Nerds.quote:
Ga toch geen vloei schrijven, wat voor gay woord is dat.quote:
WTF is wtf?quote:
Je moeder is vast heel trots op jequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef Birra het volgende:
[..]
Ga toch geen vloei schrijven, wat voor gay woord is dat..
Ga jij een korte floe blow delen met 8 mensen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef zovty het volgende:
Dude... wiet is om te delen fakkin' aso. Ik kots op lui als jou met je dikke ego harses
.
Met die kinderlongetjes van 4 liter inhoud wel hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:56 schreef Birra het volgende:
[..]
Ga jij een korte floe blow delen met 8 mensen?
Als iedereen één hijsje neemt red je het niet eens.
Denk gewoon even na.quote:
Wil je zeggen dat ik kinderlongetjes heb?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met die kinderlongetjes van 4 liter inhoud wel hoor.
Nee, die handtekening onderaan de OP is een signaal van onuitputtelijke heteroseksualiteit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef Birra het volgende:
[..]
Ga toch geen vloei schrijven, wat voor gay woord is dat..
je kan toch meer draaien of wat?!?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:56 schreef Birra het volgende:
[..]
Ga jij een korte floe blow delen met 8 mensen?
Als iedereen één hijsje neemt red je het niet eens.
Tijdens normale lessen doe ik het ook niet, maar wij hebben huiswerkdagen, en dan moet je haast wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef wise het volgende:
blowen op school(om daarna nog eventueel naar de les te gaan
)
blowen doe je lekker thuis op de bank en niet in het openbaar, en dan vooral niet bij school
Ja man, blowen met z'n achten. Leuk. Anderhalf trekje per persoon, en de laatste drie moeten het gezamenlijk met de tip doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef zovty het volgende:
Dude... wietdrugs is om te delen fakkin' aso. Ik kots op lui als jou met je dikke ego harses
.
Ik had niet meer meegenomen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef zovty het volgende:
[..]
je kan toch meer draaien of wat?!?!
Ja, ik ben bang voor nerds, ik geef het toe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
had het ze gewoon gezegd.... dat had je hier niet hoeven komen klagen... assertiviteitscursusje?
Dat vroeg ik me ook af inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:59 schreef Hpzone het volgende:
Klassen met max. 12 mensen zijn toch alleen op het mongooltjesonderwijs?
Als mijn berekeningen zouden kloppen zou ik genoeg wiet bij me hebben.quote:
Thanks, daar deed ik het voor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
lutsers die blowen op school. Je bent echt niet stoer ts
Het heeft wel een punt, als ik opeens negen vrienden erbij heb omdat ik sta te smoken krijgen ze ook te horen dat ze maar lijm moeten gaan snuiven ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:00 schreef Birra het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang voor nerds, ik geef het toe.!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef Birra het volgende:
[..]
Tijdens normale lessen doe ik het ook niet, maar wij hebben huiswerkdagen, en dan moet je haast wel.
Ach, ik had bij voorbaat al niet zo veel, dus ik smoke er vanavond wel een extra in de shop.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:02 schreef Karl.Barx het volgende:
[..]
Het heeft wel een punt, als ik opeens negen vrienden erbij heb omdat ik sta te smoken krijgen ze ook te horen dat ze maar lijm moeten gaan snuiven ofzo.
Ja, maar ik had geen tabak.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet gewoon smoken met je matties die niet zo pauper zijn en wel eigen wiet hebben.
QFT.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:04 schreef Karl.Barx het volgende:
En laat die jongen even lekker zelf bepalen wat hij doet in zijn pauzes. De één vreet als een mongool een pak roze koeken weg, de ander doet een joint. Het is niet alsof iemand het doorheeft, alsof het wat uitmaakt, of dat je toekomst meteen het afvoerputje in gaat.
Sterker nog, de tweede fase was zo kut dat ik harder lach om degenen die het nuchter hebben meegemaakt..
Moet ik het voortaan filmen, of gaat jullie photoshop alarm dan ook af?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:04 schreef Gehannes het volgende:
Zitten er maar 8 mensen in je klas? Of is hier spraken van een lichte overdrijving wat de rest van de post ook in geloofwaardigheid doet inboeten.
In de Tweede fase had je tijd genoeg voor dit soort praktijken. Was meer tussen uur dan les. Al hoewel lessen dan ook weer tussenuren waren want die leraren zaten er gewoon als dooie mussen bij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:04 schreef Karl.Barx het volgende:
En laat die jongen even lekker zelf bepalen wat hij doet in zijn pauzes. De één vreet als een mongool een pak roze koeken weg, de ander doet een joint. Het is niet alsof iemand het doorheeft, alsof het wat uitmaakt, of dat je toekomst meteen het afvoerputje in gaat.
Sterker nog, de tweede fase was zo kut dat ik harder lach om degenen die het nuchter hebben meegemaakt..
Mensen die meedoen met alle nerds op fok.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:43 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die straattaal gebruiken om stoerder over te komen omdat ze zich te goed voelen voor normaal NederlandsBen je bang om geassocieerd te worden met normale mensen?
Ik ruik plas in je broek!quote:
Alsof taal daar om draait.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:43 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die straattaal gebruiken om stoerder over te komen omdat ze zich te goed voelen voor normaal NederlandsBen je bang om geassocieerd te worden met normale mensen?
Ik ga nog een topic maken denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:47 schreef sinadO het volgende:
zo, ts bijt goed van zich af zeg! Floe floe! Nou nou!
Aight men! Seg het se!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:48 schreef Birra het volgende:
[..]
Ik ga nog een topic maken denk ik.
'Mensen die vloei zeggen'.
Ik wílde wel met ze smoken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:48 schreef Pr0-n00b het volgende:
Ja of je hebt gewoon de ballen om tegen zulke lui te zeggen, he donder es op loop zelf naar de shop, ben geen filantropische instelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |