heb je geblowdquote:
waarom?quote:
Dat, en nog meer koffie.quote:
Ohquote:
anders geen eten vanavondquote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had net via de sms een patat friet discussie met IB![]()
![]()
![]()
![]()
Bolt.DVDSCR.XViD-mVsquote:Op zondag 1 februari 2009 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sander of Morgane.. Welke versie van Bolt was zo goed?
frietquote:
morgane wat zou een 17jarige bij de AH verdienen?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef morgane het volgende:
[..]
dat linkje wou ik dus ook net posten
Volgens mij 3,87.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
morgane wat zou een 17jarige bij de AH verdienen?
Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden? Oftewel geen ip toegewezen? Dan is het wss je antivirus/firewall of 'n windowsupdate. Probeer eens een vast ip (als je de range weet van je modem/router) of even opstarten in de veilige modus met netwerkmogelijkheden (draait geen beveiligingssoftwarequote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef Mikkie het volgende:
Waarom krijgt mn desktop goffedomme geen Internetverbinding? Heb alles al eens gereset (pc, netwerkverbinding, router, modem), maar hij wil niet. Antenne zit goed vast. Help me, ICT-nerds.
Nerdenerds!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had net via de sms een patat friet discussie met IB![]()
![]()
![]()
![]()
Zij mag ook niet meer over haar werk vertellenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is mijn werk, problemen mee?
Dat dus!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zij mag ook niet meer over haar werk vertellen
Ik vertel niet over m'n werk, ik geef iemand een tipquote:Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zij mag ook niet meer over haar werk vertellen
Ga nou geen uitzonderingen bedenken, anders heeft Yasha ook nog wel een paar verkapte verhalen tips.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vertel niet over m'n werk, ik geef iemand een tip
In een subforum zie je een icoontje achter de topicnaam en cijfertjes, rechts uitgelijnd. In MyAT zie je 't niet, en dat is irritant (Sla, doe er eens wat aanquote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zie je eigelijk als mod dat er een tr geplaatst is danof moet je daar ook apart naar kijken ?
mag je daar een screenshotje van maken? ben wel benieuwdquote:Op zondag 1 februari 2009 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In een subforum zie je een icoontje achter de topicnaam en cijfertjes, rechts uitgelijnd. In MyAT zie je 't niet, en dat is irritant (Sla, doe er eens wat aan).
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zie je eigelijk als mod dat er een tr geplaatst is danof moet je daar ook apart naar kijken ?
Als ik weer eens tijd heb ga ik daar mee aan de slag iddquote:Op zondag 1 februari 2009 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In een subforum zie je een icoontje achter de topicnaam en cijfertjes, rechts uitgelijnd. In MyAT zie je 't niet, en dat is irritant (Sla, doe er eens wat aan).
Yep. FA's kunnen topics ook nog announcen (op de index zetten) en topics in de mergelist zetten.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
en met dat kruisje kan je een post verwijderen, en met notes kan je een note lezen/bijvoegen
en titel kan je gewoon wijzigen, topic schoppen of status veranderen dus
Yep, als je op dat witte vlakje klikt wordt de post gequote om er een note van te makenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
en met dat kruisje kan je een post verwijderen, en met notes kan je een note lezen/bijvoegen
en titel kan je gewoon wijzigen, topic schoppen of status veranderen dus
Driedaagse cursus in een hotelletje op de Veluwe.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
Krijg je hier nou ook training in, als nieuwe mod?
Nee, gewoon topic 2 achter topic 1.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
wat is mergen.. 2 topics samengooien en dan worden alle posts op tijd weer na elkaar gezet ofzo ?
heb ik nog nooit gemerkt volgens mij... gebeurt dat vaak ?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, gewoon topic 2 achter topic 1.
Je krijgt 2 dagen om je door de policy te worstelenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
Krijg je hier nou ook training in, als nieuwe mod?
Ik was serieus jaquote:Op zondag 1 februari 2009 19:03 schreef Sander het volgende:
[..]
Driedaagse cursus in een hotelletje op de Veluwe.
Ik zie het in CUL af en toequote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gemerkt volgens mij... gebeurt dat vaak ?
Af en toe, als mod moet je 't aanvragen bij de FA's. Bijvoorbeeld als topics over hetzelfde gaan maar er zit een mooie OP in, dan is 't een beetje hard om er zomaar een slot op te gooienquote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
heb ik nog nooit gemerkt volgens mij... gebeurt dat vaak ?
Ik zag ze jaquote:Op zondag 1 februari 2009 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voor de geinteresseerde ik heb een aantal foto's van glasgow op hyves gegooid.
ow grappigquote:Op zondag 1 februari 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
En swarmi, Een kijkje achter de schermen bij forum.fok
Hehe ok, Cali de prinses van het kasteel in Glasgowquote:Op zondag 1 februari 2009 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar zit Cali dus ergens
Niet int kasteel maar in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |