abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70947545
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef mcyodogg het volgende:
Zo fantastisch is die selectie nou ook niet. Maar ze hebben een paar aardige spelers, of het dalijk in de praktijk een beetje zal lopen is nog maar de vraag. Afgelopen seizoen was wel erg middelmatig allemaal.
Buiten hun centrale duo doen ze voor niemand echt veel onder vind ik. En ze hebben een hele brede selectie, niet alleen ten opzichte van Everton en Villa maar ook vergeleken met Arsenal en Liverpool. Alleen missen ze nu nog echte sterren zoals Gerrard en Torres.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70947613
Ik vind de selectie op papier sterker dan die van Arsenal.
Maar ja, papier zegt niet zoveel.
pi_70948098
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Buiten hun centrale duo doen ze voor niemand echt veel onder vind ik. En ze hebben een hele brede selectie, niet alleen ten opzichte van Everton en Villa maar ook vergeleken met Arsenal en Liverpool. Alleen missen ze nu nog echte sterren zoals Gerrard en Torres.
Ze hebben een best aardig team hoor. Everton en Villa zullen jaloers zijn op de aankopen, maar veel hoger moeten ze de lat niet leggen bij City.

En bovenal, ze hebben de mentaliteit niet. Of de constantheid. Ze hoeven het Eastlands maar te verlaten en ze kunnen spontaan de helft minder voetballen. En mentaliteit is al bijna het halve verhaal.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70950990
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:01 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ze hebben een best aardig team hoor. Everton en Villa zullen jaloers zijn op de aankopen, maar veel hoger moeten ze de lat niet leggen bij City.

En bovenal, ze hebben de mentaliteit niet. Of de constantheid. Ze hoeven het Eastlands maar te verlaten en ze kunnen spontaan de helft minder voetballen. En mentaliteit is al bijna het halve verhaal.
Zo ging het vorig seizoen wel ja, maar dat kan best veranderen denk ik. Nog niet zo lang geleden konden ze juist thuis niet scoren. Tevez en Barry zitten denk ik ook wel goed in elkaar mentaal gezien. Ze moeten eigenlijk elke uitwedstrijd Robinho thuislaten, dan komt het vast goed
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:20:29 #107
52871 Blight
Supersized.
pi_70953378
Ik hoop dat de TT volgend seizoen inderdaad minder van toepassing zal zijn, maar dan mag er achterin toch nog wel iets gebeuren denk ik.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_70957653
moeten ze alleen nog gaan beseffen dat een team meer is dan 11 aanvallers
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:39:59 #109
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70993899
Adebayor is ook bijna binnen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_70993927
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:39 schreef Dos37 het volgende:
Adebayor is ook bijna binnen
En ze gaan weer achter Terry aan.
pi_70994158
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

En ze gaan weer achter Terry aan.
Voor de verandering een keer geen spits

Terry lijkt me wat te hoog gegrepen, maar als ze Lescott of Jagielka van Everton kunnen halen zou dat ook een goede versterking zijn.
pi_70994177
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Voor de verandering een keer geen spits

Terry lijkt me wat te hoog gegrepen, maar als ze Lescott of Jagielka van Everton kunnen halen zou dat ook een goede versterking zijn.
Terry schijnt redelijk ontevreden te zijn bij Chelsea omdat tot nu toe alleen Zhirkov is aangekocht.
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:50:21 #113
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70994180
Ja het lijkt sowieso niet verstandig om weer een seizoen met Dunne achterin te gaan spelen
pi_70994812
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Terry schijnt redelijk ontevreden te zijn bij Chelsea omdat tot nu toe alleen Zhirkov is aangekocht.
Ik heb ook wel ergens gelezen dat hij zou willen praten met Man City ja. Het zou me wel tegen vallen van hem hoor, maar van Man City is het natuurlijk wel te begrijpen.
pi_70994888
City begint wel een heel aardig team te krijgen als je straks Adebayor er ook nog bij hebt. Robinho, Tevez en Adebayor voorin en een middenveld met Elano, de Jong en Barry zeker niet onaardig. De verdediging vindt ik te zwak voor het niveau waar City naar toe wil gaan. Ze hebben zeker nog een goede centrum verdediger nodig, zou een top aankoop zijn om Terry binnen te halen.

Het zal mij niks verbazen als City straks gewoon om alle prijzen gaat spelen...
pi_70994908
Leuk al die spelers hoor; maar ze moeten ook nog wel een team gaan vormen en ik zie Mark Hughes daar niet tot toe in staat.
pi_70994939
Dunne en helemaal Richards zijn wereldverdedigers. Bridge, Zabaleta, Kompany zijn ook boven-gemiddeld.
pi_70994954
Dunne een wereldverdediger?
pi_70995239
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:18 schreef dennis00 het volgende:
Dunne en helemaal Richards zijn wereldverdedigers. Bridge, Zabaleta, Kompany zijn ook boven-gemiddeld.
Dunne niet, is gewoon een degelijke verdediger. Richards is wel van een hele grote klasse helemaal omdat hij nog zo jong is.
pi_70995254
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

Het zal mij niks verbazen als City straks gewoon om alle prijzen gaat spelen...
Het zal mij niet verbazen als dat niet zo is. goede spelers maken nog geen team
pi_70996580
9 spitsen in de selectie.... Ze hebben gewoon meer spitsen in de selectie dan verdedigers
pi_70996674
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:29 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Het zal mij niet verbazen als dat niet zo is. goede spelers maken nog geen team
Dat werd over Chelsea ook geroepen.

Ik denk dat Mark Hughes nu het probleem is. Bij Blackburn was ik erg onder de indruk van hem, met beperkte middelen deed hij het erg goed. Maar hij mist denk ik de ervaring en het gezag om het kaliber spelers dat de club nu haalt in de hand te houden.
pi_70996975
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Dat werd over Chelsea ook geroepen.

Ik ben ook niet onder de indruk van chelsea, al die honderden miljoenen uitgeven en nog niet eens de CL gewonnen en "maar" 2x kampioen
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:39:26 #124
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70997221
Wie gaan er op de bank zitten? Robinho? Tevez? Adebayor? Santa Cruz?
><(({°>
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:45:14 #125
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_70997362
Adebayor en santa cruz in de spits en robinho en Tevez vanaf de flanken? en een middenveld met de jong en barry?
Of een blok voor de verdediging en 3 lopende mensen met tevez, robinho en elano en adebayor in de spits? Ach je kan zo veel met deze spelers.
Ze willen dus duidelijk strijden om de league cup, fa cup, uefa cup en de titel. Zal mij benieuwen of het lukt..
pi_70998470
Ik ben benieuwd wat City er van gaat bakken zit seizoen met deze aankopen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:39:01 #127
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70999011
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:45 schreef Grimm het volgende:
Adebayor en santa cruz in de spits en robinho en Tevez vanaf de flanken? en een middenveld met de jong en barry?
Of een blok voor de verdediging en 3 lopende mensen met tevez, robinho en elano en adebayor in de spits? Ach je kan zo veel met deze spelers.
Ze willen dus duidelijk strijden om de league cup, fa cup, uefa cup en de titel. Zal mij benieuwen of het lukt..
volgens mij hebben ze dit jaar geen UEFA cup.
pi_70999655
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Ik ben ook niet onder de indruk van chelsea, al die honderden miljoenen uitgeven en nog niet eens de CL gewonnen en "maar" 2x kampioen
Maar ze zijn dus wel kampioen geworden. En nog twee keer tweede en een keer verliezend CL finalist. Volgens mij staat er ook wel behoorlijk een team. Geeft maar aan dat het wel kan. Dat jij het niet leuk vind is wat anders, ik had ook liever gehad dat Chelsea helemaal geen kampioen was geworden en ik zie ook liever dat City niks wint. Maar met Chelsea is het wel gebeurd en ik zie het met Man City ook nog wel gebeuren. Misschien nog niet vorig seizoen maar binnen drie jaar spelen ze wel CL denk ik.
pi_70999753
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Klopt.

Ik denk dat ze wel wat zullen rouleren, maar in principe krijg je denk ik Tevez en Adebayor in de spits, Robinho in een vrije rol vanaf de linkerkant en dan Ireland, Barry en De Jong op het middenveld. Misschien in bepaalde wedstrijden Wright Phillips vanaf rechts in plaats van één van deze spelers.
pi_71009031
Kan Santa Cruz al gaan banken
  woensdag 15 juli 2009 @ 19:44:38 #131
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_71011273
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Haha niet?!
pi_71029651
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan Santa Cruz al gaan banken
Precies. Wat moeten ze met al die spitsen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71062646
In navolging van mcyodogg's formatie..

En dan staat Adebayor er nog niet eens bij

http://www.mcfc.co.uk/Players Niet te zuinig, al mogen ze nu wel op zoek naar een aanvulling op de verdediging! Denk ook niet dat Barry enthousiast is om daar vaak te gaan staan. Ik ben benieuwd naar de starting line-up! Wie zet je op de bank denk je dan....En of een getalenteerde speler als Johnson weer wordt zoals hij.. was.
http://www.mcfc.co.uk/Players/Midfielders/Michael-Johnson
pi_71097784
Er vertrekken echt nog wel spitsen, die zullen zelf ook wel snappen dat ze geen kans krijgen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:29:46 #135
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71104726
En hij is binnen

Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_71105090
Heel dat City is om je ballen uit de broek te lachen. Zoveel spitsen. Laat ze nou eens eerst veredigend in orde komen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:49:38 #137
163488 RubenSosa
pi_71105193
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:44 schreef Armstrong1984 het volgende:
Heel dat City is om je ballen uit de broek te lachen. Zoveel spitsen. Laat ze nou eens eerst veredigend in orde komen.
...............Given...............
Richards..Dunne..Kompany...Bridge...
..................De Jong................
...........Ireland...........Barry...........
...Tevez.........Adebayor.......Robinho.....

Reserverbank:

Schmeichel
Garrido
Zabaleta
Ben-Haim
Elano
Johnson
Petrov
Wright Philips
Bellamy
Benjani
Santa Cruz

Spelers als:

Evans
Jo (is al verhuurd aan Everton)
Bojinov
en nog een paar zullen hun conclusie wel trekken.

Vind ik redelijk in balans qua verdediging hoor... Het middenveld is goed in evenwicht zodat het verdedigend ook gewoon goed staat.

Tuurlijk zijn het geen "top spelers" die achterin staan. Maar het zullen wel wedstrijden worden met uitslagen als 3-2/4-2 enzo..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 19 juli 2009 @ 01:29:36 #138
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_71108772
Hart staat nog altijd hoger in de piekorde dan Schmeichel.

Elano zal vaker in de basis staan dan ernaast.
Zo zeker zou ik er niet van zijn dat De Jong vaste basisspeler is.
Benjani zal op zeker vertrekken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_71108851
quote:
Op zondag 19 juli 2009 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hart speelt op huurbasis bij Birmingham City.
pi_71109551
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:49 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Reserverbank:

Schmeichel
Garrido
Zabaleta
Ben-Haim
Elano
Johnson
Petrov
Wright Philips
Bellamy
Benjani
Santa Cruz

Spelers als:

Evans
Jo (is al verhuurd aan Everton)
Bojinov
en nog een paar zullen hun conclusie wel trekken.

Vind ik redelijk in balans qua verdediging hoor... Het middenveld is goed in evenwicht zodat het verdedigend ook gewoon goed staat.

Tuurlijk zijn het geen "top spelers" die achterin staan. Maar het zullen wel wedstrijden worden met uitslagen als 3-2/4-2 enzo..

Met een beetje fatsoenlijke verdediging laat Given er minder dan 30 door per seizoen

Barry - De Jong - Ireland is gewoon knetter goed verdedigend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 19 juli 2009 @ 10:55:31 #141
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_71112257
Dot blok de jong barry is minstens zo goed als alonso mascherano
  zondag 19 juli 2009 @ 11:03:21 #142
163488 RubenSosa
pi_71112410
quote:
Op zondag 19 juli 2009 02:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met een beetje fatsoenlijke verdediging laat Given er minder dan 30 door per seizoen

Barry - De Jong - Ireland is gewoon knetter goed verdedigend
Absoluut! Maar maak me het meeste zorgen over Bridge/Kompany.
Given is echt een supergoeie keeper, dat liet hij al zien in al die jaren Newcastle (anders waren ze al eerder gedegradeerd) en ook het afgelopen 2de seizoenshelft deed hij het erg goed voor Man City.
pi_71112458
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:49 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Reserverbank:

Schmeichel
Garrido
Zabaleta
Ben-Haim
Elano
Johnson
Petrov
Wright Philips
Bellamy
Benjani
Santa Cruz
Ik denk dat je op dit moment Onuoha mag invullen voor Kompany, maar verder klopt ie zo denk ik wel ja. Al zal Tevez niet echt van rechts komen. En verdedigend komt er heus nog wel wat bij. Terry gaat ze denk ik niet lukken maar Lescott komt wel gok ik.
  zondag 19 juli 2009 @ 11:07:19 #144
163488 RubenSosa
pi_71112505
quote:
Op zondag 19 juli 2009 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:

Elano zal vaker in de basis staan dan ernaast.
Zo zeker zou ik er niet van zijn dat De Jong vaste basisspeler is.
Benjani zal op zeker vertrekken.
Hart is dus al weg (verhuurd)
Elano heeft vorig jaar geen vaste plek in het elftal gehad. Voorin is er geen plek meer en centraal op het middenveld heeft Ireland de voorkeur (lijkt me ook logisch, die gozer is echt goed)
De Jong is speciaal gehaald in de winterstop omdat de trainer hem er heel graag bij wilde hebben. Gelukkig ziet Hughes dat de Jong is voor een elftal.

Benjani is er een tijd eruit geweest en heeft gewoon het probleem dat al die steren binnen gehaald zijn. Hij zal inderdaad wel vertrekken net als Caicedo.
  zondag 19 juli 2009 @ 11:09:40 #145
163488 RubenSosa
pi_71112564
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:05 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Ik denk dat je op dit moment Onuoha mag invullen voor Kompany, maar verder klopt ie zo denk ik wel ja. Al zal Tevez niet echt van rechts komen. En verdedigend komt er heus nog wel wat bij. Terry gaat ze denk ik niet lukken maar Lescott komt wel gok ik.
Of Onuoha voor Dunne? Die speelde vorig jaar ook niet al te vaak door blessures enzo. Kompany stond er vaak centraal in de verdediging (zeker na de komst van de Jong).

Maar mail jij de opstelling ff naar Hughes?
  zondag 19 juli 2009 @ 11:12:28 #146
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71112624
Krijgen wel een aardig team zo.
><(({°>
pi_71112873
Centraal achterin missen ze nog wel een topper. Verder een fijn elftal.
That's all folks!
pi_71112956
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:09 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Of Onuoha voor Dunne? Die speelde vorig jaar ook niet al te vaak door blessures enzo. Kompany stond er vaak centraal in de verdediging (zeker na de komst van de Jong).
Voor Dunne zou ook kunnen ja, die is de laatste jaren wel behoorlijk slechter geworden en staat al een tijdje in de belangstelling van Sunderland.
quote:
Maar mail jij de opstelling ff naar Hughes?
Doen we
pi_71132127
Kompany moet als verdedigende middenvelder opgesteld worden. Of gewoon als middenvelder. Daar voelt hij zich het beste en dan is hij gewoon wereldtop.
  zondag 19 juli 2009 @ 22:01:10 #150
163488 RubenSosa
pi_71132828
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:37 schreef Armstrong1984 het volgende:
Kompany moet als verdedigende middenvelder opgesteld worden. Of gewoon als middenvelder. Daar voelt hij zich het beste en dan is hij gewoon wereldtop.
Juist omdat hij het niveau als centrale middenvelder niet aankon (in de eerste seizoenshelft) heeft Hughes toen de Jong aangetrokken in januari.
  zondag 19 juli 2009 @ 22:42:45 #151
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_71134189
Wie stond er tijdens zijn Anderlecht periode naast hem centraal achterin? Die wedstrijden waren geweldig.. toen hij destijds a la Rijkaard dat middenveld overstak tegen AC Milan.
  maandag 20 juli 2009 @ 22:36:39 #152
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71163575
stond trouwens een leuk stuk in de VI over Bert Trautmann, held van City. Ik kende het hele verhaal niet.
pi_71199662
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:05 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

-----------------Given-----------------
Zabaleta--Dunne--Onuoha--Bridge
------------De Jong----Barry---------
--------------------Ireland-------------
Tevez--------------------------Robinho
------------------Adebayor------------

mijn idee nu Kompany geblesseerd is.. al mis ik wel een SWP in de opstelling..en een Petrov.. en een Johnson in vorm... en een Elano.... maar waar? Zelfde geldt voor Richards. Na ja.. beter iets teveel keus dan te weinig. Al met al.. ziet er verdomd goed uit op papier zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')