Dat is besloten naar aanleiding van de inwendige echo hierbij werd al duidelijk dat ik slijmverlies heb dus aan het afstoten ben. De twee weken staan er meer voor om dan te kijken of ik schoon ben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef mefke79 het volgende:
en waarom in 's hemelsnaam 2 weken wachten? Dat hoeft toch helemaal niet, tenzij jij het wilt.
Waren jullie het daarmee eens, hadden jullie een keus?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dat is besloten naar aanleiding van de inwendige echo hierbij werd al duidelijk dat ik slijmverlies heb dus aan het afstoten ben. De twee weken staan er meer voor om dan te kijken of ik schoon ben.
Mwah ik denk dat als je een gegronde klacht indient iedere weldenkende arts zal begrijpen dat deze gyn je vertrouwen niet verdient met zulke snoetjes trekken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:15 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wilde al na mn eerste bezoek aan die man een andere arts, maar kan hier eerst na 3 maanden wisselen werd me vertelt, anders moest ik alle onderzoeken zelf betalen. Nu ga ik per 1 maart verhuizen dus dan is het sowieso niet meer te doen om hier te blijven en zoek ik een nieuwe. Het was alleen zo fijn dat deze arts iedere keer een echo doet...dat moet ik bij de volgende nog maar afwachten...
Nou ik zit echt even met tranen hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Rottdog het volgende:
Moest ff bijkomen want ook wij hebben geen goed nieuws gekregen.
Ons vruchtje is niet verder gegroeid en het is nu wachten op spontane miskraam.
Over 2 weken terug komen en that's it
Ik heb hetzelfde gezegd tegen mijn man..... Heel naar allemaal....quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:20 schreef happyme28 het volgende:
Ik zei een paar dagen geleden nog tegen mijn man dat op Fok! eigenlijk betrekkelijk weinig miskramen voorkomen en dan ineens 2 op een dag.
Happyme28, Ik vind dat je ondanks alles toch zo positief post en met de anderen meeleeft. Echt superquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:54 schreef happyme28 het volgende:
miss_sly, ik vind het zo jammer te lezen dat je al een aantal dagen in een zwangerschapsdip zit. Ik hoop echt dat als schaap weer thuis is, dat je dan je positieve enthousiaste miss_sly weer terugvindt. Er groeit een mooi wondertje in je!
BE veel succes bij de VK zo. Is natuurlijk altijd een beetje spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |