Geen antwoord waaropquote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja ach, 't is niet zo dat zo'n gesprek 24u p/d doorgaat, maar na een kwartier hebben we vaak alle kanten wel gehad van 't gesprek en vallen we in de herhalingmaar 't is goed voor je argumentatie en lachspieren
Geen antwoord?
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Gister drukte ik per ongeluk m'n laptop uit toen ik wilde f5'en
[..]
[..]
Je moet niet al die dingen zeggenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, al zit hier de uitknop ook recht boven de F5-knopquote:Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
puntquote:
Wen joe doe it ai wanna nooquote:Op zondag 1 februari 2009 17:06 schreef xalo het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, al zit hier de uitknop ook recht boven de F5-knop.
[..]
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:06 schreef nijnja het volgende:
Als ik iets post (in dit tipoc) zie ik steeds: U kunt maar 1 keer dit bericht toevoegen
ofzoiets, omdat ik echt 4 keer Alt + S druk omdat hij niet wil psoten
quote:De webpagina kan niet worden weergegeven
Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Nicequote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef nijnja het volgende:
Aantal posts: 39.890 (gemiddeld 52 per dag)
hihi nog maar een paar
Niet zo nieuwschierig jij.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef nijnja het volgende:
Zeg maar Seam, wie is u eigenlijk? of heb ik dat al een keer gevraagd??
quote:
Ik heb gewoon geen levenquote:
Student geneeskunde ==> Svenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef nijnja het volgende:
Zeg maar Seam, wie is u eigenlijk? of heb ik dat al een keer gevraagd??
Hehe, ja voor schoolquote:Op zondag 1 februari 2009 17:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Opdracht voor je opleiding?Ik heb er ook aan moeten geloven namelijk
Mooi filmpje op je site trouwens
Ah, je kan nog niet zo goed teapen, je wilde Sven doen maar er stond Seam en toen drukte je al gelijk op aanmaken ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah, je kan nog niet zo goed teapen, je wilde Sven doen maar er stond Seam en toen drukte je al gelijk op aanmaken ofzo![]()
Nee ik word wel eens Siem genoemd namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Geneeskunde lijkt me dus echt kut.quote:
De vraag hoe oud je wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |