Hedenquote:Manchester City History
Originally formed in 1880 as St. Marks (West Gorton), they then became Ardwick A.F.C. in 1887 before changing their name to Manchester City F.C. in 1894. The club has won the League Championship twice, the FA Cup four times, the League Cup twice and the European Cup Winners Cup once. The club\'s most successful period was during the late 1960s and early 1970s, when they won several major trophies under the management team of Joe Mercer and his assistant Malcolm Allison, and with great players such as Colin Bell and Francis Lee.
However, the club has not won a major honour since 1976. The club\'s decline led to relegation twice in three years in the 1990s, meaning they spent one year in the third tier of English football. However, the club has since regained Premier League status, putting City back in the top flight, the division in which they have spent the majority of their history.
Zoals gezegd volg ik Man City niet echt. Maar ik hoorde (geruchten???) dat ze tijdens de winter het astronomische bedrag van 450 miljoen mochten spenderen?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef Blight het volgende:
Viel deze winterperiode wel mee. Nieuwe namen deze winter zijn Wayne Bridge (Chelsea), Nigel de Jong (HSV) en Craig Bellamy (West Ham United). De eerder in de zomer aangetrokken spits Jo stelt erg teleur, dus vandaar de laatstgenoemde. Ik weet niet zeker of het al rond is, maar doelman Shay Given (Newcastle) lijkt nu ook binnen.
Het echte smijten met geld zal in de zomer wel komen.
Given heeft een medische keuring vandaag, dus die is eigenlijk ook wel binnen. Given is net als Bridge en De Jong denk ik wel een goede aankoop, ze hadden met name op linksback en verdedigende middenvelder echt iemand nodig.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef Blight het volgende:
Viel deze winterperiode wel mee. Nieuwe namen deze winter zijn Wayne Bridge (Chelsea), Nigel de Jong (HSV) en Craig Bellamy (West Ham United). De eerder in de zomer aangetrokken spits Jo stelt erg teleur, dus vandaar de laatstgenoemde. Ik weet niet zeker of het al rond is, maar doelman Shay Given (Newcastle) lijkt nu ook binnen.
Het echte smijten met geld zal in de zomer wel komen.
Zodra ze de eerste echt goede gekocht hebben komt het wel. ik hoop het niet trouwens, gekochte clubquote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jammer, ik vond City altijd wel een sympathieke club, maar de club wordt nu gewoon om zeep geholpen door wat van die rare oliesjeiks. De prestaties vallen wat dat betreft ook gewoon echt tegen, met geld kom je er gewoon niet.
Al blijft het de de leukste van de twee uit Manchester natuurlijk.
Anybody? Jo, Hughes?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:15 schreef DeVinger het volgende:
Hoe kun je nou blij zijn met Bellamy?![]()
De grote namen zijn er zeker nog niet. Ik weetniet of hier echte fans zitten of wannabees, maar hoe zit het met Jo, kan die het niveau niet aan of aanpassingsproblemen of randzaken? Leek mij in CL altijd een toffe spits, zeker ook een met kwaliteiten. Nou is die Hughes zeker geen topcoach volgens mij.
Dat snap ik ook niet, waarom stellen ze niet eerst een succescoach aan en ga je vervolgens smijten met geld?
Hughes heeft het bij Blackburn prima gedaan met beperkte middelen. Had wel meer van hem verwacht bij Man City, ze blijven toch maar een beetje aankloten daar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
Jo heeft volgens mij wel aardig gedebuteerd bij Everton.
En persoonlijk heb ik Hughes wel hoog zitten, alleen als hij geen Europees haalt, flikkeren ze hem gegarandeerd eruit. Als het niet eerder is.
Die staat genoteerd.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef Manu82 het volgende:
En als het nu niet gebeurd vreet ik m'n schoen op
Die kerel moet oprotten
quote:De Jong kijkt uit naar derby op Old Trafford
Geschreven op woensdag, 6 mei om 12:06
Nigel de Jong staat komend weekend voor zijn eerste ontmoeting met Manchester United. De middenvelder van Manchester City kijkt verlangend uit naar de confrontatie met de aartsrivaal van The Citizens, zegt hij op de officiële website van de club. “Het zou fijn zijn om het resultaat van vorig jaar te herhalen.”
Sinds zijn komst naar de Premier League speelde De Jong (24) dertien wedstrijden in het shirt van City. Hij startte in de basis op Anfield Road tegen Liverpool en ontmoette Arsenal in het Emirates Stadium, maar weinig confrontaties spreken zo tot de verbeelding als die met buurman Manchester United, weet ook De Jong. “In mijn ogen is dit één van de grootste derby’s ter wereld, daar ben ik me al van kinds af aan van bewust. Nu ben ik er onderdeel van en besef ik hoe belangrijk dit is voor de fans en de bevolking in Manchester. Van wie de meesten Blues zijn, overigens”, aldus de Oranje-international.
“We spelen de laatste tijd goed, maar zullen zondag op Old Trafford een tandje moeten bijschakelen”, blikt de middenvelder vooruit. “We moeten beiden de wedstrijd winnen, om verschillende redenen. Het belooft een geweldig duel te worden. De atmosfeer zal geweldig zijn, dat is wat je als professional graag wilt. Het moet het beste in je naar boven brengen.”
De ploeg van Mark Hughes zette de laatste drie competitieduels om in winst, tegen respectievelijk West Bromwich Albion (4-2), Everton (2-1) en Blackburn Rovers (3-1). De aanhang van de club hoopt vurig dat de ploeg in staat is het huzarenstukje van vorig seizoen te herhalen. In februari 2008 ging United op eigen veld met 2-1 onderuit tegen de aartsrivaal. “Het zou mooi zijn om mijn collega Edwin van der Sar te passeren”, grapt De Jong. “Ik weet zeker dat er over en weer wat geplaagd zal worden in de aanloop naar de wedstrijd."
Goede woorden. Hopen dat ze waar gemaakt worden. Ik geloof er best in. Bij elke grote speler wordt nu opeens genoemt dat Man City daar interesse in zou hebben, maar het gros hier van lijkt uit de lucht gegrepen.quote:City-preses ambieert plaats bij top zes
Geschreven op dinsdag, 19 mei om 10:05
Ondanks grote woorden en de uitgave van ettelijke miljoenen aan nieuwe spelers sluit Manchester City het seizoen af zonder grote prijs. De negende plek is het maximaal haalbare voor The Citizens, maar dat moet volgens voorzitter Khaldoon Al Mubarak volgend seizoen anders. “Een plek bij de eerste zes moet een redelijk en haalbaar doel zijn”, stelt de zakenman uit de Verenigde Arabische Emiraten.
Op de officiële website van de club stelt Al Mubarak dat er ook komende zomer geld zal worden vrijgemaakt voor de aankoop van nieuwe spelers. “De plekken in het team die versterkt moeten worden, zijn duidelijk. We hebben meer diepte nodig en moeten de zwakke plekken opvullen en de plannen daarvoor zijn reeds gemaakt.”
“Ik heb de laatste weken met Garry (Cook, technisch directeur, red.) en Mark (Hughes, manager, red.) gesproken. We weten wat we willen, en we zullen actie ondernemen op de gebieden waarvan Mark heeft aangegeven dat dat nodig is. We gaan niet met geld smijten, want we weten dat die formule niet werkt. Je koopt niet 22 nieuwe spelers, om het jaar erop de Premier League te winnen”, stelt de excentrieke preses.
Al Mubarak benadrukte ook dat de jeugdopleiding van de club uit Manchester een voorname rol speelt in de toekomst. “We vergeten de Academy niet, het is de sleutel van onze plannen. We moeten een balans creëren tussen een sterk kwaliteitsteam dat diepte brengt, maar tegelijkertijd de mogelijkheid behouden om jonge, getalenteerde individuen te brengen.”
Helaas pindakaas.quote:'Ook Messi weigert monsterbod van Citizens'
In navolging van Real Madrid-icoon Raúl heeft ook Lionel Messi te kennen gegeven dat een overstap naar Manchester City niet tot de mogelijkheden behoort. Volgens de Spaanse sportkrant Marca, die ook als eerste het nieuws omtrent Raúl naar buiten bracht, heeft Messi een erg lucratieve aanbieding naast zich neergelegd.
Naar verluidt bood de club van Nigel de Jong de 21-jarige Argentijn een contract van vier seizoenen met een netto jaarsalaris van tien miljoen euro. Dat bedrag werd eerder ook Raúl voorgelegd. De Engelsen zouden ook bereid zijn om aan Barcelona, de club van Messi tot 2014, de voorziene afkoopsom van 150 miljoen euro te betalen.
Volgens Marca heeft Messi de aanbieding echter onmiddellijk geweigerd. De jonge Zuid-Amerikaan is met 37 doelpunten bezig aan zijn beste seizoen tot dusver in zijn nog prille carrière. In de historie van Barcelona maakten alleen Ronaldo in het seizoen 1996/97 en Mariano Martin in de jaargang 1942/43 meer treffers: 47 en 44.
"Ik heb er niet eens over nagedacht, want ik zou hier niet weggaan, zelfs niet in mijn wildste dromen", bevestigde Raúl twee weken geleden de interesse uit de Eastlands. "City heeft een mooi project, maar Raul is een Real Madrid-speler", verklaarde Rauls zaakwaarnemer Ginés Carvajal de afwijzing. Ook Raul deed nog een duit in het zakje. "Mijn plaats is hier en ik denk nog steeds dat ik de club aan titels kan helpen."
Beetje bij beetje de selectie versterken is denk ik inderdaad de beste oplossing. Tenzij je een echt geweldige speler kan halen die ook de juiste mentaliteit heeft. Maar aan meer Robinho's heb je niks. City heeft best een aardige selectie, ik denk eigenlijk dat je met één goede aankoop per linie een heel eind kan komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:35 schreef Blight het volgende:
Ik word zo moe van al die geruchten rondom City, en dat dat dan elke keer een discussie moet opleveren over hoe City probeert een topelftal bijeen te kopen. Ik geloof echt 70% van die berichten over bedragen van +100 miljoen niet. De beleidsbepalers zien zelf ook wel in dat er langzaamaan aan de weg gewerkt moet worden.
Enfin. Hughes zal gewon blijven, vrees ik. Dat is nou de enige positie waar ik echt heel graag direct een vervanging zie.
Absoluut. Met een aankoop per linie doe je echt wel mee om een plaats bij de eerste zes.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:04 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Beetje bij beetje de selectie versterken is denk ik inderdaad de beste oplossing. Tenzij je een echt geweldige speler kan halen die ook de juiste mentaliteit heeft. Maar aan meer Robinho's heb je niks. City heeft best een aardige selectie, ik denk eigenlijk dat je met één goede aankoop per linie een heel eind kan komen.
Juist, waarom beginnen ze niet met een coach waarmee ze de lange termijn uitstippelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:35 schreef Blight het volgende:
Ik word zo moe van al die geruchten rondom City, en dat dat dan elke keer een discussie moet opleveren over hoe City probeert een topelftal bijeen te kopen. Ik geloof echt 70% van die berichten over bedragen van +100 miljoen niet. De beleidsbepalers zien zelf ook wel in dat er langzaamaan aan de weg gewerkt moet worden.
Enfin. Hughes zal gewon blijven, vrees ik. Dat is nou de enige positie waar ik echt heel graag direct een vervanging zie.
Goede zaakquote:I never want to leave, says new-deal Stevie 28/05/2009 19:38
STEVIE IRELAND has signed a new five-year contract for the Blues - and insisted there is no reason why he should not spend the rest of his career at the City of Manchester Stadium.
Midfield maestro Ireland, deservedly voted Player of the Year by City fans last week after a tremendous campaign, has set his sights on a title challenge next season ... and a key role in the club's bright future.
After putting pen to paper on his new deal today, witnessed by (left to right) Football Administration Officer Brian Marwood, the player's adviser Paul Masterton, and General Secretary Bernard Halford, he admitted: "It was something that I've been worrying about for a few months but now it's done I can enjoy the summer.
"I never had any doubts about staying. Regardless, I was going to be here, and hopefully for the remainder of my career. I don't see why not. I really want to become a hero here, to hopefully achieve things.
"I'm settled here - I love the club, I love the fans, and I don't see what's going to make me leave this club.
"These are very exciting times. It's going to be interesting just to see what the line-up will be at the start of next season and how far we can push on. Hopefully we can compete for the title and get back into Europe."
Ireland justified his "Superman" nickname this season to earn plaudits from team-mates and manager Mark Hughes after putting himself through a rigorous summer fitness training programme before pre-season.
He added: "I've always trusted my ability, but it's only this season I've come out of my shell. I worked hard last summer to try and reach the targets I set myself. I reached some, the others are something to aim at next season.
"But I never take my place for granted. I don't think I ever would, I don't like to take my foot off the gas."
Commenting on Stephen's new deal, City Manager Mark Hughes told us, “Stephen’s new contract is great news for everyone concerned. He was outstanding all last season and is now one of the best midfielders in the Premier League. He thoroughly deserves all the praise that has gone his way after the hard work that he undertook last summer, and I know that he is already aiming to do even better for us next season and beyond”.
Peter Ferguson
quote:Barry eerste zomeraankoop City
Geschreven op dinsdag, 2 juni om 19:32
Gareth Barry had zijn zinnen gezet op Champions League-voetbal, maar speelt volgend seizoen helemaal geen Europees voetbal. De middenvelder is akkoord gegaan met een overgang naar Manchester City, dat een kleine veertien miljoen euro aan Aston Villa overmaakt. The Citizens bevestigen op de website dat de deal is afgerond.
De 28-jarige Barry meldde zich dinsdagmiddag al in Manchester voor onderhandelingen met City en liet zich hierna direct medisch keuren. Nadat alle formaliteiten waren afgerond konden The Citizens melden dat de Engels international volgend seizoen bij City zal voetballen. Barry zette zijn handtekening onder een vijfjarig contract in Manchester.
De middenvelder speelde sinds 1997 in de hoofdmacht van Villa, waar hij in de afgelopen jaren uitgroeide tot een van de beste middenvelders uit de Engelse Premier League. Liverpool wilde hem vorig jaar zomer graag overnemen, maar omdat Villa vasthield aan een transfersom van ruim twintig miljoen euro kwam het destijds niet van een transfer. Omdat het contract van Barry in Birmingham volgend jaar af zou lopen was al bekend dat de vraagprijs nu veel lager zou zijn.
Deze zomer zouden The Reds een nieuwe poging willen wagen, maar die moeite kunnen zij zich besparen. Barry is rond met City en speelt volgend seizoen samen met Nigel de Jong op het middenveld van City, dat dit seizoen als tiende eindigde en daarom geen Europees voetbal zal spelen in het seizoen 2009/10. Aston Villa, dat Barry 365 competitieduels voor de club zag spelen, gaat de Europa League in.
Barry hoefde naar eigen zeggen niet lang te twijfelen. “Ik ben blij dat ik hier heb kunnen tekenen”, zei de middenvelder op de website van zijn nieuwe club. “Mark Hughes had niet veel tijd nodig om me te overtuigen, want City gaat de richting op die ook graag op wil. Deze club heeft een geweldige toekomst voor zich liggen en er komen vast nog enkele goede spelers bij in de zomer.”
De middenvelder is dus binnen. Ik denk dat je met Barry, De Jong en Ireland een uitstekend driemans middenveld hebt. Voor Man City is dit eigenlijk een perfecte aankoop. Een echte teamspeler en gewoon een erg goede voetballer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Absoluut. Met een aankoop per linie doe je echt wel mee om een plaats bij de eerste zes.
Inderdaad. Nu centraal achterin er nog wat bij (of anders rechts), en een balvaste en constante spits.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
De middenvelder is dus binnen. Ik denk dat je met Barry, De Jong en Ireland een uitstekend driemans middenveld hebt. Voor Man City is dit eigenlijk een perfecte aankoop. Een echte teamspeler en gewoon een erg goede voetballer.
Manchester City haalt Eto\'o binnenquote:Manchester City is dichtbij haar tweede grote zomeraankoop. De steenrijke club nam eerder deze week Gareth Barry al over van Aston Villa en is nu van plan om ongeveer 21 miljoen euro te gaan bieden op Barcelona-spits Samuel Eto'o, zo meldt The Daily Mail.
quote:City en Blackburn zijn het eens over Santa Cruz
Door Maarten Dekkers
Vrijdag, 19 juni 2009, 18:59
Roque Santa Cruz staat op het punt om te verkassen van Blackburn Rovers naar Manchester City. Volgens Sky Sports hebben beide clubs elkaar gevonden in de vraagprijs, die om de nabij 21 miljoen euro zal bedragen.
De aanvaller stond tijdens de afgelopen transferperiode in januari al in de nadrukkelijke belangstelling van City, maar toen kwam het niet tot een transfer.
City-manager Mark Hughes heeft zijn voormalige protégé echter niet uit het oog verloren. Beiden werkten eerder al bij Blackburn met succes samen en een hereniging met zijn oude manager moet de Paraguayaan weer op doelpuntenkoers zetten. Na het vertrek van Hughes in 2008 naar City stokte ook de doelpuntenmachine in Santa Cruz.
Voor Man City is Tevez wel een uitstekende spelerquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:20 schreef Blight het volgende:
Waar zijn ze nou toch mee bezig man? Santa Cruz,. En dan ook nog
Tevez
willen halen.
Ik zal niet ontkennen dat Tevez een goede speler is, maar het isquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:24 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Voor Man City is Tevez wel een uitstekende speler![]()
Santa Cruz is denk ik wel het type spits wat City nodig heeft, en als hij fit blijft is hij ook wel goed genoeg. Vraag me af of er nog spitsen weggaan verder, ze hebben er wel heel veel nu![]()
Sturridge trouwens naar Chelsea, en Hart op huurbasis naar Birmingham nu Taylor van Aston Villa als 2e keeper is gehaald.
Dit valt wel mee trouwens. Hart gaat op huurbasis naar Birmingham en ik verwacht dat hij de op de lange termijn de opvolger van Given zal worden. Voor Hart is het alleen maar goed dat hij wel blijft spelen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:26 schreef Fortitudo het volgende:
ik snap niet dat city hun 2 grootste keepertalenten zonder slag of stoot wegdoen.
Dat kan natuurlijk jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat Tevez een goede speler is, maar het isTevez
. Ik kan die kerel echt niet luchten of zien.
Dat Hughes bij Blackburn goed met Santa Cruz heeft samengewerkt lijkt me alleen maar een voordeel, hij weet wat hij in huis haalt. De blessuregevoeligheid is inderdaad een probleem, maar als je hem vergelijkt met Bellamy, Benjani en in mindere mate Jo doe je hem toch tekort hoor. Wat balvaste spitsen die hun doelpunten meepikken betreft is Santa Cruz denk ik echt het hoogst haalbare op dit moment.quote:En Santa Cruz? Mja, misschien dat hij me gaat verbazen maar ik heb een beetje het idee dat Hughes hem vooral heeft willen kopen omdat het in hun tijd bij Blackburn goed met deze spits liep. Maar als er dan toch per se een spits moest komen, waarom dan niet iemand die wat minder blessuregevoelig is en een wat grotere kans van slagen heeft? Nu zit je met allemaal van die net-niet spitsen. Bellamy, Santa Cruz, Benjani, Jo.. Tsja.
Geld is dus toch niet alles? Anders hadden ze wel een betere spits gekocht denk ik danquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:42 schreef DemonCleaner het volgende:
Wat balvaste spitsen die hun doelpunten meepikken betreft is Santa Cruz denk ik echt het hoogst haalbare op dit moment.
Santa Cruz zal wel een aankoop van Hughes zijn en Eto'o van het bestuur.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Santa Cruz en Eto'o samen lijkt me eigenlijk niet het beste koppel op het eerste gezicht
Ze zijn nu wel flink bezig om daadwerkelijk te kopen, maar of er nu echt een goed team staat straks.. Ik weet het niet hoor.
quote:Manchester City ruimt selectie op
MANCHESTER - Manchester City heeft woensdag opruiming gehouden in de selectie. De kapitaalkrachtige voetbalclub, die in handen is van Aziatische miljardairs, liet vier spelers gratis vertrekken.
Manager Mark Hughes krijgt daardoor ruimte in zijn selectie voor een aantal grote aankopen. De tweede club uit Manchester heeft de Duitser Dietmar Hamann en de Engelsen Darius Vassell, Danny Mills en Michael Ball te kennen gegeven dat ze zich niet meer hoeven te melden bij Hughes.
De vier voetballers zijn samen goed voor meer dan honderd interlands. Ball stond enkele jaren geleden onder contract bij PSV. Met de miljoenen van grootaandeelhouder Sheikh Mansour is de selectie van Manchester City voor komend seizoen al versterkt met Gareth Barry en Roque Santa Cruz. International Nigel de Jong behoort ook tot de equipe van Hughes.
FC Biggekerke schijnt ook een bod gedaan te hebben op Messiquote:Man City heeft pech: Terry is nog steeds niet te koop
03/07/2009 09:20
Chelsea heeft opnieuw een bod van Manchester City op John Terry afgewezen. De club uit Londen laat op zijn website weten dat het maar eens duidelijk moet zijn: John is niet te koop.
Afgelopen winter probeerde Man City de 51-voudig Engels international al in te lijven, maar The Blues willen hun aanvoerder absoluut niet kwijt. Chelsea benadrukt in een korte verklaring dat de club niet openstaat voor onderhandelingen en dat Terry blijft waar hij is.
Terry is door Chelsea opgeleid. In het seizoen 1998/99 maakte hij zijn competitiedebuut voor de Londense formatie. Ruim tien jaar later staat de teller op 272 competitieduels in het shirt van Chelsea, waarin de centrale verdediger zeventien keer tot scoren kwam.
Sturridge vroeg iets van 50,000 pond per week bij de contractonderhandelingen. Beetje teveel van het goede voor iemand die net een paar keer ingevallen is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:43 schreef DeVinger het volgende:
Btw, in de VI van deze week dat naast het viertal hierboven die transfervrij zijn en niet verlengt is de volgende spelers bij een goed bod mogen vertrekken:
Etuhu
Mwaruwari
Ben Haim
Fernandes - das toch een talent?
Evans
Jô - jammer dat ze niet gewoon hem de kans geven
Boijnov
Caceido
Dunne schijnt te horen hebben gekregen dat hij naar Sunderland mag vertrekken wanneer er een vervanger voor hem komt.
En Sturridge vertrekt idd naar Chelsea (transfervrij), maar omdat hij nog geen 24 is moet Chelsea wel opleidingskosten lappen. Als Chelsea hem wil moet hij goed zijn, waarom laat City hem dan gaan?
Etuhu, Benjani, Ben Haim (wat een miskoop!), en Bojinov zijn gewoon niet goed genoeg. Laatst genoemde kan het wellicht wel zijn, maar kent te veel blessureleed. Jo heeft een uitgebreide kans gehad maar is het vele geld nooit waard geweest. Caceido zou van mij best mogen blijven als invaller, maar het is ook geen gemis als ze hem laten gaan. De kwaliteiten van Dunne nemen af, en dus is het terecht dat hij vervangen gaat worden. Evans, tsja, dat vind ik vreemd. Die mag best behouden blijven. Tot slot hebben we dan Sturridge. Waarom ze hem laten vertrekken is heel simpel: hij wil een exorbitant salaris verdienen terwijl hij nog onvoldoende heeft kunnen laten zien om dat te mogen vragen. Voor een jonge speler wil hij echt belachelijk veel gaan verdienen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:43 schreef DeVinger het volgende:
Btw, in de VI van deze week dat naast het viertal hierboven die transfervrij zijn en niet verlengt is de volgende spelers bij een goed bod mogen vertrekken:
Etuhu
Mwaruwari
Ben Haim
Fernandes - das toch een talent?
Evans
Jô - jammer dat ze niet gewoon hem de kans geven
Boijnov
Caceido
Dunne schijnt te horen hebben gekregen dat hij naar Sunderland mag vertrekken wanneer er een vervanger voor hem komt.
En Sturridge vertrekt idd naar Chelsea (transfervrij), maar omdat hij nog geen 24 is moet Chelsea wel opleidingskosten lappen. Als Chelsea hem wil moet hij goed zijn, waarom laat City hem dan gaan?
Dat is het punt toch niet? Hij moet niet van die belachelijke eisen gaan stellen als hij slechts een paar invalbeurten heeft gehad.quote:
Dat krijg je als je werkgever belachelijke bedragen uitgeeft.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:03 schreef Blight het volgende:
Dat is het punt toch niet? Hij moet niet van die belachelijke eisen gaan stellen als hij slechts een paar invalbeurten heeft gehad.
Zit wel iets in, al zegt het ook wel wat over de mentaliteit van de speler. Of hij wilde om wat voor reden dan ook eigenlijk helemaal niet blijven en noemde gewoon een belachelijk bedrag.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat krijg je als je werkgever belachelijke bedragen uitgeeft.
Buiten Eto'o zijn ze echt niet met veel van die grote namen serieus bezig geweest, denk ik. Wellicht dat ze dit soort spelers wel even gepolst hebben, maar daar is an sich niets mis mee.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Er gaan nu geruchten dat ze Puyol willen halen.
Als het waar is, te kansloos
quote:Micah Richards herstelt van Mexicaanse griep
Micah Richards kreeg de schrik van zijn leven, toen hij op vakantie in Cyprus geveld werd door de Mexicaanse griep. De verdediger van Manchester City herstelt evenwel voorspoedig van de gevaarlijke ziekte.
Tegenover The Sun vertelt Richards over zijn penibele situatie: "Ik voelde me zo slecht dat ik niet kon eten en me niet kon bewegen. Mijn vrienden moesten drinken brengen op bed. Ik dacht dat ik een longontsteking had opgelopen of een alcoholvergifting."
"Toen ik te horen kreeg dat ik de Mexicaanse griep had, spookte er van alles door mijn hoofd", aldus de 21-jarige Richards, die ook voor het Engelse nationale team uitkomt. "Je ziet mensen op het nieuws die eraan overlijden."
Volgens zijn vader maakt de bekende voetballer het naar omstandigheden goed. Richards moet nog wel in Cyprus verblijven, zodat hij de ziekte niet verder kan verspreiden.
quote:Manchester City is delighted to announce that agreement has been reached with Carlos Tevez over a proposed move to the City of Manchester Stadium.
Personal terms with the 25-year-old have been concluded and the deal has been ratified by the Premier League and the Football Association.
After a medical Carlos, who has won the league title in every country in which he has played, is expected to sign a five-year contract and will meet up with his new teammates on their pre-season tour to South Africa. He will sport the number 32 shirt.
The only player to named South American Player of the Year in three successive seasons, Carlos has recently concluded a summer break following his successful World Cup exploits with Argentina.
"It is terrific news," a delighted Mark Hughes told mcfc.co.uk. "Carlos is an international player of the highest class who possesses all the attributes that will help drive this club forward.
"He is not only outstanding technically but he is a reliable goal scorer and someone who will contribute fully to the team ethic. He gives us another exciting, attacking dimension.
"I cannot wait to welcome him to City. This is yet another deal that shows the commitment of the owner Sheikh Mansour to make this club the very best it can possibly be. I am sure our fans will give Carlos an exceptionally warm welcome."
Tevez signs after an extended loan spell at Old Trafford where he spent two seasons and clocked up 99 league and cup starts and bagged 34 goals.
He has previously spent a season at West Ham United having made his name in his homeland with Boca Juniors before transferring in 2005 to Brazilian club Corinthians.
Carlos’ scoring ratio with Boca was better than one in three games and he improved that to better than one in two at his second club.
Like Blues teammate Pablo Zabaleta, Tevez has an Olympic gold medal though from Athens in 2004 not last year in Beijing. He has clocked up 50 senior caps for his country.
Mot het allemaal nog maar eens zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Manchetser City gaat langzaam een titenkandidaat worden.
Alleen achterin hebben ze centraal 2 goede spelers nodig.
2 toppers die topspitsen kunnen afstoppen
Dan hebben ze nog een goede bank ook./
Buiten hun centrale duo doen ze voor niemand echt veel onder vind ik. En ze hebben een hele brede selectie, niet alleen ten opzichte van Everton en Villa maar ook vergeleken met Arsenal en Liverpool. Alleen missen ze nu nog echte sterren zoals Gerrard en Torres.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef mcyodogg het volgende:
Zo fantastisch is die selectie nou ook niet. Maar ze hebben een paar aardige spelers, of het dalijk in de praktijk een beetje zal lopen is nog maar de vraag. Afgelopen seizoen was wel erg middelmatig allemaal.
Ze hebben een best aardig team hoor. Everton en Villa zullen jaloers zijn op de aankopen, maar veel hoger moeten ze de lat niet leggen bij City.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Buiten hun centrale duo doen ze voor niemand echt veel onder vind ik. En ze hebben een hele brede selectie, niet alleen ten opzichte van Everton en Villa maar ook vergeleken met Arsenal en Liverpool. Alleen missen ze nu nog echte sterren zoals Gerrard en Torres.
Zo ging het vorig seizoen wel ja, maar dat kan best veranderen denk ik. Nog niet zo lang geleden konden ze juist thuis niet scoren. Tevez en Barry zitten denk ik ook wel goed in elkaar mentaal gezien. Ze moeten eigenlijk elke uitwedstrijd Robinho thuislaten, dan komt het vast goedquote:Op maandag 13 juli 2009 22:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben een best aardig team hoor. Everton en Villa zullen jaloers zijn op de aankopen, maar veel hoger moeten ze de lat niet leggen bij City.
En bovenal, ze hebben de mentaliteit niet. Of de constantheid. Ze hoeven het Eastlands maar te verlaten en ze kunnen spontaan de helft minder voetballen. En mentaliteit is al bijna het halve verhaal.
Voor de verandering een keer geen spitsquote:
Terry schijnt redelijk ontevreden te zijn bij Chelsea omdat tot nu toe alleen Zhirkov is aangekocht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Voor de verandering een keer geen spits![]()
Terry lijkt me wat te hoog gegrepen, maar als ze Lescott of Jagielka van Everton kunnen halen zou dat ook een goede versterking zijn.
Ik heb ook wel ergens gelezen dat hij zou willen praten met Man City ja. Het zou me wel tegen vallen van hem hoor, maar van Man City is het natuurlijk wel te begrijpen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Terry schijnt redelijk ontevreden te zijn bij Chelsea omdat tot nu toe alleen Zhirkov is aangekocht.
Dunne niet, is gewoon een degelijke verdediger. Richards is wel van een hele grote klasse helemaal omdat hij nog zo jong is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:18 schreef dennis00 het volgende:
Dunne en helemaal Richards zijn wereldverdedigers. Bridge, Zabaleta, Kompany zijn ook boven-gemiddeld.
Het zal mij niet verbazen als dat niet zo is. goede spelers maken nog geen teamquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zal mij niks verbazen als City straks gewoon om alle prijzen gaat spelen...
Dat werd over Chelsea ook geroepen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:29 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als dat niet zo is. goede spelers maken nog geen team
Ik ben ook niet onder de indruk van chelsea, al die honderden miljoenen uitgeven en nog niet eens de CL gewonnen en "maar" 2x kampioenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat werd over Chelsea ook geroepen.
volgens mij hebben ze dit jaar geen UEFA cup.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:45 schreef Grimm het volgende:
Adebayor en santa cruz in de spits en robinho en Tevez vanaf de flanken? en een middenveld met de jong en barry?
Of een blok voor de verdediging en 3 lopende mensen met tevez, robinho en elano en adebayor in de spits? Ach je kan zo veel met deze spelers.
Ze willen dus duidelijk strijden om de league cup, fa cup, uefa cup en de titel. Zal mij benieuwen of het lukt..
Maar ze zijn dus wel kampioen geworden. En nog twee keer tweede en een keer verliezend CL finalist. Volgens mij staat er ook wel behoorlijk een team. Geeft maar aan dat het wel kan. Dat jij het niet leuk vind is wat anders, ik had ook liever gehad dat Chelsea helemaal geen kampioen was geworden en ik zie ook liever dat City niks wint. Maar met Chelsea is het wel gebeurd en ik zie het met Man City ook nog wel gebeuren. Misschien nog niet vorig seizoen maar binnen drie jaar spelen ze wel CL denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik ben ook niet onder de indruk van chelsea, al die honderden miljoenen uitgeven en nog niet eens de CL gewonnen en "maar" 2x kampioen
Klopt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dit jaar geen UEFA cup.
Haha niet?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dit jaar geen UEFA cup.
Precies. Wat moeten ze met al die spitsen?quote:
...............Given...............quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:44 schreef Armstrong1984 het volgende:
Heel dat City is om je ballen uit de broek te lachen. Zoveel spitsen. Laat ze nou eens eerst veredigend in orde komen.
Hart speelt op huurbasis bij Birmingham City.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hart staat nog altijd hoger in de piekorde dan Schmeichel.
Met een beetje fatsoenlijke verdediging laat Given er minder dan 30 door per seizoenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
...............Given...............
Richards..Dunne..Kompany...Bridge...
..................De Jong................
...........Ireland...........Barry...........
...Tevez.........Adebayor.......Robinho.....
Reserverbank:
Schmeichel
Garrido
Zabaleta
Ben-Haim
Elano
Johnson
Petrov
Wright Philips
Bellamy
Benjani
Santa Cruz
Spelers als:
Evans
Jo (is al verhuurd aan Everton)
Bojinov
en nog een paar zullen hun conclusie wel trekken.
Vind ik redelijk in balans qua verdediging hoor... Het middenveld is goed in evenwicht zodat het verdedigend ook gewoon goed staat.
Tuurlijk zijn het geen "top spelers" die achterin staan. Maar het zullen wel wedstrijden worden met uitslagen als 3-2/4-2 enzo..
Absoluut! Maar maak me het meeste zorgen over Bridge/Kompany.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met een beetje fatsoenlijke verdediging laat Given er minder dan 30 door per seizoen
Barry - De Jong - Ireland is gewoon knetter goed verdedigend
Ik denk dat je op dit moment Onuoha mag invullen voor Kompany, maar verder klopt ie zo denk ik wel ja. Al zal Tevez niet echt van rechts komen. En verdedigend komt er heus nog wel wat bij. Terry gaat ze denk ik niet lukken maar Lescott komt wel gok ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
...............Given...............
Richards..Dunne..Kompany...Bridge...
..................De Jong................
...........Ireland...........Barry...........
...Tevez.........Adebayor.......Robinho.....
Reserverbank:
Schmeichel
Garrido
Zabaleta
Ben-Haim
Elano
Johnson
Petrov
Wright Philips
Bellamy
Benjani
Santa Cruz
Hart is dus al weg (verhuurd)quote:Op zondag 19 juli 2009 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hart staat nog altijd hoger in de piekorde dan Schmeichel.
Elano zal vaker in de basis staan dan ernaast.
Zo zeker zou ik er niet van zijn dat De Jong vaste basisspeler is.
Benjani zal op zeker vertrekken.
Of Onuoha voor Dunne? Die speelde vorig jaar ook niet al te vaak door blessures enzo. Kompany stond er vaak centraal in de verdediging (zeker na de komst van de Jong).quote:Op zondag 19 juli 2009 11:05 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik denk dat je op dit moment Onuoha mag invullen voor Kompany, maar verder klopt ie zo denk ik wel ja. Al zal Tevez niet echt van rechts komen. En verdedigend komt er heus nog wel wat bij. Terry gaat ze denk ik niet lukken maar Lescott komt wel gok ik.
Voor Dunne zou ook kunnen ja, die is de laatste jaren wel behoorlijk slechter geworden en staat al een tijdje in de belangstelling van Sunderland.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Of Onuoha voor Dunne? Die speelde vorig jaar ook niet al te vaak door blessures enzo. Kompany stond er vaak centraal in de verdediging (zeker na de komst van de Jong).
Doen wequote:Maar mail jij de opstelling ff naar Hughes?
Juist omdat hij het niveau als centrale middenvelder niet aankon (in de eerste seizoenshelft) heeft Hughes toen de Jong aangetrokken in januari.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:37 schreef Armstrong1984 het volgende:
Kompany moet als verdedigende middenvelder opgesteld worden. Of gewoon als middenvelder. Daar voelt hij zich het beste en dan is hij gewoon wereldtop.
-----------------Given-----------------quote:Op zondag 19 juli 2009 11:05 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik denk dat je op dit moment Onuoha mag invullen voor Kompany, maar verder klopt ie zo denk ik wel ja. Al zal Tevez niet echt van rechts komen. En verdedigend komt er heus nog wel wat bij. Terry gaat ze denk ik niet lukken maar Lescott komt wel gok ik.
Dat verhaal heb ik ook gelezen, jammer dat de club haar iconen uit het verleden zo slecht behandeld. Volgens dat artikel kwam dat door de nieuwe eigenaren die daar geen feeling voor hebbenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef Dos37 het volgende:
stond trouwens een leuk stuk in de VI over Bert Trautmann, held van City. Ik kende het hele verhaal niet.
Ja absoluutquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:14 schreef dennis00 het volgende:
Verder heeft ManCity nu echt een bank van 2x Ronaldo, met Wright-Philips, Petrov, Johnson, Elano (allemaal 15 miljoen waard) en al die aanvallers en overige reserve-spelers. De aanschaf van een spits was goed, maar er wordt echt zwaar geld weg gegooid nu.
Dan vind ik de aankopen van Real Madrid nog verstandiger.
City heeft 3 spitsen, zoveel is dat nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:16 schreef Blight het volgende:
De aankoop van Roque Santa Cruz begrijp ik nu echt helemaal niet meer. Maarja.
Nog wat verdedigende kracht er bij, en gaan!
Santa Cruz wilde ze vorig jaar al halen en is gewoon een favoriet van Hughes.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:47 schreef dennis00 het volgende:
Manchester City heeft 10 spitsen die samen aangekocht zijn voor 160 miljoen euro en dit is exclusief dure aanvallende spelers als Elano, Wright-Philips, Petrov, die niet per sé als spitsen gezien worden (aanvallende middenvelders en vleugels).
£25m Emmanuel Adebayor
£25m Carlos Tevez
£17.5m Roque Sante Cruz
£32.5m Robinho
£14m Craig Bellamy
£15m Jo
£5.9m Valeri Bojinov
£5.2m Felipe Caicedo
£3.9m Benjani.
136,5 British pounds = 157,853675 Euros
Exclusief dure aanvallende spelers als Ireland, Wright-Philips, Petrov, Elano
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2545787/Manchester-City-strikers-earn-700k-a-week-they-cost-129m-but-will-they-ever-get-a-game.html?OTC-RSS&ATTR=Football
Gedeeltelijk mee eens. Jo heeft het de 2de seizoenshelft bij Everton gewoon goed gedaan, en zal zijn kans nog wel krijgen bij city. Alleen het punt is dat de "arabieren" NU resultaat willen zien, zeker omdat er vorig jaar niet eens uefa cup is gehaald. Dus dan gaan de grote flappen weer over de toonbank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:03 schreef dennis00 het volgende:
Dat is zeker raar. Er is géén lijn te trekken in het transferbeleid van Manchester City over de laatste 5 jaar. Natuurlijk komt dit ook, omdat ze hebben geinvesteerd in spitsen en vervolgens worden overgenomen door een Arabier die nog veel betere spelers wil zien.
Echter kun je nooit 4 wereldspitsen tegelijk opstellen. Ook al stel je er 3 tegelijk op, dan kan dit ten koste gaan van de balans in je elftal. Indien Roque Sante Cruz zo gewenst is, koop dan geen Tevez, maar alleen Adebayor. Of koop juist Roque Sante Cruz niet.
In de zomer van 2008 is er ook flink gespendeerd aan Jo en Robinho. Waarom is Jo geen miskoop? Hij was niet de spelers die er direct stond, wat welk verwacht mag worden voor 20 miljoen euro. Ik denk ook dat weinig mensen nog veel van Jo verwachten in de toekomst.
Roque Santa Cruz heeft één goed seizoen gehad, daarvoor 30x gescoord in 200(!) wedstrijden. Hij is mooi groot en sterk, maar als één van de 4 spitsen is gewoon zonde geld.
105 miljoen in 4 spitsen steken om te gaan roteren is geldverspilling. Spitsen horen vertrouwen te krijgen, minuten te krijgen en 10 wedstrijden achter elkaar in de basis te spelen.
Die gaat toch niet per direct in?quote:Op zondag 13 september 2009 10:47 schreef Smeich het volgende:
Beetje jammer dat Adebayor volgend weekend de derby dreigt te gaan missen door een "driedaagse" schorsing nav die trap tegen RVP
Who would've thoughtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:35 schreef Smeich het volgende:
In navolging van mcyodogg's formatie..
[ afbeelding ]
En dan staat Adebayor er nog niet eens bij
quote:City manager Mark Hughes is now facing a striker crisis for Sunday's derby, with Craig Bellamy the only one of the club's senior strikers likely to be available.
Robinho, Roque Santa Cruz and Benjani Mwaruwari are all injured and Carlos Tevez is rated extremely doubtful to face his old club.
Jezus.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:48 schreef Leatherface het volgende:
Met de PL voor de deur kan dit topic weer omhoog.
Bevestigde aankopen:
Aankopen:
- Jérôme Boateng (Hamburger SV)
- Yaya Touré (Barcelona)
- Aleksandar Kolarov (Lazio Roma)
- David Silva (Valencia)
Die wordt ook gehaald, inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die wordt ook gehaald, inderdaad!
Echt geen flauw idee. Maar Tevez staat wel hoger in de pickorde dan bijvoorbeeld Adebayor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef Morendo het volgende:
Wat wordt dan de waarschijnlijke basisopstelling met Balotelli erbij, en staat Tévez erin? Anders moet ik mijn Fantasy Premier League opstelling weer aanpassen........
quote:*
Goalkeepers
* David Gonzales (COL)
* Shay Given (IRL)
* Joe Hart (ENG)
* Gunnar Nielsen (FAR)
* Stuart Taylor (ENG)
*
Defenders
* Aleksandar Kolarov (SERB)
* Dedryck Boyata (BEL)
* Greg Cunningham (IRE)
* Javan Vidal (ENG)
* Jerome Boateng (GER)
* Joleon Lescott (ENG)
* Wayne Bridge (ENG)
* Shaleum Logan (ENG)
* Nedum Onuoha (ENG)
* Micah Richards (ENG)
* Kolo Toure (CIV)
* Pablo Zabaleta (ARG)
*
Midfielders
* Abdisalam Ibrahim (NOR)
* Adam Johnson (ENG)
* David Silva (ESP)
* Gareth Barry (ENG)
* Patrick Vieira (FRA)
* Yaya Toure (CIV)
* Nigel de Jong (NED)
* Kelvin Etuhu (NGR)
* Stephen Ireland (IRL)
* Michael Johnson (ENG)
* Vincent Kompany (BEL)
* Vladimir Weiss (SVK)
* Shaun Wright-Phillips (ENG)
*
Strikers
* Emmanuel Adebayor (TGO)
* Craig Bellamy (WAL)
* Felipe Caicedo (ECU)
* Jô (BRA)
* Alex Tchuimeni-Nimely (ENG)
* Robinho * (BRA)
* Roque Santa Cruz (PRY)
* Carlos Tevez (ARG)
Ongelovelijk. Volgens mij is het wel de voetbalclub met de hoogste salarispost ter wereld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:43 schreef DanHardy het volgende:
net even op de website gekeken. Die hebben een hoop selectiespelers, 39 inclusief Ballotelli
[..]
Zou wel een goede zijn voor hun. Een beetje power tussen al die schoolmeisjes.quote:
Arsenal kan nu beter achter Shay Given aan gaan, die zal niet snel nee zeggen na die perfecte wedstrijd van Joe Hart vandaag.quote:
Nee, het zal waarschijnlijk weer een talent zijn van 17 jaar uit de franse competitiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Arsenal kan nu beter achter Shay Given aan gaan, die zal niet snel nee zeggen na die perfecte wedstrijd van Joe Hart vandaag.
Zo fout wat ie zegt dat het stiekem wel leuk isquote:Mario Balotelli heeft de Golden Boy Award gewonnen. De aanvaller van Manchester City bleef Jack Wilshere (Arsenal) en David De Gea (Atlético Madrid) voor bij de verkiezing van Tuttosport.
Bij de uitreiking van de prijs voor de beste speler jonger dan 21 jaar deed Balotelli meteen weer eens van zich spreken. De voormalig aanvaller van Internazionale werd geconfronteerd met zijn voorgangers die de award in de wacht sleepten, onder wie Sergio Agüero, Anderson, Cesc Fabregas, Lionel Messi, Alexandre Pato, Wayne Rooney en Rafael van der Vaart.
'Er is er maar één die een klein beetje beter is dan ik: Messi', aldus Balotelli. 'Alle anderen zijn minder. Ik ben erg blij dat ik deze prijs heb gewonnen, maar wie anders had hem moeten winnen? Twee jaar geleden eindigde ik als zesde, vorig jaar was ik vierde. Nu is het mijn beurt. Mijn volgende doel is de Golden Boy Award om te zetten in de Gouden Bal. Dit is pas het begin.'
Balotelli bekende dat hij nog nooit had gehoord van Wilshere, die als tweede eindigde in de verkiezing. 'Wat is zijn naam? Wil..? Nee, ik ken hem niet. Maar de volgende keer dat we tegen Arsenal spelen zal ik eens opletten. Misschien neem ik deze trofee wel mee om hem eraan te herinneren dat ik heb gewonnen.'
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef buishuis het volgende:
[..]
Zo fout wat ie zegt dat het stiekem wel leuk isOverigens terechte winnaar
Zou hem best willen ruilen voorquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef buishuis het volgende:
[..]
A Christmas Carol.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Zou hem best willen ruilen voor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef buishuis het volgende:
[..]
Die kan komende winterstop dus alsnog naar Corinthians. Sowieso in de zomer een bod van zo'n 40-50 miljoen weigeren en hem nu snel weg willen hebben voor 20 miljoen.quote:'Van Persie in beeld bij City als opvolger van Tévez'
De naam van Robin van Persie prijkt bovenaan het verlanglijstje van Manchester City. De spits van Arsenal moet bij de steenrijke club de opvolger worden van Carlos Tévez, die eerder deze week botste met manager Roberto Mancini en in de winterstop mag vertrekken.
Van Persie gaf eerder dit jaar al te kennen geen haast te hebben om zijn over twee jaar aflopende verbintenis bij Arsenal te verlengen. City wil hierop op inspringen door in de winterstop een mega-miljoenenbod uit te brengen op de 58-voudig Oranje-international.
Van Persie zal niet de eerste speler zijn die de overstap maakt van Arsenal naar City. Eerder al vertrokken Emmanuel Adebayor en Kolo Touré van de formatie van manager Arsène Wenger naar The Citizens, terwijl deze zomer ook Samir Nasri en Gaël Glichy de overstap maakten van Londen naar Manchester.
City hoopt zo snel mogelijk de samenwerking met Tévez te verbreken. De Argentijnse spits mag voor ruim twintig miljoen euro uit Manchester vertrekken. Dat is ongeveer de helft van wat hij in de zomer moest kosten voor de geïnteresseerde clubs.
Gelukt. Zag er goed uit in de tweede helft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:38 schreef buishuis het volgende:
Wel eerst de match van vandaag winnen..
Dus als hij 5x had gezegd in plaats van 6 dan had hij er wel op gemogen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Stuurloos het volgende:
Boy: I want to take u home!
Girl: Why?
Boy: I want to fuck you 6 times in 90 minutes!
Girl: Hell no! I'm a girl, not Man. United!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |