Regel bevestigd.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:29 schreef Sjeen het volgende:
Er zijn natuurlijk ook de interessante uitzonderingen... Ik kreeg toen ik bij het UB werkt regelmatig een zeeraccountant van Deloitte op bezoek...
Oh allright... Had je dan niet allemaal kandidaten die nooit te bereiken waren, te pas en te onpas te laat kwamen en op maandag mailde dat ze dinsdag niet meer kwamen? Of was het geschoold personeel? (Tja, het is eigenlijk erg dat ik de vraag zo formuleer, maar wel de realiteit volgens mij...)quote:Op maandag 2 februari 2009 09:37 schreef Sjeen het volgende:
Een zelfstandig UB, onstaan vanuit een technisch bedrijf...
Dat was inderdaad realiteit... Gelukkig hadden we ook een flink aantal goede krachten die je met een gerust hart naar een opdrachtgever kon sturen en gewoon slapen zonder je zorgen te maken of ze de dag erna wel zouden opdagen.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Oh allright... Had je dan niet allemaal kandidaten die nooit te bereiken waren, te pas en te onpas te laat kwamen en op maandag dinsdag mailde dat ze dinsdag maandag niet meer kwamen? Of was het geschoold personeel? (Tja, het is eigenlijk erg dat ik de vraag zo formuleer, maar wel de realiteit volgens mij...)
Dat is zo mogelijk nog slechter... Mijn ervaringen met UZB's -> Hoe 'hoger' de functie de je zoekt, hoe beter het UZB.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij mij was het juist andersom. Ik nam nog wel met enige regelmaat contact op met het uitzendbureau, maar zij kwamen hun afspraken eigenlijk zelden na. Ik heb dan ook nooit via dat bureau ergens gewerkt, en dat is misschien maar goed ook.
Die staan zelfs nog onder de autoverkoper als het gaat om de mate van betrouwbaarheidquote:Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk nog slechter... Mijn ervaringen met UZB's -> Hoe 'hoger' de functie de je zoekt, hoe beter het UZB.
Op mijn 24e als Financieel adviseur -> Top UZB
jij bent toch ook een soort financieel adviseur?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die staan zelfs nog onder de autoverkoper als het gaat om de mate van betrouwbaarheid
Lowlifes zijn hetquote:Op maandag 2 februari 2009 11:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die staan zelfs nog onder de autoverkoper als het gaat om de mate van betrouwbaarheid
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lowlifes zijn het
edit- Financieel adviseur ben ik allang niet meer he
Iedereen zou wensen dat ze zo'n goede zouden hebben als ik zou hebben kunnen zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
jij bent toch ook een soort financieel adviseur?
Om de vraag dan toch maar te stellen: het marks & spencer-arrest?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef DonJames het volgende:
DonJames (of DJ), 29 jaar, ik ben fiscalist, ik werk op een groot advocatenkantoor. Mijn werkgebied is de vennootschapsbelasting (en dividendbelasting) in internationale situaties. Ik heb vroegâh aardig wat inkomstenbelasting gedaan, vandaar dat ik ook nog wel eens wat in de aangifte-topics post. vreemd genoeg komen er op Fok! weinig vragen voorbij over thincap-problemen of het Marks&Spencer-arrestZo kan ik mijn IB-kennis ook nog een beetje gebruiken (en op peil houden!)
Uiteraard ga ik nu vragen wat de oorzaak was... Er staat me echt heel vaag iets bij over een meningsverschil over wat wel en wat niet kon in WGR.. Belastingen?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef Five_Horizons het volgende:
_rally_ was na z'n vertrek volgens mij een beetje uitgekeken op FOK! (wat ik me levendig kon voorstellen, gezien de oorzaak).
Héél af en toe komt 'ie langsfietsen, maar dat is echt heel sporadisch.
Dat ging over een wijziging in het beleid destijds over dat fraude al dan niet mocht op [WGR]/FOK! (augustus 2005 alweer, trouwens)quote:Op maandag 2 februari 2009 13:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik nu vragen wat de oorzaak was... Er staat me echt heel vaag iets bij over een meningsverschil over wat wel en wat niet kon in WGR.. Belastingen?
OMG. Ik heb echt teveel nutteloze ballast in mijn hoofdquote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ging over een wijziging in het beleid destijds over dat fraude al dan niet mocht op [WGR]/FOK! (augustus 2005 alweer, trouwens)
Ik zal niet zo flauw zijn het hele arrest te posten..quote:Op maandag 2 februari 2009 13:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Om de vraag dan toch maar te stellen: het marks & spencer-arrest?
Wie wil er nou geenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef Echo99 het volgende:
@ DonJames: waarom verbaasd het je zo dat zo weinig Fokkers hier mee te maken hebben?
Vak-idiootquote:Op maandag 2 februari 2009 14:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wie wil er nou geengrensoverschrijdende fiscale eenheid
?
die Fokkers zijn waarschijnlijk op één hand te tellen, ja
Vanzelfsprekend! Zelfs onze SC is on-topicquote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef Xcalibur het volgende:
Wat een serieuze reactie in een SC topic![]()
Het blijft WGR natuurlijk hiero
Ja man! Fictieve uitkeringen van in de in het beginsel vrijgestelde BOX I polissen! FTWquote:Op maandag 2 februari 2009 14:55 schreef Xcalibur het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi dat iemand heel gelukkig kan worden van een abstract concept, terwijl de rest van de wereld echt zoiets heeft van WTF![]()
Herkenbaar wel
Dan zit ik hier volgens jou dus goed:quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef Echo99 het volgende:
...
En nu kunnen alle vakidioten met geldingsdrang hun kennis hier spuien...
...
Ja, is het nu met verbindstreepje of zonder verbind-streepje?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan zit ik hier volgens jou dus goed:
[..]
Van het gemiddelde topic hier krijg ik geen harde plasser, gelukkig. Dat is in KPD al niet veel beter, overigensquote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef Xcalibur het volgende:
voor harde plassers kan je beter in de KPD SC gaan kijken....
OW, er is een mobiele versie van het fok forum?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, IE op deze telefoon zorgt ervoor dat ik de mobiele versie van Fok! krijg. Met Opera krijg ik wél de juiste versie, maar die klikt weer niet zo lekker
Het zou raar zijn als je ineens bij Tweakers uit zou komen, ja...quote:
Dat ligt aan je mobiele telefoon + de browser(s) hierop. (ik heb een HTC Touch HD en Opera geeft hier de versie zoals op m'n PC en IE hierop geeft de mobiele versie.)quote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef Xcalibur het volgende:
Misschien krijg je de text-only ofzo als je met je mobiele telefoon kijkt?
Verder zou ik het ook niet weten eigenlijk...s
* meldtquote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef dyna18 het volgende:
Nog meer mensen hier die op de bank zitten?
En hoe vullen jullie je tijd in?
Da's toch de mobiele variant van de frontpage, niet van het forum.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:44 schreef dyna18 het volgende:
Maar is er ook een mobiele variant van het FOK forum?
Jij en je dochter zijn collega's?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:36 schreef Sjeen het volgende:
Schandalig! Ik moet zo eens wat gaan doen hier in huis, dan om twaalf uur dochter van school halen en samen richting werk
Je dochter werkt voor jou?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:36 schreef Sjeen het volgende:
Schandalig! Ik moet zo eens wat gaan doen hier in huis, dan om twaalf uur dochter van school halen en samen richting werk
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je dochter werkt voor jou?Run jij soms een sweatshop waar je de kinderen sportschoenen in elkaar laat naaien?
Klinkt lekker ontspannen! Ik hoef mijn 'monsters' niet mee te nemen naar de bank...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[..]Ik run een webshop in vitamines, die moeten natuurlijk ook verstuurd worden
Nee, zonder gekheid, ik heb het geluk dat mijn werkgever heerlijk relaxt is. Het kantoor waar ik werk, ligt aan het huis van zijn ouders. Het is groot genoeg om ongestoord te kunnen spelen (grote vergadertafel die ook dienst doet als grote hut, tekentafel, klimrek etc), Isa is het surrogaatkleinkind van zijn ouders, ze is kind aan huis daar. Ze gaat mee de schapen voeren, boodschappen doen, bij de paarden kijken, soms als het lekker weer is, gaan ze een ijsje eten... Kortom de dinsdagmiddag is voor Isa eigenlijk een uitje
Ja, ik heb iets heel raars gedaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:53 schreef Echo99 het volgende:
Maar goed, je bent wel 100% zertifiziert!
Zelfs Duitser haalde geen 100%quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik heb iets heel raars gedaanIk ben met 100% geslaagd voor mijn Zertifikat B1 (Duits) en dat is blijkbaar zó bijzonder dat heel de Volkshochschule mijn naam kende toen ik mijn diploma kwam halen
Ja, die tweede is inderdaad fout. Zullen wel 2 mensen in het magazijn hebben staan te trappelen om weer iets naar mij te versturen. Alleen kon 1 van de 2 wel Albinoni vinden, de ander niet. En die laatste vergat toen door de schrik nog een andere cd in te pakken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Lekker snugger van BolMaar alleen die laatste is eigenlijk fout
Tegenover de andere CD's staat keurig een factuur
In theorie wel, maar ik was vrij enthousiast toen ik zag dat er cd's voor me bezorgd waren. Met een beetje tape moet het ook eigenlijk wel kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef Xcalibur het volgende:
kan je het gewoon niet in dezelfde enveloppe terugsturen?
Ja, die zijn niet zo duur, 95 cent geloof ik voor een grote. En die maat heb je niet nodig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kun je bij het Postkantoor gewoon een bubbeltjesenvelop kopen?
Oh, dat is gunstig. Mocht ik die andere echt onbruikbaar gemaakt hebben, hoef ik in ieder geval niet eerst nog elders een envelop te kopen en dan nog eens naar het Postkantoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die zijn niet zo duur, 95 cent geloof ik voor een grote. En die maat heb je niet nodig.
>>OUDquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Was ik maar niet zo goed opgevoed.
Topdingetjes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kun je bij het Postkantoor gewoon een bubbeltjesenvelop kopen?
Compleet met popcorn-topicsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, ho even... we moeten nu natuurlijk niet gaan doen alsof we een echt forum zijn
Sterkte enzo...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Kunnen jullie straks een paar uurtjes zonder mij?Moet effe aan mijn schouder geopereerd worden
Hoe moet je nu verder Fok!ken dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Dank je welIk zal het wel overleven. Loop nu al een jaar met pijn en da's ook niet fijn.
Er zit kalk in mijn schouder (waarschijnlijk overblijfsel van de ontsteking die er eerst zat).quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Sterkte Rewimo. Waarom word je geopereerd?
Ik wilde even inloggen op mijn webmail van werk. Ik ben eigenlijk al sinds 01-02 uit dienst, maar moet nog even wat werk overdragen omdat daar vorige week weinig tijd voor was. Maar blijkbaar wist de systeembeheerder dat niet, want mijn account bestaat niet meer. Nu maar hopen dat mijn persoonlijke mappen er nog wel zijn. Er staat e.e.a. in dat bewaard zou blijven en ik wil ze nog even opschonen voordat die op een voor iedereen toegankelijke locatie komen te staan.
Inderdaad. Hoewel het ook wel zo is dat als ik iets snel gedaan wil hebben, het dan ook wel snel gedaan wordt. Ik kan het wel goed met hem vinden, in tegenstelling tot sommige collega's. Maar gelukkig is het hier vlak bij, dus ik ga zo gewoon even langs. Gelijk even een paar collega's gedag zeggen die er morgen niet zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zit kalk in mijn schouder (waarschijnlijk overblijfsel van de ontsteking die er eerst zat).
Hopelijk hebben ze je mappen nog! SysteembeheerAls ze snel moeten zijn, zijn ze traag, en als je denkt ach dat duurt nog wel even, dan hebben ze het ineens gedaan
je bent toch uit dienst? Dan kan je sowieso net zo goed niet gaan werkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een essentieel mailtje in mijn inbox staan. Als ik die niet terug kan vinden, kan ik net zo goed niet gaan werken.
Laatst een storingsmelding gedaan bij onze afdeling facilitair:quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze je mappen nog! SysteembeheerAls ze snel moeten zijn, zijn ze traag, en als je denkt ach dat duurt nog wel even, dan hebben ze het ineens gedaan
Reply:quote:Onze verwarming werkt niet, het is 16 graden op de vestiging...
Volgende storing:quote:Volgens onze SLA's wordt dit probleem binnen 4 dagen opgelost.
Reply:quote:Onze vaatwasser is stuk...
WTF?quote:Volgens onze SLA's wordt dit probleem binnen 4 uur opgelost.
enquote:Dan trek je maar wat warmers aan
quote:De afwasborstel ligt onderin het gootsteenkastje
Dat had gekund, maar ik dacht ik doe even netjes wat ik beloofd had (en de extra uren worden ook gewoon uitbetaald, dus die iMac komt steeds dichterbijquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:55 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
je bent toch uit dienst? Dan kan je sowieso net zo goed niet gaan werken
Ik vraag me af waar mijn jaaropgaaf blijft. Ik zit er al een tijdje op te wachten, ik heb 'm niet heel hard nodig (ik haal het wel van de laatste loonstrook), maar had wel verwacht dat ik die in januari gewoon zou ontvangen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef Sjeen het volgende:
De belastingdienst vindt dat ik geen aangifte hoef te doen dit jaar... Ik denk daar toch anders over
Gaat ze geld kosten zeker?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef Sjeen het volgende:
De belastingdienst vindt dat ik geen aangifte hoef te doen dit jaar... Ik denk daar toch anders over
Bijzonder sympathiek van je...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Wees blij...
Van mij had je te horen gekregen:
[..]
en
[..]
Vond ik ook, gezien m'n bui van vandaagquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef Echo99 het volgende:
Zou Rewimo d'r arm al geamputeerd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |