Maar ze zijn niet de enige ...
Probeer het je eens voor te stellen, je loopt met een grijns op je bek over het oorlogsgebied wat men in Rotterdam het Centraal Station noemt.
Reden? Want die moet er natuurlijk wel zijn als je vrolijk in die stad rondloopt in een regio die meer weg heeft van een ghetto vol Antillianen, verdwaalde zwervers met een starttarief gelijkwaardig aan die eerder al gesloten tippelzone en die Noord-Afrikaanse teringlijers niet te vergeten.
De reden is dan ook eenvoudig, je hebt een envelop bij je vol met briefjes van 50 euro en briefjes van 20 euro, bij elkaar het aardige bedrag van 3700 euro, voor menig Rotterdammer zonder wit poeder verslaving een Godsvermogen.
Met het nodige inlevingsvermogen kun je natuurlijk best bedenken wat er met dat geld gedaan kan worden, aanbetaling voor een nieuwe auto, een leuke keuken of gewoon het spaargeld van de bank gehaald gedurende deze krediet crisis.
Nou was mijn inlevingsvermogen een stuk beperkter aangezien ik al langer rondloop in Rotterdam, bijstandsgeld van een zigeuner die z'n hand weer eens wilde ophouden voor een nieuwe bank of toch gewoon
Hoe dan ook, een hoop geld en eenmaal thuis aangekomen blijkt dat ene verontrustende wat je normaal enkel in de foute sbs6 camping-comedy's ziet, je bent je geld kwijt geraakt onderweg naar huis.

Vast en zeker de gelopen route 20 keer afgelegd inclusief alle zijsteegjes en uiteindelijk tot de conclusie komen dat iemand er met je geld vandoor is gegaan.
En laat diegene nou net Lastpost zijn die zo'n envelop op een betaalautomaat bij CS opvallend vond en opende.
Klacht? Feyenoord weer verloren.
Subklacht? Een supportersvereniging die zich druk maakt om een insect in een kinder plaatjesboek.
Samenvatting? Jullie werken hard, ik heb vrije tijd teveel en ben na een te duur treinritje 3700 euro rijker.