schijntquote:
Het spijt mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
M'n moeder roept ook inderdaad altijd dat we gaan eten. En dan gaat ze naar de wc en roept ze nog een keer en komen we er aanquote:Op zondag 1 februari 2009 17:36 schreef nijnja het volgende:
[..]sorry, nu echt weg (mama roept altijd 10 minuten van te voren al dat het eten klaar is omdat ik nooit weg bij de PC ga
Maar vergeten, nu ist echt klaar doeg lieverds
![]()
)
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het spijt me
POEF WEGik zie nog geen POEF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Ik heb honger.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef xalo het volgende:
Hoi mensen die nog wel leven, nog iets heel boeiends te vertellen?
Frietquote:Op zondag 1 februari 2009 17:41 schreef Seam het volgende:
Ik moet nog een paar minuutjes wachten op mijn frietjes
Nog 3 dagen en dan ga ik in mensen snijdenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef xalo het volgende:
In mensen snijden?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en dan ga ik in mensen snijdenNog 4 dagen en ik ga meehelpen in kinderziekenhuis
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:42 schreef Tremium het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Roken, eten en guitar hero'en
Dag iedereen
Dat is best wel cool. Wat moet je dan precies doen? Gewoon in 't wilde weg gaan snijden?quote:
Nee, want ik zit al de hele middag in SCquote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef xalo het volgende:
Dinsdag naar Metrostationquote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef xalo het volgende:
Organen eruit snijden en vooral veel anatomie leren en zien. Kijken op welke plaats alles zit enzquote:Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat is best wel cool. Wat moet je dan precies doen? Gewoon in 't wilde weg gaan snijden?
Heerlijkquote:Op zondag 1 februari 2009 17:44 schreef ImTheBase het volgende:
Woot, ik heb het opeens zo druk dat ik maar gewoon ff friet moet halen
lapoquote:Op zondag 1 februari 2009 17:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dinsdag naar Metrostation, en woensdag ga ik leren om kassameneer te zijn
... Nu verveel ik me... En hoe staat jouw weekend ervoor?
Ik wil ook patat. Maar nee: gekookte aardappels, boontjes en weet ik veel wat voor vlees ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |