quote:Op zondag 1 februari 2009 21:02 schreef Lastpost het volgende:
En laat diegene nou net Lastpost zijn die zo'n envelop op een betaalautomaat bij CS opvallend vond en opende.![]()
Ongelovig volk ook altijd hier.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef sinadO het volgende:
juist ja. Pics van dat geld met datum en 'kusjes van een kutuser' erop geschreven anders HOAX.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef sinadO het volgende:
juist ja. Pics van dat geld met datum en 'kusjes van een kutuser' erop geschreven anders HOAX.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:11 schreef MeesterPrutser het volgende:
Haha! TS gaat anaal verkracht worden door een druglord met een baseball bat
Bij deze dan.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef sinadO het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij deze dan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij deze dan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strak plan, of huur wat mannetjes die je voortaan op cs kunnen begeleidenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Misschien het geld apart zetten voor de cake en koffie?
WTF!!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij deze dan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah het was vast het zakgeld van een 16 jarig knulletje dat een scootie ging kopenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:
Dit gaat een episch draadje worden als het drugsgeld blijkt te zien en de eigenaar dit topic leest.
Indd zoiets dacht ik ook al aanquote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:
Dit gaat een episch draadje worden als het drugsgeld blijkt te zien en de eigenaar dit topic leest.
Dat zou ik persoonlijk mooier vinden, kind jankend z'n frustratie en woede afreagerend op z'n breezerzusje.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Nah het was vast het zakgeld van een 16 jarig knulletje dat een scootie ging kopen
het is wel rotterdam he, kleine kans dat iemand iets legaals van plan was met die centjes.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk mooier vinden, kind jankend z'n frustratie en woede afreagerend op z'n breezerzusje.
Inderdaad, maar dat zag ik nog niet als een overtuigende reden om het geld maar te laten liggen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
het is wel rotterdam he, kleine kans dat iemand iets legaals van plan was met die centjes.
Nice job!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij deze dan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan dat geld dan? Gevonden begrijp ik? Zo ja; waar? Lag dat gewoon ergens, je keek er in en nam het mee? Of wtf? Dat stuk in het verhaal ontbreektquote:Op zondag 1 februari 2009 21:02 schreef Lastpost het volgende:
De reden is dan ook eenvoudig, je hebt een envelop bij je vol met briefjes van 50 euro en briefjes van 20 euro, bij elkaar het aardige bedrag van 3700 euro
"Vast en zeker de gelopen route 20 keer afgelegd inclusief alle zijsteegjes en uiteindelijk tot de conclusie komen dat iemand er met je geld vandoor is gegaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:31 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat geld dan? Gevonden begrijp ik? Zo ja; waar? Lag dat gewoon ergens, je keek er in en nam het mee? Of wtf? Dat stuk in het verhaal ontbreekt
Ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:51 schreef Lundegaard het volgende:
Nog niemand die vindt dat TS de envelop bij de politie heeft moeten brengen? Zoals het een nette burger betaamt?
Dat zou stom zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 00:51 schreef Lundegaard het volgende:
Nog niemand die vindt dat TS de envelop bij de politie heeft moeten brengen? Zoals het een nette burger betaamt?
Zitten die gangster hosselaars tegenwoordig ook op Fok?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:
Ik vond die zin raarquote:Op zondag 1 februari 2009 21:02 schreef Lastpost het volgende:
En laat diegene nou net Lastpost zijn die zo'n envelop op een betaalautomaat bij CS opvallend vond en opende.![]()
HALLELUJA!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij deze dan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flikker jij ff lekker een eind op.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:11 schreef MeesterPrutser het volgende:
Haha! TS gaat anaal verkracht worden door een druglord met een baseball bat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |