Serieus, zullen we hem tikken ?!!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een konijntje die op ninjatraining zit.
Denk dat t iets met kwart voor 5 m'n nest in te maken heeft en 10 uur weer wakkerquote:
Yeah, maar dus niet officieelquote:
Ik doe meequote:
Ik lag dr om half 4 ofzo in, tot half 3 geslapenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:17 schreef Probinski het volgende:
[..]
Denk dat t iets met kwart voor 5 m'n nest in te maken heeft en 10 uur weer wakker
Vette shitquote:
Niet zover ik weetquote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Of je moest in Rotterdam geweest zijn vorige week.
Als je me ziet ben ik verre van een konijnquote:
Dan moet jij snel eens Rayman Raving Rabbits spelen.quote:
Waar, wanneer, hoe laat, wie?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vette shitmoet je wel naar de miet komen
![]()
Whehe, k was 1uur klaar met werken, toen tot 3 uur daar gezeten en daarna tot kwart over 4 bij een collega geweestquote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik lag dr om half 4 ofzo in, tot half 3 geslapen
Oooooh ik heb met wat lui een vriend van me goed te pakken gehad, tering nou!!!
Ik doe nu Rayman 1, 2dquote:Op zondag 1 februari 2009 17:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan moet jij snel eens Rayman Raving Rabbits spelen.
Moeten we nog een miet organiserenquote:
Het is te laat, ze hebben me al te pakken.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan moet jij snel eens Rayman Raving Rabbits spelen.
Das leuk, nee ik was bij een kameraad van me, zit op kamers, en ik was zo op zn 2e pc een spel aant doen (rayman of NFSU II ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 17:20 schreef Probinski het volgende:
[..]
Whehe, k was 1uur klaar met werken, toen tot 3 uur daar gezeten en daarna tot kwart over 4 bij een collega geweest
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is te laat, ze hebben me al te pakken.
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik die al eens uitgespeeld, iig 1quote:Op zondag 1 februari 2009 17:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik doe nu Rayman 1, 2d![]()
Net zo vet, bijna uitgespeeld, alleen Picture nogwat is kut
![]()
Die funny facts van die konijnen zijn altijd zo droog.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is te laat, ze hebben me al te pakken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Das leuk, nee ik was bij een kameraad van me, zit op kamers, en ik was zo op zn 2e pc een spel aant doen (rayman of NFSU II ofzo!!) en toen ging hij film aanzetten en op de bank liggen film kijken, op gegeven moment vroeg ik hem iets en toen zei die niets, dus ik kijken, lagtie te pitten
... Dus ik al die huisgenoten opgetrommeld (5 stuks) en toen gingen we met zn allen om de bank zitten waar hij dan sliep en toen zo handen in elkaar gevouwen en dan zeggen van 'WAAROM moest hij dood, WAAROM
!!!' en dat soort dingen, werd hij wakker, hij schrok zich kapot
!!! Briljant!!
Ja ik ook, maar hij is wel kutquote:Op zondag 1 februari 2009 17:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al eens uitgespeeld, iig 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |