Ik ook dan maarquote:Op zondag 1 februari 2009 18:48 schreef r_one het volgende:
Gauw nog even hier posten ...
... voor het topic vol is !
O jaquote:Op zondag 1 februari 2009 18:59 schreef oinkoink12 het volgende:
maar jij bent toch die noob?
Ook N00bs zijn van harte welkom in onze slowchat hoorquote:
Het middelste hiervan sluit ik mij geheel bij aan. Zo..heb ik mij ook weer even voorgesteldquote:Op zondag 1 februari 2009 19:46 schreef Locusta het volgende:
Ohw, voorstellen![]()
Locusta, 26 jaar, docente op een middelbare school. Ik lurk (
) veel in WGR en ik vind de topics hier over het algemeen het meest interessant
Overigens weet ik niet zoveel van WGR en post dus meer uit interesse of als ik ergens wat van af denk te weten
![]()
Ben woonachtig in het noorden, lees veel (Fik Meijer) en ik ben gek op reizen (wanneer de portemonnee het toelaat natuurlijk). Ben net gaan samenwonen met mijn vriend en daarom heb ik de laatste tijd veel gelezen in de topics die gaan over een samenlevingscontract, e.d.
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Xcalibur het volgende:
Wie van jullie komen d'r ook wel eens in andere subfora? Nog favoriete subfora daarbij?
verder vooral VBL en SPTquote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Xcalibur het volgende:
Wie van jullie komen d'r ook wel eens in andere subfora? Nog favoriete subfora daarbij?
En jij?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:38 schreef Xcalibur het volgende:
Het is een SCquote:Op maandag 2 februari 2009 08:34 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
denk het ook niet, waarover zou het moeten gaan vraag ik me af
ik ookquote:Op maandag 2 februari 2009 08:50 schreef Sjeen het volgende:
Het hoeft dus nergens over te gaanben ik goed in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |