you haz the powersquote:
Alsof ik m'n vingers aan moblo ga branden.quote:
loserquote:Op zondag 1 februari 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
Ik kom deze keer niet
Omdat ik niet kan, maar wellicht de volgende keer
primaquote:Op zondag 1 februari 2009 20:13 schreef remlof het volgende:
Ik kom deze keer niet
Omdat ik niet kan, maar wellicht de volgende keer
be therequote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt iemand die uit de hoofdstad naar een campusdorp aan de Waal verhuist
Ja, ik regel gewoon een gangbang voor mezelf hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
nou yash, tot nu toe zit je goed met al die mannelijke komers
Het staat al wel een tijd in mn agendaquote:
Niet voor mijquote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef swarmahoer het volgende:
hoelaat is vroeg... 5 uurtjes slaap is genoeg
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:42 schreef LastRequest het volgende:
Ik doe maar even tvp..
die kan je komen halen!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je me op een glas whiskey trakteert vind ik 't prima als je komt
mikkie is daar erg goed inquote:Op maandag 2 februari 2009 21:57 schreef morgane het volgende:
Ik las net dat er donderdag 21:00 een pubquiz is in The Shamrock, zijn er nog geinteresseerden?
Vooral mijn teamgenoten zijn goedquote:
overlopertquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
zhe ironie, er is vanavond een R'dammeet.
Ik niet hoor. Hoe laat zullen we waar afspreken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat zijn jullie allemaal moeilijk en veeleisend in ene.
en dan zeg je weer afquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Hoe laat zullen we waar afspreken?
Ok, maar het lag deze keer niet aan mij dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
morgen zal dus écht niet gaan
Met als reden dat ik donderdag graag wil zuipen met m'n homies, neequote:Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pietvalt er echt niks te regelen? Dat je vrijdag bijv thuis werkt?
Anders ga je je frustratie op iemand anders botvierenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
zijn thuis is daar in het westen, piet hoort hier niet meer![]()
Die reden hoef je toch niet op te gevenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met als reden dat ik donderdag graag wil zuipen met m'n homies, nee.
Anything to please ya, broquote:
Ik vind dat je maar weinig voor ons over hebtquote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met als reden dat ik donderdag graag wil zuipen met m'n homies, nee.
is that so?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh ook goed
IB en ik komen sowieso in de carnavalsvakantie die gourmetschotel opmaken.
we zijn dan ook z'n homies nu niet meerquote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind dat je maar weinig voor ons over hebt.
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we zijn dan ook z'n homies nu niet meer
ja, dat denk je, maar hij wil niet eens zijn werk om een gunst vragen voor jequote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Piet en ik zijn homies 4life!
het ligt nog veilig in onze vriezer anders hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh want ik vertrouw jou er niet meer mee
jij hapt zo leukquote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
oki
Maar je loopt iedere keer zo te dreigen dat je hem op gaat eten
Speciaal voor mij wel, maar als jullie erbij zijn wordt het natuurlijk wel wat minder aantrekkelijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat denk je, maar hij wil niet eens zijn werk om een gunst vragen voor je
Mis eet ons niet op hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu weer gewoon plannen en elders slowchatten, anders haal ik Mis erbij en die eet jullie allemaal op. Die kan beter happen dan jullie allemaal.
ik denk da'k wel ga..quote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beestfeest gaat ook over een meet hoor
Wat een kutgrapquote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer kom jij daar ook 's langs?![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, 19 is ok
En houd beiden eens even op met dat claim gebeuren eys
En ik ben er niet bij de 19e, but that's okquote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, 19 is ok
En houd beiden eens even op met dat claim gebeuren eys
Oh wacht even m'n afspraak is op donderdag 19 maart, dus mssn kan ik nog wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En ik ben er niet bij de 19e, but that's ok
Duh. Jou heeft 'ie, terwijl 'ie het zieltje van je moeder nog moet winnenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff zul je zien dat als ik straks weer eens gezeik met mama hebt jij haar gelijk gaat geven
Nee, ik wilde de rest van de familie níet leren kennen, daar zouden we naar toequote:Op maandag 9 februari 2009 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
IB wilde gewoon z'n schoonmoeder wat beter leren kennen.
edit - oh fuck meettopic![]()
Nouquote:Op maandag 9 februari 2009 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
IB wilde gewoon z'n schoonmoeder wat beter leren kennen.
edit - oh fuck meettopic![]()
laf he? hij deed 't expres!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
NouGister zou die eigenlijk de hele familie van mijn moeder gaan ontmoeten.. Ik vind het best een lamme manier om zo te proberen er vanaf te komen.
eerlijkheid duurt 't langst, enzoquote:Op maandag 9 februari 2009 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad. Hij had niet zo drastisch hoeven doen hoor, hij had ook gewoon kunnen zeggen dat ie dat nog niet wilde.
Per ban.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
remlof krijgt ergens geld voor? Srsly? Krijgt hij per slotje betaald ofzo?
Ik kan ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef swarmahoer het volgende:
Wanneer: Donderdag 19 feb
Wat: Bowlen!!!! @ Olround
Wie::
Mobli
Yashi
Morgane
swarmi
IB:
Mikkie --> grote kans op:
Piet
LR
Welk forum is er nou belangrijkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:17 schreef morgane het volgende:
Zet mij maar op misschien, ik heb miss al een andere forummeet
Haha verdomd, ik pwn mezelf... ik dacht wéér dat het om maart ging! Feb kan ik dus wederom, vooralsnog welquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Welk forum is er nou belangrijker
Daar schijn ik eigenlijk te moeten zijn de 19equote:Beste leden,
Op donderdag 19 februari zal een feest ter promotie van ELSA Nijmegen plaatsvinden. Vanaf 20:00 uur is iedereen welkom in café Tio Pepe (Bloemerstraat 82 te Nijmegen) om te borrelen en kennis te maken met de bestuursleden- en commissieleden. Vanaf 22:00 uur zal het feest losbarsten!
Kom vooral zelf, maar neem ook medestudenten mee! Natuurlijk zijn naast rechtenstudenten alle andere studenten ook welkom.
Ik hoop jullie allemaal te mogen begroeten op ons eerste echte ELSA-feest!
Met vriendelijke groet,
Waarom precies bowlen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:06 schreef Mikkie het volgende:
En als ik het goed begrijp dus ook bowlen die avond?
Dat idee was laatst toch opgevat? En aangezien ik de kritiek kreeg dat ik altijd alles afkraak, heb ik nu besloten mee te gaan met dit ideequote:
I know, ik ben niet de vrolijkheid zelvequote:
Combiën kan ook? Eerst 'n uurtje bowlen voor het 'activiteit-gevoel', en daarna met z'n allen bij swarmi in de taxi om naar Samson te verhuizen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
I know, ik ben niet de vrolijkheid zelve
Nee ik vind het gezelliger gewoon wat te gaan drinken.. maar als men graag wil bowlen, ook goed
Volgens mij wilde Moblo graag ook iets doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef swarmahoer het volgende:
wie was degene die riep ''hej, n keertje bowlen is ook wel weer leuk''
??
het was eigenlijk meer sarcastischquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Moblo graag ook iets doen
Eerlijk waar meis? Je mag gewoon eerlijk zijn he.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was eigenlijk meer sarcastisch![]()
In dat geval ben ik dan ook wel gewoon fatsoenlijk aanwezig hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja normaal gesproken had ik dat ook gezegd mikMaar het werken vermoeid hem nu al aardig, n om er dan al moe te gaan zitten is dan ook niet echt slim denks ik
Maar misschien zijn de klachten tegen die tijd wel weer voorbij en moet hij zich niet zo aanstellen
Ik niet heur. Moblo kwam aanzetten met dat ze wel weer eens iets actiefs wilde doen.. En als ik er de hele avond was geweest had me dat misschien ook wel leuker gevonden. Maar nu is het voor mij praktischer als jullie @ samson zittenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef swarmahoer het volgende:
wie was degene die riep ''hej, n keertje bowlen is ook wel weer leuk''
??
Vast welquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
reuze twister? de normale versie kan je al bijna niet bij alle stippen... of bedoel je juist ipv 3 persoons dat het gewoon erg veel vakken staan dat het met 10 kan ? en bestaat zoiets?
chantagequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB kan heul wel,anders maak ik het gewoon uit
Faal.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ik haak. Red het financieel niet, en daarbij moet ik dus zoals eerder gezegd zondag werken, en kan ik het toch niet laat maken
Ik weet alles van de prijs van benzinequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat dacht je van die benzine
En dure vriendin is een grapje want ik ben heul nog niet duur
Heul nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef Mikkie het volgende:
Oja, die meid hep ladingen cash op d'r spaarrekening IB, trap er niet in, het is een sekreet!
Welles!quote:
Alweer een nieuwe Miss D_K? Ik hou het allemaal niet meer bij!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien kom ik wel. Ben ziek als een hond maar dat heeft me niet zo vaak tegengehouden. Als ik mijn voeier binnen kan houden vind ik het prima. Hangt een beetje af van wat miss_DK wil doen en hoe laat die wil blijven etc.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:51 schreef Mikkie het volgende:
Alweer een nieuwe Miss D_K? Ik hou het allemaal niet meer bij!
Maar dat stond er nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Nou ja miss D_K, toekomstige miss D_K hè! Geef me nog een paar dagen
Ja, ik weet nooit precies de grens tussen vaste scharrel en miss D_K hè!quote:
Thnx maar ik ga gewoon met de auto naar Oss en weer terug! Als ik kom dan ben ik er ook pas laat. Dan drop ik ook wel even een sms te vragen waar iedereen dan zit. Misschien tot vanavond, zo niet veel plezier!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er vandoor!
D_K, eventueel kan ik je wel ophalen in Oss vanavond, ik kom er praktisch langs rijden over de A59. Moeten we even contact houden hoe laat ik er langs kom, en wat een handige ophaalplek is (kan niks opzoeken, heb over twee minuten de rest van de avond geen internet meer). Ik kan je dan in de stad droppen, breng je alleen niet naar huis (ga mooi mn fiets halen)
. Eventueel moet je maar smsen dan.
Laat maar horen hoe of wat vanavond. Waar jullie zitten, und so, dan kijk ik wel hoe laat ik er ben (globale richttijd: 23.00u).
Fail.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb met mn lichaam overlegd en nav gisteravond toch maar besloten om te bobben vanavonddus als iemand terug naar huis moet zonder al te ver weg te wonen kan dat
pietje reageerd niet op msnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Fail.
Maar wat is nu precies de bedoeling
Voor Samson reserveren? Neequote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, zoek eerst maar een half uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |