Regel bevestigd.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:29 schreef Sjeen het volgende:
Er zijn natuurlijk ook de interessante uitzonderingen... Ik kreeg toen ik bij het UB werkt regelmatig een zeeraccountant van Deloitte op bezoek...
Oh allright... Had je dan niet allemaal kandidaten die nooit te bereiken waren, te pas en te onpas te laat kwamen en op maandag mailde dat ze dinsdag niet meer kwamen? Of was het geschoold personeel? (Tja, het is eigenlijk erg dat ik de vraag zo formuleer, maar wel de realiteit volgens mij...)quote:Op maandag 2 februari 2009 09:37 schreef Sjeen het volgende:
Een zelfstandig UB, onstaan vanuit een technisch bedrijf...
Dat was inderdaad realiteit... Gelukkig hadden we ook een flink aantal goede krachten die je met een gerust hart naar een opdrachtgever kon sturen en gewoon slapen zonder je zorgen te maken of ze de dag erna wel zouden opdagen.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Oh allright... Had je dan niet allemaal kandidaten die nooit te bereiken waren, te pas en te onpas te laat kwamen en op maandag dinsdag mailde dat ze dinsdag maandag niet meer kwamen? Of was het geschoold personeel? (Tja, het is eigenlijk erg dat ik de vraag zo formuleer, maar wel de realiteit volgens mij...)
Dat is zo mogelijk nog slechter... Mijn ervaringen met UZB's -> Hoe 'hoger' de functie de je zoekt, hoe beter het UZB.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij mij was het juist andersom. Ik nam nog wel met enige regelmaat contact op met het uitzendbureau, maar zij kwamen hun afspraken eigenlijk zelden na. Ik heb dan ook nooit via dat bureau ergens gewerkt, en dat is misschien maar goed ook.
Die staan zelfs nog onder de autoverkoper als het gaat om de mate van betrouwbaarheidquote:Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk nog slechter... Mijn ervaringen met UZB's -> Hoe 'hoger' de functie de je zoekt, hoe beter het UZB.
Op mijn 24e als Financieel adviseur -> Top UZB
jij bent toch ook een soort financieel adviseur?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die staan zelfs nog onder de autoverkoper als het gaat om de mate van betrouwbaarheid
Lowlifes zijn hetquote:Op maandag 2 februari 2009 11:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die staan zelfs nog onder de autoverkoper als het gaat om de mate van betrouwbaarheid
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lowlifes zijn het
edit- Financieel adviseur ben ik allang niet meer he
Iedereen zou wensen dat ze zo'n goede zouden hebben als ik zou hebben kunnen zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
jij bent toch ook een soort financieel adviseur?
Om de vraag dan toch maar te stellen: het marks & spencer-arrest?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef DonJames het volgende:
DonJames (of DJ), 29 jaar, ik ben fiscalist, ik werk op een groot advocatenkantoor. Mijn werkgebied is de vennootschapsbelasting (en dividendbelasting) in internationale situaties. Ik heb vroegâh aardig wat inkomstenbelasting gedaan, vandaar dat ik ook nog wel eens wat in de aangifte-topics post. vreemd genoeg komen er op Fok! weinig vragen voorbij over thincap-problemen of het Marks&Spencer-arrestZo kan ik mijn IB-kennis ook nog een beetje gebruiken (en op peil houden!)
Uiteraard ga ik nu vragen wat de oorzaak was... Er staat me echt heel vaag iets bij over een meningsverschil over wat wel en wat niet kon in WGR.. Belastingen?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef Five_Horizons het volgende:
_rally_ was na z'n vertrek volgens mij een beetje uitgekeken op FOK! (wat ik me levendig kon voorstellen, gezien de oorzaak).
Héél af en toe komt 'ie langsfietsen, maar dat is echt heel sporadisch.
Dat ging over een wijziging in het beleid destijds over dat fraude al dan niet mocht op [WGR]/FOK! (augustus 2005 alweer, trouwens)quote:Op maandag 2 februari 2009 13:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik nu vragen wat de oorzaak was... Er staat me echt heel vaag iets bij over een meningsverschil over wat wel en wat niet kon in WGR.. Belastingen?
OMG. Ik heb echt teveel nutteloze ballast in mijn hoofdquote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ging over een wijziging in het beleid destijds over dat fraude al dan niet mocht op [WGR]/FOK! (augustus 2005 alweer, trouwens)
Ik zal niet zo flauw zijn het hele arrest te posten..quote:Op maandag 2 februari 2009 13:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Om de vraag dan toch maar te stellen: het marks & spencer-arrest?
Wie wil er nou geenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef Echo99 het volgende:
@ DonJames: waarom verbaasd het je zo dat zo weinig Fokkers hier mee te maken hebben?
Vak-idiootquote:Op maandag 2 februari 2009 14:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wie wil er nou geengrensoverschrijdende fiscale eenheid
?
die Fokkers zijn waarschijnlijk op één hand te tellen, ja
Vanzelfsprekend! Zelfs onze SC is on-topicquote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef Xcalibur het volgende:
Wat een serieuze reactie in een SC topic![]()
Het blijft WGR natuurlijk hiero
Ja man! Fictieve uitkeringen van in de in het beginsel vrijgestelde BOX I polissen! FTWquote:Op maandag 2 februari 2009 14:55 schreef Xcalibur het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi dat iemand heel gelukkig kan worden van een abstract concept, terwijl de rest van de wereld echt zoiets heeft van WTF![]()
Herkenbaar wel
Dan zit ik hier volgens jou dus goed:quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef Echo99 het volgende:
...
En nu kunnen alle vakidioten met geldingsdrang hun kennis hier spuien...
...
Ja, is het nu met verbindstreepje of zonder verbind-streepje?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan zit ik hier volgens jou dus goed:
[..]
Van het gemiddelde topic hier krijg ik geen harde plasser, gelukkig. Dat is in KPD al niet veel beter, overigensquote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef Xcalibur het volgende:
voor harde plassers kan je beter in de KPD SC gaan kijken....
OW, er is een mobiele versie van het fok forum?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, IE op deze telefoon zorgt ervoor dat ik de mobiele versie van Fok! krijg. Met Opera krijg ik wél de juiste versie, maar die klikt weer niet zo lekker
Het zou raar zijn als je ineens bij Tweakers uit zou komen, ja...quote:
Dat ligt aan je mobiele telefoon + de browser(s) hierop. (ik heb een HTC Touch HD en Opera geeft hier de versie zoals op m'n PC en IE hierop geeft de mobiele versie.)quote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef Xcalibur het volgende:
Misschien krijg je de text-only ofzo als je met je mobiele telefoon kijkt?
Verder zou ik het ook niet weten eigenlijk...s
* meldtquote:Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef dyna18 het volgende:
Nog meer mensen hier die op de bank zitten?
En hoe vullen jullie je tijd in?
Da's toch de mobiele variant van de frontpage, niet van het forum.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |