heb je geblowdquote:
waarom?quote:
Dat, en nog meer koffie.quote:
Ohquote:
anders geen eten vanavondquote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had net via de sms een patat friet discussie met IB![]()
![]()
![]()
![]()
Bolt.DVDSCR.XViD-mVsquote:Op zondag 1 februari 2009 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sander of Morgane.. Welke versie van Bolt was zo goed?
frietquote:
morgane wat zou een 17jarige bij de AH verdienen?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef morgane het volgende:
[..]
dat linkje wou ik dus ook net posten
Volgens mij 3,87.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
morgane wat zou een 17jarige bij de AH verdienen?
Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden? Oftewel geen ip toegewezen? Dan is het wss je antivirus/firewall of 'n windowsupdate. Probeer eens een vast ip (als je de range weet van je modem/router) of even opstarten in de veilige modus met netwerkmogelijkheden (draait geen beveiligingssoftwarequote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef Mikkie het volgende:
Waarom krijgt mn desktop goffedomme geen Internetverbinding? Heb alles al eens gereset (pc, netwerkverbinding, router, modem), maar hij wil niet. Antenne zit goed vast. Help me, ICT-nerds.
Nerdenerds!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had net via de sms een patat friet discussie met IB![]()
![]()
![]()
![]()
Zij mag ook niet meer over haar werk vertellenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is mijn werk, problemen mee?
Dat dus!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zij mag ook niet meer over haar werk vertellen
Ik vertel niet over m'n werk, ik geef iemand een tipquote:Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zij mag ook niet meer over haar werk vertellen
Ga nou geen uitzonderingen bedenken, anders heeft Yasha ook nog wel een paar verkapte verhalen tips.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vertel niet over m'n werk, ik geef iemand een tip
In een subforum zie je een icoontje achter de topicnaam en cijfertjes, rechts uitgelijnd. In MyAT zie je 't niet, en dat is irritant (Sla, doe er eens wat aanquote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zie je eigelijk als mod dat er een tr geplaatst is danof moet je daar ook apart naar kijken ?
mag je daar een screenshotje van maken? ben wel benieuwdquote:Op zondag 1 februari 2009 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In een subforum zie je een icoontje achter de topicnaam en cijfertjes, rechts uitgelijnd. In MyAT zie je 't niet, en dat is irritant (Sla, doe er eens wat aan).
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zie je eigelijk als mod dat er een tr geplaatst is danof moet je daar ook apart naar kijken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |