quote:Op zondag 1 februari 2009 17:26 schreef nijnja het volgende:
Maar lieverds nijn gaat even eten, ik heb mn nichtje van 5 wijsgemaakt dat we taart gaan eten, dies helemaal gek nu dus
Bloemkooltaart schijnt het te heten, maar ik zeg dan alleen taart
Haha dankje, jullie horen het wel, ook doeg naar uquote:Op zondag 1 februari 2009 17:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]succes met het uitleggen dan maar zo meteen
![]()
quote:
Ik dacht dat je PABO deedquote:Op zondag 1 februari 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
So true, maar ik zit te twijfelen, misschien wil ik wel naar de middelbare, of het beroepsonderwijs
Denk ik ookquote:
smakelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 17:26 schreef nijnja het volgende:
Maar lieverds nijn gaat even eten, ik heb mn nichtje van 5 wijsgemaakt dat we taart gaan eten, dies helemaal gek nu dus
Bloemkooltaart schijnt het te heten, maar ik zeg dan alleen taart
Dat doe ik ook, maar ze lopen me helemaal te befukken daar, dus ik zit te denken om daar te stoppen en dan voor middelbaar door te gaanquote:
Toenstraks was d'r toch echt een hete blonde chick bij Room Raidersquote:
Doeg, eet smakelijk!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
Dankewel allemaal nu is nijn echt weg (hier)
![]()
Volgens mij noem je nu net de artiesten op die bijna niemand kent.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Denk ik ook
D'espairsRay's nieuwe album
MUCC's nieuwe album
D's nieuwe album
Angelo's nieuwe album
X Japan World Tour
Meer
quote:
quote:
KAP NOU EENS DAN, IK BEN NIET VERSLAAFD!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Denk ik ook
D'espairsRay's nieuwe album
MUCC's nieuwe album
D's nieuwe album
Angelo's nieuwe album
X Japan World Tour
Meer
Second that..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Volgens mij noem je nu net de artiesten op die bijna niemand kent.
Die zijn juist bijna altijdquote:Op zondag 1 februari 2009 17:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Toenstraks was d'r toch echt een hete blonde chick bij Room Raidersalleen een beetje dom boeiend
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
[..]
[..]
KAP NOU EENS DAN, IK BEN NIET VERSLAAFD!!!Dat merken we ja. Hup, weg jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
quote:
Gelukkigquote:Op zondag 1 februari 2009 17:36 schreef xalo het volgende:
Lief bedoeld.
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:36 schreef nijnja het volgende:
[..]sorry, nu echt weg (mama roept altijd 10 minuten van te voren al dat het eten klaar is omdat ik nooit weg bij de PC ga
Maar vergeten, nu ist echt klaar doeg lieverds
![]()
)
hahaquote:Op zondag 1 februari 2009 17:36 schreef nijnja het volgende:
[..]sorry, nu echt weg (mama roept altijd 10 minuten van te voren al dat het eten klaar is omdat ik nooit weg bij de PC ga
Maar vergeten, nu ist echt klaar doeg lieverds
![]()
)
schijntquote:
Het spijt mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |