Buiten hun centrale duo doen ze voor niemand echt veel onder vind ik. En ze hebben een hele brede selectie, niet alleen ten opzichte van Everton en Villa maar ook vergeleken met Arsenal en Liverpool. Alleen missen ze nu nog echte sterren zoals Gerrard en Torres.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:17 schreef mcyodogg het volgende:
Zo fantastisch is die selectie nou ook niet. Maar ze hebben een paar aardige spelers, of het dalijk in de praktijk een beetje zal lopen is nog maar de vraag. Afgelopen seizoen was wel erg middelmatig allemaal.
Ze hebben een best aardig team hoor. Everton en Villa zullen jaloers zijn op de aankopen, maar veel hoger moeten ze de lat niet leggen bij City.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Buiten hun centrale duo doen ze voor niemand echt veel onder vind ik. En ze hebben een hele brede selectie, niet alleen ten opzichte van Everton en Villa maar ook vergeleken met Arsenal en Liverpool. Alleen missen ze nu nog echte sterren zoals Gerrard en Torres.
Zo ging het vorig seizoen wel ja, maar dat kan best veranderen denk ik. Nog niet zo lang geleden konden ze juist thuis niet scoren. Tevez en Barry zitten denk ik ook wel goed in elkaar mentaal gezien. Ze moeten eigenlijk elke uitwedstrijd Robinho thuislaten, dan komt het vast goedquote:Op maandag 13 juli 2009 22:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben een best aardig team hoor. Everton en Villa zullen jaloers zijn op de aankopen, maar veel hoger moeten ze de lat niet leggen bij City.
En bovenal, ze hebben de mentaliteit niet. Of de constantheid. Ze hoeven het Eastlands maar te verlaten en ze kunnen spontaan de helft minder voetballen. En mentaliteit is al bijna het halve verhaal.
Voor de verandering een keer geen spitsquote:
Terry schijnt redelijk ontevreden te zijn bij Chelsea omdat tot nu toe alleen Zhirkov is aangekocht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:49 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Voor de verandering een keer geen spits![]()
Terry lijkt me wat te hoog gegrepen, maar als ze Lescott of Jagielka van Everton kunnen halen zou dat ook een goede versterking zijn.
Ik heb ook wel ergens gelezen dat hij zou willen praten met Man City ja. Het zou me wel tegen vallen van hem hoor, maar van Man City is het natuurlijk wel te begrijpen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Terry schijnt redelijk ontevreden te zijn bij Chelsea omdat tot nu toe alleen Zhirkov is aangekocht.
Dunne niet, is gewoon een degelijke verdediger. Richards is wel van een hele grote klasse helemaal omdat hij nog zo jong is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:18 schreef dennis00 het volgende:
Dunne en helemaal Richards zijn wereldverdedigers. Bridge, Zabaleta, Kompany zijn ook boven-gemiddeld.
Het zal mij niet verbazen als dat niet zo is. goede spelers maken nog geen teamquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zal mij niks verbazen als City straks gewoon om alle prijzen gaat spelen...
Dat werd over Chelsea ook geroepen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:29 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als dat niet zo is. goede spelers maken nog geen team
Ik ben ook niet onder de indruk van chelsea, al die honderden miljoenen uitgeven en nog niet eens de CL gewonnen en "maar" 2x kampioenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat werd over Chelsea ook geroepen.
volgens mij hebben ze dit jaar geen UEFA cup.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:45 schreef Grimm het volgende:
Adebayor en santa cruz in de spits en robinho en Tevez vanaf de flanken? en een middenveld met de jong en barry?
Of een blok voor de verdediging en 3 lopende mensen met tevez, robinho en elano en adebayor in de spits? Ach je kan zo veel met deze spelers.
Ze willen dus duidelijk strijden om de league cup, fa cup, uefa cup en de titel. Zal mij benieuwen of het lukt..
Maar ze zijn dus wel kampioen geworden. En nog twee keer tweede en een keer verliezend CL finalist. Volgens mij staat er ook wel behoorlijk een team. Geeft maar aan dat het wel kan. Dat jij het niet leuk vind is wat anders, ik had ook liever gehad dat Chelsea helemaal geen kampioen was geworden en ik zie ook liever dat City niks wint. Maar met Chelsea is het wel gebeurd en ik zie het met Man City ook nog wel gebeuren. Misschien nog niet vorig seizoen maar binnen drie jaar spelen ze wel CL denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik ben ook niet onder de indruk van chelsea, al die honderden miljoenen uitgeven en nog niet eens de CL gewonnen en "maar" 2x kampioen
Klopt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dit jaar geen UEFA cup.
Haha niet?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dit jaar geen UEFA cup.
Precies. Wat moeten ze met al die spitsen?quote:
...............Given...............quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:44 schreef Armstrong1984 het volgende:
Heel dat City is om je ballen uit de broek te lachen. Zoveel spitsen. Laat ze nou eens eerst veredigend in orde komen.
Hart speelt op huurbasis bij Birmingham City.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hart staat nog altijd hoger in de piekorde dan Schmeichel.
Met een beetje fatsoenlijke verdediging laat Given er minder dan 30 door per seizoenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
...............Given...............
Richards..Dunne..Kompany...Bridge...
..................De Jong................
...........Ireland...........Barry...........
...Tevez.........Adebayor.......Robinho.....
Reserverbank:
Schmeichel
Garrido
Zabaleta
Ben-Haim
Elano
Johnson
Petrov
Wright Philips
Bellamy
Benjani
Santa Cruz
Spelers als:
Evans
Jo (is al verhuurd aan Everton)
Bojinov
en nog een paar zullen hun conclusie wel trekken.
Vind ik redelijk in balans qua verdediging hoor... Het middenveld is goed in evenwicht zodat het verdedigend ook gewoon goed staat.
Tuurlijk zijn het geen "top spelers" die achterin staan. Maar het zullen wel wedstrijden worden met uitslagen als 3-2/4-2 enzo..
Absoluut! Maar maak me het meeste zorgen over Bridge/Kompany.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met een beetje fatsoenlijke verdediging laat Given er minder dan 30 door per seizoen
Barry - De Jong - Ireland is gewoon knetter goed verdedigend
Ik denk dat je op dit moment Onuoha mag invullen voor Kompany, maar verder klopt ie zo denk ik wel ja. Al zal Tevez niet echt van rechts komen. En verdedigend komt er heus nog wel wat bij. Terry gaat ze denk ik niet lukken maar Lescott komt wel gok ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
...............Given...............
Richards..Dunne..Kompany...Bridge...
..................De Jong................
...........Ireland...........Barry...........
...Tevez.........Adebayor.......Robinho.....
Reserverbank:
Schmeichel
Garrido
Zabaleta
Ben-Haim
Elano
Johnson
Petrov
Wright Philips
Bellamy
Benjani
Santa Cruz
Hart is dus al weg (verhuurd)quote:Op zondag 19 juli 2009 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hart staat nog altijd hoger in de piekorde dan Schmeichel.
Elano zal vaker in de basis staan dan ernaast.
Zo zeker zou ik er niet van zijn dat De Jong vaste basisspeler is.
Benjani zal op zeker vertrekken.
Of Onuoha voor Dunne? Die speelde vorig jaar ook niet al te vaak door blessures enzo. Kompany stond er vaak centraal in de verdediging (zeker na de komst van de Jong).quote:Op zondag 19 juli 2009 11:05 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik denk dat je op dit moment Onuoha mag invullen voor Kompany, maar verder klopt ie zo denk ik wel ja. Al zal Tevez niet echt van rechts komen. En verdedigend komt er heus nog wel wat bij. Terry gaat ze denk ik niet lukken maar Lescott komt wel gok ik.
Voor Dunne zou ook kunnen ja, die is de laatste jaren wel behoorlijk slechter geworden en staat al een tijdje in de belangstelling van Sunderland.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Of Onuoha voor Dunne? Die speelde vorig jaar ook niet al te vaak door blessures enzo. Kompany stond er vaak centraal in de verdediging (zeker na de komst van de Jong).
Doen wequote:Maar mail jij de opstelling ff naar Hughes?
Juist omdat hij het niveau als centrale middenvelder niet aankon (in de eerste seizoenshelft) heeft Hughes toen de Jong aangetrokken in januari.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:37 schreef Armstrong1984 het volgende:
Kompany moet als verdedigende middenvelder opgesteld worden. Of gewoon als middenvelder. Daar voelt hij zich het beste en dan is hij gewoon wereldtop.
-----------------Given-----------------quote:Op zondag 19 juli 2009 11:05 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik denk dat je op dit moment Onuoha mag invullen voor Kompany, maar verder klopt ie zo denk ik wel ja. Al zal Tevez niet echt van rechts komen. En verdedigend komt er heus nog wel wat bij. Terry gaat ze denk ik niet lukken maar Lescott komt wel gok ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |