van de afdeling. Maar ze hadden het al verwacht bij mij. Ze gaan er van uit dat ik altijd zwanger terugkom van vakantie...

doe je goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 februari 2009 @ 11:25:44 #219
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65875163
Ja onder het mom van 'we doen het maar 1 keer per jaar, verders hebben we het veel te druk'...
pi_65876225
Lol
Fake it till you make it...
  maandag 9 februari 2009 @ 12:01:08 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65876349
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik zei gisterenavond nog tegen F. dat ik er al naar uit keek om weer wekenlang legaal beschuit met muisjes te kunnen eten! Toen zei hij nog wel even vals dat ik het de eerste dagen niet mag! Vanwege evt. stuwing. Anijs stimuleert dat. Maar goed, daarna ga ik gewoon echt wel los!

Ik heb na Sasha zelfs nog opgezocht hoeveel Kcal ze waren, maar dat viel nog wel mee, dus idd ja Diaan... ik snoepte ze soms ook wel zonder visite hoor!
  maandag 9 februari 2009 @ 12:03:49 #222
190853 RockabeIIa
pi_65876429
Praat me niet van beschuit na de bevalling
maar muisjes zijn lekker!

Takkembah, het viel reuze mee bij de dok hoor Ik was alleen bang dat er iets ergers van kon komen maar dat is dus gelukkig niet zo
pi_65876655
Tessie wat een cute babygym

Rocka gelukkig viel het mee bij de HA!

Diaan wat leuk joh die snoepmuizen
#geen
  maandag 9 februari 2009 @ 12:25:48 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65876989
Hoezo niet van beschuit na de bevalling praten Rocka? Vertel eens?
  maandag 9 februari 2009 @ 12:28:59 #225
190853 RockabeIIa
pi_65877056
ik doel op de combinatie harde ontlasting en een knip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')