Maar dat stond er nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Nou ja miss D_K, toekomstige miss D_K hè! Geef me nog een paar dagen
Ja, ik weet nooit precies de grens tussen vaste scharrel en miss D_K hè!quote:
Thnx maar ik ga gewoon met de auto naar Oss en weer terug! Als ik kom dan ben ik er ook pas laat. Dan drop ik ook wel even een sms te vragen waar iedereen dan zit. Misschien tot vanavond, zo niet veel plezier!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er vandoor!
D_K, eventueel kan ik je wel ophalen in Oss vanavond, ik kom er praktisch langs rijden over de A59. Moeten we even contact houden hoe laat ik er langs kom, en wat een handige ophaalplek is (kan niks opzoeken, heb over twee minuten de rest van de avond geen internet meer). Ik kan je dan in de stad droppen, breng je alleen niet naar huis (ga mooi mn fiets halen)
. Eventueel moet je maar smsen dan.
Laat maar horen hoe of wat vanavond. Waar jullie zitten, und so, dan kijk ik wel hoe laat ik er ben (globale richttijd: 23.00u).
Fail.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb met mn lichaam overlegd en nav gisteravond toch maar besloten om te bobben vanavonddus als iemand terug naar huis moet zonder al te ver weg te wonen kan dat
pietje reageerd niet op msnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Fail.
Maar wat is nu precies de bedoeling
Voor Samson reserveren? Neequote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, zoek eerst maar een half uurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |