door?quote:
de oldbies ofcoursequote:
Doe ik meequote:
dat mag ook, ik nietquote:
Voor mij ben je minder een newbie dan SGquote:
Mensen met een userid van pak hem beet onder de 1000 zijn oldbiesquote:Op zondag 1 februari 2009 16:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat mag ook, ik nietik doelde op BraveBart, maar dat had je wel door
maar dat zijn er weinig ..
Dat zijn de Fok oldbies jaquote:
Jij bent evenmin een oldbie voor mijquote:Op zondag 1 februari 2009 16:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Voor mij ben je minder een newbie dan SG
Jij ging toch gamen?quote:
Houd het op 20.000 en ik ben het met je eensquote:Op zondag 1 februari 2009 16:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mensen met een userid van pak hem beet onder de 1000 zijn oldbies.
Ik doe architectonische inspiratie op, auf internetquote:
Aantal posts: 39.861 (gemiddeld 52 per dag)quote:Op zondag 1 februari 2009 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Houd het op 20.000 en ik ben het met je eens
En dan nog horen wij er niet bij.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Houd het op 20.000 en ik ben het met je eens
Ja? Er zijn ook geen andere oldbies, nee ook niet op subfora'squote:
Dat zou heel goed kunnen kloppenquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Aantal posts: 39.861 (gemiddeld 52 per dag)
Is dat mijn userid?
Ah zoquote:
Nee, maar wel op foraquote:Op zondag 1 februari 2009 16:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja? Er zijn ook geen andere oldbies, nee ook niet op subfora's
56quote:Op zondag 1 februari 2009 16:35 schreef ImTheBase het volgende:
Die van mij is dus net niet goed hè: 123439
Jaja, dat zou ik ook zeggen als ik jou was.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik doe architectonische inspiratie op, auf internet
The Dark Night?quote:
Nvmquote:Op zondag 1 februari 2009 16:35 schreef ImTheBase het volgende:
Die van mij is dus net niet goed hè: 123439
Maar er is wel een verschil tussen FOK! oldbies en oldbies in de PUB SCquote:Op zondag 1 februari 2009 16:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja? Er zijn ook geen andere oldbies, nee ook niet op subfora's
Yeah, ik had hem een tijdje terug al gezien, maar wil hem weer zienquote:Op zondag 1 februari 2009 16:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
The Dark Night?
Heb ik toevallig gisteravond gekeken.
Echt een vette film
Ja, was er al achterquote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gewoon met je muis boven je username hangen en naar de URL kijken.
Oldbies gelden alleen voor FOK!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar er is wel een verschil tussen FOK! oldbies en oldbies in de PUB SC
Vorige account met [jaja!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:38 schreef Lauriette91 het volgende:
Mijne is 212853
Maar had eerst een andere account.
*Gaat zoeken*
Jezus man, je lijkt zelf wel een verzuurde oldbiequote:
Like i carequote:
Ja fokking zieke shit gewoonquote:Op zondag 1 februari 2009 16:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Rawr.
Word jij er ook zo knettergeil van?!
Alle PUB'ers zijn toch newbies qua leven?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar er is wel een verschil tussen FOK! oldbies en oldbies in de PUB SC
Okayquote:Op zondag 1 februari 2009 16:39 schreef Daniane het volgende:
Ik ga van Fok schatjesssssss.
ik heb nu even geen zin in dat oldbie/newbie gedoe.
Eensch.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:39 schreef Daniane het volgende:
Ik ga van Fok schatjesssssss.
ik heb nu even geen zin in dat oldbie/newbie gedoe.
Mijne Kan ik op 22 januari stemmen?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:38 schreef Hyman het volgende:
Mijn nummer 217576
topic: Vind jij pompoenengeur ook zo geil?
Leuk man![]()
Ik durf het nog niet aan, posten in Onzin - NSquote:Op zondag 1 februari 2009 16:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Vorige account met [jaja!] 9 posts ik lurkte UserID 171150
Hee kijk, een 'oldbie' noemt mij een oldbie. Nu ben ik een oldbie!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jezus man, je lijkt zelf wel een verzuurde oldbie
Eensquote:Op zondag 1 februari 2009 16:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik durf het nog niet aan, posten in Onzin - NS
Daar hoort die bij.
Ik vond mijne toch leuker
Dat weet ik niet maar jij bent voor mij geen oldbiequote:
Ja ik ook dik een jaarquote:Op zondag 1 februari 2009 16:44 schreef Hyman het volgende:
Ik lurkte trouwens ook een maandje of 2 zonder account.
Ik lurkte een maand of 4 met accountquote:Op zondag 1 februari 2009 16:44 schreef Hyman het volgende:
Ik lurkte trouwens ook een maandje of 2 zonder account.
Is nu eindelijk je dag weer goed?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee kijk, een 'oldbie' noemt mij een oldbie. Nu ben ik een oldbie!
Joepie.
.
Voor de andere oldbies die jij kent welquote:Op zondag 1 februari 2009 16:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar jij bent voor mij geen oldbie.
Ja of jij leert lezenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Is nu eindelijk je dag weer goed?
Maar je moet wel even leren lezen: er stond bijna inSorry
![]()
Ik lees wat ik wil lezenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja of jij leert lezen[ afbeelding ]
_!
Of in de ogen van newbies, ben jij een mede-newbie.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:48 schreef Hyman het volgende:
In ogen van newbies, ben ik een oldbie
Wat een wijze uitspraak
3 jaar. now youquote:Op zondag 1 februari 2009 16:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik lurkte een maand of 4 met account.
Mijn top artiest heeft nog niet eens 200 playsquote:Op zondag 1 februari 2009 16:41 schreef Desunoto het volgende:
D'espairsRay (500 plays)
500 plays gehaald
Ja nu je een fout hebt gemaakt ga jij je met een goedkope smoes proberen te reddenquote:
Uiteraardquote:Op zondag 1 februari 2009 16:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja nu je een fout hebt gemaakt ga jij je met een goedkope smoes proberen te redden[ [url= afbeelding]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/14.gif]afbeelding[/url][/url] ].
Hm.. dan ben je een oldbie, maar eigelijk ook een newbie. Gaaf.quote:
Het lukt niet echt? Of welquote:Op zondag 1 februari 2009 16:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Uiteraardik heb ook geen keus verder
Als je 't vanaf begin hebt gevolgd, is het best grappigquote:
Nee, want je had me doorquote:
Had je niet een beter onderwerp kunnen kiezen?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:51 schreef Tremium het volgende:
Vanaf nu gaan we het over de opwarming van de aarde hebben, ok?
Daar kan ik niet zo lang over ouwehoerenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:51 schreef Tremium het volgende:
Hoiquote:
Hoiquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:51 schreef xalo het volgende:
[..]
Hm.. dan ben je een oldbie, maar eigelijk ook een newbie. Gaaf.
Hoax. IJstijd enzo. 14.gifquote:Op zondag 1 februari 2009 16:51 schreef Tremium het volgende:
Lang niet gesproken.quote:
Ok dan nietquote:Op zondag 1 februari 2009 16:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zo lang over ouwehoeren
Ik stiekem ook hoorquote:
Wat een macht, wat een invloed!quote:
Dat deed me denken aan Ice Age.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
Aaaaargh global warming is coming!
AAarh Run for your lives!
Had ik net ook last vanquote:Op zondag 1 februari 2009 16:53 schreef -SG- het volgende:
Is FOK! aan het kutten of ligt het aan mij
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
Aaaaargh global warming is coming!
AAarh Run for your lives!
HOIquote:
Klopt, kan u mij masserenquote:
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 16:53 schreef -SG- het volgende:
Is FOK! aan het kutten of ligt het aan mij
Ik hou wel van zulke onzinnige discussies, waarbij 't er vaak op neer komt dat ik een stomme fout maak, waardoor 't hele gesprek zich tegen me keert en ik alle moeite doe om 't toch nog weer goed te pratenquote:
SGquote:
Je hebt ervaringquote:Op zondag 1 februari 2009 16:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik hou wel van zulke onzinnige discussies, waarbij 't er vaak op neer komt dat ik een stomme fout maak, waardoor 't hele gesprek zich tegen me keert en ik alle moeite doe om 't toch nog weer goed te praten
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:55 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Run for your poopers!
Ik had 't stiekem ook over het onderwerp zelf, en over het rennen.quote:
Gozerquote:Op zondag 1 februari 2009 16:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt ervaring.
Achja vrouwens he, maken meestal zulke domme opmerkingen.
Maarja, ze hebben tieten en een kut dus.....
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja het ligt aan mij, of ja FOK! ligt te kutten?
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt ervaring.
Die gesprekken heb ik in 't dagelijks leven ook bijna dagelijksquote:Op zondag 1 februari 2009 16:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt ervaring.
Nee, sorry, ben nogal slecht in masserenquote:
Zegt wel iets over jou dusquote:Op zondag 1 februari 2009 16:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die gesprekken heb ik in 't dagelijks leven ook bijna dagelijks
En hoe oud was je ook alweer
Oftewel, FOK! doet kut.quote:
Opdracht voor je opleiding?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:58 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja
http://stud.cmd.hro.nl/0808110/
Moet morgen af zijn
14.gifquote:
Ja ach, 't is niet zo dat zo'n gesprek 24u p/d doorgaat, maar na een kwartier hebben we vaak alle kanten wel gehad van 't gesprek en vallen we in de herhalingquote:
Alles gaat traagquote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef Desunoto het volgende:
Internet is kapot.
Google gaat ook al traag.
Zelfs het F5'en gaat langzaam hier.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef Desunoto het volgende:
Internet is kapot.
Hier is internet ook half kapoet.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef Desunoto het volgende:
Internet is kapot.
Gister drukte ik per ongeluk m'n laptop uit toen ik wilde f5'enquote:
Geeft nietsquote:Op zondag 1 februari 2009 17:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, sorry, ben nogal slecht in masseren.
Geen antwoord waaropquote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja ach, 't is niet zo dat zo'n gesprek 24u p/d doorgaat, maar na een kwartier hebben we vaak alle kanten wel gehad van 't gesprek en vallen we in de herhalingmaar 't is goed voor je argumentatie en lachspieren
Geen antwoord?
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Gister drukte ik per ongeluk m'n laptop uit toen ik wilde f5'en
[..]
[..]
Je moet niet al die dingen zeggenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, al zit hier de uitknop ook recht boven de F5-knopquote:Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
puntquote:
Wen joe doe it ai wanna nooquote:Op zondag 1 februari 2009 17:06 schreef xalo het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, al zit hier de uitknop ook recht boven de F5-knop.
[..]
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:06 schreef nijnja het volgende:
Als ik iets post (in dit tipoc) zie ik steeds: U kunt maar 1 keer dit bericht toevoegen
ofzoiets, omdat ik echt 4 keer Alt + S druk omdat hij niet wil psoten
quote:De webpagina kan niet worden weergegeven
Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Nicequote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef nijnja het volgende:
Aantal posts: 39.890 (gemiddeld 52 per dag)
hihi nog maar een paar
Niet zo nieuwschierig jij.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef nijnja het volgende:
Zeg maar Seam, wie is u eigenlijk? of heb ik dat al een keer gevraagd??
quote:
Ik heb gewoon geen levenquote:
Student geneeskunde ==> Svenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef nijnja het volgende:
Zeg maar Seam, wie is u eigenlijk? of heb ik dat al een keer gevraagd??
Hehe, ja voor schoolquote:Op zondag 1 februari 2009 17:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Opdracht voor je opleiding?Ik heb er ook aan moeten geloven namelijk
Mooi filmpje op je site trouwens
Ah, je kan nog niet zo goed teapen, je wilde Sven doen maar er stond Seam en toen drukte je al gelijk op aanmaken ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah, je kan nog niet zo goed teapen, je wilde Sven doen maar er stond Seam en toen drukte je al gelijk op aanmaken ofzo![]()
Nee ik word wel eens Siem genoemd namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Geneeskunde lijkt me dus echt kut.quote:
De vraag hoe oud je wasquote:
Maar er staat Seamquote:Op zondag 1 februari 2009 17:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik word wel eens Siem genoemd namelijk
Ja en ik Heimoquote:Op zondag 1 februari 2009 17:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik word wel eens Siem genoemd namelijk
Seam is ook eens een band die ik geweldig vindquote:Op zondag 1 februari 2009 17:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar er staat Seamdat doet mij meer denken aan brood met een z
Maar okeik geloof u
Ik zeg nietsquote:
In welk jaar zit je?quote:
Hoe istquote:
Oh check mij fobo maarquote:Op zondag 1 februari 2009 17:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
De vraag hoe oud je was
En voor de rest: ik had 't geluk dat wanneer ik 'm 1x in druk mn laptop in de slaapstand gaatdus ik was ook zo weer terug, hahaha
Dennisautoquote:
Maar je roepnam is gewoon sven.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:14 schreef Seam het volgende:
Ik heb trouwens geen voornaam, alleen maar twee doopnamen en een achternaam
Beetje brak, verder wel goed, met u danquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik ben jou dubbelganger tegen gekomen.
Hoe kan datquote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef Probinski het volgende:
[..]
Beetje brak, verder wel goed, met u dan?
Gheghe, dat wist ik nog niet. Had je beter niet kunnen zeggen.quote:
Serieus, zullen we hem tikken ?!!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een konijntje die op ninjatraining zit.
Denk dat t iets met kwart voor 5 m'n nest in te maken heeft en 10 uur weer wakkerquote:
Yeah, maar dus niet officieelquote:
Ik doe meequote:
Ik lag dr om half 4 ofzo in, tot half 3 geslapenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:17 schreef Probinski het volgende:
[..]
Denk dat t iets met kwart voor 5 m'n nest in te maken heeft en 10 uur weer wakker
Vette shitquote:
Niet zover ik weetquote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of je moest in Rotterdam geweest zijn vorige week.
Als je me ziet ben ik verre van een konijnquote:
Dan moet jij snel eens Rayman Raving Rabbits spelen.quote:
Waar, wanneer, hoe laat, wie?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vette shitmoet je wel naar de miet komen
![]()
Whehe, k was 1uur klaar met werken, toen tot 3 uur daar gezeten en daarna tot kwart over 4 bij een collega geweestquote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik lag dr om half 4 ofzo in, tot half 3 geslapen
Oooooh ik heb met wat lui een vriend van me goed te pakken gehad, tering nou!!!
Ik doe nu Rayman 1, 2dquote:Op zondag 1 februari 2009 17:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan moet jij snel eens Rayman Raving Rabbits spelen.
Moeten we nog een miet organiserenquote:
Het is te laat, ze hebben me al te pakken.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan moet jij snel eens Rayman Raving Rabbits spelen.
Das leuk, nee ik was bij een kameraad van me, zit op kamers, en ik was zo op zn 2e pc een spel aant doen (rayman of NFSU II ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 17:20 schreef Probinski het volgende:
[..]
Whehe, k was 1uur klaar met werken, toen tot 3 uur daar gezeten en daarna tot kwart over 4 bij een collega geweest
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is te laat, ze hebben me al te pakken.
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die al eens uitgespeeld, iig 1quote:Op zondag 1 februari 2009 17:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik doe nu Rayman 1, 2d![]()
Net zo vet, bijna uitgespeeld, alleen Picture nogwat is kut
![]()
Die funny facts van die konijnen zijn altijd zo droog.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Das leuk, nee ik was bij een kameraad van me, zit op kamers, en ik was zo op zn 2e pc een spel aant doen (rayman of NFSU II ofzo!!) en toen ging hij film aanzetten en op de bank liggen film kijken, op gegeven moment vroeg ik hem iets en toen zei die niets, dus ik kijken, lagtie te pitten
... Dus ik al die huisgenoten opgetrommeld (5 stuks) en toen gingen we met zn allen om de bank zitten waar hij dan sliep en toen zo handen in elkaar gevouwen en dan zeggen van 'WAAROM moest hij dood, WAAROM
!!!' en dat soort dingen, werd hij wakker, hij schrok zich kapot
!!! Briljant!!
Ja ik ook, maar hij is wel kutquote:Op zondag 1 februari 2009 17:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al eens uitgespeeld, iig 1
hehe, geweldig filmpje is dat toch.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Das leuk, nee ik was bij een kameraad van me, zit op kamers, en ik was zo op zn 2e pc een spel aant doen (rayman of NFSU II ofzo!!) en toen ging hij film aanzetten en op de bank liggen film kijken, op gegeven moment vroeg ik hem iets en toen zei die niets, dus ik kijken, lagtie te pitten
... Dus ik al die huisgenoten opgetrommeld (5 stuks) en toen gingen we met zn allen om de bank zitten waar hij dan sliep en toen zo handen in elkaar gevouwen en dan zeggen van 'WAAROM moest hij dood, WAAROM
!!!' en dat soort dingen, werd hij wakker, hij schrok zich kapot
!!! Briljant!!
Haha was echt briljant, je had zn kop moeten zienquote:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zekerquote:
Texas?quote:
Echt, dat vergeet ik nooit meerquote:
Jij bent gemeenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:26 schreef nijnja het volgende:
Maar lieverds nijn gaat even eten, ik heb mn nichtje van 5 wijsgemaakt dat we taart gaan eten, dies helemaal gek nu dus
Bloemkooltaart schijnt het te heten, maar ik zeg dan alleen taart
Klopt, leuk he?!quote:
Ja, en je zit nog steeds op de basisschool.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, leuk he?!!! Ik zei toch dat ik nog heel lang puber ben
?
Wie?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:28 schreef RenRen- het volgende:
Hoi.
mcDavid is de 13e jarig. En ik moest dat hier spammen. Misschien om mensen op te trommelenDus! Hij is de 13e jarig.
So true, maar ik zit te twijfelen, misschien wil ik wel naar de middelbare, of het beroepsonderwijsquote:Op zondag 1 februari 2009 17:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, en je zit nog steeds op de basisschool.
McDavid, zou je moeten kennen!!!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:26 schreef nijnja het volgende:
Maar lieverds nijn gaat even eten, ik heb mn nichtje van 5 wijsgemaakt dat we taart gaan eten, dies helemaal gek nu dus
Haha dankje, jullie horen het wel, ook doeg naar uquote:Op zondag 1 februari 2009 17:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]succes met het uitleggen dan maar zo meteen
![]()
quote:
Ik dacht dat je PABO deedquote:Op zondag 1 februari 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
So true, maar ik zit te twijfelen, misschien wil ik wel naar de middelbare, of het beroepsonderwijs
Denk ik ookquote:
smakelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 17:26 schreef nijnja het volgende:
Dat doe ik ook, maar ze lopen me helemaal te befukken daar, dus ik zit te denken om daar te stoppen en dan voor middelbaar door te gaanquote:
Toenstraks was d'r toch echt een hete blonde chick bij Room Raidersquote:
Doeg, eet smakelijk!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
Dankewel allemaal nu is nijn echt weg (hier)
![]()
Volgens mij noem je nu net de artiesten op die bijna niemand kent.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Denk ik ook
D'espairsRay's nieuwe album
MUCC's nieuwe album
D's nieuwe album
Angelo's nieuwe album
X Japan World Tour
Meer
quote:
quote:
KAP NOU EENS DAN, IK BEN NIET VERSLAAFD!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Denk ik ook
D'espairsRay's nieuwe album
MUCC's nieuwe album
D's nieuwe album
Angelo's nieuwe album
X Japan World Tour
Meer
Second that..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Volgens mij noem je nu net de artiesten op die bijna niemand kent.
Die zijn juist bijna altijdquote:Op zondag 1 februari 2009 17:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Toenstraks was d'r toch echt een hete blonde chick bij Room Raidersalleen een beetje dom boeiend
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
[..]
[..]
KAP NOU EENS DAN, IK BEN NIET VERSLAAFD!!!Dat merken we ja. Hup, weg jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
quote:
Gelukkigquote:Op zondag 1 februari 2009 17:36 schreef xalo het volgende:
Lief bedoeld.
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:36 schreef nijnja het volgende:
[..]sorry, nu echt weg (mama roept altijd 10 minuten van te voren al dat het eten klaar is omdat ik nooit weg bij de PC ga
Maar vergeten, nu ist echt klaar doeg lieverds
![]()
)
hahaquote:Op zondag 1 februari 2009 17:36 schreef nijnja het volgende:
[..]sorry, nu echt weg (mama roept altijd 10 minuten van te voren al dat het eten klaar is omdat ik nooit weg bij de PC ga
![]()
)
schijntquote:
Het spijt mequote:
M'n moeder roept ook inderdaad altijd dat we gaan eten. En dan gaat ze naar de wc en roept ze nog een keer en komen we er aanquote:Op zondag 1 februari 2009 17:36 schreef nijnja het volgende:
![]()
)
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het spijt me
POEF WEGik zie nog geen POEF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Ik heb honger.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef xalo het volgende:
Hoi mensen die nog wel leven, nog iets heel boeiends te vertellen?
Frietquote:Op zondag 1 februari 2009 17:41 schreef Seam het volgende:
Ik moet nog een paar minuutjes wachten op mijn frietjes
Nog 3 dagen en dan ga ik in mensen snijdenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef xalo het volgende:
In mensen snijden?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en dan ga ik in mensen snijdenNog 4 dagen en ik ga meehelpen in kinderziekenhuis
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:42 schreef Tremium het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Roken, eten en guitar hero'en
Dag iedereen
Dat is best wel cool. Wat moet je dan precies doen? Gewoon in 't wilde weg gaan snijden?quote:
Nee, want ik zit al de hele middag in SCquote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef xalo het volgende:
Dinsdag naar Metrostationquote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef xalo het volgende:
Organen eruit snijden en vooral veel anatomie leren en zien. Kijken op welke plaats alles zit enzquote:Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat is best wel cool. Wat moet je dan precies doen? Gewoon in 't wilde weg gaan snijden?
Heerlijkquote:Op zondag 1 februari 2009 17:44 schreef ImTheBase het volgende:
Woot, ik heb het opeens zo druk dat ik maar gewoon ff friet moet halen
lapoquote:Op zondag 1 februari 2009 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dinsdag naar Metrostation, en woensdag ga ik leren om kassameneer te zijn
... Nu verveel ik me... En hoe staat jouw weekend ervoor?
Ik wil ook patat. Maar nee: gekookte aardappels, boontjes en weet ik veel wat voor vlees ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |