quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:04 schreef DaMart het volgende:
Voor de mensen die niet teruglezen en mijn vorige post gemist hebben: veel plezier vanavond op de meet!
zwarte piet ?quote:
jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben een nieuwe topicopener
Ennuh mensen; grote kans dat de meet vanaaf niet doorgaat
awhquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jahad er wel zin in, dat wel, maar
A) ziek
B) geld
C)
D) het is uit met Yashi
Mkay. Zou me niet eens slecht uitkomenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee dat is het dus, het komt eigenlijk haast niemand goed uit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:11 schreef Sander het volgende:
[..]
Mkay. Zou me niet eens slecht uitkomen
Hij wordt verplaatst naar een weekend?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
En weer trap ik in die afkortingquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
D) is bullshit dat weet je zelf ook wel
Zodra je mijn hotness weer irl ziet wil je me keihard! Zo heb ik IB ook al een maand weten te strikken
Voor mij is het ook de eerste in anderhalve maand, dus wel lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
een vrij weekend...dat zal nog even op zich moeten laten wachten
aha.... das wel lekker.... ik denk dat ik ook al zolang in het weekend binnenkom... ik kan wel mijn eigen uren bepalen.... Dat scheelt...quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor mij is het ook de eerste in anderhalve maand, dus wel lekker
rellenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
ik heb zin om te rellen
maar nu zit ik weer te vertalen op mn werk
Go, en neem Moblo mee, maak er iets leuks vanquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:45 schreef Californium het volgende:
* steekt hand op
oeh oeh oeh! mag ik rellen
please please pretty please...![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Go, en neem Moblo mee, maak er iets leuks van
oehoehoehquote:
bofkont!quote:
Inderdaad ja! Wel nicequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bofkont!
en ik had dus Deel A beter dan jij![]()
![]()
maargoed, zonder deel B kom ik daar niet ver mee
da's wel waarquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:16 schreef IrishBastard het volgende:
Gemiddeld deel B is een 3,55 ofzo, echt goed gemaakt
En je krijgt pas punten als je ook daadwerkelijk iets goed hebt, dus kennelijk wist ik íets
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:18 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, dat moeten ze dan al jarenNet als Hanno met z'n BenB
Serieus, ik heb een aantal vakken waar het slagingspercentage al jaren niet hoger ligt dan 20%.. Tis niet dat ze de vakken aangaan passen hoor. De studenten moeten dan maar harder werken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's wel waar
dat gemiddelde is echt reteslecht!!!!
moeten Ger en Theo daar dan 's niet aan gaan twijfelen
awhquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:56 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, ik weiger gewoon samen te werken met 1e jaarsEn verder zijn er alleen kutbuddy's beschikbaar
wat een goed ideequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB! Gers had een geniaal idee! We kunnen ook via msn met elkaar slowchatten
picsquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
wie is dat geile schatje in de krant? *fapfap
En ik vandaag al helemaal trots vertellen dat ik een meid had gepaald die in de krant stondquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik vandaag al helemaal trots vertellen dat ik een meid had gepaald die in de krant stond
http://www.nu.nl/algemeen(...)-seks-met-paard.htmlquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik vandaag al helemaal trots vertellen dat ik een meid had gepaald die in de krant stond
gelderlander, 22quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dude?
Welke krant/pagina/waar gaat het over
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)-seks-met-paard.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)-na-dood-meisje.html
http://www.nujij.nl/bejaa(...)chting.4185534.lynkx
deze hebben ook het nieuws gehaald
Ik doe alles, hoeft niet eens een hartslag te hebbenquote:
mental imagequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik doe alles, hoeft niet eens een hartslag te hebben
Moet je ze ook niet bovenop laten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, spartelen ze tenminste neit tegen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, spartelen ze tenminste neit tegen
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm als ik naar boven scroll denk ik, zullen we een IrishYasha slowchat maken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB! Gers had een geniaal idee! We kunnen ook via msn met elkaar slowchatten
Maar dat was juist niet wat wij wilden, in de brugklas althansquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:41 schreef Californium het volgende:
slowen.... dat was toen helemaal hotmaar niet te dicht bij de jongens komen hoor... dat was eng
Ja ik maak ze iig niet meer vast aan, maar dat was geloof ik al duidelijkquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt zeker je nederlandse les geskipt
ik gebruik nooit rare woorden iigquote:
haha nu zie ik em, geniaalquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:37 schreef LastRequest het volgende:
Nee er staat slowen maar je ziet de streep door de e niet
Ben nog een beetje in de back to the middelbare school feesten sfeer.
Ahja, echt zo'n after dinner onderwerpquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff mijn moeder is ook een lekkere, begint ze net tijdens het avondeten ineens of ik wel veilig vrij.. Like wtf
Tsja, het blijft een mamaquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik heb gezegd dat het er geen drol aangaatmaar ik zat wel echt zo van
![]()
had je IB gister aan hun voorgesteld?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff mijn moeder is ook een lekkere, begint ze net tijdens het avondeten ineens of ik wel veilig vrij.. Like wtf
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef swarmahoer het volgende:
cp met zn nieuwe stylo gespot....
[ afbeelding ]
bron
ze wilden er zeker van zijn geen nageslacht te krijgenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
had je IB gister aan hun voorgesteld?
zet je die toch weer ff thuis afquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:![]()
Mijn neefjes zijn hier dus we gaan ff met de s4 naar mijn oom bazen..
Mijn broer wilde me ook naar Nijmegen bazen maar nu rijden mijn ouders mee.
Ik heb wel een aai smileyquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
wie heeft de aaioverdebolsmiley voor msn ?
quote:
Zekers te weten wel!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
haha nu zie ik em, geniaal
Was het leuk gister?
maar t komt wel goed uit natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo vandaag Lixi (ook van dit forum) gemeet!
en ik ben weer single!
En bovenstaande dingen hebben niets met elkaar te maken!
Ik zag je ex gisteren liggen in de koffiehoek op tafel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo vandaag Lixi (ook van dit forum) gemeet!
en ik ben weer single!
En bovenstaande dingen hebben niets met elkaar te maken!
quote:Wil je als man zijnde gaan studeren en aan de vrouw? Dan is de kans op succes in Nijmegen behoorlijk groot. Dat blijkt uit de Onderwijsmonitor van Nijmegen, waarin elke twee jaar gegevens over het onderwijs in de stad in kaart worden gebracht. De campus Heyendaal telt maar liefst 20.000 vrouwen op slechts 12.000 mannen. Het vrouwenoverschot komt vooral voor het conto van de Nijmeegse vestigingen van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). Zeventig procent van de studenten die daar een opleiding volgen is vrouw.
Sinds 2002 is het aantal Nijmeegse studenten van de HAN fors toegenomen, van 9.000 toen naar zo'n 15.000 nu. De groei komt vooral voor rekening van de afdelingen Gezondheidszorg en Economie. Ook de universiteit van de keizerstad kent een vrouwelijke meerderheid onder haar 17.000 studenten, zij het wel in iets bescheidener mate: zestig procent.
had m ook gelezen iddquote:
heel goedquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef morgane het volgende:
Maar wat bedoelen ze precies met de 'campus Heyendaal'? Is dat de HAN en de Uni samen ofzo?
Ik ga trouwens naar bed, daaag!
Ik ga ook slapen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef morgane het volgende:
Maar wat bedoelen ze precies met de 'campus Heyendaal'? Is dat de HAN en de Uni samen ofzo?
Ik ga trouwens naar bed, daaag!
Huh? koffiehoek? Bron?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:13 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik zag je ex gisteren liggen in de koffiehoek op tafel.![]()
Toevallig zat er ook nog eens een art. in over Wikepedia als wetenschappelijke bron. Wel 'toevallig'.
Tja, volgens mij komt er niemand verder van dit draadje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
morgen was jouw feestje tochals er iemand mee wil ga ik ook
anders ken ik niemand
Ik wist nog niet of ik in Nijmegen zou zijn maar ben ik niet, moet zaterdagochtend in m'n hometown naar de opticien! I'm sorry..quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, volgens mij komt er niemand verder van dit draadje.
Met Mikkie?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe ik bedenk net dat ik wel met mikkie had kunnen meerijden ipv die slome bus
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
pietje was je naar de rotterdam meet?
Had al een dualboot met Ubuntu. Heb de Vista drive geformatteerd, en vervangen door XP. Vervolgens heb ik via de liveCD van ubuntu het menuutje weer gefixt (want XP haalt dat menuutje weg).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:04 schreef morgane het volgende:
Heb je Vista eraf gehaald of dualboot? Zit er ook over te denken namelijk.
Sorryquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:12 schreef morgane het volgende:
Hmm jammer, daar kan ik dus niks meemaar wel slim!
Goeie vraagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wie heb je gesmst dan?
En hoi allemaal
Ze stond toch op de voorkant van de ANS zei je laatst? En er stond dit keer een halfnaakte dame op de voorkant.quote:
komt er een kamer vrij ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Stom nieuws van mn buurmeisje, ze gaat verhuizen en dat vind ik niet leuk!
en zeker met deze snelheid is dat best knap om ze te missenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik me daar toch weer 2 topics gemistTis net of ik een leven heb
ga dan gewoon liggen mutsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben zo moe.. ben in de afgelopen 10 min al een keer of 30 in slaap gevallen en weer wakker geschrokken
Weet ik niet, weet ik niet. Misschien de kredietcrisis?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
hoe komt t dat alles stil staat ? wat een shitzooi zeg, t zag er juist zo mooi uit
Ik zit op stage knulquote:
ik zat ook al naar buiten te kijkenquote:
dan is t vervelend iddquote:
Ik heb wat te doen, ik zit niet op m'n laptop maar op werkpc, en er wordt hier amper gepostquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan is t vervelend iddnog 50 min
waarom fok je niet wat meerheb je iets te doen
?
Idd, dat uitstel heb ik ws. ook niks aan. Moet er nog wel ff een bedankje voor mailen tho.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:06 schreef LastRequest het volgende:
En Sander dat is erg zuur... Je kunt evt. nog een opdracht in Nederland proberen te regelen via het stagebureau, maar ik denk niet dat je daar erg veel zin in hebt..
Implementatie van software / bouwen van software om andere dingen weer aan de praat te krijgen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
wat voor soort opdracht zou je eigelijk krijgen ?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik me daar toch weer 2 topics gemistTis net of ik een leven heb
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
morgen was jouw feestje tochals er iemand mee wil ga ik ook
anders ken ik niemand
Ik zit met verplichtingen bij mijn ouders. Geen idee hoe laat ik thuis ben. Als het nog een schappelijke tijd is kom ik wellicht nog even buurten. Zullen we contact houden Swarmi? Wat is jouw uiterste tijd om te gaan, en tot hoe laat verwacht D_K dat het feestje gaat duren?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, volgens mij komt er niemand verder van dit draadje.
Dat had gekund, maar nu ben je te laatquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe ik bedenk net dat ik wel met mikkie had kunnen meerijden ipv die slome bus
in before the lockquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme zegMoest een tentamenessay vandaag uiterlijk 17.00u inleveren. Vanmiddag 13.30u ongeveer aan begonnen. Ephorus registreerde een inlevertijd van 16.57u, en de vrouw op het secretariaat (waar het ingeleverd moest worden) 16.59, ze deed net de deur op slot
. Just-in-time-principe ftw
.
ik moet om 10 uur mn zusje ophalen bij de appie, daarna ga ik evt naar de duikclub, of naar dk danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit met verplichtingen bij mijn ouders. Geen idee hoe laat ik thuis ben. Als het nog een schappelijke tijd is kom ik wellicht nog even buurten. Zullen we contact houden Swarmi? Wat is jouw uiterste tijd om te gaan, en tot hoe laat verwacht D_K dat het feestje gaat duren?
Ik hoef naar mn ouders niet te rijden dus ik kan me evt bij D_K laten droppen, maar dat wordt vast niet voor twaalf uur...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik moet om 10 uur mn zusje ophalen bij de appie, daarna ga ik evt naar de duikclub, of naar dk danik heb in principe niet echt n tijd in gedachte, ben iig met de auto, drink nog steeds niet omdat het vel nog heel dun is (bloed ook nog af en toe) de hechtingen zijn er wel uit al inmiddels
Bij de uniquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:27 schreef swarmahoer het volgende:
weet niet tot hoelaat t feestje duurten ook niet precies waar dk woont maar daar kom ik wel achter
nu moet ie zelf nog ff reageren
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik kom er net achter dat ik lang niet de lelijkste fokkers ben
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
juh
gaan zo lekker op de bank zitten met een pot thee
Het eigenlijk een quatroboot, want Ubuntu heeft 3 kernels waarop ik hem kan draaienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een tripleboot zou wel té baas zijn!
wAt is je huidige record danquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook weer wakkerff mn record eindhoven-nijmegen verbeteren
weet ik eigelijk niet, maar t zat rond de 36 dacht ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:37 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
wAt is je huidige record dan
6 keer achter elkaarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:37 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
wAt is je huidige record dan
Alles in Java is een klasse, en een klasse heeft methoden en constructoren. Zodra jij iets wil gebruiken in java zul je het eerst moeten instantiëren, waardoor je de bijbehorende methoden van die klasse (nu een geinstantieerd object) kunt gebruiken. OO programmerenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat ik dus bedoel, is dat ik nog denk in C++ benamingen, en die meuk van methoden, classes en objects niet kan plaatsen, de benamingen zegmaar, als ik dat zou vatten zou ik volgens mij m'n code zo uitrammelen
ik kreeg laatst een uitnoding op hyves van een oud klasgenootje van de middelbare die misschien een half jaar ouder is dan mij, die zwanger was van haar 2equote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:51 schreef Dupje het volgende:
Gister is een oud klasgenootje van me bevallen van een zoontje!
Ja dat heb ik dus ook. zo'n meisje van de basisschool heeft nu een dochtertje.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kreeg laatst een uitnoding op hyves van een oud klasgenootje van de middelbare die misschien een half jaar ouder is dan mij, die zwanger was van haar 2e![]()
je voelt je zo oud worden ineens
ik ook nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou d'r echt nog niet aan moeten denken
Rijbewijsveilig? Ik heb laatst rijbewijsveilig in 30 min naar centrum Nijmegen gehaald, maar dan moest ik wel m'n best doen. Was overigens ook een randgemeente van Eindhovenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet ik eigelijk niet, maar t zat rond de 36 dacht ik
Wel een leuke avond gehad dus? Toevallig werd het bij mijn ouders echt kneiterslaat (normaal is 't altijd eerder), en toen zagen swarmi en ik de stad niet meer echt zitten, dus helaas. Als 't nog bij jou thuis was geweest waren we waarschijnlijk nog wel gekomenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo net wat opgeruimd en ontbeten! Ik had me voorgenomen het niet te laat te maken, maar ik was nog blijven plakken bij wat vrienden thuis.
Aangename verrassing was dat Lixi gekomen was (ook van dit forum). Ze had me donderdag pas voor het eerst ontmoet, ze moest ook nog eens van ver komen en ze kende geen van de andere genodigden. En toch gekomen dus
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. zo'n meisje van de basisschool heeft nu een dochtertje.
quote:
quote:
Jammer genoeg hebben veel mensen een verkeerd rolmodelquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:03 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Maar dat meisje is gewoon een dom sletjehaar moeder was ook tienermoeder
ze woonden in een flat met allemaal negers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |