De middenvelder is dus binnen. Ik denk dat je met Barry, De Jong en Ireland een uitstekend driemans middenveld hebt. Voor Man City is dit eigenlijk een perfecte aankoop. Een echte teamspeler en gewoon een erg goede voetballer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Absoluut. Met een aankoop per linie doe je echt wel mee om een plaats bij de eerste zes.
Inderdaad. Nu centraal achterin er nog wat bij (of anders rechts), en een balvaste en constante spits.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
De middenvelder is dus binnen. Ik denk dat je met Barry, De Jong en Ireland een uitstekend driemans middenveld hebt. Voor Man City is dit eigenlijk een perfecte aankoop. Een echte teamspeler en gewoon een erg goede voetballer.
Manchester City haalt Eto\'o binnenquote:Manchester City is dichtbij haar tweede grote zomeraankoop. De steenrijke club nam eerder deze week Gareth Barry al over van Aston Villa en is nu van plan om ongeveer 21 miljoen euro te gaan bieden op Barcelona-spits Samuel Eto'o, zo meldt The Daily Mail.
quote:City en Blackburn zijn het eens over Santa Cruz
Door Maarten Dekkers
Vrijdag, 19 juni 2009, 18:59
Roque Santa Cruz staat op het punt om te verkassen van Blackburn Rovers naar Manchester City. Volgens Sky Sports hebben beide clubs elkaar gevonden in de vraagprijs, die om de nabij 21 miljoen euro zal bedragen.
De aanvaller stond tijdens de afgelopen transferperiode in januari al in de nadrukkelijke belangstelling van City, maar toen kwam het niet tot een transfer.
City-manager Mark Hughes heeft zijn voormalige protégé echter niet uit het oog verloren. Beiden werkten eerder al bij Blackburn met succes samen en een hereniging met zijn oude manager moet de Paraguayaan weer op doelpuntenkoers zetten. Na het vertrek van Hughes in 2008 naar City stokte ook de doelpuntenmachine in Santa Cruz.
Voor Man City is Tevez wel een uitstekende spelerquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:20 schreef Blight het volgende:
Waar zijn ze nou toch mee bezig man? Santa Cruz,. En dan ook nog
Tevez
willen halen.
Ik zal niet ontkennen dat Tevez een goede speler is, maar het isquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:24 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Voor Man City is Tevez wel een uitstekende speler![]()
Santa Cruz is denk ik wel het type spits wat City nodig heeft, en als hij fit blijft is hij ook wel goed genoeg. Vraag me af of er nog spitsen weggaan verder, ze hebben er wel heel veel nu![]()
Sturridge trouwens naar Chelsea, en Hart op huurbasis naar Birmingham nu Taylor van Aston Villa als 2e keeper is gehaald.
Dit valt wel mee trouwens. Hart gaat op huurbasis naar Birmingham en ik verwacht dat hij de op de lange termijn de opvolger van Given zal worden. Voor Hart is het alleen maar goed dat hij wel blijft spelen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:26 schreef Fortitudo het volgende:
ik snap niet dat city hun 2 grootste keepertalenten zonder slag of stoot wegdoen.
Dat kan natuurlijk jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat Tevez een goede speler is, maar het isTevez
. Ik kan die kerel echt niet luchten of zien.
Dat Hughes bij Blackburn goed met Santa Cruz heeft samengewerkt lijkt me alleen maar een voordeel, hij weet wat hij in huis haalt. De blessuregevoeligheid is inderdaad een probleem, maar als je hem vergelijkt met Bellamy, Benjani en in mindere mate Jo doe je hem toch tekort hoor. Wat balvaste spitsen die hun doelpunten meepikken betreft is Santa Cruz denk ik echt het hoogst haalbare op dit moment.quote:En Santa Cruz? Mja, misschien dat hij me gaat verbazen maar ik heb een beetje het idee dat Hughes hem vooral heeft willen kopen omdat het in hun tijd bij Blackburn goed met deze spits liep. Maar als er dan toch per se een spits moest komen, waarom dan niet iemand die wat minder blessuregevoelig is en een wat grotere kans van slagen heeft? Nu zit je met allemaal van die net-niet spitsen. Bellamy, Santa Cruz, Benjani, Jo.. Tsja.
Geld is dus toch niet alles? Anders hadden ze wel een betere spits gekocht denk ik danquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:42 schreef DemonCleaner het volgende:
Wat balvaste spitsen die hun doelpunten meepikken betreft is Santa Cruz denk ik echt het hoogst haalbare op dit moment.
Santa Cruz zal wel een aankoop van Hughes zijn en Eto'o van het bestuur.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Santa Cruz en Eto'o samen lijkt me eigenlijk niet het beste koppel op het eerste gezicht
Ze zijn nu wel flink bezig om daadwerkelijk te kopen, maar of er nu echt een goed team staat straks.. Ik weet het niet hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |