Ja klopt! 2 bos uitjes!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:
PF bedoelt denk ik bosuitjes, niet 'een bos uien'.
Ik heb een keer een kater gehad die drie weken wegbleef, en eentje die twee weken wegbleef.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef P.F het volgende:
Ja en ja..
En ik dacht toch heus even dat je het over een alcohol-kater hadquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kater gehad die drie weken wegbleef, en eentje die twee weken wegbleef.
Ze kwamen allebei helemaal gezond (maar wel wat hongerig) weer terug.
Mij vullen ze niet helaas. Maar ik heb begrepen dat het de meeste net als jij vergaat!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
zijn noten nu zo vullend of niet?
heb een hand notenmix op net (hazelnoot, amandelen, paranoten, pecannoten ) en zit echt vol
zo de yoghurt maar even in de koelkast zetten, toch maar
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
En ik dacht toch heus even dat je het over een alcohol-kater had
ik hoef iig voorlopig niet te eten denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mij vullen ze niet helaas. Maar ik heb begrepen dat het de meeste net als jij vergaat!
Reken maar op 4000 ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoef iig voorlopig niet te eten denk ik
er staan alleen geen Kcals op het doosje
Wat leuk!! Heel grappig, ik zit al gelijk te denken of ik iemand ken om die aan cadeau te doen, erg origineelquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005396082/index.html
Deze is net bezorgd. Zo leuk lijkt me dit!
Het is al half één en je mag nog wel een keer precies hetzelfde aantal kcals eten hadden we toch gisteren besproken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Sugar het volgende:
Ah joh, je bent ziek, dan mag het!![]()
Ik heb vandaag al 775 kcal op.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:42 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik weet het eigenlijk. Maar ik schreef al labiel , losse strandpaal en windkracht 10, toch?
Ik voel me er gewoon nog 'ns een keer extra kut door. Stom, niet nodig, wel aan de hand.
Ik al meer. Mijn lunch was al 700 kcal.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Sugar het volgende:
Ah joh, je bent ziek, dan mag het!![]()
Ik heb vandaag al 775 kcal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |