De middenvelder is dus binnen. Ik denk dat je met Barry, De Jong en Ireland een uitstekend driemans middenveld hebt. Voor Man City is dit eigenlijk een perfecte aankoop. Een echte teamspeler en gewoon een erg goede voetballer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Absoluut. Met een aankoop per linie doe je echt wel mee om een plaats bij de eerste zes.
Inderdaad. Nu centraal achterin er nog wat bij (of anders rechts), en een balvaste en constante spits.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
De middenvelder is dus binnen. Ik denk dat je met Barry, De Jong en Ireland een uitstekend driemans middenveld hebt. Voor Man City is dit eigenlijk een perfecte aankoop. Een echte teamspeler en gewoon een erg goede voetballer.
Manchester City haalt Eto\'o binnenquote:Manchester City is dichtbij haar tweede grote zomeraankoop. De steenrijke club nam eerder deze week Gareth Barry al over van Aston Villa en is nu van plan om ongeveer 21 miljoen euro te gaan bieden op Barcelona-spits Samuel Eto'o, zo meldt The Daily Mail.
quote:City en Blackburn zijn het eens over Santa Cruz
Door Maarten Dekkers
Vrijdag, 19 juni 2009, 18:59
Roque Santa Cruz staat op het punt om te verkassen van Blackburn Rovers naar Manchester City. Volgens Sky Sports hebben beide clubs elkaar gevonden in de vraagprijs, die om de nabij 21 miljoen euro zal bedragen.
De aanvaller stond tijdens de afgelopen transferperiode in januari al in de nadrukkelijke belangstelling van City, maar toen kwam het niet tot een transfer.
City-manager Mark Hughes heeft zijn voormalige protégé echter niet uit het oog verloren. Beiden werkten eerder al bij Blackburn met succes samen en een hereniging met zijn oude manager moet de Paraguayaan weer op doelpuntenkoers zetten. Na het vertrek van Hughes in 2008 naar City stokte ook de doelpuntenmachine in Santa Cruz.
Voor Man City is Tevez wel een uitstekende spelerquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:20 schreef Blight het volgende:
Waar zijn ze nou toch mee bezig man? Santa Cruz,. En dan ook nog
Tevez
willen halen.
Ik zal niet ontkennen dat Tevez een goede speler is, maar het isquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:24 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Voor Man City is Tevez wel een uitstekende speler![]()
Santa Cruz is denk ik wel het type spits wat City nodig heeft, en als hij fit blijft is hij ook wel goed genoeg. Vraag me af of er nog spitsen weggaan verder, ze hebben er wel heel veel nu![]()
Sturridge trouwens naar Chelsea, en Hart op huurbasis naar Birmingham nu Taylor van Aston Villa als 2e keeper is gehaald.
Dit valt wel mee trouwens. Hart gaat op huurbasis naar Birmingham en ik verwacht dat hij de op de lange termijn de opvolger van Given zal worden. Voor Hart is het alleen maar goed dat hij wel blijft spelen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:26 schreef Fortitudo het volgende:
ik snap niet dat city hun 2 grootste keepertalenten zonder slag of stoot wegdoen.
Dat kan natuurlijk jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat Tevez een goede speler is, maar het isTevez
. Ik kan die kerel echt niet luchten of zien.
Dat Hughes bij Blackburn goed met Santa Cruz heeft samengewerkt lijkt me alleen maar een voordeel, hij weet wat hij in huis haalt. De blessuregevoeligheid is inderdaad een probleem, maar als je hem vergelijkt met Bellamy, Benjani en in mindere mate Jo doe je hem toch tekort hoor. Wat balvaste spitsen die hun doelpunten meepikken betreft is Santa Cruz denk ik echt het hoogst haalbare op dit moment.quote:En Santa Cruz? Mja, misschien dat hij me gaat verbazen maar ik heb een beetje het idee dat Hughes hem vooral heeft willen kopen omdat het in hun tijd bij Blackburn goed met deze spits liep. Maar als er dan toch per se een spits moest komen, waarom dan niet iemand die wat minder blessuregevoelig is en een wat grotere kans van slagen heeft? Nu zit je met allemaal van die net-niet spitsen. Bellamy, Santa Cruz, Benjani, Jo.. Tsja.
Geld is dus toch niet alles? Anders hadden ze wel een betere spits gekocht denk ik danquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:42 schreef DemonCleaner het volgende:
Wat balvaste spitsen die hun doelpunten meepikken betreft is Santa Cruz denk ik echt het hoogst haalbare op dit moment.
Santa Cruz zal wel een aankoop van Hughes zijn en Eto'o van het bestuur.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Santa Cruz en Eto'o samen lijkt me eigenlijk niet het beste koppel op het eerste gezicht
Ze zijn nu wel flink bezig om daadwerkelijk te kopen, maar of er nu echt een goed team staat straks.. Ik weet het niet hoor.
quote:Manchester City ruimt selectie op
MANCHESTER - Manchester City heeft woensdag opruiming gehouden in de selectie. De kapitaalkrachtige voetbalclub, die in handen is van Aziatische miljardairs, liet vier spelers gratis vertrekken.
Manager Mark Hughes krijgt daardoor ruimte in zijn selectie voor een aantal grote aankopen. De tweede club uit Manchester heeft de Duitser Dietmar Hamann en de Engelsen Darius Vassell, Danny Mills en Michael Ball te kennen gegeven dat ze zich niet meer hoeven te melden bij Hughes.
De vier voetballers zijn samen goed voor meer dan honderd interlands. Ball stond enkele jaren geleden onder contract bij PSV. Met de miljoenen van grootaandeelhouder Sheikh Mansour is de selectie van Manchester City voor komend seizoen al versterkt met Gareth Barry en Roque Santa Cruz. International Nigel de Jong behoort ook tot de equipe van Hughes.
FC Biggekerke schijnt ook een bod gedaan te hebben op Messiquote:Man City heeft pech: Terry is nog steeds niet te koop
03/07/2009 09:20
Chelsea heeft opnieuw een bod van Manchester City op John Terry afgewezen. De club uit Londen laat op zijn website weten dat het maar eens duidelijk moet zijn: John is niet te koop.
Afgelopen winter probeerde Man City de 51-voudig Engels international al in te lijven, maar The Blues willen hun aanvoerder absoluut niet kwijt. Chelsea benadrukt in een korte verklaring dat de club niet openstaat voor onderhandelingen en dat Terry blijft waar hij is.
Terry is door Chelsea opgeleid. In het seizoen 1998/99 maakte hij zijn competitiedebuut voor de Londense formatie. Ruim tien jaar later staat de teller op 272 competitieduels in het shirt van Chelsea, waarin de centrale verdediger zeventien keer tot scoren kwam.
Sturridge vroeg iets van 50,000 pond per week bij de contractonderhandelingen. Beetje teveel van het goede voor iemand die net een paar keer ingevallen is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:43 schreef DeVinger het volgende:
Btw, in de VI van deze week dat naast het viertal hierboven die transfervrij zijn en niet verlengt is de volgende spelers bij een goed bod mogen vertrekken:
Etuhu
Mwaruwari
Ben Haim
Fernandes - das toch een talent?
Evans
Jô - jammer dat ze niet gewoon hem de kans geven
Boijnov
Caceido
Dunne schijnt te horen hebben gekregen dat hij naar Sunderland mag vertrekken wanneer er een vervanger voor hem komt.
En Sturridge vertrekt idd naar Chelsea (transfervrij), maar omdat hij nog geen 24 is moet Chelsea wel opleidingskosten lappen. Als Chelsea hem wil moet hij goed zijn, waarom laat City hem dan gaan?
Etuhu, Benjani, Ben Haim (wat een miskoop!), en Bojinov zijn gewoon niet goed genoeg. Laatst genoemde kan het wellicht wel zijn, maar kent te veel blessureleed. Jo heeft een uitgebreide kans gehad maar is het vele geld nooit waard geweest. Caceido zou van mij best mogen blijven als invaller, maar het is ook geen gemis als ze hem laten gaan. De kwaliteiten van Dunne nemen af, en dus is het terecht dat hij vervangen gaat worden. Evans, tsja, dat vind ik vreemd. Die mag best behouden blijven. Tot slot hebben we dan Sturridge. Waarom ze hem laten vertrekken is heel simpel: hij wil een exorbitant salaris verdienen terwijl hij nog onvoldoende heeft kunnen laten zien om dat te mogen vragen. Voor een jonge speler wil hij echt belachelijk veel gaan verdienen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:43 schreef DeVinger het volgende:
Btw, in de VI van deze week dat naast het viertal hierboven die transfervrij zijn en niet verlengt is de volgende spelers bij een goed bod mogen vertrekken:
Etuhu
Mwaruwari
Ben Haim
Fernandes - das toch een talent?
Evans
Jô - jammer dat ze niet gewoon hem de kans geven
Boijnov
Caceido
Dunne schijnt te horen hebben gekregen dat hij naar Sunderland mag vertrekken wanneer er een vervanger voor hem komt.
En Sturridge vertrekt idd naar Chelsea (transfervrij), maar omdat hij nog geen 24 is moet Chelsea wel opleidingskosten lappen. Als Chelsea hem wil moet hij goed zijn, waarom laat City hem dan gaan?
Dat is het punt toch niet? Hij moet niet van die belachelijke eisen gaan stellen als hij slechts een paar invalbeurten heeft gehad.quote:
Dat krijg je als je werkgever belachelijke bedragen uitgeeft.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:03 schreef Blight het volgende:
Dat is het punt toch niet? Hij moet niet van die belachelijke eisen gaan stellen als hij slechts een paar invalbeurten heeft gehad.
Zit wel iets in, al zegt het ook wel wat over de mentaliteit van de speler. Of hij wilde om wat voor reden dan ook eigenlijk helemaal niet blijven en noemde gewoon een belachelijk bedrag.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat krijg je als je werkgever belachelijke bedragen uitgeeft.
Buiten Eto'o zijn ze echt niet met veel van die grote namen serieus bezig geweest, denk ik. Wellicht dat ze dit soort spelers wel even gepolst hebben, maar daar is an sich niets mis mee.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Er gaan nu geruchten dat ze Puyol willen halen.
Als het waar is, te kansloos
quote:Micah Richards herstelt van Mexicaanse griep
Micah Richards kreeg de schrik van zijn leven, toen hij op vakantie in Cyprus geveld werd door de Mexicaanse griep. De verdediger van Manchester City herstelt evenwel voorspoedig van de gevaarlijke ziekte.
Tegenover The Sun vertelt Richards over zijn penibele situatie: "Ik voelde me zo slecht dat ik niet kon eten en me niet kon bewegen. Mijn vrienden moesten drinken brengen op bed. Ik dacht dat ik een longontsteking had opgelopen of een alcoholvergifting."
"Toen ik te horen kreeg dat ik de Mexicaanse griep had, spookte er van alles door mijn hoofd", aldus de 21-jarige Richards, die ook voor het Engelse nationale team uitkomt. "Je ziet mensen op het nieuws die eraan overlijden."
Volgens zijn vader maakt de bekende voetballer het naar omstandigheden goed. Richards moet nog wel in Cyprus verblijven, zodat hij de ziekte niet verder kan verspreiden.
quote:Manchester City is delighted to announce that agreement has been reached with Carlos Tevez over a proposed move to the City of Manchester Stadium.
Personal terms with the 25-year-old have been concluded and the deal has been ratified by the Premier League and the Football Association.
After a medical Carlos, who has won the league title in every country in which he has played, is expected to sign a five-year contract and will meet up with his new teammates on their pre-season tour to South Africa. He will sport the number 32 shirt.
The only player to named South American Player of the Year in three successive seasons, Carlos has recently concluded a summer break following his successful World Cup exploits with Argentina.
"It is terrific news," a delighted Mark Hughes told mcfc.co.uk. "Carlos is an international player of the highest class who possesses all the attributes that will help drive this club forward.
"He is not only outstanding technically but he is a reliable goal scorer and someone who will contribute fully to the team ethic. He gives us another exciting, attacking dimension.
"I cannot wait to welcome him to City. This is yet another deal that shows the commitment of the owner Sheikh Mansour to make this club the very best it can possibly be. I am sure our fans will give Carlos an exceptionally warm welcome."
Tevez signs after an extended loan spell at Old Trafford where he spent two seasons and clocked up 99 league and cup starts and bagged 34 goals.
He has previously spent a season at West Ham United having made his name in his homeland with Boca Juniors before transferring in 2005 to Brazilian club Corinthians.
Carlos’ scoring ratio with Boca was better than one in three games and he improved that to better than one in two at his second club.
Like Blues teammate Pablo Zabaleta, Tevez has an Olympic gold medal though from Athens in 2004 not last year in Beijing. He has clocked up 50 senior caps for his country.
Mot het allemaal nog maar eens zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Manchetser City gaat langzaam een titenkandidaat worden.
Alleen achterin hebben ze centraal 2 goede spelers nodig.
2 toppers die topspitsen kunnen afstoppen
Dan hebben ze nog een goede bank ook./
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |