Arsenal kan nu beter achter Shay Given aan gaan, die zal niet snel nee zeggen na die perfecte wedstrijd van Joe Hart vandaag.quote:
Nee, het zal waarschijnlijk weer een talent zijn van 17 jaar uit de franse competitiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Arsenal kan nu beter achter Shay Given aan gaan, die zal niet snel nee zeggen na die perfecte wedstrijd van Joe Hart vandaag.
Zo fout wat ie zegt dat het stiekem wel leuk isquote:Mario Balotelli heeft de Golden Boy Award gewonnen. De aanvaller van Manchester City bleef Jack Wilshere (Arsenal) en David De Gea (Atlético Madrid) voor bij de verkiezing van Tuttosport.
Bij de uitreiking van de prijs voor de beste speler jonger dan 21 jaar deed Balotelli meteen weer eens van zich spreken. De voormalig aanvaller van Internazionale werd geconfronteerd met zijn voorgangers die de award in de wacht sleepten, onder wie Sergio Agüero, Anderson, Cesc Fabregas, Lionel Messi, Alexandre Pato, Wayne Rooney en Rafael van der Vaart.
'Er is er maar één die een klein beetje beter is dan ik: Messi', aldus Balotelli. 'Alle anderen zijn minder. Ik ben erg blij dat ik deze prijs heb gewonnen, maar wie anders had hem moeten winnen? Twee jaar geleden eindigde ik als zesde, vorig jaar was ik vierde. Nu is het mijn beurt. Mijn volgende doel is de Golden Boy Award om te zetten in de Gouden Bal. Dit is pas het begin.'
Balotelli bekende dat hij nog nooit had gehoord van Wilshere, die als tweede eindigde in de verkiezing. 'Wat is zijn naam? Wil..? Nee, ik ken hem niet. Maar de volgende keer dat we tegen Arsenal spelen zal ik eens opletten. Misschien neem ik deze trofee wel mee om hem eraan te herinneren dat ik heb gewonnen.'
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef buishuis het volgende:
[..]
Zo fout wat ie zegt dat het stiekem wel leuk isOverigens terechte winnaar
Zou hem best willen ruilen voorquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef buishuis het volgende:
[..]
A Christmas Carol.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Zou hem best willen ruilen voor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef buishuis het volgende:
[..]
Die kan komende winterstop dus alsnog naar Corinthians. Sowieso in de zomer een bod van zo'n 40-50 miljoen weigeren en hem nu snel weg willen hebben voor 20 miljoen.quote:'Van Persie in beeld bij City als opvolger van Tévez'
De naam van Robin van Persie prijkt bovenaan het verlanglijstje van Manchester City. De spits van Arsenal moet bij de steenrijke club de opvolger worden van Carlos Tévez, die eerder deze week botste met manager Roberto Mancini en in de winterstop mag vertrekken.
Van Persie gaf eerder dit jaar al te kennen geen haast te hebben om zijn over twee jaar aflopende verbintenis bij Arsenal te verlengen. City wil hierop op inspringen door in de winterstop een mega-miljoenenbod uit te brengen op de 58-voudig Oranje-international.
Van Persie zal niet de eerste speler zijn die de overstap maakt van Arsenal naar City. Eerder al vertrokken Emmanuel Adebayor en Kolo Touré van de formatie van manager Arsène Wenger naar The Citizens, terwijl deze zomer ook Samir Nasri en Gaël Glichy de overstap maakten van Londen naar Manchester.
City hoopt zo snel mogelijk de samenwerking met Tévez te verbreken. De Argentijnse spits mag voor ruim twintig miljoen euro uit Manchester vertrekken. Dat is ongeveer de helft van wat hij in de zomer moest kosten voor de geïnteresseerde clubs.
Gelukt. Zag er goed uit in de tweede helft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:38 schreef buishuis het volgende:
Wel eerst de match van vandaag winnen..
Dus als hij 5x had gezegd in plaats van 6 dan had hij er wel op gemogen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Stuurloos het volgende:
Boy: I want to take u home!
Girl: Why?
Boy: I want to fuck you 6 times in 90 minutes!
Girl: Hell no! I'm a girl, not Man. United!!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |