Nouja, het maakt natuurlijk wel wat uit of je 2 centimeter bent of 180.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:06 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja grapjeDan heeft Greys het misschien ook verkeerd gedaan? Die mocht ook al zo weinig eten!!
Dat scheelt álles! Mijn partner heeft momenteel ook behoorlijk wat aan zijn hoofd (gezeik met zijn ex en zijn kindjes) maar het maakt alle verschil als je tóch ook naar elkaar kan luisteren ipv jezelf te verliezen in je eigen verdriet en zorgen van dat moment. Dat maakt het praktisch gezien misschien niet makkelijker maar emotioneel scheelt het zo enorm veel als je je begrepen voelt en niet alleenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*knuf* terug![]()
En nee. Ik ontlast mijn man juist op het moment die binnenkort een heel zwaar examen moet doen en ook op zijn tandvlees loopt. Gelukkig hebben we veel begrip voor elkaar, dat scheelt.
Dat doet me denken aan de Het Leven uit een Dag van A.F.Th.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
Mindfullness is toch vooral heel bewust in het hier en nu leven, met volle aandacht bij wat je aan het doen bent? Of zit ik verkeerd?
Nee, klopt inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
Mindfullness is toch vooral heel bewust in het hier en nu leven, met volle aandacht bij wat je aan het doen bent? Of zit ik verkeerd?
Geeft niks meisje, dat snap ik toch! Ook al lees je ze niet, jij bent met hele andere dingetjes bezig, lekker je kamertje en allerlei spannends, dat gevoel ken ik heus nog wel hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef P.F het volgende:
O Viv ik negeer je posts niet (ook al post ik er dwars doorheen) ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik lees ze wel!
Ik heb activiteitsniveau 3 ingevuld. En dan ga ik 3 keer per week naar de sportschool, doe ik 3 keer per week aan hardlopen en probeer ik 3 keer per week naar mijn werk te fietsen (ruim 2 uur per dag in totaal).quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:11 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een vraagje over dat BMR gedoe, welk activiteitsniveau voeren jullie in?
Ik sport momenteel meestal 4x per week (bij elkaar een uurtje of 5 of 6), en doe daarna al mijn vervoer op de fiets. Dat is 2x per week anderhalf uur naar werk, 3x per week ongeveer 40 minuten en dan nog ongeveer een half uur erbij op de dagen dat ik sport. Voor mijn werk (met kinderen) ben ik redelijk actief bezig, voor mijn stage zit ik meestal achter de pc/aan een bureau te studeren.
Moet ik dan activiteitsniveau 3 of 4 kiezen? Wat zouden jullie doen?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:13 schreef Anosmie het volgende:
OK. Ik denk dat ik het weet hoor.
Onderhoud is 1963. Afvallen is dan 1463.
Nu mn lijstje nog
*Je mot godnondeju bekant hogere wiskunde gestudeerd hebben om je reet in een kleinere spijkerbroek te kunnen frotten*
Gelukkig, maar het voelde zo bot!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geeft niks meisje, dat snap ik toch! Ook al lees je ze niet, jij bent met hele andere dingetjes bezig, lekker je kamertje en allerlei spannends, dat gevoel ken ik heus nog wel hoor.
Ik vind het echt zo knap dat jij zo sterk in het leven staat.. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar dit bijvoorbeeld, over dat je naar elkaar luistert, en uitkijkt naar de betere tijden. Wauw.. Ik hoop, als ik ooit op een punt kom in mijn leven dat ik veel te verwerken krijg, dat ik daar ook zo mee om kan gaan.. Je lijkt me een heel mooi en bijzonder persoon.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat scheelt álles! Mijn partner heeft momenteel ook behoorlijk wat aan zijn hoofd (gezeik met zijn ex en zijn kindjes) maar het maakt alle verschil als je tóch ook naar elkaar kan luisteren ipv jezelf te verliezen in je eigen verdriet en zorgen van dat moment. Dat maakt het praktisch gezien misschien niet makkelijker maar emotioneel scheelt het zo enorm veel als je je begrepen voelt en niet alleen.
En er komen altijd weer betere tijden(nou ja, meestal toch wel!) .
De duivel schijt altijd op een grote hoop, was het toch.
Heb ik over je post heen gelezen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, kan net zo goed niets zeggen![]()
doei! werken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo knap dat jij zo sterk in het leven staat.. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar dit bijvoorbeeld, over dat je naar elkaar luistert, en uitkijkt naar de betere tijden. Wauw.. Ik hoop, als ik ooit op een punt kom in mijn leven dat ik veel te verwerken krijg, dat ik daar ook zo mee om kan gaan.. Je lijkt me een heel mooi en bijzonder persoon.
[/slijmpost] (maar ik meen het wel)
Joh cheer up. Op mijn posts wordt ook lang niet altijd gereageerd. Dat hoeft toch ook niet altijd? Zeker niet als een ander onderwerp de boventoon voert op dat moment.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
doei! werken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
doei! werken
283 kcal, daar heb je nog niet eens een stuk cheesecake voorquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb activiteitsniveau 3 ingevuld. En dan ga ik 3 keer per week naar de sportschool, doe ik 3 keer per week aan hardlopen en probeer ik 3 keer per week naar mijn werk te fietsen (ruim 2 uur per dag in totaal).
Overigens scheelt het bij mij maar 283 calorieen of ik activiteitsniveau 3 of 4 invul.
Das niet echt hetzelfde hè damequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:32 schreef loveli het volgende:
Crap. Net als ik naar buiten wil gaan om wat daglicht te scoren plenst het. Dan maar chocola.
Ziet er leuk uit!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:32 schreef Vivi het volgende:
PF, dit is ook een leuk bureau: http://www.typies.nl/
Dude, don't take it personalquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
doei! werken
Als je nu een rondje gaat rennen mag je die borrelnootjes welquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef Anosmie het volgende:
Oh wacht. Ik heb gister perrongeluk 3 rollen dropmentos ingeslikt.
Daar gaan mn extra kcal. Dag borrelnootjes..
Als je het omsmelt en op je gezicht smeert dan is het wel goed voor je.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:32 schreef loveli het volgende:
Crap. Net als ik naar buiten wil gaan om wat daglicht te scoren plenst het. Dan maar chocola.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef Anosmie het volgende:
Hee, ik wist niet dat er meer mensen waren in slank onder de 1.60! Hoeveel centimeter ben jij voorbij de 1.50? Ik 3!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is niet echt verstandig om je eetlijstjes aan die van een ander te spiegelen. Je moet kijken naar het aantal kcal wat jouw lijf nodig heeft om af te vallen. Ik ben net voorbij de 1.50 en ik zit de hele dag op mn reet. Ik heb veel minder nodig dan iemand die 1.80 is, een veel heen en weer rent.
Ik ga vanavond een uurtje bodypump doen. Als ik daarna nog kan ademen dan mag ik van mezelf wel een handje nootjes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je nu een rondje gaat rennen mag je die borrelnootjes wel
Belachelijk he?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
283 kcal, daar heb je nog niet eens een stuk cheesecake voor
*stopt acuur met sporten
*gaat dit weekend weer een cheesecake bakken
Volgens mij zit jij trouwens best richting 4, Lianne.
Ik struikelde gister en viel met mijn mond open en toen was de Rittersportreep opeens weg (witte chocolade met hele hazelnoten).quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:34 schreef Anosmie het volgende:
Daar gaan mn extra kcal. Dag borrelnootjes..
Mijn meneer heeft me gisteren onder dwang toastjes met kaas en vijgencompote gevoerdquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
Ik verdronk gister bijna in een fles wijn en toen moest ik heel snel drinken anders was ik nu dood!!!
Ik had je allang beterschap gewenst!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
never mind
ben echt kranky![]()
sorry![]()
en weer een beetjewant 'mijn' boek is er
erg mooi, mooie foto's in en ik denk dat Mr. MoBlo dat wel heel leuk vindt
Heb je al naar Amivedi gebeld?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn andere eenzame kat maar heel lekker eten gegevenArm dier
goulash!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Met zilvervlies rijst!
Nu heb ik nog 3 paprika's en 2 bos uien.. Wat moet ik daar mee doen?!
Lekker een groenteschotel of groentetaart van maken (en nog wat andere groentjes toevoegen?)quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Met zilvervlies rijst!
Nog meer rijst makenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Met zilvervlies rijst!
Welk boek? dat heb ik vast gemist!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
never mind
ben echt kranky![]()
sorry![]()
en weer een beetjewant 'mijn' boek is er
erg mooi, mooie foto's in en ik denk dat Mr. MoBlo dat wel heel leuk vindt
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ohjullie zijn erg
![]()
![]()
Ik eet sinds ik probeer af te vallen/op gewicht te blijven echt nooit meer een hele reep. Ik denk zelfs na over hoeveel alcohol ik drink. Alleen ijs, dat blijft een zwak punt
Gevulde paprika's en een uiensoepje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Met zilvervlies rijst!
twee topics geleden ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Welk boek? dat heb ik vast gemist!
Ja hèquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
het frustrerende ervan is nl. dat ik dan vind dat ik 'voor niks' sport. Ik zit dan nl. te zweten om die reep eraf te krijgen terwijl ik ook mijn vetvoorraad aan het verbranden had kunnen zijn, zeg maar.
die kunnen ook vast door de goulashquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:
PF bedoelt denk ik bosuitjes, niet 'een bos uien'.
Oo wat erg, ik ken het precies! Kan echt met gemak een reep chocola op, en dan wil ik daarna wel nog gezond avondeten, maar dan heb je dus idd 500 Kcal extra op een dag opquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
100 gram chocolade, dat stop ik binnen 10 minuten in mijn holle kies en het vult verder ook niet echt.
Maar je bent wél meteen 500+ kcal verder.
Ik doe dat dus ook niet eens wekelijks...het frustrerende ervan is nl. dat ik dan vind dat ik 'voor niks' sport. Ik zit dan nl. te zweten om die reep eraf te krijgen terwijl ik ook mijn vetvoorraad aan het verbranden had kunnen zijn, zeg maar.
Hoe was je birthday? Leuke cadeautjes gescoord?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ahaa, nou fijn dat hij binnen is!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
twee topics geleden ofzo
Dromen van Jupiter
Is een vervolg op "Jupiters Reizen", maar die kon ik niet zo snel bestellendus die doe ik dan misschien maar voor valentijn
maar dan meer als 'extra voor zijn verjaardag' ofzo
Ja en ja..quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je al naar Amivedi gebeld?
Briefjes in de buurt opgehangen?
Ja klopt! 2 bos uitjes!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een keer een kater gehad die drie weken wegbleef, en eentje die twee weken wegbleef.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef P.F het volgende:
Ja en ja..
En ik dacht toch heus even dat je het over een alcohol-kater hadquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kater gehad die drie weken wegbleef, en eentje die twee weken wegbleef.
Ze kwamen allebei helemaal gezond (maar wel wat hongerig) weer terug.
Mij vullen ze niet helaas. Maar ik heb begrepen dat het de meeste net als jij vergaat!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
zijn noten nu zo vullend of niet?
heb een hand notenmix op net (hazelnoot, amandelen, paranoten, pecannoten ) en zit echt vol
zo de yoghurt maar even in de koelkast zetten, toch maar
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
En ik dacht toch heus even dat je het over een alcohol-kater had
ik hoef iig voorlopig niet te eten denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mij vullen ze niet helaas. Maar ik heb begrepen dat het de meeste net als jij vergaat!
Reken maar op 4000 ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoef iig voorlopig niet te eten denk ik
er staan alleen geen Kcals op het doosje
Wat leuk!! Heel grappig, ik zit al gelijk te denken of ik iemand ken om die aan cadeau te doen, erg origineelquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005396082/index.html
Deze is net bezorgd. Zo leuk lijkt me dit!
Het is al half één en je mag nog wel een keer precies hetzelfde aantal kcals eten hadden we toch gisteren besproken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Sugar het volgende:
Ah joh, je bent ziek, dan mag het!![]()
Ik heb vandaag al 775 kcal op.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:42 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik weet het eigenlijk. Maar ik schreef al labiel , losse strandpaal en windkracht 10, toch?
Ik voel me er gewoon nog 'ns een keer extra kut door. Stom, niet nodig, wel aan de hand.
Ik al meer. Mijn lunch was al 700 kcal.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Sugar het volgende:
Ah joh, je bent ziek, dan mag het!![]()
Ik heb vandaag al 775 kcal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |