Waarom precies bowlen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:06 schreef Mikkie het volgende:
En als ik het goed begrijp dus ook bowlen die avond?
Dat idee was laatst toch opgevat? En aangezien ik de kritiek kreeg dat ik altijd alles afkraak, heb ik nu besloten mee te gaan met dit ideequote:
I know, ik ben niet de vrolijkheid zelvequote:
Combiën kan ook? Eerst 'n uurtje bowlen voor het 'activiteit-gevoel', en daarna met z'n allen bij swarmi in de taxi om naar Samson te verhuizen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
I know, ik ben niet de vrolijkheid zelve
Nee ik vind het gezelliger gewoon wat te gaan drinken.. maar als men graag wil bowlen, ook goed
Volgens mij wilde Moblo graag ook iets doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef swarmahoer het volgende:
wie was degene die riep ''hej, n keertje bowlen is ook wel weer leuk''
??
het was eigenlijk meer sarcastischquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Moblo graag ook iets doen
Eerlijk waar meis? Je mag gewoon eerlijk zijn he.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was eigenlijk meer sarcastisch![]()
In dat geval ben ik dan ook wel gewoon fatsoenlijk aanwezig hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja normaal gesproken had ik dat ook gezegd mikMaar het werken vermoeid hem nu al aardig, n om er dan al moe te gaan zitten is dan ook niet echt slim denks ik
Maar misschien zijn de klachten tegen die tijd wel weer voorbij en moet hij zich niet zo aanstellen
Ik niet heur. Moblo kwam aanzetten met dat ze wel weer eens iets actiefs wilde doen.. En als ik er de hele avond was geweest had me dat misschien ook wel leuker gevonden. Maar nu is het voor mij praktischer als jullie @ samson zittenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef swarmahoer het volgende:
wie was degene die riep ''hej, n keertje bowlen is ook wel weer leuk''
??
Vast welquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
reuze twister? de normale versie kan je al bijna niet bij alle stippen... of bedoel je juist ipv 3 persoons dat het gewoon erg veel vakken staan dat het met 10 kan ? en bestaat zoiets?
chantagequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB kan heul wel,anders maak ik het gewoon uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |