Klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk, dat ontbrak altijd al in dit forum.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk, dat ontbrak altijd al in dit forum.
Toegevoegd aan de OPquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Klopt.![]()
En nu kunnen alle vakidioten met geldingsdrang hun kennis hier spuien i.p.v. de mede-posters belachelijk te maken...
Of gewoon lekker SC-en natuurlijk...![]()
Nee daarom zit ik hier te klotenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heb je al zo'n student die van toeten nog blazen weet aan de lijn?
Dan komt Houniet ons in elkaar slaan denk ik. Alles wat maar iets refereert aan die kwestie wordt gelijk weggemod...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
We kunnen de slowchat ook gebruiken o te discussiėren over evt stappen om geld terug te vragen ivm evt niet na t komen afspraken betreffende SHE fotoshoot
Misschien dat we juridische stappen kunnen nemen tegen Houniet wegens beperken van vrijheid van meingsuiting..... hmmm zo'n slowchat kan je idd alle kanten mee opquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dan komt Houniet ons in elkaar slaan denk ik. Alles wat maar iets refereert aan die kwestie wordt gelijk weggemod...
Heerlijk hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Misschien dat we juridische stappen kunnen nemen tegen Houniet wegens beperken van vrijheid van meingsuiting..... hmmm zo'n slowchat kan je idd alle kanten mee op
Jammer dat je vandaag niet bij de inlichtingendienst zit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:42 schreef SingleCoil het volgende:
sc ftw!
Wegwezen lelijke mod.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:33 schreef Adelante het volgende:
Dit gata 'm niet worden, vermoed ik.
hoezo, wil je weten waar de files staan of wat voor weer het morgen wordt? WIj hebben echt allerhanden inlichtingen hoor...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jammer dat je vandaag niet bij de inlichtingendienst zit.
Nee, ik wilde de dienstregeling van de metro weten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hoezo, wil je weten waar de files staan of wat voor weer het morgen wordt? WIj hebben echt allerhanden inlichtingen hoor...
We gaan ONZ voorbij in aantallen posts en kwaliteitstopicsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wegwezen lelijke mod.We hebben het hier jaren zonder gedaan, maar we gaan nu eens gewoon hip met de mode mee om views en posts te genereren. We doen het prima in de jaarlijstjes en dat zonder een [SC], nu gaat het nóg beter
Lekker moment om te bellen jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:45 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Nee daarom zit ik hier te kloten![]()
Maarja einde van de maand dus dan is de Ondernemers afdeling altijd druk..
Precies!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
We gaan ONZ voorbij in aantallen posts en kwaliteitstopics
Een verkeerd gelopen deal denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Precies!
Trouwens... in [V&A] zitten ze met een [SC] (hoe verzin je het überhaupt!) die al loopt vanaf augustus
Neuh, maar sommige mods hebben zoiets als een leven.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:19 schreef Echo99 het volgende:
Ben jij de enige mod hier trouwens?
Ach ja, die lieve Sjeen... Die weet niet wat d'r overkomt... Zomaar een SC topic...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, maar sommige mods hebben zoiets als een leven.
Ik zit hier alleen maar een bedrijfspresentatie in elkaar te draaien, dus dit lukt wel zo.
Ondanks dat ik er zelf om gevraagd heb, wist ik ook niet wat ik meemaakte, hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ach ja, die lieve Sjeen... Die weet niet wat d'r overkomt... Zomaar een SC topic...
Meteen op zoek gaat naar een fles drankquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ach ja, die lieve Sjeen... Die weet niet wat d'r overkomt... Zomaar een SC topic...
Nu nog een rietjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:21 schreef Sjeen het volgende:
Ik kan alleen maar ranja vinden... Toch een nadeel gevonden aan deze baan
Ik zie het al helemaal voor me:quote:
Het is dan ook verplicht om je laptop inclusief aangifteprogramma mee te nemen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me:
DonJames: Hoi! Ik ben DJ, leuk je eindelijk eens in het echt te zien!
random user: O ben jij dat! Mag ik je wat vragen? *pakt leeg aangiftebiljet+schoenendoos met bonnetjes uit tas*
Ben zo vrij een stukje uit mijn FoBo te quotenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:31 schreef Echo99 het volgende:
Toch post ik hier vrij regelmatig maar ik kom jou niet zo vaak tegen Sjeen... Of zit je meer in de W en R secties waar ik allleen maar in de G sectie loop te posten?
quote:Over mij op Fok!... Mijn professionele stekje op het forum is WGR, dat stekje deel ik met Five_Horizons. Ik ben er in september 2005 terecht gekomen en van plan om nog heel lang te blijven. Ik ben voornamelijk van het Werk... met Geld kan ik als rechtgeaarde vrouw slecht omgaan, dat laat ik aan mijn medemod over... en Recht is niet mijn vakgebied van origine, maar wel een vakgebied dat me fascineert...
Lees je nou eens in Echo99quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben zo vrij een stukje uit mijn FoBo te quoten
[..]
Ja, wie ben je eigenlijk?quote:
Kap eens met je getroll joh...quote:
PI's krijg je ook niet te zien zeker?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, ik zit hier in de trein en ik weet nog niet alle codes uit mijn hoofd, dan krijg je niet altijd de juiste smileys...
Nee, IE op deze telefoon zorgt ervoor dat ik de mobiele versie van Fok! krijg. Met Opera krijg ik wél de juiste versie, maar die klikt weer niet zo lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
PI's krijg je ook niet te zien zeker?
Het was zo'n 'hihi... het was een grapje PI...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, IE op deze telefoon zorgt ervoor dat ik de mobiele versie van Fok! krijg. Met Opera krijg ik wél de juiste versie, maar die klikt weer niet zo lekker
Ook al niet te vinden hierquote:
alicey, 27 jaar jong, wonend in Rotterdam e.o. Voorheen actief als (o.a.) WGR mod. Enigszins thuis in voornamelijk R, maar heb wel ook interesse in sommige dingetjes van W en G.quote:
SingleCoil, 50 jaar, woonachtig in rotterdam e.o., is bemoeial bij een ict-bedrijf en gitarist bij Kramer http://www.kramer-music.nlquote:
Je merkt wel dat er hier weinig sc-ervaring is...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is dit het topic dan waar ik FH mag uitlachen op zondagen?
Hehe thanksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh ja... da's waar... jij bent in het verkeerde gaatje beland
Feli nog
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:33 schreef Adelante het volgende:
Dit gata 'm niet worden, vermoed ik.
Maar op dagen als deze is het wel extra leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je merkt wel dat er hier weinig sc-ervaring is...
Natuurlijk mag dat!en trouwens ook als het geen zondag is!
maar jij bent toch die noob?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:48 schreef r_one het volgende:
Gauw nog even hier posten ...
... voor het topic vol is !
Ik ook dan maarquote:Op zondag 1 februari 2009 18:48 schreef r_one het volgende:
Gauw nog even hier posten ...
... voor het topic vol is !
O jaquote:Op zondag 1 februari 2009 18:59 schreef oinkoink12 het volgende:
maar jij bent toch die noob?
Ook N00bs zijn van harte welkom in onze slowchat hoorquote:
Het middelste hiervan sluit ik mij geheel bij aan. Zo..heb ik mij ook weer even voorgesteldquote:Op zondag 1 februari 2009 19:46 schreef Locusta het volgende:
Ohw, voorstellen![]()
Locusta, 26 jaar, docente op een middelbare school. Ik lurk (
) veel in WGR en ik vind de topics hier over het algemeen het meest interessant
Overigens weet ik niet zoveel van WGR en post dus meer uit interesse of als ik ergens wat van af denk te weten
![]()
Ben woonachtig in het noorden, lees veel (Fik Meijer) en ik ben gek op reizen (wanneer de portemonnee het toelaat natuurlijk). Ben net gaan samenwonen met mijn vriend en daarom heb ik de laatste tijd veel gelezen in de topics die gaan over een samenlevingscontract, e.d.
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Xcalibur het volgende:
Wie van jullie komen d'r ook wel eens in andere subfora? Nog favoriete subfora daarbij?
verder vooral VBL en SPTquote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Xcalibur het volgende:
Wie van jullie komen d'r ook wel eens in andere subfora? Nog favoriete subfora daarbij?
En jij?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Xcalibur het volgende:
Het is een SCquote:Op maandag 2 februari 2009 08:34 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
denk het ook niet, waarover zou het moeten gaan vraag ik me af
ik ookquote:Op maandag 2 februari 2009 08:50 schreef Sjeen het volgende:
Het hoeft dus nergens over te gaanben ik goed in...
Regel bevestigd.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:29 schreef Sjeen het volgende:
Er zijn natuurlijk ook de interessante uitzonderingen... Ik kreeg toen ik bij het UB werkt regelmatig een zeeraccountant van Deloitte op bezoek...
Oh allright... Had je dan niet allemaal kandidaten die nooit te bereiken waren, te pas en te onpas te laat kwamen en op maandag mailde dat ze dinsdag niet meer kwamen? Of was het geschoold personeel? (Tja, het is eigenlijk erg dat ik de vraag zo formuleer, maar wel de realiteit volgens mij...)quote:Op maandag 2 februari 2009 09:37 schreef Sjeen het volgende:
Een zelfstandig UB, onstaan vanuit een technisch bedrijf...
Dat was inderdaad realiteit... Gelukkig hadden we ook een flink aantal goede krachten die je met een gerust hart naar een opdrachtgever kon sturen en gewoon slapen zonder je zorgen te maken of ze de dag erna wel zouden opdagen.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Oh allright... Had je dan niet allemaal kandidaten die nooit te bereiken waren, te pas en te onpas te laat kwamen en op maandag dinsdag mailde dat ze dinsdag maandag niet meer kwamen? Of was het geschoold personeel? (Tja, het is eigenlijk erg dat ik de vraag zo formuleer, maar wel de realiteit volgens mij...)
Dat is zo mogelijk nog slechter... Mijn ervaringen met UZB's -> Hoe 'hoger' de functie de je zoekt, hoe beter het UZB.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij mij was het juist andersom. Ik nam nog wel met enige regelmaat contact op met het uitzendbureau, maar zij kwamen hun afspraken eigenlijk zelden na. Ik heb dan ook nooit via dat bureau ergens gewerkt, en dat is misschien maar goed ook.
Die staan zelfs nog onder de autoverkoper als het gaat om de mate van betrouwbaarheidquote:Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk nog slechter... Mijn ervaringen met UZB's -> Hoe 'hoger' de functie de je zoekt, hoe beter het UZB.
Op mijn 24e als Financieel adviseur -> Top UZB
jij bent toch ook een soort financieel adviseur?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die staan zelfs nog onder de autoverkoper als het gaat om de mate van betrouwbaarheid
Lowlifes zijn hetquote:Op maandag 2 februari 2009 11:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die staan zelfs nog onder de autoverkoper als het gaat om de mate van betrouwbaarheid
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lowlifes zijn het
edit- Financieel adviseur ben ik allang niet meer he
Iedereen zou wensen dat ze zo'n goede zouden hebben als ik zou hebben kunnen zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
jij bent toch ook een soort financieel adviseur?
Om de vraag dan toch maar te stellen: het marks & spencer-arrest?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef DonJames het volgende:
DonJames (of DJ), 29 jaar, ik ben fiscalist, ik werk op een groot advocatenkantoor. Mijn werkgebied is de vennootschapsbelasting (en dividendbelasting) in internationale situaties. Ik heb vroegāh aardig wat inkomstenbelasting gedaan, vandaar dat ik ook nog wel eens wat in de aangifte-topics post. vreemd genoeg komen er op Fok! weinig vragen voorbij over thincap-problemen of het Marks&Spencer-arrestZo kan ik mijn IB-kennis ook nog een beetje gebruiken (en op peil houden!)
Uiteraard ga ik nu vragen wat de oorzaak was... Er staat me echt heel vaag iets bij over een meningsverschil over wat wel en wat niet kon in WGR.. Belastingen?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef Five_Horizons het volgende:
_rally_ was na z'n vertrek volgens mij een beetje uitgekeken op FOK! (wat ik me levendig kon voorstellen, gezien de oorzaak).
Héél af en toe komt 'ie langsfietsen, maar dat is echt heel sporadisch.
Dat ging over een wijziging in het beleid destijds over dat fraude al dan niet mocht op [WGR]/FOK! (augustus 2005 alweer, trouwens)quote:Op maandag 2 februari 2009 13:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik nu vragen wat de oorzaak was... Er staat me echt heel vaag iets bij over een meningsverschil over wat wel en wat niet kon in WGR.. Belastingen?
OMG. Ik heb echt teveel nutteloze ballast in mijn hoofdquote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ging over een wijziging in het beleid destijds over dat fraude al dan niet mocht op [WGR]/FOK! (augustus 2005 alweer, trouwens)
Ik zal niet zo flauw zijn het hele arrest te posten..quote:Op maandag 2 februari 2009 13:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Om de vraag dan toch maar te stellen: het marks & spencer-arrest?
Wie wil er nou geenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef Echo99 het volgende:
@ DonJames: waarom verbaasd het je zo dat zo weinig Fokkers hier mee te maken hebben?
Vak-idiootquote:Op maandag 2 februari 2009 14:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wie wil er nou geengrensoverschrijdende fiscale eenheid
?
die Fokkers zijn waarschijnlijk op één hand te tellen, ja
Vanzelfsprekend! Zelfs onze SC is on-topicquote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef Xcalibur het volgende:
Wat een serieuze reactie in een SC topic![]()
Het blijft WGR natuurlijk hiero
Ja man! Fictieve uitkeringen van in de in het beginsel vrijgestelde BOX I polissen! FTWquote:Op maandag 2 februari 2009 14:55 schreef Xcalibur het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi dat iemand heel gelukkig kan worden van een abstract concept, terwijl de rest van de wereld echt zoiets heeft van WTF![]()
Herkenbaar wel
Dan zit ik hier volgens jou dus goed:quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef Echo99 het volgende:
...
En nu kunnen alle vakidioten met geldingsdrang hun kennis hier spuien...
...
Ja, is het nu met verbindstreepje of zonder verbind-streepje?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan zit ik hier volgens jou dus goed:
[..]
Van het gemiddelde topic hier krijg ik geen harde plasser, gelukkig. Dat is in KPD al niet veel beter, overigensquote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef Xcalibur het volgende:
voor harde plassers kan je beter in de KPD SC gaan kijken....
OW, er is een mobiele versie van het fok forum?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, IE op deze telefoon zorgt ervoor dat ik de mobiele versie van Fok! krijg. Met Opera krijg ik wél de juiste versie, maar die klikt weer niet zo lekker
Het zou raar zijn als je ineens bij Tweakers uit zou komen, ja...quote:
Dat ligt aan je mobiele telefoon + de browser(s) hierop. (ik heb een HTC Touch HD en Opera geeft hier de versie zoals op m'n PC en IE hierop geeft de mobiele versie.)quote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef Xcalibur het volgende:
Misschien krijg je de text-only ofzo als je met je mobiele telefoon kijkt?
Verder zou ik het ook niet weten eigenlijk...s
* meldtquote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef dyna18 het volgende:
Nog meer mensen hier die op de bank zitten?
En hoe vullen jullie je tijd in?
Da's toch de mobiele variant van de frontpage, niet van het forum.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:44 schreef dyna18 het volgende:
Maar is er ook een mobiele variant van het FOK forum?
Jij en je dochter zijn collega's?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:36 schreef Sjeen het volgende:
Schandalig! Ik moet zo eens wat gaan doen hier in huis, dan om twaalf uur dochter van school halen en samen richting werk
Je dochter werkt voor jou?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:36 schreef Sjeen het volgende:
Schandalig! Ik moet zo eens wat gaan doen hier in huis, dan om twaalf uur dochter van school halen en samen richting werk
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je dochter werkt voor jou?Run jij soms een sweatshop waar je de kinderen sportschoenen in elkaar laat naaien?
Klinkt lekker ontspannen! Ik hoef mijn 'monsters' niet mee te nemen naar de bank...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[..]Ik run een webshop in vitamines, die moeten natuurlijk ook verstuurd worden
Nee, zonder gekheid, ik heb het geluk dat mijn werkgever heerlijk relaxt is. Het kantoor waar ik werk, ligt aan het huis van zijn ouders. Het is groot genoeg om ongestoord te kunnen spelen (grote vergadertafel die ook dienst doet als grote hut, tekentafel, klimrek etc), Isa is het surrogaatkleinkind van zijn ouders, ze is kind aan huis daar. Ze gaat mee de schapen voeren, boodschappen doen, bij de paarden kijken, soms als het lekker weer is, gaan ze een ijsje eten... Kortom de dinsdagmiddag is voor Isa eigenlijk een uitje
Ja, ik heb iets heel raars gedaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:53 schreef Echo99 het volgende:
Maar goed, je bent wel 100% zertifiziert!
Zelfs Duitser haalde geen 100%quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik heb iets heel raars gedaanIk ben met 100% geslaagd voor mijn Zertifikat B1 (Duits) en dat is blijkbaar zó bijzonder dat heel de Volkshochschule mijn naam kende toen ik mijn diploma kwam halen
Ja, die tweede is inderdaad fout. Zullen wel 2 mensen in het magazijn hebben staan te trappelen om weer iets naar mij te versturen. Alleen kon 1 van de 2 wel Albinoni vinden, de ander niet. En die laatste vergat toen door de schrik nog een andere cd in te pakken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Lekker snugger van BolMaar alleen die laatste is eigenlijk fout
Tegenover de andere CD's staat keurig een factuur
In theorie wel, maar ik was vrij enthousiast toen ik zag dat er cd's voor me bezorgd waren. Met een beetje tape moet het ook eigenlijk wel kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef Xcalibur het volgende:
kan je het gewoon niet in dezelfde enveloppe terugsturen?
Ja, die zijn niet zo duur, 95 cent geloof ik voor een grote. En die maat heb je niet nodig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kun je bij het Postkantoor gewoon een bubbeltjesenvelop kopen?
Oh, dat is gunstig. Mocht ik die andere echt onbruikbaar gemaakt hebben, hoef ik in ieder geval niet eerst nog elders een envelop te kopen en dan nog eens naar het Postkantoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die zijn niet zo duur, 95 cent geloof ik voor een grote. En die maat heb je niet nodig.
>>OUDquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Was ik maar niet zo goed opgevoed.
Topdingetjes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kun je bij het Postkantoor gewoon een bubbeltjesenvelop kopen?
Compleet met popcorn-topicsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, ho even... we moeten nu natuurlijk niet gaan doen alsof we een echt forum zijn
Sterkte enzo...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Kunnen jullie straks een paar uurtjes zonder mij?Moet effe aan mijn schouder geopereerd worden
Hoe moet je nu verder Fok!ken dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Dank je welIk zal het wel overleven. Loop nu al een jaar met pijn en da's ook niet fijn.
Er zit kalk in mijn schouder (waarschijnlijk overblijfsel van de ontsteking die er eerst zat).quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Sterkte Rewimo. Waarom word je geopereerd?
Ik wilde even inloggen op mijn webmail van werk. Ik ben eigenlijk al sinds 01-02 uit dienst, maar moet nog even wat werk overdragen omdat daar vorige week weinig tijd voor was. Maar blijkbaar wist de systeembeheerder dat niet, want mijn account bestaat niet meer. Nu maar hopen dat mijn persoonlijke mappen er nog wel zijn. Er staat e.e.a. in dat bewaard zou blijven en ik wil ze nog even opschonen voordat die op een voor iedereen toegankelijke locatie komen te staan.
Inderdaad. Hoewel het ook wel zo is dat als ik iets snel gedaan wil hebben, het dan ook wel snel gedaan wordt. Ik kan het wel goed met hem vinden, in tegenstelling tot sommige collega's. Maar gelukkig is het hier vlak bij, dus ik ga zo gewoon even langs. Gelijk even een paar collega's gedag zeggen die er morgen niet zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zit kalk in mijn schouder (waarschijnlijk overblijfsel van de ontsteking die er eerst zat).
Hopelijk hebben ze je mappen nog! SysteembeheerAls ze snel moeten zijn, zijn ze traag, en als je denkt ach dat duurt nog wel even, dan hebben ze het ineens gedaan
je bent toch uit dienst? Dan kan je sowieso net zo goed niet gaan werkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een essentieel mailtje in mijn inbox staan. Als ik die niet terug kan vinden, kan ik net zo goed niet gaan werken.
Laatst een storingsmelding gedaan bij onze afdeling facilitair:quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze je mappen nog! SysteembeheerAls ze snel moeten zijn, zijn ze traag, en als je denkt ach dat duurt nog wel even, dan hebben ze het ineens gedaan
Reply:quote:Onze verwarming werkt niet, het is 16 graden op de vestiging...
Volgende storing:quote:Volgens onze SLA's wordt dit probleem binnen 4 dagen opgelost.
Reply:quote:Onze vaatwasser is stuk...
WTF?quote:Volgens onze SLA's wordt dit probleem binnen 4 uur opgelost.
enquote:Dan trek je maar wat warmers aan
quote:De afwasborstel ligt onderin het gootsteenkastje
Dat had gekund, maar ik dacht ik doe even netjes wat ik beloofd had (en de extra uren worden ook gewoon uitbetaald, dus die iMac komt steeds dichterbijquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:55 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
je bent toch uit dienst? Dan kan je sowieso net zo goed niet gaan werken
Ik vraag me af waar mijn jaaropgaaf blijft. Ik zit er al een tijdje op te wachten, ik heb 'm niet heel hard nodig (ik haal het wel van de laatste loonstrook), maar had wel verwacht dat ik die in januari gewoon zou ontvangen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef Sjeen het volgende:
De belastingdienst vindt dat ik geen aangifte hoef te doen dit jaar... Ik denk daar toch anders over
Gaat ze geld kosten zeker?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef Sjeen het volgende:
De belastingdienst vindt dat ik geen aangifte hoef te doen dit jaar... Ik denk daar toch anders over
Bijzonder sympathiek van je...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Wees blij...
Van mij had je te horen gekregen:
[..]
en
[..]
Vond ik ook, gezien m'n bui van vandaagquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef Echo99 het volgende:
Zou Rewimo d'r arm al geamputeerd zijn?
Ik weet nog wel ietsquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben 4 dagen W-loos. Wat te doen met al die vrije tijd...
weet ik niet precies, ik moet over 6 weken terugkomen, in de tussentijd "gewoon" bewegenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Klinkt onaangenaam. Sterkte.
Wat is de verwachting wanneer je je arm weer normaal kunt gebruiken?
Ik ook, minimaal 2 dagen in de kroeg zitten.quote:
Ja, ik ga in mijn spaarzame vrije tijd even naar Limburg om andermans trappen te schilderen... Al moet ik binnenkort wel nog eens die kant op, maar wederom niet om te schilderen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:43 schreef Sjeen het volgende:
Jammer... ik wilde je vragen of je trappen wilde schilderen
Het hoeft niet percee trap schilderen te zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik ga in mijn spaarzame vrije tijd even naar Limburg om andermans trappen te schilderen... Al moet ik binnenkort wel nog eens die kant op, maar wederom niet om te schilderen.
Is dat Nederdiets?quote:
Als je die arm 6 weken stil houdt in een mitella dan zit'ie daarna muurvast. Dat moet je niet willen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
weet ik niet precies, ik moet over 6 weken terugkomen, in de tussentijd "gewoon" bewegen
Nee, ik moet op kraamvisite. Ik word oud.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het hoeft niet percee trap schilderen te zijn
ja, dat weet ik. 't zal ook wel beter gaan als de pijn een beetje afzakt. hopelijk snelquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:09 schreef Light het volgende:
Als je die arm 6 weken stil houdt in een mitella dan zit'ie daarna muurvast. Dat moet je niet willen.
Daar vind ik ook troost in, inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Xcalibur het volgende:
ach, zolang het niet je eigen kinderen zijn valt het allemaal nog wel mee
dat houd ik mezelf voor iig
Dat is wel te hopen ja. Naast het feit dat bewegen inderdaad vervelender zal zijn na langere tijd, is het natuurlijk ook gewoon heel erg onhandig zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
ja, dat weet ik. 't zal ook wel beter gaan als de pijn een beetje afzakt. hopelijk snel
Een dame gaat natuurlijk nooit zomaar haar leeftijd verradenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef Echo99 het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
Ben je 38?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een dame gaat natuurlijk nooit zomaar haar leeftijd verraden
Geloof dat de mods hetzelfde bouwjaar hebben
En dat op vrijdag...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:57 schreef Sjeen het volgende:
op het moment zelfs nog lichter dan standaard
Ik 16quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:18 schreef Echo99 het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
Ik ben 28![]()
Juist op vrijdag... dan mis ik mijn oude baan. Of eigenlijk de vrijmiboquote:
Maar ik ga dan ook voor de epic failquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het is dat ik zo'n hekel aan de term 'fail' heb...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, we zijn inmiddels wel weer 10 jaar verder.
Waarom ben je er uberhaupt vertrokken dan? Of was het een 'moetje'?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Juist op vrijdag... dan mis ik mijn oude baan. Of eigenlijk de vrijmibo
Er kwam een aanbod dat ik niet kon afslaan en op de vrijdagmiddagborrel na, de allerbeste beslissing ooitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Waarom ben je er uberhaupt vertrokken dan? Of was het een 'moetje'?
Tijd voor een lemmingtopicquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Er kwam een aanbod dat ik niet kon afslaan en op de vrijdagmiddagborrel na, de allerbeste beslissing ooit
Ik al een tijdje 29... eeuwig 29quote:
Allemaal afhakersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:47 schreef Xcalibur het volgende:
Hoeveel posts moeten we nog tot deel 2? Dan zijn we een reeks![]()
Gaat nog niet heel hard hier verder
Nee, nog niet. Ik zou mijn taak wel goed waarnemen door nu iedereen naar de borrel te sturen, maar ik denk dat ik het dan iets te serieus oppak.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:59 schreef Light het volgende:
Veel tempo zit er niet in. Is iedereen naar een vrijdagmiddagborrel?
Lunchafspraak buiten de deurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:59 schreef Light het volgende:
Ik moet nog bijkomen van de donderdagmiddag borrelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:59 schreef Light het volgende:
En de vrijdagmiddagborrel was ook weer gezelligquote:
Oh, je werkt in een kroeg?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
En de vrijdagmiddagborrel was ook weer gezellig![]()
wij hebben een eigen fully equipped kroeg in ons pand
Ja, maar ze hebben er ook een advocatenkantoor omheen gebouwd waar ik de rest van de werkweek doorbreng.quote:
En na de borrel loopt de helft van het personeel zeker halfbezopen richting auto. Da's dan weer minder.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef dyna18 het volgende:
Bij mij op het werk ook. Echt handig... Plus de kroeg heeft uitzicht op de snelweg, dus zo lang het nog vol staat me file kun je nog even blijven
Mee eens, maar daar heb ik al eens eerder een topic over geopend in KLB. Topic zat vol met mensen die dat inderdaad geen probleem vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef Light het volgende:
[..]
En na de borrel loopt de helft van het personeel zeker halfbezopen richting auto. Da's dan weer minder.
Mja, in principe wel. Het concurrentiebeding (waar het hier om gaat) geldt, totdat een rechter het heeft gematigd.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:51 schreef oinkoink12 het volgende:
Korte vraag hier, Een oom van mij wordt ontslagen vanwege Bedrijfseconomische redenen. Mogen ze hem dan aan zijn clausule houden dat hij geen bedrijf mag starten of bij een bedrijf mag werken dat hetzelfde doet?
Maar de werkgever houd zich toch ook niet aan het contract?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, in principe wel. Het concurrentiebeding (waar het hier om gaat) geldt, totdat een rechter het heeft gematigd.
Succes morgen, jou kennende gaat dat gewoon perfect lukken!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef Five_Horizons het volgende:
--> [DIG]
Nee, sorry
Beetje druk hier: werk geeft wat denkwerk momenteel (een groot understatement), morgen moet ik afrijden, bezig met klussen (badkamer uitbreiden en opnieuw inrichten).
Dank jequote:Op zondag 8 februari 2009 20:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Succes morgen, jou kennende gaat dat gewoon perfect lukken!
Dat beding gaat ook over de periode nį het contract.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Maar de werkgever houd zich toch ook niet aan het contract?
En als die beperking er zo in staat dan geldt'ie ook als je op staande voet wordt ontslagen. Dat maakt het beding al een stuk minder nuttig.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat beding gaat ook over de periode nį het contract.Tenzij er in staat dat dat beding alleen geldig is bij uitdiensttreding door de werknemer, is dat gewoon een geldig beding.
Voor wat?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef Five_Horizons het volgende:
morgen moet ik afrijden
Motor. Ik hoop het echt te gaan halen, want die 'verplichte' uurtjes op de zaterdag (het heeft daardoor al langer geduurd dan gehoopt) komen me m'n neus uit. Al moet ik zeggen dat de aanwezigheid van de instructeur (z'n humor en 'relaxtheid' althans) een hoop goedmaakt.quote:
Ik noemde dan ook met opzet niet het relatiebedingquote:Op zondag 8 februari 2009 23:21 schreef Five_Horizons het volgende:
Mwoa... een werkgever waar het economisch niet zo best mee gaat, zit niet te wachten op nóg meer concurrentie, zeker als heet een specialistische markt is (waar een concurrentiebeding minder snel van tafel gaat).
Succesquote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Motor. Ik hoop het echt te gaan halen, want die 'verplichte' uurtjes op de zaterdag (het heeft daardoor al langer geduurd dan gehoopt) komen me m'n neus uit. Al moet ik zeggen dat de aanwezigheid van de instructeur (z'n humor en 'relaxtheid' althans) een hoop goedmaakt.
Gaaf man!quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Motor. Ik hoop het echt te gaan halen, want die 'verplichte' uurtjes op de zaterdag (het heeft daardoor al langer geduurd dan gehoopt) komen me m'n neus uit. Al moet ik zeggen dat de aanwezigheid van de instructeur (z'n humor en 'relaxtheid' althans) een hoop goedmaakt.
En?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Motor. Ik hoop het echt te gaan halen
Bachelor of Economics volgens mij.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, mondeling gehaald, morgen eerste dag op afstudeerstage. Nog maar een paar keer naar school, 1 tentamen, 1 project en mijn afstudeeropdracht. En dan mag ik mezelf een titel geven, al zou ik niet weten welke.
Tof.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Bachelor of Economics volgens mij.
Tweede jaar bij Inholland (quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In welk jaar zit jij van de opleiding? En waar doe je de opleiding?
Ah, ik zit bij diezelfde fijne school, maar dan in Alkmaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Tweede jaar bij Inholland () in Rotterdam
Niet... terecht overigens. Kwam vooral doordat ik met andere dingen in m'n hoofd bezig was dan motorrijden. Terecht, bleek vandaag: door een management buy-out wordt m'n functie overbodigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou Five, hoe is 't [ afbeelding ] gegaan?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet... terecht overigens. Kwam vooral doordat ik met andere dingen in m'n hoofd bezig was dan motorrijden. Terecht, bleek vandaag: door een management buy-out wordt m'n functie overbodig
En jij wordt niet out gebuyed?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet... terecht overigens. Kwam vooral doordat ik met andere dingen in m'n hoofd bezig was dan motorrijden. Terecht, bleek vandaag: door een management buy-out wordt m'n functie overbodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |