Ik had je allang beterschap gewenst!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
never mind
ben echt kranky![]()
sorry![]()
en weer een beetjewant 'mijn' boek is er
erg mooi, mooie foto's in en ik denk dat Mr. MoBlo dat wel heel leuk vindt
Heb je al naar Amivedi gebeld?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn andere eenzame kat maar heel lekker eten gegevenArm dier
goulash!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Met zilvervlies rijst!
Nu heb ik nog 3 paprika's en 2 bos uien.. Wat moet ik daar mee doen?!
Lekker een groenteschotel of groentetaart van maken (en nog wat andere groentjes toevoegen?)quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Met zilvervlies rijst!
Nog meer rijst makenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Met zilvervlies rijst!
Welk boek? dat heb ik vast gemist!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
never mind
ben echt kranky![]()
sorry![]()
en weer een beetjewant 'mijn' boek is er
erg mooi, mooie foto's in en ik denk dat Mr. MoBlo dat wel heel leuk vindt
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ohjullie zijn erg
![]()
![]()
Ik eet sinds ik probeer af te vallen/op gewicht te blijven echt nooit meer een hele reep. Ik denk zelfs na over hoeveel alcohol ik drink. Alleen ijs, dat blijft een zwak punt
Gevulde paprika's en een uiensoepje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Met zilvervlies rijst!
twee topics geleden ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Welk boek? dat heb ik vast gemist!
Ja hèquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
het frustrerende ervan is nl. dat ik dan vind dat ik 'voor niks' sport. Ik zit dan nl. te zweten om die reep eraf te krijgen terwijl ik ook mijn vetvoorraad aan het verbranden had kunnen zijn, zeg maar.
die kunnen ook vast door de goulashquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:
PF bedoelt denk ik bosuitjes, niet 'een bos uien'.
Oo wat erg, ik ken het precies! Kan echt met gemak een reep chocola op, en dan wil ik daarna wel nog gezond avondeten, maar dan heb je dus idd 500 Kcal extra op een dag opquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
100 gram chocolade, dat stop ik binnen 10 minuten in mijn holle kies en het vult verder ook niet echt.
Maar je bent wél meteen 500+ kcal verder.
Ik doe dat dus ook niet eens wekelijks...het frustrerende ervan is nl. dat ik dan vind dat ik 'voor niks' sport. Ik zit dan nl. te zweten om die reep eraf te krijgen terwijl ik ook mijn vetvoorraad aan het verbranden had kunnen zijn, zeg maar.
Hoe was je birthday? Leuke cadeautjes gescoord?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ahaa, nou fijn dat hij binnen is!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
twee topics geleden ofzo
Dromen van Jupiter
Is een vervolg op "Jupiters Reizen", maar die kon ik niet zo snel bestellendus die doe ik dan misschien maar voor valentijn
maar dan meer als 'extra voor zijn verjaardag' ofzo
Ja en ja..quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je al naar Amivedi gebeld?
Briefjes in de buurt opgehangen?
Ja klopt! 2 bos uitjes!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een keer een kater gehad die drie weken wegbleef, en eentje die twee weken wegbleef.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef P.F het volgende:
Ja en ja..
En ik dacht toch heus even dat je het over een alcohol-kater hadquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kater gehad die drie weken wegbleef, en eentje die twee weken wegbleef.
Ze kwamen allebei helemaal gezond (maar wel wat hongerig) weer terug.
Mij vullen ze niet helaas. Maar ik heb begrepen dat het de meeste net als jij vergaat!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
zijn noten nu zo vullend of niet?
heb een hand notenmix op net (hazelnoot, amandelen, paranoten, pecannoten ) en zit echt vol
zo de yoghurt maar even in de koelkast zetten, toch maar
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
En ik dacht toch heus even dat je het over een alcohol-kater had
ik hoef iig voorlopig niet te eten denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mij vullen ze niet helaas. Maar ik heb begrepen dat het de meeste net als jij vergaat!
Reken maar op 4000 ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoef iig voorlopig niet te eten denk ik
er staan alleen geen Kcals op het doosje
Wat leuk!! Heel grappig, ik zit al gelijk te denken of ik iemand ken om die aan cadeau te doen, erg origineelquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005396082/index.html
Deze is net bezorgd. Zo leuk lijkt me dit!
Het is al half één en je mag nog wel een keer precies hetzelfde aantal kcals eten hadden we toch gisteren besproken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Sugar het volgende:
Ah joh, je bent ziek, dan mag het!![]()
Ik heb vandaag al 775 kcal op.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:42 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik weet het eigenlijk. Maar ik schreef al labiel , losse strandpaal en windkracht 10, toch?
Ik voel me er gewoon nog 'ns een keer extra kut door. Stom, niet nodig, wel aan de hand.
Ik al meer. Mijn lunch was al 700 kcal.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Sugar het volgende:
Ah joh, je bent ziek, dan mag het!![]()
Ik heb vandaag al 775 kcal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |