hehe, geweldig filmpje is dat toch.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is te laat, ze hebben me al te pakken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Das leuk, nee ik was bij een kameraad van me, zit op kamers, en ik was zo op zn 2e pc een spel aant doen (rayman of NFSU II ofzo!!) en toen ging hij film aanzetten en op de bank liggen film kijken, op gegeven moment vroeg ik hem iets en toen zei die niets, dus ik kijken, lagtie te pitten
... Dus ik al die huisgenoten opgetrommeld (5 stuks) en toen gingen we met zn allen om de bank zitten waar hij dan sliep en toen zo handen in elkaar gevouwen en dan zeggen van 'WAAROM moest hij dood, WAAROM
!!!' en dat soort dingen, werd hij wakker, hij schrok zich kapot
!!! Briljant!!
Haha was echt briljant, je had zn kop moeten zienquote:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zekerquote:
Texas?quote:
Echt, dat vergeet ik nooit meerquote:
Jij bent gemeenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:26 schreef nijnja het volgende:
Maar lieverds nijn gaat even eten, ik heb mn nichtje van 5 wijsgemaakt dat we taart gaan eten, dies helemaal gek nu dus
Bloemkooltaart schijnt het te heten, maar ik zeg dan alleen taart
Klopt, leuk he?!quote:
Ja, en je zit nog steeds op de basisschool.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, leuk he?!!! Ik zei toch dat ik nog heel lang puber ben
?
Wie?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:28 schreef RenRen- het volgende:
Hoi.
mcDavid is de 13e jarig. En ik moest dat hier spammen. Misschien om mensen op te trommelenDus! Hij is de 13e jarig.
So true, maar ik zit te twijfelen, misschien wil ik wel naar de middelbare, of het beroepsonderwijsquote:Op zondag 1 februari 2009 17:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, en je zit nog steeds op de basisschool.
McDavid, zou je moeten kennen!!!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:26 schreef nijnja het volgende:
Maar lieverds nijn gaat even eten, ik heb mn nichtje van 5 wijsgemaakt dat we taart gaan eten, dies helemaal gek nu dus
Bloemkooltaart schijnt het te heten, maar ik zeg dan alleen taart
Haha dankje, jullie horen het wel, ook doeg naar uquote:Op zondag 1 februari 2009 17:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]succes met het uitleggen dan maar zo meteen
![]()
quote:
Ik dacht dat je PABO deedquote:Op zondag 1 februari 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
So true, maar ik zit te twijfelen, misschien wil ik wel naar de middelbare, of het beroepsonderwijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |