quote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, 19 is ok
En houd beiden eens even op met dat claim gebeuren eys
En ik ben er niet bij de 19e, but that's okquote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, 19 is ok
En houd beiden eens even op met dat claim gebeuren eys
Oh wacht even m'n afspraak is op donderdag 19 maart, dus mssn kan ik nog wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En ik ben er niet bij de 19e, but that's ok
Duh. Jou heeft 'ie, terwijl 'ie het zieltje van je moeder nog moet winnenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff zul je zien dat als ik straks weer eens gezeik met mama hebt jij haar gelijk gaat geven
Nee, ik wilde de rest van de familie níet leren kennen, daar zouden we naar toequote:Op maandag 9 februari 2009 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
IB wilde gewoon z'n schoonmoeder wat beter leren kennen.
edit - oh fuck meettopic![]()
Nouquote:Op maandag 9 februari 2009 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
IB wilde gewoon z'n schoonmoeder wat beter leren kennen.
edit - oh fuck meettopic![]()
laf he? hij deed 't expres!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
NouGister zou die eigenlijk de hele familie van mijn moeder gaan ontmoeten.. Ik vind het best een lamme manier om zo te proberen er vanaf te komen.
eerlijkheid duurt 't langst, enzoquote:Op maandag 9 februari 2009 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad. Hij had niet zo drastisch hoeven doen hoor, hij had ook gewoon kunnen zeggen dat ie dat nog niet wilde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |