heb je geblowdquote:
waarom?quote:
Dat, en nog meer koffie.quote:
Ohquote:
anders geen eten vanavondquote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had net via de sms een patat friet discussie met IB![]()
![]()
![]()
![]()
Bolt.DVDSCR.XViD-mVsquote:Op zondag 1 februari 2009 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sander of Morgane.. Welke versie van Bolt was zo goed?
frietquote:
morgane wat zou een 17jarige bij de AH verdienen?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef morgane het volgende:
[..]
dat linkje wou ik dus ook net posten
Volgens mij 3,87.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
morgane wat zou een 17jarige bij de AH verdienen?
Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden? Oftewel geen ip toegewezen? Dan is het wss je antivirus/firewall of 'n windowsupdate. Probeer eens een vast ip (als je de range weet van je modem/router) of even opstarten in de veilige modus met netwerkmogelijkheden (draait geen beveiligingssoftwarequote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef Mikkie het volgende:
Waarom krijgt mn desktop goffedomme geen Internetverbinding? Heb alles al eens gereset (pc, netwerkverbinding, router, modem), maar hij wil niet. Antenne zit goed vast. Help me, ICT-nerds.
Nerdenerds!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had net via de sms een patat friet discussie met IB![]()
![]()
![]()
![]()
Zij mag ook niet meer over haar werk vertellenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is mijn werk, problemen mee?
Dat dus!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zij mag ook niet meer over haar werk vertellen
Ik vertel niet over m'n werk, ik geef iemand een tipquote:Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zij mag ook niet meer over haar werk vertellen
Ga nou geen uitzonderingen bedenken, anders heeft Yasha ook nog wel een paar verkapte verhalen tips.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vertel niet over m'n werk, ik geef iemand een tip
In een subforum zie je een icoontje achter de topicnaam en cijfertjes, rechts uitgelijnd. In MyAT zie je 't niet, en dat is irritant (Sla, doe er eens wat aanquote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zie je eigelijk als mod dat er een tr geplaatst is danof moet je daar ook apart naar kijken ?
mag je daar een screenshotje van maken? ben wel benieuwdquote:Op zondag 1 februari 2009 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In een subforum zie je een icoontje achter de topicnaam en cijfertjes, rechts uitgelijnd. In MyAT zie je 't niet, en dat is irritant (Sla, doe er eens wat aan).
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zie je eigelijk als mod dat er een tr geplaatst is danof moet je daar ook apart naar kijken ?
Als ik weer eens tijd heb ga ik daar mee aan de slag iddquote:Op zondag 1 februari 2009 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In een subforum zie je een icoontje achter de topicnaam en cijfertjes, rechts uitgelijnd. In MyAT zie je 't niet, en dat is irritant (Sla, doe er eens wat aan).
Yep. FA's kunnen topics ook nog announcen (op de index zetten) en topics in de mergelist zetten.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
en met dat kruisje kan je een post verwijderen, en met notes kan je een note lezen/bijvoegen
en titel kan je gewoon wijzigen, topic schoppen of status veranderen dus
Yep, als je op dat witte vlakje klikt wordt de post gequote om er een note van te makenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
en met dat kruisje kan je een post verwijderen, en met notes kan je een note lezen/bijvoegen
en titel kan je gewoon wijzigen, topic schoppen of status veranderen dus
Driedaagse cursus in een hotelletje op de Veluwe.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
Krijg je hier nou ook training in, als nieuwe mod?
Nee, gewoon topic 2 achter topic 1.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
wat is mergen.. 2 topics samengooien en dan worden alle posts op tijd weer na elkaar gezet ofzo ?
heb ik nog nooit gemerkt volgens mij... gebeurt dat vaak ?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, gewoon topic 2 achter topic 1.
Je krijgt 2 dagen om je door de policy te worstelenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
Krijg je hier nou ook training in, als nieuwe mod?
Ik was serieus jaquote:Op zondag 1 februari 2009 19:03 schreef Sander het volgende:
[..]
Driedaagse cursus in een hotelletje op de Veluwe.
Ik zie het in CUL af en toequote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gemerkt volgens mij... gebeurt dat vaak ?
Af en toe, als mod moet je 't aanvragen bij de FA's. Bijvoorbeeld als topics over hetzelfde gaan maar er zit een mooie OP in, dan is 't een beetje hard om er zomaar een slot op te gooienquote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
heb ik nog nooit gemerkt volgens mij... gebeurt dat vaak ?
Ik zag ze jaquote:Op zondag 1 februari 2009 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voor de geinteresseerde ik heb een aantal foto's van glasgow op hyves gegooid.
ow grappigquote:Op zondag 1 februari 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
En swarmi, Een kijkje achter de schermen bij forum.fok
Hehe ok, Cali de prinses van het kasteel in Glasgowquote:Op zondag 1 februari 2009 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar zit Cali dus ergens
Niet int kasteel maar in de stad
oeh, friturenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ja, die frituurpan die Moblo heeft bijvoorbeeld...
Qua taken en knopjes e.d. is er natuurlijk weinig andersquote:Op zondag 1 februari 2009 19:34 schreef swarmahoer het volgende:
dat is echt helemaal out of date pietjetoen dirkh nog dictator was
en verder: Riva, Donatello's, De Muis, Funkenstein, Du Commerce, Blaauwe Hand, Zorba de Griek, keus zatquote:Op zondag 1 februari 2009 20:16 schreef gers het volgende:
weten jullie lieve nijmegenaars toevallig een lekker goedkoop eettentje![]()
Camelot was 3 x niks namelijk
Ben je student? RIVAquote:Op zondag 1 februari 2009 20:16 schreef gers het volgende:
weten jullie lieve nijmegenaars toevallig een lekker goedkoop eettentje![]()
Camelot was 3 x niks namelijk
Ik ben een nijmegen n00b ik ken er geeneenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en verder: Riva, Donatello's, De Muis, Funkenstein, Du Commerce, Blaauwe Hand, Zorba de Griek, keus zat
Oh en je mist Mr Jacks nogquote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en verder: Riva, Donatello's, De Muis, Funkenstein, Du Commerce, Blaauwe Hand, Zorba de Griek, keus zat
Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, daar moet verandering in komen...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
heb vrijdagavond nog bij Riva gegeten
was lekkergriekse wrap vooraf (met lamsgehakt), zalm met kokossaus als hoofd en appeltaart na
Kijk eens op deze sitequote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef gers het volgende:
[..]
Ik ben een nijmegen n00b ik ken er geeneen
Die was toch heel slechtquote:
Whahaha mwa, ligt eraan. Tis wel heel goedkoopquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha mwa, ligt eraan. Tis wel heel goedkoopEn ik vind m in Nijmegen beter dan in Utrecht bijvoorbeeld.
Wanneer gaat je tagje eraf eigenlijk?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef swarmahoer het volgende:
ja ik blijf het fout zeggen, ben te lui om t op te zoeken
die d laat ik tegenwoordig wegquote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja Swarmi het maakt toch niet uit als het enigszinds pijn doet
enigwat?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja Swarmi het maakt toch niet uit als het enigszinds pijn doet
Ik trapte er ook bijna inquote:
Die van de bakkerij?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef Sander het volgende:
Ik ga vrijdag uit eten met een heel erg leuk meisje
ow wacht moest ik vanavond komenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed, ik krijg zo bezoek van een hele leuke jongen () Dus ik gooi mijn laptop alvast in mn tas enzulks..
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:49 schreef Sander het volgende:
Die van de bakker ja.
Heb vanmiddag gevraagd of ze meeging wat drinken, en ze zei ja!Nog wat heen en weer gesmst en toen afgesproken om een hapje te eten ergens
Drew Barrymorequote:
de vervanging voor kate winsletquote:Op zondag 1 februari 2009 21:03 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens zit Drew Barrymore erin
Wat speelt die ook weer dan?
Hij had ze toch gekochtquote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef swarmahoer het volgende:
sander heb je gewoon tijdens het kopen van je broodjes gevraagd of ze n keer wat wilde drinken
Ja. Wilde het eerst heel nonchalant vragen na m'n bestelling ("doe maar dit, dat en je telefoonnummer"quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef swarmahoer het volgende:
sander heb je gewoon tijdens het kopen van je broodjes gevraagd of ze n keer wat wilde drinken
Trustenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:12 schreef Dupje het volgende:
Ik ga maar eens richting bed, morgen weer naar stage, bluh geen zin...!
Ik heb morgen m'n eerste dag stage, heb ook geen zin...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:12 schreef Dupje het volgende:
Oh ik dacht dat je Karlijn nu al had weten te hosselenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef Sander het volgende:
Ik ga vrijdag uit eten met een heel erg leuk meisje
Succes morgen!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:12 schreef Dupje het volgende:
ga dan vroeg naar bed ben je goed uitgerustquote:Op zondag 1 februari 2009 21:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb morgen m'n eerste dag stage, heb ook geen zin...
Slaap lekker en sterkte!
Ohjee, succes ermee! Komt vast goed!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb morgen m'n eerste dag stage, heb ook geen zin...
Slaap lekker en sterkte!
Is ook de bedoeling.. maar vroeg naar bed is voor mij al voor 00:00 dus ik heb nog ffquote:Op zondag 1 februari 2009 21:14 schreef gers het volgende:
[..]
ga dan vroeg naar bed ben je goed uitgerust
ONGELOVELIJK!!! DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND!!!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja. Wilde het eerst heel nonchalant vragen na m'n bestelling ("doe maar dit, dat en je telefoonnummer") maar ik heb maar gewoon gevraagd van 'hey, heb je zin om een x wat te gaan drinken?'. En ze zei 'ja, gezellig'
.
Daarna was ik het iniatief een btje kwijt dus ik vroeg van, geef je nummer maar, ik moet weer werken, dan sms ik straks wel ff. En vervolgens hebben we vanavond wat heen en weer zitten smsen en wat afgesproken.
owokequote:Op zondag 1 februari 2009 21:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is ook de bedoeling.. maar vroeg naar bed is voor mij al voor 00:00 dus ik heb nog ff
Plus dat ik op zulke avonden met geen mogelijkheid in slaap kan komen dus ik heb nog geen zin om te beginnen aan m'n terrornacht
Die reactie zag ik net ook in klb, waar komt het vandaan?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ONGELOVELIJK!!! DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND!!!!!
alberto stegeman die op schiphol het vliegtuig van bea aanraaktquote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die reactie zag ik net ook in klb, waar komt het vandaan?
Undercover in Nederlandquote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die reactie zag ik net ook in klb, waar komt het vandaan?
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik neem die vent niet serieus, klinkt als een Samson & Gert figuur.
mwoah Gertjuuh sta ik hier zomaar in een vliegtuigquote:Op zondag 1 februari 2009 21:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik neem die vent niet serieus, klinkt als een Samson & Gert figuur.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had het ook over jou, helder licht
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ONGELOVELIJK!!! DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND!!!!!
Gezien het formaat van Nederland, inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef gers het volgende:
[..]
ik woon wel in de omgeving van Nijmegen
Gemeente Ubbergenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Gezien het formaat van Nederland, inderdaad
Wat kun je er mee worden?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:32 schreef swarmahoer het volgende:
management economie en recht toch ? opzich een interessante studiewat kan je er precies mee bereiken?
2de jaar liefst juridisch/economische kant opquote:Op zondag 1 februari 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
welk jaar zit je ? en welke kant wil je t liefst op ?
Non-profitquote:
trusten moblo en anderenquote:
Trustequote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
trusten moblo en anderen![]()
*hap*quote:
trustequote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
trusten moblo en anderen![]()
tijdens het naar boven scrollen las ik geneuktquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef gers het volgende:
ik had vandaag macaroni gekookt in de magnetron
het smaakte net zoals normale macaroniquote:
Allemaal matige aftreksels. Het originele topic was geniaal om z'n stupiditeit en de echte discussiequote:Op zondag 1 februari 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
Instink vragen mikkie kom dr maar in
welkom thuisquote:Op zondag 1 februari 2009 23:07 schreef Mikkie het volgende:
'Avond
Eindelijk thuis, vrij moe
Wel in iets meer dan een half uur vanuit één of ander gaar dorp bij Eindhoven naar centrum Nijmegen... km of 60 was het in totaal.
Doe je die niet altijd in hetzelfde vakje dan? Ik heb altijd al dat soort spul op dezelfde plek (of eventueel op twee vaste plekken, 50% kansquote:Op zondag 1 februari 2009 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, bijna epic fail net, ik kon mijn huissleutel nergens vindenZat ie in een of ander vaag vakje.
handigquote:Op zondag 1 februari 2009 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, bijna epic fail net, ik kon mijn huissleutel nergens vindenZat ie in een of ander vaag vakje.
Ja normaal gesproken wel maar nu dus niet dus ik helemaal flippen enzoquote:Op zondag 1 februari 2009 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe je die niet altijd in hetzelfde vakje dan? Ik heb altijd al dat soort spul op dezelfde plek (of eventueel op twee vaste plekken, 50% kans).
schepje vanischquote:Op zondag 1 februari 2009 23:46 schreef Mikkie het volgende:
Oh en crap, vanavond dankzij anderen rode wijn op m'n witte vest gekregen.
aanklagen die hapquote:Op zondag 1 februari 2009 23:46 schreef Mikkie het volgende:
Oh en crap, vanavond dankzij anderen rode wijn op m'n witte vest gekregen.
Ik weet niet wie. Rotzooi aan een hangtafel geplakt. Beetje jammer, kwam er ook te laat achter om direct iets te kunnen doen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
aanklagen die hap
ik kijk de oudejaarsconference van youp maar weer eens op de beamer
Wat voor oude cd's? Happy hardcore?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:58 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben oude CD's aan het rippen voor onze party woensdag
Niet in huis. Heb nu een alternatief ingezet, anders morgen maar even langs de supermarkt.quote:
dat was echtquote:Op maandag 2 februari 2009 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor oude cd's? Happy hardcore?
Onder andere!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor oude cd's? Happy hardcore?
Balen zeg klinkt wel tofquote:Op maandag 2 februari 2009 00:28 schreef LastRequest het volgende:
Geen open feest.. we geven een Hitzoneparty.
Kan er alleen zelf niet heen ws, vanwege stage
Praat me er niet van, baal heeeel erg!quote:
True, heb eigenlijk al veel teveel gedaan haha.. as always.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:29 schreef Mikkie het volgende:
Wel netjes dat je er zo veel moeite voor doet.
En ik ga ook slapen, morgen stage!quote:
BS playerquote:Op maandag 2 februari 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
waarom kan ik geen los ondertitelbestand openen via divx playeriemand n ander programma toevallig ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Jouw kamer is echt vaak een grote zooi hè? Ik zou daar niet tegen kunnenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ahh mijn kamer is echt één grote zooi.. Vanmiddag maar eens grote schoonmaak houden want wordt er helemaal kriegelig van
Lange tentamenperiode hequote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jouw kamer is echt vaak een grote zooi hè? Ik zou daar niet tegen kunnen.
Net alsof het buiten de tentamenperiode wel opgeruimd isquote:Op maandag 2 februari 2009 09:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Lange tentamenperiode hedan laat ik alles versloffen.. Toen mn kamer overhoop gehaald om spullen voor Glasgow te zoeken.. En nu nog niet echt opruimtijd gehad
Mjah, nu heb ik echt al twee maanden amper opgeruimdquote:Op maandag 2 februari 2009 09:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof het buiten de tentamenperiode wel opgeruimd is. Ik zie jou zo regelmatig posten dat je gaat opruimen
.
Alsof ik jou dat ga vertellenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, check![]()
is een vak wat ik misschien wil gaan volgen zonder colleges te volgen (omdat ik dan moet werken, zoals vandaag) dus wil ff weten wat er gezegd wordt straks bij het eerste college
na wat biertjes kom je wel los vanavondquote:Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alsof ik jou dat ga vertellenMoet je maar aanwezig zijn
milimeterenquote:
You wishquote:Op maandag 2 februari 2009 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee, dan komende pikante details wel weer aan bod
Ja en het is ook zo glad dat mijn elastiekjes hele tijd uitglijdenquote:
Oquote:Op maandag 2 februari 2009 09:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee jij word gek van mijn haar, das iets anders
bleef dan gewoon in bed liggenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef morgane het volgende:
Brr ik vind 't veel te koud om mn bed uit te komen en me aan te kledenmaar ik heb hongerrr
Zal ik doenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
je moet me morgen ofzo maar 's even uitleggen, irl, hoe het nou precies zit. Ik snap er niets meer van![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:02 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme wat is m'n college saai zeg.
Neuropsychologie. Alles wat ik ooit in twee maanden heb gehad, komt nu in anderhalf uur voorbij dus ik kan er geen zak van volgen.
Dat heb ik al een uur lang geprobeerd maar het werkt niet. Dit is 100 pagina's stof, dat moet ik gewoon een keertje rustig lezen. Alles wat ik niet begrijp kan ik ondertussen wel wikipedia'en, da's ideaalquote:
dan is ze dr iig mee bezigquote:Op maandag 2 februari 2009 09:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof het buiten de tentamenperiode wel opgeruimd is. Ik zie jou zo regelmatig posten dat je gaat opruimen
.
Arme knul toch. Ook een beetje structuurbehoeftig, net als veel autisten?quote:
houden natuurlijk wel opletten op de MOTquote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
Feyenoord weer verloren
stel:
je vind 3700 euro...
houden of aangifte doen ?
ik zou t houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |