Dat is wel handig. Wat in mijn geval minder handig is, is dat mijn contract afloopt op 1 juni. Maar goed, dat zou sowieso al niet verlengd worden.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:10 schreef tessie het volgende:
Ik heb het op mijn werk verteld toen ik 12 weken was, en toen was ook precies mijn proeftijd voorbij...
Doe ik ook, heerlijk!! En af en toe neem ik er ook nog wel één tussendoorquote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind beschuit met muisjes zooo lekkerIk denk dat ik in mijn eigen kraamtijd met ieder bezoek mee-eet
Hebben jullie hem daar dan nog niet van op de hoogte gesteldquote:Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Trouwens, silkie, ik weet niet of redleader weet wie jij bent
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef Memmel het volgende:
Ik heb het op mijn werk verteld door mijn echo-foto gewoon tussen de andere foto's op ons secretariaat te hangen. Daar hangen nl foto's van alle kindjes van de afdeling. Maar ze hadden het al verwacht bij mij. Ze gaan er van uit dat ik altijd zwanger terugkom van vakantie...
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind beschuit met muisjes zooo lekkerIk denk dat ik in mijn eigen kraamtijd met ieder bezoek mee-eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |