Met als reden dat ik donderdag graag wil zuipen met m'n homies, neequote:Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pietvalt er echt niks te regelen? Dat je vrijdag bijv thuis werkt?
Anders ga je je frustratie op iemand anders botvierenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
zijn thuis is daar in het westen, piet hoort hier niet meer![]()
Die reden hoef je toch niet op te gevenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met als reden dat ik donderdag graag wil zuipen met m'n homies, nee.
Anything to please ya, broquote:
Ik vind dat je maar weinig voor ons over hebtquote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met als reden dat ik donderdag graag wil zuipen met m'n homies, nee.
is that so?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh ook goed
IB en ik komen sowieso in de carnavalsvakantie die gourmetschotel opmaken.
we zijn dan ook z'n homies nu niet meerquote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind dat je maar weinig voor ons over hebt.
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we zijn dan ook z'n homies nu niet meer
ja, dat denk je, maar hij wil niet eens zijn werk om een gunst vragen voor jequote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Piet en ik zijn homies 4life!
het ligt nog veilig in onze vriezer anders hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh want ik vertrouw jou er niet meer mee
jij hapt zo leukquote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
oki
Maar je loopt iedere keer zo te dreigen dat je hem op gaat eten
Speciaal voor mij wel, maar als jullie erbij zijn wordt het natuurlijk wel wat minder aantrekkelijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat denk je, maar hij wil niet eens zijn werk om een gunst vragen voor je
Mis eet ons niet op hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu weer gewoon plannen en elders slowchatten, anders haal ik Mis erbij en die eet jullie allemaal op. Die kan beter happen dan jullie allemaal.
ik denk da'k wel ga..quote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beestfeest gaat ook over een meet hoor
Wat een kutgrapquote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer kom jij daar ook 's langs?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |